Sivu: 18 / 49:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8161718192028 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 511:stä 540:een 1456:sta
  1. #511
    Punainen R1100S vm 2000. Nyt kaikki 17 000km taulussa. Kyllä on saksalaisen insinöörin taidonnäyte mutkateille. Ihan vetää suun hymyyn!
    1-BMW
  2. #512
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    No niin, nyt on lomareissut heitetty K 100:lla ja ei voi kuin ihmetellä, tuollahan ajaa kuinka pitkiä etappeja tahansa, ilman että alkaa maistumaan puulle. Ja pyörä on -84 mallia! Ymmärrän täysin sanonnan että bemariin ei vaihdeta, siihen päädytään. Toukokuun jälkeen ajettu 8300 km eikä mitään moittimista. Raksuttava äänikin katosi tankin sisältä pikkuhiljaa, olisiko jäänyt filtteri vinoon, tai jotain. Lyhyesti, täysin fantastinen pyörä ikäisekseen. *

    Ja tuohon raksuttavaan ääneen, "vika" on polttoaineen paluu venttiilin jousikuormitteisessa kuulassa, vanhuuttaan kulunut vaimentava kumi pois. Ei vaarallista, mutta häiritsevää. Eritoten tyhjäkäynnillä, jolloin kuuluu selvimmin koska polttoaineen paluukierto tankkiin silloin kovimmillaan.



    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  3. #513
    Lainaa (Moto guzzi @ Elo. 10 2008,19:14) kirjoitti
    No niin, nyt on lomareissut heitetty K 100:lla ja ei voi kuin ihmetellä, tuollahan ajaa kuinka pitkiä etappeja tahansa, ilman että alkaa maistumaan puulle. Ja pyörä on -84 mallia! Ymmärrän täysin sanonnan että bemariin ei vaihdeta, siihen päädytään. Toukokuun jälkeen ajettu 8300 km eikä mitään moittimista. Raksuttava äänikin katosi tankin sisältä pikkuhiljaa, olisiko jäänyt filtteri vinoon, tai jotain. Lyhyesti, täysin fantastinen pyörä ikäisekseen. *
    Täysin samaa mieltä 'veliseni' Kuutisen tuhatta kilsaa olen ehtinyt sateiden seassa ajaa ja aina vaan tekis mieli baanalle, mutta kun duunit ja kelit ei vaan satu kalenterissa kunnolla kohalleen, en viitti pidemmille reissuille tänä ekana kesänä vielä lähtee. SAmoin huoltamatonta ja hoitamatonta pyörää ollaan rakenneltu puolet ajasta ehompaan kuntoon.
    Vaikeet asiat tehhään heti, mahottomat vähä myöhemmin.
    (Iän mukana mahottomat asiat toteutuvat entistä myöhemmin)
    [url="http://www.hemmi.fi/K100.html"]- Vaarin vankkur
  4. #514
    täältä löytys mattamusta K1200R vm.2005
    K12R
  5. #515
    BMW R1200GS 2007 tuli ja vanha bemu, R1100R, sai lähteä. Eläköön hiekkatiet!
    -Miksei?-
  6. #516
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Lainaa (BemariVaari @ Elo. 13 2008,08:52) kirjoitti
    Lainaa (Moto guzzi @ Elo. 10 2008,19:14) kirjoitti
    No niin, nyt on lomareissut heitetty K 100:lla ja ei voi kuin ihmetellä, tuollahan ajaa kuinka pitkiä etappeja tahansa, ilman että alkaa maistumaan puulle. Ja pyörä on -84 mallia! Ymmärrän täysin sanonnan että bemariin ei vaihdeta, siihen päädytään. Toukokuun jälkeen ajettu 8300 km eikä mitään moittimista. Raksuttava äänikin katosi tankin sisältä pikkuhiljaa, olisiko jäänyt filtteri vinoon, tai jotain. Lyhyesti, täysin fantastinen pyörä ikäisekseen. *
    Täysin samaa mieltä 'veliseni' Kuutisen tuhatta kilsaa olen ehtinyt sateiden seassa ajaa ja aina vaan tekis mieli baanalle, mutta kun duunit ja kelit ei vaan satu kalenterissa kunnolla kohalleen, en viitti pidemmille reissuille tänä ekana kesänä vielä lähtee. SAmoin huoltamatonta ja hoitamatonta pyörää ollaan rakenneltu puolet ajasta ehompaan kuntoon.
    Ja vielä täysin identtinen pyöräkin, itsellä myös sininen, mutta normaali kate, ilman tuota korotuspalaa. Muuten samat on metkut, pikkuhiljaa entistä ehompaan kuntoon. Talven aikana luultavasti maalaamoon, pääsee pikku naarmuista eroon. Uutta kumia alle ja uusia pyörän laakereitakin ehkä varmuuden vuoksi, samoin perään, mutta sen jätän korjaamolle. (Mc Proffs). Joten olisihan tuossa, mutta talvi on pitkä.
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  7. #517
    R 1100 S vm 2000 ajettu 29 000, Remuksen putkistolla ja lastulla.

    Hieno peli.
  8. #518
    V-Max vaihtui K 1200 RS vm. 2000 46000 km

    Kertokaapa viisaammat miksi abs.t eivät ole päällä ja niiden valot vilkkuvat.
  9. #519
    Kai se sitten pitää ilmoittaua. R 1150 RT -03 ja takana 2000km. Eka fillari. Ei kylläkään mikään citybike, klonks, klonks, mutta maaaantiellä menee kuin Pendolino.

    ps. näyttäis olevan eka messu.
  10. #520
    "urpolla" nimimerkille vinkiksi, että ABS ei toimi koska akussa on liian vähän virtaa. Eli akku lataukselle. Jos ei auta, niin akkukauppaan ja muista ostaa akku, jossa on riittävästi Ampeereja (ainakin 19A).
    SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
  11. #521
    06.09.08 Hankittu R850R vm.2000
    39000km, kerran Bemari aina Bemari.
    Ensimmäinen kunnon ajopeli.
    Ed. pyörä Suzuki Burgman AN400
    (9000km/4kk)

    Rena 45v. H:ki
    Rena
  12. #522
    F800 ST vm. 2008, hankittu elokuun alussa. Neljä viikkoa ja 2400 km.

    -Anssi
  13. #523
    Kokemusta seuraavista pyorista(pilkut puuttuvat koneestani):
    2 kpl Zunndap Bellaa
    Norton 50 vm -61
    Norton ES 2 Vm -54
    Yamaha Virago 535, kun vanhin poika taytti 18
    Suzuki Savage 650
    Yamaha XJ 900, seisoo talla hetkella pojan tallissa
    Yamaha Majesty 250, kun asuin Japanissa, nyt rekisteroimaton Suomessa
    BMW R850 vm 2000, hyva pyora, tehot riittaa vaarille.

    Kokemuksesta voisin mainita, etta Yamaha Majesty'ssa, japanilainen malli, oli hienouksia: ulkolampomittari ja 2 trippia, josta toinen nollaantui kun polttoaine siirtyi "varalle" elikka tiesit tarkast miten paljon ehdit viela ajaa vaikka viikon paasta. BMW'ssa on vain keltainen varoitus valo enka muista paljonko voi viela ajaa.

    Asun Sevillassa, joten on mukavaa ajaa pratkalla toihin. Kuumimpana kautena kaytan auto , ilmastointi!!, koska ajaminen pratkalla +45 asteessa ei ole nautinto.
  14. #524
    Kokemusta seuraavista pyorista(pilkut puuttuvat koneestani):
    2 kpl Zunndap Bellaa
    Norton 50 vm -61
    Norton ES 2 Vm -54
    Yamaha Virago 535, kun vanhin poika taytti 18
    Suzuki Savage 650
    Yamaha XJ 900, seisoo talla hetkella pojan tallissa
    Yamaha Majesty 250, kun asuin Japanissa, nyt rekisteroimaton Suomessa
    BMW R850 vm 2000, hyva vaari pyora

    Kokemuksesta voisin mainita, etta Yamaha Majesty'ssa, japanilainen malli, oli hienouksia: ulkolampomittari ja 2 trippia, josta toinen nollaantui kun polttoaine siirtyi "varalle" elikka tiesit tarkast miten paljon ehdit viela ajaa vaikka viikon paasta. BMW'ssa on vain keltainen varoitus valo enka muista paljonko voi viela ajaa.

    Asun Sevillassa, joten on mukavaa ajaa pratkalla toihin. Kuumimpana kautena kaytan auto , ilmastointi!!, koska ajaminen pratkalla +45 asteessa ei ole nautinto.
  15. #525
    R 1100 GS toista vuotta ja ajoa n. 16000km takana, suhde jatkuu...
  16. #526
    Eilen vaihtui pannari uuteen R 1200 gessuun!
    Usean honda-vuoden jälkeen uskalsin siirtyä bemariin, aika näyttää kannattiko.
    Ajuri ei sääennusteita kattele!
  17. #527
    Ehtoota, arvon Bemaristit!

    Täällä ilmoittautuu uusiomotoristi tänään hankitulla K1200GT:llä (vm -04, väri Orientblau). On tullut kesän aikana harjoiteltua - *>20v tauon jälkeen - 600:sella Diversionilla parin-kolmen tuhannen kilometrin verran ja nyt oli aika kypsä siirtyä isompaan matkailupyörään.

    Ei voi kuin todeta, että on se Bemari todella nautittava ajettava. *Tuli ajeltua ~200km tämän illan aikana ja maisteltua ajo-ominaisuuksia kuin hyvää viiniä. *
    Koukkuun jäin pahasti ja niin pitäisi vielä päästä nautiskelemaan niin kauan kuin kelejä piisaa.

    Mukavia kilometrejä itse kullekin. Nähdään baanalla!
    BMW R1200GSA LC
    BMW R1150GS
    ex: K1600GT, K1200GT
  18. #528
    Tervehdys kaikille,

    Hain Lappeenrannasta 1200 GS:n, varusteina ASC ja ESA, laukkusatsit ja vähän kaatumasuojaa. Penkkinä matala + varalla vakio. Matalaa penkkiä vähän muotoiltiin että ylettyy töppöset maahan saakka. Kilsoja tällä hetkellä taulussa 450. Jokaisesta on nautittu...

    BF, kotipaikkana Helsinki
    <p>R1200RT-2008</p>
  19. #529
    Moro! pari bemaristia lisää. eukko 650 GS -06 ana 650 GS Dakar -05. Iski toi 50 villitys ja eukko rukka joutuu siihen mukaan. Ajoharjoittelu alkaa vasta tulevana keväänä, *joten noviisit ottaa mieluusti vinkkejä. *
  20. #530
    Vinkkejä, sorry ollaan väärän topicin alla.. Lyhyesti. Ota ensin autokoulun ajotunteja muutama ennenkuin alat oma-aloitteisen ajamisen. Se säästää *rahaa.. Opetellaan ajamaan hiljaa.

    http://www.biketraining.fi/

    Täältä löytyy tosi hyvä kontakti.

    Olen itse ollut neljänä kevääna 'palauttamassa' *asioita ko. porukan valmennuksessa. Kannattaa, menen myös 2009...

    Maailma on iso, nauti! Maailma on iso, kannattaa käydä tsiikaamassa!

    BF
    <p>R1200RT-2008</p>
  21. #531
    Moikka!

    Minä olen sen tuore bemaristi, että vasta viikko sitten toin Saksasta C1-200:n.

    Onko se muuten edes sopivaa, että skootteristit kirjoittelee tänne?

    Koska vehje ei ehkä ole kaikille tuttu, kerrottakoon muutamia yksityiskohtia
    - kone 176 kuutiosenttiä, 13 kW, 4 tahtia (wau!)
    - turvakehikko 4-pistevöillä ja vapautus kypäräpakosta
    - ABS, sähköstartti, istuin- ja kahvalämmitys
    - katos suojaa sateelta ja tuulelta, käsivarsissa vähän pyörii, mutta kampaus ei mene sekaisin

    Ajokauttahän tällä on vielä pitkälle kunnes tiet jäätyy, mutta ihan vaan varoiksi etsisin hyviä tallipaikkoja Lahden seutuvilta.
    Kertokaa, jos on tiedossa.

    T:Hessu

    T:Hessu
  22. #532
    Kun selaa BMW pyörien omistaja-listaa, niin tällä foorumillahan on jo kohtuullisesti Gessu-kuskeja! *

    Tervetuloa Black Flag Rider ja ana&eukko!

    Ensikesänä tarvitaan varmaan jo soranorsuretki vasta-alkajille, kuten yleisesti assu-puolellakin! *
    ... ja minä ilmoittaudun siihen heti!

    C1-200 Ei kait porukka niin fakkiintunutta ole, etteikö merkkipuolelle voisi jotain aiheesta kirjoittaa tai kysellä.. mutta miten porukalta löytynee tietämystä, vinkkejä, yms. tästä... *


    Sorry OT.



    Ajuri ei sääennusteita kattele!
  23. #533
    No nyt on mopo mun nimissä ja rekkarissa:
    HP2 Sport 10/2008

    En ole vaan itse vielä nähnyt, mutta ensi maanantaina sitten...

    Dixi et animam levavi
  24. #534
    Jaha, laitetaas päivitystä tilanteesta:
    -95, Suzuki GS 450 -81
    -98, Suzuki GSX 1100EF -84
    -00, BMW 1100RT -00
    -08, BMW 1150 GS Adv -03

    Venäjälle halajaa pyörän ja miehen mieli.
  25. #535
    Tänään hankittu BMW
    -BMW K 75s
    -vm 1992
    -139 000 ajettu

    Tuntui ajossa hyvältä ja kiva oli kurvailla.
    - Sergei-


    "Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
    En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
  26. #536
    Lainaa (Sergei The Eagle @ Loka. 27 2008,20:57) kirjoitti
    Tänään hankittu BMW
    -BMW K 75s
    -vm 1992
    -139 000 ajettu

    Tuntui ajossa hyvältä ja kiva oli kurvailla.
    Hait sitten sen saman mitä minäkin kyselin.

    Ensi perjantaina tulossa taloon
    - BMW K75S
    - vm 1988
    - 88tkm takana
    R1100RS
  27. #537
    Lainaa (Torsti @ Marras. 01 2008,23:22) kirjoitti
    Lainaa (Sergei The Eagle @ Loka. 27 2008,20:57) kirjoitti
    Tänään hankittu BMW
    -BMW K 75s
    -vm 1992
    -139 000 ajettu

    Tuntui ajossa hyvältä ja kiva oli kurvailla.
    Hait sitten sen saman mitä minäkin kyselin.

    Ensi perjantaina tulossa taloon
    - BMW K75S
    - vm 1988
    - 88tkm takana
    Itseasiassa kaveri halusi Afrikkalaiseni ja minä otin vaihdossa tuon, hyvä pyörä.
    - Sergei-


    "Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
    En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
  28. #538
    Lainaa (Torsti @ Marras. 01 2008,23:22) kirjoitti
    Ensi perjantaina tulossa taloon
    - BMW K75S
    - vm 1988
    - 88tkm takana
    Nyt se on sitten tallissa! Vain kolme tuntia tutkimista ja tuijottamista takana tälle illalle. Mitenkähän sitä jaksaa odottaa kevääseen....
    R1100RS
  29. #539
    Jaa. Kait se pitää tännekin ilmottautua kun jo tuonne supermoto osastolle tuli kirjoitettua.
    Eli tuli tuossa kuukausi sitten vaihdettua bemariin. Nyt on alla G650Xmoto, kilsoja tullut tuhannen paikkeilla ja koko ajan lisääntyy.
    Satulan joutui vaihtamaan matalaan että jalat yltää maahan ja käsisuojat viimaa vastaan.
    Saa nähdä miten tuo möyrii lumessa noilla asvalttirenkailla ja monenako päivänä joutuu antautumaan ja jättämään mopedin talliin tänä talvena.
    Seuraava setti vähän karkeampaa kuviota ja toivottavasti lumi vaan leventää sladeja.
  30.  
  31. #540
    Harrastan vanhempia bemareita joista uusin K100 vm.1984 on käyttöpyöränä.
Sivu: 18 / 49:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8161718192028 ... ViimeinenViimeinen