Sivu: 15 / 49:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5131415161725 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 421:stä 450:een 1456:sta
  1. #421
    Moro, viime syksynä ostettu ensi pyöräksi K100RS -89. (Viidenkympin villitys?) Weiss Blau, ABS, yms. 1500 km kerkesin ajamaan, ensi keväänä pääsee tosissaan opettelemaan tämän uuden harrastuksen saloja. Miksi BMW ensimmäiseksi? Autot bemareita jo vuodesta -88 (tällä hetkellä 4 kpl) ei tullu ajatuksiinkaan tinkiä tasosta myöskään pyörissä.
  2. #422
    Lainaa (Lady Driver @ Tammi. 29 2008,03:39) kirjoitti
    On niin hupaisaa lukea bemarikuskien juttuja, kuinka meistä itse kukin on päätynyt bemarin satulaan, että mieleeni juolahti kysäistä josko Suomessa on toimivaa kaksipyöräisten bemarikuskien "clubia" (seuraa, kerhoa)...tai edes kokoontumisajoa?

    Tiedosta etukäteen kiitellen,
    Lady Driver
    ""

    Ps. Luin ensi kesälle suunnitellusta BMW 4V Boxereiden kokoontumisjosta. Kiinnostus heräsi heti, mutta kun ei bemarista huolimatta ei ole vielä sitä mahtiboxeria
    Katso tollanen:

    http://www.bmwmoottoripyorakerho.fi/


    ks. myös tuo LT-kuskien jatkuvasti kasvava BMWKLTIBMIJOF eli


    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=76930


    ja lisäksi:

    http://www.matkaendurot.net/forum/viewtopic.php?t=8426

    Ja jos nuo ei riitä, kertoile kulkemisistasi täälläpäin, niin eiköhän siihen jotain rekvisiittaa saada. Vai mitä muut sanoo?
  3. #423
    Tuotiin pihaan viikko sitten:
    K 1200 R Sport

    -Cosmic blue
    -Esa
    -Varashälytin
    -Ajotietokone
    -Sport renkaat ja vanteet
    Ex-955i
  4. #424
    Nonni. Tuli tuollainen vähävaraisten LT hommattua.
    Elikkäs K1100LT on pihassa.
    Ei ole huonoja kelejä, on vain vääriä varusteita.
  5. #425
    Täältä löytyy yksi bemarin omistaja: K 1200 RS -01.
    35 vuotta japanilaisilla päristeltyäni päätin kokeilla saksalaista ja aika hienoltahan tuo tuntuu. Ainoa vika, joka noin äkkiseltään tulee mieleen, on paikalla käsiteltävyys. Vaikka paperilla painoa ei ole aivan hirveesti, niin todellisuus on aivan toista.
    Kysymyksiä vaihteiston roklatuksesta on esitetty ja tuohan ilmeisesti johtuu siitä, että kyseessä on kuivakytkimen ominaisuus. Ja sitten yksi kysymys:
    Mitä öljyä tulee moottorissa käyttää? Märkäkytkimen takiahan moottoriöljyssä käytetään kitkaominaisuuksia lisääviä aineita, mutta bemarissa niitä ei tarvita. Tavallista SAE30 ?
  6. #426
    Hommasin viime syksynä RT1200 talviehdoin, ajot jäi muutamaan sataan kilsaan. Aimmin mulla oli Aprilia Capo Nord.
    Innolla odottelen kevättä ja pyöräilykautta.
    -Make
  7. #427
    noniin... uusi foorumilainen ja melkein bmw:n omistaja ilmoittautuu, eli onnistuin kuitenkin saamaan tilaukseen F800GS:n...
    ********************************
    Thriumph Thunderbird 1700 cc (2010)
    ********************************
    Ducati Monster S4R (2004)
    BMW F800 GS (2008)
    ********************************
  8. #428
    Moi,

    Tulipa vaihdettua 4-pyöränen BMW 2-pyöräiseen, tehot pieneni 170->130, peräkontti pieneni 400l-> 46l, suoja ja automaatti poistui mutta yksi lisälaite yhdistää..tuiki tärkeä vakionopeussäädin .

    Joten yksi kpl Pacific Blue BMW K1200RS -02 ilmoittautuu.

    (väri korjattu)



    -
  9. #429
    K 1200 GT vuosimalli -03

    ...Ja tätä nykyä RT -07



    "Ei kukaan ole enkeli maantiellä. Siivet palaa siinä missä löpö."

    IBAF 3735
  10. #430
    BMW K 1200 LT -99
    ajokelejä odotellessa.
    Ari ja Malla



  11. #431
    F650 GS Dakar löytyy täältä, ensimmäinen pyöräni. Ihan hirveä olisi polte ajelemaan. Ensi talveksi hommaan nastarenkaat, ei tätä kesän odotusta kestä.
  12. #432
    PSmo:n avatar
    Liittyi Jun 2002
    UusKuopijolainen, savonkielen opiskelija!
    Vähennetään yksi R1200GS -03
    Lisätään yksi R1200 GS -08

    PSmo
    - Luotettavia asiantuntijalausuntoja aiheesta kuin aiheesta, niistä mitään tietämättä -
    *
    http://www.tiet.fi/liity.htm
  13. #433
    Musta F 650 GS -04. Tuore tapaus. Kokemuksia voin raportoida myöhemmin. Saapa nähdä tulenko kaipaamaan Kawaa...
    Kunhan nyt ensin vähän



    Entinen singeristi ja ompeluseuran kukkahattutäti,
    nykyinen Bee-Äm-Wee -ämmä (F650GS -04)
  14. #434
    BMW K1200RS -00
    Grafiitinharmaa.

    Kuvalta ostin.
    Suomeen uutenakin rekisteröity.

    Orkkis sivulaukut paikallaan. Takatelina ja laukkukin löytyi.

    ml 46tkm.

    Kesällä 2008 sitä sitten alkaa kertyä kokemuksia BMW:stäkin...
    BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
  15. #435
    BMW R1100RS, Musta, koko katteellinen, tammikuu 1996, ajettu nyt 58000 km! Saksan uustuonti fillari, kaikki "herkut" Ei pelittänyt #herkut" sopimuksen mukaan, Nyt rahalla pelittää! Myyjä huijari, linnassa, pääsee kohta pois .



  16. #436
    BMW K1200LT vm 2007 Saatu alle Elokuun puolessa välissä . Aikaisempi pyörä 1200GT . Menin öljynvaihtoon ja kysäisin onko LT.tä koeajoon ja kuinka ollakaan sellainen löytyi alle .
    Heti ajolenkillä tuli mieltymys "tämä on se millä pitää ajaa" ja olin tehnyt päätöksen jo ennen pyörän takaisin luovuttamista .
    Loppu olikin kosmeettista "kädenvääntöä" välirahan suuruudesta .
    Vaimokin on ollut erittäin tyytyväinen takapenkillä rammarin soidessa .

    Ps. puhelimeen laitoin soittoääneksi Edu Kettusen "Taivaan sininen BMW"
  17. #437
    R1200RT ilmoittautuu ja jättää hyvästit 12R:lle

    Eläköön "boxeri"
  18. #438
    K1200S 2007/2008 ilmoittautuu. Sini-valkoinen perusvehje eli eipä juuri ole ylimääräisiä herkkuja. Laitoin siihen Laminar lipin tuuliohjaimen ja tarkoitus on laittaa/laitattaa navigaattori tuossa keväämmällä. Vehje on vajaan viikon ollut tallissa ja kelit eivät salli ajelua eli ajamaton peli odottaa ajokelejä.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  19. #439
    Lainaa (ttuttu @ Maalis. 06 2008,11:57) kirjoitti
    K1200S 2007/2008 ilmoittautuu. Sini-valkoinen perusvehje eli eipä juuri ole ylimääräisiä herkkuja. Laitoin siihen Laminar lipin tuuliohjaimen ja tarkoitus on laittaa/laitattaa navigaattori tuossa keväämmällä. Vehje on vajaan viikon ollut tallissa ja kelit eivät salli ajelua eli ajamaton peli odottaa ajokelejä. *
    K1200LT vm.2000 tulee taloon lähipäivinä.
    R1200GSA, K1300GT,DL1000,R1200RT
    K1200LT
    GL1200GW
    XJ900
    GSX1100EFE
    GSX750EF
    VF750F
    XJ750SEGA
    CB125T
  20. #440
    R1100RT lähti ja tilalle '01 K1200LT. Jos ei RTkään mikään keijukainen ollut, niin LT on ihan oikeesti ISO. Toivottavasti tullaan toimeen keskenämme.....
  21. #441
    Morjens kaikki!!

    Uusi Bemaristi joukossa täällä. Kotipaikka Varkaus ja mopottimena R1100S tosin vielä talvisäilössä Helsingissä.

    Malttamattomana odottelen lumien sulamista.
    Caponord etv 1000
  22. #442
    R 1200 GS ( -04)
    Akseli Kitka
  23. #443
    1200 GSA -07. Kesä ajettu, oisko jotain 15tkm kertyny mittariin.

    Tietäiskö kukaan miten sen per**leen automaattisen vilkunpalautuksen sais pois päältä?
    Munista sais hirttää sen aivottoman joka tuommosia rustaa ihmisten kiusaksi.

    Liikkeessä eivät tuota tienneet, eikä maaantuoja viitsinyt vastata. Eikä antaa yhteystietoja että oisin voinu kysyä tehtaalta.

    Toinen V-mäisyys on se, että jos kone sattuu sammahtamaan, ei starttaa uudelleen ennenkuin aikojen perästä. Ja vaihteenkin muistaakseni joutui räpläämään vapaalle.

    Eikä oo suunnittelija tainnu koskaan poiketa kestopäällysteeltä; stongassa ei oo rajoitinta -> etuputki lommolla kun kippaa sopivasti, samalla mennee kätevästi pleksikin palasiksi kun peili siihen vastaa. Ja vasemmalla puolella törsöttää muovinen kaasuläpän asentoanturi vai mikä lie, sopivasti hollilla odottamassa että siihen saapas tai polvi käy ja lopettaa liikut lyhyeen.

    Saahan siihen saksanmaalta lisäosia tilattua, mutta jotenki oottasin että ois perusasiat kunnossa parinkympin pyörässä jota vielä all-around -vehkeenä mainostataan. Kaikenmaailman "ajotietokonetta", ABSia ja ajonestoja kyllä on kasattu kyytiin liiankin kanssa, oisivat käyttäneet senkin ajan oikeiden asioiden miettimiseen.

    Roiskeläpät piti myös laittaa (kallista ollu roiskeläppäkumi saksassa kun ei oo raatsittu yhtään laittaa), ja vielä pitää laittaa korotuspalat kahvasuojiin kun ovat niin matalat ettei ne mitään suojaa. Pleksi puolestaan oli pahimmoikseen korkea, sitä piti leikellä matalemmaksi että sai pyörteen pois kypärästä. Tuo ei sinänsä mikään vika oo, eipä yks korkeus voi kaikille olla passeli.

    Penkki on myös vähän kovanlainen. Mulle vielä nippa-nappa menettelee, mutta takapenkiltä tuppaa kuulua hellasäröä jos vähänkin pidempään ajelee (>1h putkeen).

    Ei ollu entisessä XX:ssä moisia harmeja, eikä tarvinnu säätää, senku lähti ajeleen...

    Muuten tuo on mukava pyörä ajella. Ja komiahan se on ku mikä.
    Sorateiltä tosiaan löytyy kokonaan uusi maailma :)
  24. #444
    R1150RT mallia -01 aloitti toisen ajokautensa Suomessa tänään. Ostimme sen viime kesänä Saksasta Graulinin Hannu Lindenin oivallisella avustuksella. Haettiin pyörä Hannulta Hampurista ja ajettiin ihan suoraan Suomeen viikossa Alppien ja Nizzan kautta.

    Tallissa odottaa myymistä parikymmentä vuotta uskollisesti palvellut K100 vuodelta -84.
  25. #445
    - 1 kpl K 1200 RS (2002)

    + 1 kpl K 1200 S (2008)
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  26. #446
    Vähän etuajassa ilmoittaudun. Yamaha meni kaupaksi just ja


    K 1200 S


    on tilattu. Pari viikkoa joutuu vielä kärvistelemään. Saas nähdä miellyttääkö, kun en ole koskaan ajanut pelillä...
    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
  27. #447
  28. #448
    Lainaa (Volpe @ Helmi. 17 2008,10:29) kirjoitti
    Musta F 650 GS -04. Tuore tapaus. Kokemuksia voin raportoida myöhemmin. Saapa nähdä tulenko kaipaamaan Kawaa...
    Kunhan nyt ensin vähän
    No niin. Ajeltu on. Tosi hyvä. En kaipaa entistä pyörää! Supermukava on ajaa tuo pikku Supergessu ! Maasto-ominaisuudetkin pääsee oikeuksiinsa Helsingin mukulakivillä
    Niin tämä vaan siksi kun kerran ilmoitin raportoivani myöhemmin. Erittäin tyytyväinen toistaiseksi!
    Entinen singeristi ja ompeluseuran kukkahattutäti,
    nykyinen Bee-Äm-Wee -ämmä (F650GS -04)
  29. #449
    Tässä tallissa BMW F800ST ´07.
    Ostin kuukausi sitten ja pyörällä ajettu nyt viikko. Itse asiassa törmäsin kaupassa Köpiin ja mies antoi viimeiset suositukset ko. pyörästä...
    Edellinen pyörä oli rakennettu Kawa ER-6n ´06. Vaihdon syitä olivat katteiden kaipuu, isompi motti ja matkantekoon soveltuvampi mopo. Ihan hyvältä tuntuu uusi tuttavuus. Väri harmaa, Acran slipari ja sivulaukut, eli todella massasta erottuva laite...
    -¤- BMW F800 ST -¤-
    Kawasaki ER-6n
    Honda CB 500
  30.  
  31. #450
    Lainaa (Volpe @ Huhti. 06 2008,15:23) kirjoitti
    Lainaa (Volpe @ Helmi. 17 2008,10:29) kirjoitti
    Musta F 650 GS -04. Tuore tapaus. Kokemuksia voin raportoida myöhemmin. Saapa nähdä tulenko kaipaamaan Kawaa...
    Kunhan nyt ensin vähän
    No niin. Ajeltu on. Tosi hyvä. En kaipaa entistä pyörää! Supermukava on ajaa tuo pikku Supergessu ! Maasto-ominaisuudetkin pääsee oikeuksiinsa Helsingin mukulakivillä
    Niin tämä vaan siksi kun kerran ilmoitin raportoivani myöhemmin. Erittäin tyytyväinen toistaiseksi!
    Parempi tuo Bee Ämmä Wee-Ämmä kuin Ämmällä Ällämmä(tupakkimerkki)
    "Pidämme kaikki moottoripyöristä jossain määrin"
    Bob Dylan, No Direction Home

    BMW K100 RS
    Ducati 900 GTS -79(muumioitu)
    Zündapp KS 125 -74 (muumioitu)
    Zündapp Bella 200 -58
Sivu: 15 / 49:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5131415161725 ... ViimeinenViimeinen