oisko kellään yhteystietoja luotettaviin mp tuojiin
Joo kiinnostas minuakin.
Kyselinkin jo ite Graulinin tyypiltä ja vikutti ainakin puhelimessa OK tyypiltä.
ei satu olee numeroo tälle graulinille?
Tuolla aikaisemmin on paljonkin keskustelua samasta aiheesta.
Tässä linkki Graulinin sivuille
Graulin
![]()
<p>Teknik sano ryssä kun saranan näki</p>
Saksantuonti
Tämä kaveri toi mun mopon. Asiallisen laitteen sain. Kaverilla maassa jonkinverran pyöriä.
"älkää polttako pojat itteenne loppuun"
-HerraIsoHerraHerraKouhia-
T:mi Mwheels. Tampere. On suositeltava paikka tuonut mulle ja kavereille jo kaks pyörää ja yhen auton. Luotettava toimiva ja tuo vain valikoitua tavaraa!!
Supermotard
www.progate.fi eikä hinnat ole metässä....
Kannattaa tsekata vaikka viimeisenä ja soittaa perään.
www.autobaana.fi.
YZF-R1 -05
Graulin toimitti juuri sen mitä lupasi, milloin lupasi ja minne lupasi.
Pelkkää hyvää sanottavaa, jossei lasketa sitä että välillä sähköpostiin vastaaminen on odottelua... *![]()
Graulin toimitti myös minulle pyörän moitteetta perille. Sähköpostien kanssa oli tosiaan pientä odottelua, mutta luulen sen johtuvan siitä että hakureissuilta ei posteja kirjoitella ja ne kestävät päivän pari (useampia pyöriä samalla reissulla). Jonkun fiksun saksalaisen IT-myyjän pitäisi kaupata Grauliinille GPRS-yhteydet ja läppäri **(UMTSit taitaa olla hiukan vaiheessa siellä päin *
*).
Pieni vinkki hätäisille pyörän tilaajille:
Pyydä Grauliinia faxaamaan paperit sinulle jos haluat hakea pyörän satamasta heti kun se on sinne tullut, paperit kun tulevat postilla muutaman päivän pyörän perässä. Faxatuilla papereilla voi hakea siirtoluvan, 3kk ajoluvan ja pistää veroilmoituksen vetämään. Alkuperäiset pitää esittää kun käy maksamassa verot (ainakin näin käsitin Tullin puheista). Tänään käyn koettamassa onnistuuko rekisteröintikatsastus samoilla faxatuilla papruilla.
- I am Jack's smirking revenge -
Juu ja Graulin tekee myös sitä, että jos menet itse pyöräs hakemaan, niin saattaa kuljetella sua siellä päivän pari ympäriinsä ostoksilla ja vastaa silloin vain puhelimeen...
Soitin joulunalla hänelle, niin sanoi että aikoo joulunaikana pitää yhden iltapäivän vapaata...On tosi kiva kaveri ja hyvät jutut...![]()
Joo. Sähköpostiin ei Graulin taida ehtiä vastaamaan. Olen odotellut parisen viikkoa. Ilmeisesti hyvällä toimittajalla on paljon tekemistä.(Quadron @ Touko. 14 2003,15:49) kirjoitti
"If a..holes could fly, this place would be an airport"
Progate
Vauhdikasta ja edullista, sekä erittäin luotettavaa. Järjestelyt sun muut hoidetaan myös mallikkaasti!
Aika hevonen!
Elokuun alussa lähdetään Motovelhojen pakulla Saksaan hakemaan osia, purkupyöriä/purkuosia, tarvikkeita, pyöriä jne... Käytössä on pitkä JA korkea paku, joten sinne mahtuu 4-5 pyörää + muita tavaroita... mielellään otan vastaan jos joku halua jotain saksan maalta ;)
motovelhot@mail.com
<br />
Joo, lukekaa kuulumiset Progate Oy:sta risut ja ruusut sivuilta.(birdkiller @ Touko. 01 2003,01:13) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"THE OVERTAKER GETS THE UNDERTAKER"
Progatesta ainakin aikas vahva mielipide tuolla risuja ja ruusuja osiossa.
Kawaboy kerkes ensin
En kai osannut hakea kun en tuo Progate'n risuja ja ruusuja löytänyt. Siis kerrotko mistä löydän.(kawaboy @ Kesä. 03 2003,12:59) kirjoitti
<br />
Kiitos. Olipas tarina. Syytä pysyä loitolla.Olis kiva kuulla miten kawaboy'n "sovittelu" Progaten kanssa etenee.(Velho @ Kesä. 03 2003,16:44) kirjoitti
Graulinin Hannun kanssa olen pyörää mettastänyt ja ylihuomenna lennän Hampuriin hakemaan omani pois. Mies tuntuu oikein mukavalta ja asiansa osaavalta kaverilta. Perjantainahan sitten näen uuden Graulinin etsimän mopon luonnossa.
BMW R 1200 GSA
Honda GL 1000 Caferacer
EX
BMW R1200RT
Yamaha GTS
Rocket lll
Honda VFR1200
Honda GL1800
Honda ST1000 Pan European
Honda Transalp
Honda CB750
Honda GL1000
Yamaha V-max
Suzuki GT125
Nopeita Tunturi SuperSportteja 70-luvulla
Graulin taitaa olla ainoa josta en ole kuullut mitään valittamista.. nämä suomesta käsin toimivat jobbarit eivät itse ole paikanpäällä ja palvelun taso on vähän sitä sun tätä..
..ja onhan sitten mahdollisuus hommata pyörä belgiasta, kuten itse tein..
Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
Niinpä. Graulinin jono on vissiin pitkä, kun ei ole vieläkään s-postiini vastannut. Tosin on mulla omia saksalaisia tuttujakin ja myös Belgiassa, mut kun voi mennä tuttujen kanssa soheltamiseksi.(Puuhis @ Kesä. 04 2003,07:35) kirjoitti
Ootteko kyselleet "Lempäälän Lundaanilta".... Mies rahtaa pyöriä keski euroopasta (oma rahti yhtiö...). Käytiin sen puljussa viime kesänä ja ostin sieltä 27tkm ajetun GSX 750 L:n, vm -82, oli sikasiisti, pyynti oli 3700.-, mutta lähti 2300.-. *Eli ainakin sen varastossa olevista pyöristä näyttäs saavan reippaan alennuksen.
Lundan(kawaboy @ Kesä. 05 2003,11:46) kirjoitti
Tuossa osoitetta webbimaailmassa...
*** mopoton ***
Entäs tämä....
JEPJEP
*** mopoton ***
Onko kellään kokemuksia Lohjalla toimivasta Vehicles Import Oy:sta?
Välityspalkkio ei ole kuin 500 eskoo ja paikanpäälläkin ois pyöriä myynnissä.
Vehicles Import Oy
Progate toi mulle ninjan, toimii kuin unelma. Suosittelen!!!! Oulussa toimivaa eximakea kannattaa välttää...
Näytetään porukalla Progatelle *
Miksi? Itsellä ei ole liikkeestä/tuojasta kokemusta, mutta kiinnostaisi kuulla perustelut väitteelle...(w-mies @ Kesä. 05 2003,13:19) kirjoitti
![]()
*** mopoton ***
Tosta JepJepistä....Onko kellään kokemusta liikkeestä? Näyttäs niitten Harrikoitten hinnat olevan aika kilpailukykyisiä, vaiko? Kun ei noi Harrikat ole niikään tuttuja, mutta joskus on ajatellut, että joskus pitäis vielä sellainenkin omistaa. ( Nyt on kawaboy tainnut seota....)