Olisiko kenelläkään xj 900 S diversion kuskilla kokemuksia tuulisuojan korkeudesta,jos kuskaaja on miehen mittainen eli yli 190 cm:iä?
kyseleepi kuski viiman armoilla!![]()
No ainakin että alkuperäinen on liian matala.![]()
Ei tuon mittaiselle hujopille varmaan oo apua touringpleksistäkään. Kun oma miehenmittani on 178 cm ja tuntuu, että ajoviima tulee vakiopleksistä suoraan kypärään, mutta kun istuu aivan edessä selkä suorana (=huono ajoasento) niin viima *ei aiheuta läheskään sellaista melua kypärän (Schupert Consept) sisään tai painautumalla lähelle
tankin pintaa. *Onko kellään 175-180 cm mittaisilla kokemuksia
touringpleksistä?
terv. MOP
Minkä vuotinen pyöräsi on ?
Minulla kun on sama ongelma, eli pyörre/tuuli osuu justiinsa
kypärän keskelle.
Pituutta on 191 ja oma pyörä mallia -03.
Kokeilin itse sekä mra:n tourinpleksit spoilerilla, kappan touringpleksin ja lyhennetyn oman vakiopleksin. Paras oli näistä tuo katkaistu, mutta se lykkää ilman suoraan kaulalle kypärän alle. Ainoa keino näyttää olevan pyöran vaihto.....
-ikuinen testaaja-
Pituutta on 181cm, eikä touringplexi toimi kunnolla. Siitä ei ole oikeastaan mitään hyötyä verrattuna vakioplexiin. Tulevan talven aikana tehdään uusi ja isompi plexi täällä ((edit: del linkki)). Kokemukset siitä kerrotaan ensi ajokaudella.(MOP @ Kesä. 26 2003,13:16) kirjoitti
Kiuruveteläinen firma teki oharit plexin suhteen. Lupauksesta huolimatta ei pystynyt tekemään, joten heitä on turha mainostaa. Mietitään muita ratkaisuja.
Minä ite
Lyhennetty on tosiaan ainoa joka toimii siinä. Ilmeisesti se olisi paras nakuna.(diisseli @ Elo. 31 2008,21:24) kirjoitti