Sainpahan lopultakin aikaiseksi nuo kuvat tuonne AirFoton palvelimelle. Kuvissa on ZRX1200S vm-03 ajettu n.8000km. Rexiin on asennettu Acran bolt-on vaimennin ja Dynojet suutinsarja sekä K&N filtteri. Lisäksi alkuperäiset vilkut vaihdettu Motovelhojen kautta tilattuihin minivilkkuihin. Osassa kuvia ZRX on valjastettu Moto-Detailin kangaslaukuilla sekä IXS tankkilaukulla. Pari kuvaa myös teho-/vääntökäyrästä.
KUVAT
Upea pyörähän tuo on! Onhan se ZReX! Sininen väri sopii S-malliin hienosti. Ja tuo Acran putkilo kruunaa koko komeuden!![]()
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
Hieno pyörä! Ja tuo putki tuo sen viimeisen silauksen ajofiilikseen....
- vesku -
"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
Aivvvan sairaan makee pyörä, ja ihan oikean värinen!
Kuis acran soundit, meluisa? Matalaääninen? Miellyttävä?
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Ensinnäkin, kiitos kaikille kovasti motoristin mieltä lämmittävistä kommenteista. *
Wekkulille: Akrapovicin ääni ei ole mitenkään erityisen matala. En laittaisi pahakseni, vaikka hieman enemmän murisisikin...tuskin naapuritkaan...tai no en ainakaan minä.![]()
Pönttö on tosiaan sivistynyt tyhjäkäynnillä ja pikkukierroksilla. Pyörällä on helppo ajaa herättämättä huomiota ja pahennusta, mikä tietysti voi olla hyväkin. Kierroksia kun antaa niin laulaahan tuokin.
Edit:Herrat ja perke...t! *kirjoitti
*
![]()
Tulipas kirjoitettua turkulaisittain vaikken itseäni, ainakaan vielä, suostu turkulaiseksi tunnustamaankaan. Medic!!! Hjelp!!!
Pitänee joksus järjestää Turun seudun ZRX Ouners ässosieisönin kokoontumisajelu!Näillä tienoin tuntuu näitä rexejä piisaavan...Mun o muriseva. Siis kawa. Kooira on nyt hiljaa ku sillä o krapula. Tosi o. Lääkäritäti sen juovutti! Minä juon itse omat juovuttimeni. Tarjoisinkin, mutta kun armas naiseni ei välitä.
![]()
![]()
-Hannibal-
Humala on hieno asia! *Humalassa asiat selviää...(SenioRR @ Kesä. 19 2004,00:09) kirjoitti
![]()
Nyt pientä ediiiittiä. Naiseni ei välitä tarjoomastani viskistä. Kait se musta kaitsemusta kaipaa.....Hahaa. Eis ssaaaatana. SenioRR lopettaa täältä tähn... Humala o iloni. tänään.![]()
-Hannibal-
Upea!
En varmaankaan olisi sotannut omaani punaisesta mattamustaksi,
mikäli olisin saanut tuollaisen hypertektinsinisen. Toimivannäköinen
laukkuvarustus. Tehojakin on, ainakin sen verran mitä mr. Kawasaki
on tarkoittanut. Sisäänajo on tehty, nyt vaan reissuun!
Ei paha idea. Voisin jopa isännöidä tuollaista tapahtumaa - pääsisitte(SenioRR @ Kesä. 19 2004,00:09) kirjoitti
Saaristotietä ajelemaan. Tai sitten Turkusesisissa vaan.
Edit:
Ja täältä lisää ideoita tilpehööreihin ja härpättimiin:
http://www.zrx1200s.de/
ZZR 1200
Ja Qwert, seuraavan kerran kun käyt kivilinnaa ihailemassa niin pistäydyhän naapurissakin niin ihaillaan rexiä ihan livenä.
- vesku -
"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
Notta näin! *(-V- @ Kesä. 20 2004,13:03) kirjoitti
![]()
Mites laukut toimii? Pysyykö paikallaan ja silleen? Pitääkö veden ulkopuolella? Hyvän näköiset on! Ajattelin itse tulevaan pyörääni tuollaiset hankkia... Ja todennäköisesti tuollaisen tankkilaukunkin!![]()
-Muista Hanaa-