Sivu: 4 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 211:sta
  1. #91
    Siis jos ilman filsua starttaa? Niin vianhan on oltava siinä tai pumpussa.
    <p>2002-2014</p>
  2. #92
    Pumppuhan vaan paineistaa letkut. Jos kaakua tulee, vian on oltava muualla. Ilman tulossa muutos vaikutti käyntiin. K:ssa on sellainen tunnelin mallinen osa, joka haistelee sisään tulevan ilman määrää ja lämpötilaa ja kertoo sitten havaintonsa boxille. Siellä töhkää eli ryjää vaiko kerrassaan vika (mistäkö, no siitä, kun kerran k75:een...)?

    Oletko hakenut vikaa helposta paikasta? Eli toimiiko ilmaläpät, kaasuvaijeri lumpsahtanut tms. tyhmää?



  3. #93
    Lainaa (hra1150 @ Huhti. 04 2008,22:08) kirjoitti
    Pumppuhan vaan paineistaa letkut. Jos kaakua tulee, vian on oltava muualla. Ilman tulossa muutos vaikutti käyntiin. K:ssa on sellainen tunnelin mallinen osa, joka haistelee sisään tulevan ilman määrää ja lämpötilaa ja kertoo sitten havaintonsa boxille. Siellä töhkää eli ryjää vaiko kerrassaan vika (mistäkö, no siitä, kun kerran k75:een...)?

    Oletko hakenut vikaa helposta paikasta? Eli toimiiko ilmaläpät, kaasuvaijeri lumpsahtanut tms. tyhmää?
    kiitos vastauksesta pyörä lähti kerran käymään ilman filtteriä, olis pitänyt antaa käyä, mutta kun nuuka oon niin sammutin. mittaillut oon kaikki sähköpuolet ja ne on ok. tuota putkessa paukkumista oon ihmetellyt? liikaa bensaa? nekin pitäisi olla kunnossa.
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  4. #94
    Lainaa (hra1150 @ Huhti. 04 2008,22:08) kirjoitti
    Pumppuhan vaan paineistaa letkut. Jos kaakua tulee, vian on oltava muualla. Ilman tulossa muutos vaikutti käyntiin. K:ssa on sellainen tunnelin mallinen osa, joka haistelee sisään tulevan ilman määrää ja lämpötilaa ja kertoo sitten havaintonsa boxille. Siellä töhkää eli ryjää vaiko kerrassaan vika (mistäkö, no siitä, kun kerran k75:een...)?

    Oletko hakenut vikaa helposta paikasta? Eli toimiiko ilmaläpät, kaasuvaijeri lumpsahtanut tms. tyhmää?
    ei ole ilmaläpissä vikaa eikä kaasussa.
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  5. #95
    Sähkövika. Tarkasta liittimet, sen jälkeen on joku anturi.
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
  6. #96
    Kiusallista. K100 on kaikista maailman moottoripyöristä juuri se, joka EI tee tuollaista. Pahimmillaan ei auta muu, kun käydä merkkikorjaamolla, jossa pannaan mittari töpslöjöön ja katotaan, mikä on.
  7. #97
    mulla kävi k75sen kanssa samantapanen juttu säilytin talven tankki tyhjänänä ennen aina täynnä nyt lähti käyntiin hirveitten ponnistelujen kautta sen jälkeen imin tankin tyhjäks ja laitoin uutta 98 bensaa ja ruisku koneille tarkoitettua jään estoo johan loppui pauke putkissa nyt ei muuta kun kovaa ajoo ja täst lähtien bemu seisoo talvet tankki täynnä
    Sillä välin kun te mietititte, minä olen ehtinyt tehä jo viis virhettä !
  8. #98
    Lainaa (poku @ Huhti. 04 2008,22:49) kirjoitti
    Sähkövika. Tarkasta liittimet, sen jälkeen on joku anturi.
    antureihin minäkin nyt kallistuisin, mutta ... katsotaan
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  9. #99
    Lainaa (tumpelo @ Huhti. 04 2008,23:27) kirjoitti
    mulla kävi k75sen kanssa samantapanen juttu säilytin talven tankki tyhjänänä ennen aina täynnä nyt lähti käyntiin hirveitten ponnistelujen kautta sen jälkeen imin tankin tyhjäks ja laitoin uutta 98 bensaa ja ruisku koneille tarkoitettua jään estoo johan loppui pauke putkissa nyt ei muuta kun kovaa ajoo ja täst lähtien bemu seisoo talvet tankki täynnä
    oon aina tuosta vanhasta huolehtinut, että on talvi ja kevät kunnossa
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  10. #100
    Minulla rupesi aikoinaan K100RS sammahtelemaan mystisesti ja ennalta arvaamatta. Vaikka vika esiintyi harvoin, se osui usein sopivasti reippaisiin ohituksiin aiheuttaen metkoja tilanteita.:mitäänottanu:

    Syy löytyi hirveän kaivamisen jälkeen ruostuneesta hall-anturista, joka kertoo kampiakselin asennon sytkäboxille. Anturi on koneen etupuolella pienen kannen alla, ja ilmeisesti tuonne on mahdollista työntää vettä painepesurilla...

    Kannattaa kurkata, jos ei muuta luonnollista selitystä löydy.
    -Miksei?-
  11. #101
    kunnossa on taas
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  12. #102
    Missä oli vika?
    SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
  13. #103
    Lainaa (Prätkis @ Huhti. 06 2008,16:51) kirjoitti
    Missä oli vika?
    moi. purin koko systeemin ruiskun jakotukista. jostain syystä sai liikaa bensaa? tai olisiko ollut ilmavaivoja. ei selvinnyt ihan vielä itsellekkään.jälleen kerran vaihdoin ne jakotukissa olevat pienet o renkaat ja paketti kasaan, jonka jälkeen lähti laakista käymään ja tuntuu toimivan. toki pitää vielä kokeilla rasituksen alaisena huomenna, jos kelit sallii miten toimii.
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  14. #104
    ongelmat jatkuu viime viikonpoppuna teki taas tenät. ensin toimi moitteettomasti mutta kun palasin kotiin niin taas se alkoi. käy todella huonosti. sen hal anturinkin jo katsosin päällisin puolin ja oli kuin uusi. kone käy niinkuin vajailla pytyillä välillä ja todella tehottomasti, taas välillä sitten taas ihan hyvin. tulpat on uudet. oudointa on se että kun tulpat ovat irti ja pyöritän konetta startilla ja laitan tulpat takaisin niin taas tuntuu toimivan aamulla kun menen kokeilemaan niin taas käy huonosti. menee yli hilseen
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  15. #105
    aaaa, nyt muistuu mieleen vanha tarina.

    Katsopa se johto eli anturi, joka tulee kierroslukumittarille. Siellä voi olla töhkää toisessa päässä. Tämä viisaus löytynee jostain vanhoilta K100 sivuilta. Muistan ohuesti tarinaa siitä, kuinka joku aivan olematon nopeus/kierroslukuMITTAREILLE tulevan johdon päässä oleva anturi olisi teettänyt suurta surua koko käynnille.
  16. #106
    taitaapi vika pikkuhiljaa selvitä. ykkösen ja nelosen putket kylminä kuin jee,,,, hauta huomenna korjaamolle.
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  17. #107
    Olisiko ruiskusuuttimien puhdistushuolto paikallaan?
    Teetin sen omaan K100seen viime syksynä ja käynti parani ja pieni nykiminen loppui. Erikoista, että Alppilan huollosta mukana tulleessa raportissa oli vain pieniä eroja mittausarvoissa ennen/jälkeen puhdistuksen mutta vaikutus oli suuri. Kone kävi paljon siistimmin ja työ maksoi n. 20€/suutin.
    "Pidämme kaikki moottoripyöristä jossain määrin"
    Bob Dylan, No Direction Home

    BMW K100 RS
    Ducati 900 GTS -79(muumioitu)
    Zündapp KS 125 -74 (muumioitu)
    Zündapp Bella 200 -58
  18. #108
    Virtalukon pohja?

    Ja onhan siinä alkuperäiset tulpanjohdot?
    1290SAR, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
  19. #109
    tuossahan on kaksi puolaa, joista toinen oli rikki. tulpanjohdot pitää vielä uusia, antavat mitattuna aikamoisia eroja.
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  20. #110
    Älä vaihda ainakaan metritavarasta tehtyihin niitä johtoja,
    joskus ollut juttua verstaalla että se ei toimi kunnolla kuin alkuperäisillä.
    1290SAR, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
  21. #111
    Komppaan Anttia, K mallin tulpanjohdot eivät ole vain johtoa. Maksoivat uutena aikoinaanjotain 400 markkaa/kpl mun K75:een. Niissä on joku ihme viritys kekskellä ja niitä ei oikeastaan voi edes mitata. Lakki käteen.
  22. #112
    on se vahva tänään katselin mittariin niin 187 tuhatta ajettu
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  23. #113
    Ja mittari pelannut vain puolet matkasta on se
    <p>R 1200 RT</p>
  24. #114
    Lainaa (jappi @ Kesä. 14 2008,09:51) kirjoitti
    Ja mittari pelannut vain puolet matkasta on se
    elä rupee vinoileen jappi
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  25. #115
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Tuntuvat kestävän, nettimotossa joku myy K75:sta 2990 euroo, ja mittarissa 291000km. Ex-poliisi mopo. Oma K100 Rs siis juuri sisäänajettu. * (vasta 102000km)



    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  26. #116
    Mullakin on juuri sisään ajettu ikiliikkuja K100RT -85,
    110 000km. Vaihteisto tosin kävi Myllymaalla viime talvena huollossa. Itsellä vasta toinen kesä tämän kanssa ja omia kilometrejä takana 6tkm.
  27. #117
    Saksanmaalla ajelevat 500 000 km, joten Wuoton kanssa samalla pelillä, K 100 RT -89 ja mittarissa 113 000 km, ollaan vasta alku(kilo)metreillä.
  28. #118
    Jep pyörä senkun paranee kun puolitoistasataatuhatta lähenee. Mutta hieman aiheesta sivuun. Etusessa oli ilmanpainetta 2.2 kg. Nostin sen piruuttani 2.4. kg. Että osas tulla hyvä! Se on pienestä kiinni.
    V
  29. #119
    Ja minkä merkkinen rengas paimenkoiralla on? Vai passanneeko lisäpascalit etuseen merkkiin ku merkkiin? Itsellä Metzelerin Marathon 880 .
  30.  
  31. #120
    Lainaa (Siihai @ Kesä. 18 2008,23:55) kirjoitti
    Vai passanneeko lisäpascalit etuseen merkkiin ku merkkiin? * Itsellä Metzelerin Marathon 880 *.
    No ainakin Marathon tykkää noista lisäbaareista. Itse oon pitänyt LightTruckin eturillassa 2,7-2,9 bar ja edellisellä ajettiin 36 tkm eikä ollut kulmikas tai muutenkaan vinksallaan.

    t. pozo

    -04 K 1200 LT

    Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

    Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
Sivu: 4 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen