Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Tästä jännitteensäätäjästä on ollu juttuu... tässois ohjeet sen kunnon mittaamiseen yleismittarilla ohmialueella.. (kOhm)
    Ducati Monster S4R -04
    Ducati SS600 -95


  2. #2
    eikun siis tässä....
    Ducati Monster S4R -04
    Ducati SS600 -95


  3. #3
    Juu. Tuon kaavion mukaan mittailin ja taisi olla ainoastaan 3. ja 5. liittimien välillä jonkinlaista elämää. Joko mittari taikka sitten regjuleittöri sökö...
  4. #4
    Asensinpa nyt sit jännitteensäätäjän jäähdytysripaan kiinni lämpötila-anturin *
    Näyttää lämpenevän 10 asteen ulkolämpotiloilla enimmillään melkein 70 asteeseen ajossa * miteköhä sit kesähelteil?? pitää vissii koittaa rakentaa jotai lisäjäähytystä siihe... * miteköhä prosessorituuletin pelittäs siin rivassa kiinni? *

    ei kehtais oikee siihe sivupaneelii mitää ilmanottoaukkoja käyvä leikkelemää



    Ducati Monster S4R -04
    Ducati SS600 -95


  5. #5
    jpp:n avatar
    Liittyi Mar 2003
    Hämeenlinna, eli hampton
    Täällä on tietoa tuon jännitteensäätäjän jäähdyttämisestä. Lisäksi täällä on juttua samasta aiheesta.

    Saa nähdä teenkö itse suosiolla jonkilaisen jäähdytys virityksen omaan -96 VFR:ni kun saan sen tiistaina vihdoin tänne omaan kotiin *
    - I am Jack's smirking revenge -
  6. #6
    Noniin. Uusi regulaattori saapui Enklannista. Täysin uusittu malli, kuten kuvasta näkyy, sis.rak. siilit ja kaikki, joten lämmöt saattavat pysyä paremmin hallinnassa... Hintaa jäi kuluineen n. 180 euroa, joten säästöä kertyi 70,-. Ja hyvin näyttää pelittävän...

  7. #7
    Miullon tollane samanlainen siilimalli.. mutta silti lämmöt on himppasen alle 70 raatii ajossa.... eli rakennan sen prossutuuletintsydeemin jahka ehdin.....
    Ducati Monster S4R -04
    Ducati SS600 -95


  8. #8
    jpp:n avatar
    Liittyi Mar 2003
    Hämeenlinna, eli hampton
    Lainaa (Veeheebo @ Touko. 15 2003,11:37) kirjoitti
    Miullon tollane samanlainen siilimalli.. mutta silti lämmöt on himppasen alle 70 raatii ajossa.... eli rakennan sen prossutuuletintsydeemin jahka ehdin.....
    Kerro ihmeessä sitten tänne että miten se onnistuu * *Minullakin on harkinnassa sen rakentelu.
    - I am Jack's smirking revenge -
  9. #9
    Omassa VFR:ssäni on sisään rakennettu tuuletin,eikä ole ainakaan vielä ollut ongelmia. Aikaisempi omistaja on laittanut sen joten en tiedä siitä sen enempää...
  10. #10
    Paljonko teillä VFR antaa jännitettä? Itsellä vm.96 antaa 17 volttia. (5000rpm, ei valot päällä) Mopo tuli saksasta 1kk sitten, ja heti meni akku vaihtoon (oli aivan kuiva, eikä tervehtynyt uusilla hapoilla). Taitaa olla vähän liian kova jännite, kestääköhän uusikaan akku?
  11. #11
    Lainaa (jpp @ Touko. 15 2003,12:15) kirjoitti
    Kerro ihmeessä sitten tänne että miten se onnistuu *:peukutpystyyn: *Minullakin on harkinnassa sen rakentelu.
    http://www.sport-touring.net/mods/rr...ng/index.shtml
  12. #12
    Kuulostaa kyllä aika suurelta tuo lataus. Tietääkseni pitäisi olla 13-15V. Myös tuo akun kuivuminen viittaisi siihen, että lataa liikaa. Kuulostaa tosiaan tuolta jänniteensäätimen vialta etenkin kun on aika yleinen vika joissain Hondissa. Jos näin on uusi akku on kyllä vaarassa. Kannattaa käydä Honda-huollossa mittaamassa missä mennään niin näkee josko tuo jännitteensäädin on rikki. Ainakin omaan Cebariini onnistui nopeasti eikä edes maksanut mitään. Se jännitteensäädin sitten maksaakin aika suolaisesti.
    DT125R-95>CBR600F-91>ZX9R-01>ZX6R-04>ZX10R-05>BSE 125 minisupermoto>CBR900RR-92
  13.  
  14. #13
    Rakentelin sellaisen prossavipperän omaani v.00 ja onpi pelannu siitä saakka hyvin.Hiukan piitahnaa ja siili vielä lisäksi,lämmöt pyörii n.55 c:ssä.Mielestäni kannattaa tehdä,ennen ko pimahtaa...pää.