Tuollainen R1100S oli ensimmäinen oma pyörä. En muista kohdanneeni ongelmia saada jalat maahan tällä 180 cm pituudella. Tuolla ajettiin kilpaa boxer cup:ia ja muistaakseni niissä oli pidemmät jouset, onkohan tuossa replican jouset. Ainakin Wilbers myi / myy tuollaisia. Ja olisiko satulaa korotettu polvikulman loiventamiseksi.
Savutus on normaalia vanhassa pyörässä jos on ollut sivujalalla. Öljyt valuu alaspäin. Ongelman kiertää nostamalla keskituelle.
Myin -20 1200GS:n pois, jossa samat vilkkukatkaisijat ja edelleen kaipaan niitä. Riittävän isot, pystyy operoimaan helposti vaikka olisi uutuuden kireät hanskat kädessä.
Pyörässä Showan jouset, mutta nyt kun tarkemmin muistelen niin edellinen omistaja taisi mainita että penkissä on lisäfylliä.
Mietin kans että varmaan tuo vasen pytty polttaa öljyä seisotuksen jälkeen ja auttaisi jos olisi keskituki käytössä. Keskituki tulossa Saksasta jo, niin sitten nähdään auttaako.
PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_F_..._parallel-twin
Ihan kelpo peli, vaikka vähän vajatehoinen. Rotaxin koneella. Mun taisi olla viimeisiä 650-pyöriä ennen kuin se muuttui 700:ksi.
Micke
itsellä meni pari vuotta tottua bmwn vilkkukatkaisimiin, mutta nyt kun on tottunut niin perinteinen katkaisin tuntuu hankalata ja pieneltä. kun nuo lapaset on niin kätevät, varsinkin se nollaus on tosi hyvä.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Hep.
Ensimmäinen moottoripyöräni menossa.
Hankin mp-kortin näin vähän vanhemmalla iällä tuossa pari vuotta sitten ja ostin tuommoisen BMW F650GS:n vuosimallia 2000.
Viimeisin kaksipyöräiseni tuota ennen oli Suzuki PV joskus 90-luvulla, ellei fillareita lasketa.
BMW F650GS 2000
Oikeastaan ainoa mikä tässä vilkussa ihmetyttää, on se kun mutkasta/risteyksestä lähtee kiihdyttämään niin kaasukädellä pitää samanaikaisesti painaa sitä vilkunpalautinta ja se ei ole ainakaan mun rinteelle kovin hyvässä paikassa.
PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
Nyt viikonloppuna vaihtui vanha luottokumppani Yamaha FZ6-S vm 2005 uuteen (käytettyyn), BMW K 1600 GT vm 2017. Voi olla että harrastusinto taas hieman nousee.. Lapset alkaneet viihtyä paljon takapenkillä, ja täytyy kyllä myöntää että varsinkin kaksin ajaessa ajo-ominaisuudet parani sen verran paljon että tuli kyllä vaihtoa pitkitettyä turhankin pitkälle!
FZ6-S vm. 2005 -> BMW K 1600 GT vm. 2017
Pari viikkoa sitten tuli vaihdettua Yamaha Tracer 9GT tehdasmadallettuun R1250 GSA 2020. Bemari mukavampi kaksi päällä, mutta yksin ajellessa tuo Tracer oli kivempi lelu![]()
BMW R1250GSA -20, Exät: Tracer 9 GT -21, MT-09SP -19, MT-07 -16
Punaisen ja hienokuntoisen R1100S:än ostin edellispäivänä Biketeamistä. Mielestäni aikamoinen löytö ja kauppa marraskuun tuiskeessa! Näin 50veenä olikin jo korkea aika kokea Bemari myös kakspyöräsenä![]()
Tämänhetkinen nautintoviisikkoni:
Suzuki TL1000s 2000 Yellow
Honda X-Eleven 2002 Blue
Kawasaki ZX-7R 2002 Green
Suzuki GSX750f 1992
BMW R1100S 2000 Red
Satulassa vuodesta 1991 lähtien
Sigun pyörä haettu eilen. Hyvältä vaikuttaa.
Aiemmin ollut vaan kustomeita.
Slava Ukraini!
BMW R1200R 2007
Ex- Kawasaki VN 900 Custom S.E. -09
Ex- Kawasaki En500 -99
Ex- Aprilia Red Rose 125 -91
Ex- Suzuki PV 50 -90
Vielä kerran piti uusi mopo hommata, tein EMC:llä kaupat uudesta 1300 gessusta.
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.
Eilen ajelin EMC:lle, tänään Gessulla kotiin. Pikkusen jäi ikävä S !000 XR.än melkoista ruutia, mutta muutoin GS on mieleinen peli. Ehkä jopa mieleisin tähän astisista....
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.