no nyt alkaa kawaboy tulla järkiinsä...!!(kawaboy @ Kesä. 05 2003,16:48) kirjoitti
![]()
![]()
tuontipalvelusta ei oo kokemusta, mutta harrikat myyvät tosiaan sopivasti.. tuoneet niitä kuorma-autokaupalla suomeen ja pudottaneet harrikoiden hintatasoa alaspäin.. täydet pinnat sinne suuntaan.
varaosakauppa niillä on vielä vähän lapsenkengissä, mutta eiköhän ne senkin saa kuntoon vielä.. ongelmia lähinnä toimitusajoissa, kun tukkureilta on olleet tavarat loppu..
Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
Joo, harrikka ois siitä syystä hyvä kun toi body mass index alkaa olla kohdillaan, parta jo sängellä eikä eukkoakaan tarttis kummemmin taivutella, että sais noi letit takasin (jouduin aikoinaan oitis parturiin, että pystyis kohtaamaan anopin, heh heh...).
"THE OVERTAKER GETS THE UNDERTAKER"
Lisää linkkejä:
Wallrich-Penamoto
Kawaboy: Et kai ole ollut liikaa auringossa, vai että HD...![]()
![]()
![]()
![]()
*** mopoton ***
Jos tosiaat olet saanu siistin peli Lundanin kautta, voitit silloin lotossa(kawaboy @ Kesä. 05 2003,11:46) kirjoitti
Kaveri nimittäin on OIKEIN kuuluisa kaatopaikkatavarasta. En ole yksin sitä mieltä, sitä mieltä on kaikki sinua lukuunottamatta. Ja olen itse nähny tavaran. KARSEETA KATTELTAVAAAA!!! Sopivat vain pellolle kun ajetaan lehmiä navettaa!!!!!
Joo, oli kyllä niitä p#skojakin aika paljon kaupan, mulla kai on sitten käyny hyvä tuuri.....![]()
"THE OVERTAKER GETS THE UNDERTAKER"
Joo, ois kiva saada perusteluja tosta eximakesta. Mulle nimittäin toi mopon talvella 2001 ja toimituskustannukset olivat vertailuni edullisimmat(en vaan enää muista mitä). Toimitus oli kotiovelle, maksupolitiikka oli puolet etukäteen ja toinen puoli mopon saavuttua. Mopo oli erinomaisessa kunnossa, takana huolettomat 29000km.(w-mies @ Kesä. 05 2003,13:19) kirjoitti
Humppaa taikka kuole
Joo tosta eximakesta. Saattaahan olla että make tosissaan yritti. Mutta progate hoiti saman homman parissa viikossa , mitä exi ei saanut hoidettua 3kk:ssa. Toiveeni pyörän suhteen oli tarkka, ja ainoa pyörä mitä make tarjosi, oli väärää mallia ja väärää vuosimallia. Hintaakin oli 1500€ enemmän verrattuna mobile.de:n hintoihin. Uskon sen 500€ palkkion perustuvan siihen että kaveri saa sen pyörän sieltä saksasta huomattavasti halvemmalla kuin väittää. Jos joku haluaa maksaa pari tonnia ylimäärästä niin siitä vaan.
Progate taas hoiti mulle oikean pyörän vajaassa parissa viikossa... En kuitenkaan tyrmää täysin eximaken hommia jos kerta porukalla on hyviä kokemuksia? Jäi vaan henk. koht. paska maku suuhun...
Minä hankin pyöräni Saksasta JT-laitteelta. Homma toimi hyvin ja sain haluamani pyörän sovittuun hintaan. Ei välttämättä halvin, mutta sain takuunkin pyörään.
lisätietoja osoitteessa www.hotmotor.org
SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
Onks muilla kokemuksia sellaisesta uittomiehestä kuin V. Kurikka ?? *Herran toiminta-alue on tampereen seutu.....
Itsekin olen asioinut tässä liikkeessä ja hyvin tuntuu hommat toimivan. Erinomaista toimintaa(Tuppuzx6 @ Huhti. 30 2003,21:58) kirjoitti
![]()
*** mopoton ***
Hei !
hyvät harrastajat, onko teillä kokemuksia kuljetus firmasta nimeltään " Veljekset PeräAho ,Loimaa" ?
kohtelevatko/kujettavatko yleensä/aina mp't saksasta suomeen laadukkaasti, ilman että tulee jotain "vakio" nirhaumia tms kuljetettaville motskareille ?
kohtelevatko asiakkaan tavaraa samalla laadulla oli sitten harlikka tai kevari ?
T.27v keräilijä..
Täältä pyöräni hommasin ja mukavan oloinen/asiantunteva kaveri, ja pyöräkin toiminut (ainakin vielä)(Jose @ Huhti. 03 2007,11:48) kirjoitti
![]()
-Death heals the wounds that life makes-