Sivu: 39 / 49:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 293738394041 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1141:stä 1170:een 1455:sta
    Lainaa kaahonen kirjoitti Katso viesti
    Mistä päin ostit RS:n?
    Oulusta, EMC:ltä.
    Nyxä: Suzuki GSX1100G -92
    Exät:
    BMW R1100RS -93
    Suzuki GSX750E -81
    Tuli hankittua tänään ensimmäinen bemari liudan "amerikkalais-itävaltalais-italialais-britti-japsi-nakupyöriä-matkaenduroita-sporttipyöriä jälkeen". Vanhus on K100 ja vuosimalli on 85.
    Viimeksi muokannut: TeKa; 17.04.2015 klo 19:32.
    Lainaa TeKa kirjoitti Katso viesti
    Tuli hankittua tänään ensimmäinen bemari liudan "amerikkalais-itävaltalais-italialais-britti-japsi-nakupyöriä-matkaenduroita-sporttipyöriä jälkeen". Vanhus on K100 ja vuosimalli on 85.
    Hienon klassikon hankit! Tuosta on iloa ja puuhaa moniksi vuosiksi.
    <p>2002-2014</p>
    Lainaa Boxer kirjoitti Katso viesti
    Nonnih. Muutaman vuoden tauon jälkeen jotain kirjoitettavaa tännekin. Eli meni viimeviikolla hyvin (12 vuotta) palvellut R1100S vaihtoon, yllätys, R1200S:ään. Toistaiseksi muutaman sadan kilometrin kokemuksella erittäin tyytyväinen vaihtoon
    Espoon Heinolta? Hieno pyörä, itseäni harmitti kun piti luopua mutta kolarikorjattu ranne ei vaan kestänyt enää edes semikyykkyä ajoasentoa.

PS. Jos joskus kyllästyt keltaiseen, niin multa löytyisi musta katesarja mustalla takatuhdolla ja tummalla pleksillä ( http://personal.inet.fi/private/w3/r...03_wo_pegs.jpg )... Sekä accelerator-mokkula, jos tuntuu että käy laihalla.
    Mä ilmoitan tänne meidän Rvan. Äitee (55v) kyllästyi kun ei pysynyt F700GS:llä mun IsoGessun vauhdissa ja vaihtoi menopeliä. Aika komee.
    -jp-
    Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
    Lainaa s&s kirjoitti Katso viesti
    Espoon Heinolta? Hieno pyörä, itseäni harmitti kun piti luopua mutta kolarikorjattu ranne ei vaan kestänyt enää edes semikyykkyä ajoasentoa.

PS. Jos joskus kyllästyt keltaiseen, niin multa löytyisi musta katesarja mustalla takatuhdolla ja tummalla pleksillä ( http://personal.inet.fi/private/w3/r...03_wo_pegs.jpg )... Sekä accelerator-mokkula, jos tuntuu että käy laihalla.
    Juu, sama peli. Näinkin tuon katteiden myynti-ilmoituksen jo aiemmin, taidan kuitenkin toistaiseksi pitäytyä keltaisessa. On kyllä siistikuntoinen laite.
    Moro

Täytynee ilmoittautua mukaan porukkaan. Bmw K1100 LT -92 majaillut tallissa viikon verran. Tiedä vaikka ois jonkun palstalla vierailevan entinen matkajuhta. Org:n bmw osiota lukea tavannu muutaman viikkoa "yötä päivää". Yrittänyt siinä sitten sivussa muodostaa omaa mielikuvaa bemarista. Ajatus ja mielikuva vaihdellu mahottomasta innostuksesta suurimpaan epätoivoon... No sitä se teettää tämä foorumeiden lukeminen. No mahottoman kova en ole ennakkoluuloja muodostamaan.

Mukava lukea asiaan paneutuneiden kirjoituksia. Välillä ääneen hörähelly nauramaan kun tämä... No mikä se nyt on... Oliko se mchuurre tai jotain sinne päin. Niin kun tämä aukaisee sanaista arkkuaan niin mukava lukea.

Niin tuli bmw päädyttyä kun tuntui et vähille rahoille saa parhaiten vastinetta. Honda cx ravattu ympäri lähitienoota tähän asti. Pitkään oli mietinnässä matkaenduro (varadero tms), mutta tähän tuli päädyttyä. Pitää olla kuitenkin sellanen jolla kaksi kulkee. Emäntä kun on sitä sorttia et eipä siltä oikein salaa pääse yksin lähtemään pyörällä minnekkään. Pitää se sen verran tarkkaan silimällä. Se tykkää pyörän kyydistä niin mahottomasti. Tuossa LT:ssä kun pitäs olla kyydissäkin olla. Jos keli sallii niin huomenna asialle saadaan varmistus. Sori jo etukäteen jos/kun on kirjoitusvirheitä ja kapula kieltä. Myö ollaan puhelimen kanssa välillä vähän erimieltä mitä pitää kirjottoo. Mut se kerkivvää väliin rukata nuo sanat itelleen mieleisiksi eikä älyä mitä minä tahon kirjottoo. No siinäpä sitä jo näin alakulämpimäks.
    Minä myös ilmottaudun, niin se Yamaha kausi taas loppui ja BMW kausi jatkuu. Tallissa on R 1200 GSA LC ollut viikon verran maanataina ensihuolto. Hyvältä tuntuu.
    BMW R1250GS
    ex R1200GSA, XT1200Z, FJR1300, GS1200, GS850, ST-2, XJ600, CX500C, GSX750ES, GR650XF
    Suzuki Intruder M1500 vm.2012 vaihtui (tai vaihtuu kun myyjä tekee huollon jarruille ensin) BMW K 1200 GT vm.2008. Tottakai kun autokin on BMW X1 2014
    Suzuki M1500 Intruder
    Vuodesta 1998 Jyväskylä
    Lainaa Enos kirjoitti Katso viesti
    Moro

Täytynee ilmoittautua mukaan porukkaan. Bmw K1100 LT -92 majaillut tallissa viikon verran. Tiedä vaikka ois jonkun palstalla vierailevan entinen matkajuhta. Org:n bmw osiota lukea tavannu muutaman viikkoa "yötä päivää". Yrittänyt siinä sitten sivussa muodostaa omaa mielikuvaa bemarista. Ajatus ja mielikuva vaihdellu mahottomasta innostuksesta suurimpaan epätoivoon... No sitä se teettää tämä foorumeiden lukeminen. No mahottoman kova en ole ennakkoluuloja muodostamaan.

Mukava lukea asiaan paneutuneiden kirjoituksia. Välillä ääneen hörähelly nauramaan kun tämä... No mikä se nyt on... Oliko se mchuurre tai jotain sinne päin. Niin kun tämä aukaisee sanaista arkkuaan niin mukava lukea.

Niin tuli bmw päädyttyä kun tuntui et vähille rahoille saa parhaiten vastinetta. Honda cx ravattu ympäri lähitienoota tähän asti. Pitkään oli mietinnässä matkaenduro (varadero tms), mutta tähän tuli päädyttyä. Pitää olla kuitenkin sellanen jolla kaksi kulkee. Emäntä kun on sitä sorttia et eipä siltä oikein salaa pääse yksin lähtemään pyörällä minnekkään. Pitää se sen verran tarkkaan silimällä. Se tykkää pyörän kyydistä niin mahottomasti. Tuossa LT:ssä kun pitäs olla kyydissäkin olla. Jos keli sallii niin huomenna asialle saadaan varmistus. Sori jo etukäteen jos/kun on kirjoitusvirheitä ja kapula kieltä. Myö ollaan puhelimen kanssa välillä vähän erimieltä mitä pitää kirjottoo. Mut se kerkivvää väliin rukata nuo sanat itelleen mieleisiksi eikä älyä mitä minä tahon kirjottoo. No siinäpä sitä jo näin alakulämpimäks.
    Onneksi olkoon! K1100LT on paljon parempi kuin CX500 erityisesti, jos on kaks päällä. Hyvän pyörän oot laittanu.
    SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
    Lainaa Prätkis kirjoitti Katso viesti
    Onneksi olkoon! K1100LT on paljon parempi kuin CX500 erityisesti, jos on kaks päällä. Hyvän pyörän oot laittanu.
    Kiitosta vaan. Jäi ajelut tältä päivää. Aamulla kun silimät sai auki ja kurkisti ovenraosta pihalle niin lunta oli satanut n.5 cm. Huomenna on aamu uus.

Ei vaan meinaa korva tottua tuohon bmw koneen ääneen, mut onneksi vika korvissa eikä moottorissa. Cx:ssä on vaan niin nätti ääni...
    Lainaa J-PS kirjoitti Katso viesti
    Mä ilmoitan tänne meidän Rvan. Äitee (55v) kyllästyi kun ei pysynyt F700GS:llä mun IsoGessun vauhdissa ja vaihtoi menopeliä. Aika komee.
    -jp-
    On komee....ihan käy kateeksi....maisemasta päätellen olet harrastanut verosuunnittelua...

Ilkka
    IlkkaGT
    R1200R
    Lainaa J-PS kirjoitti Katso viesti
    -jp-

Hieno malli ja väritys. Sillä silmällä tuollaista pyörää kattelin itsekin, mutta yksi asia ihmetyttää: kun minusta tuo ei ole matkalehmä (siis pyörä), niin miksi kaikki maahantuotavat ja myytävät pyörät ovat täydellä touring-varustuksella? Mielestäni enemmän mutkaräppäilyyn tehty.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
    Moi taas kaikille. Viime elokuussa vaihdoin Bemarin Kotariin ja kilsoja tullut sitten reilu 11tkm. Bemari kuume kuitenkin kaiversi sydämmessä, joten hankin Kotarin kaveriksi -99 mallin punaisen R1100S. S:llä aloitin Bemariputken 2002 ja parin Gessun & RT:n jälkeen vaihdoin leiriä. Mutta kun on kerran omistanut Bemarin, sitä on vaikea unohtaa. On ne vaan upeita ajettavia, kuten Kotaritkin

S:ssä Vaan punainen väri vähän tökkii, joten jos jollekin jäänyt S:sän muoveja (esim. mustia) nurkkiin, niin voisi tarjota. Ebayssä niitä löytyy joo, tiedän :-)

tomppa, R1200GSA Rallye & R1100S
    En tiedä ebayn hintoja, mutta mulla suju pienen määrän (gessu) katteiden värinvaihto automaalarilla. Teki hyvää jälkeä halvalla. Ja ei ole nurkissa katteita pyörimässä.
    -juha-
    [QUOTE=Prätkis;4812516]BMW palstalla on niin hiljaista, että ajattelin kysyä, kuinka paljon meitä Bemaristeja käy .ORGin sivuilla ja minkälaisilla pyöriä Teillä on??

Minulla on BMW K1100 LT vm.92, ajettu n. 49000km.
    Hankin pyörän Saksasta viime syksynä.
    (aiemmin minulla on ollut Honda XL125, Honda CB500, Honda CX500 ja BMW K75RT)
    Asun Oulunsalossa. Ikä 34.

Olen reissannut pari kertaa keski-Norjassa ja viime vuonna kävin Saksa, Itävälta, Italia, Sveitsi matkalla.

Miksi BMW K1100LT?
    Haaveilin pitkään matkapyörästä (Omistin silloin CX500:sen) ja pitkään vaihtoehtoina oli Kawasaki GTR tai BMW KxxxRT tai LT.
    Tärkeimpinä valinta kriteereinä oli kardaani, kunnon kate ja pysty ajoasento.
    Kävin Raumalla testaamassa GTR:aa ja K75RT:ta. Päädyin K75RT:hen paremman ajoasennon ja persoonallisuuden vuoksi.
    Kolaroin K75RT pyöräni ja hankin K1100LT pyörän.

K1100LT pyörässä tykkään pystystä ajoasennosta, luotettavuudesta, riittävästä tehosta kahdelle, sähkösäätöisestä plexista, kardaanista, isoista laukuista, persoonallisuudesta jne.

...Tässäpä vähän tarinaa Bemaristista.

Ilmoittakaa itsestänne, jotta tiedetään kuinka paljon meitä Bemaristeja täällä sivuilla pyörii???

PS.Olen kiinnostunut kaikenlaisesta tiedosta K1100LT pyöristä

Hei,35 vuotta pyörän selässä pysynyt, se"uusi"K1600GT ollut 4 vuotta. ja hyvä on. Lähes kaikki tärkeät mutkatiet euroopan vuoristossa ajettu tosin edellisellä 1300 FJR:llä osa joka on myös hyvä pyörä mutta..
    ei ampaise lentoon 200 km/h vauhdista. Siitä miinukset.
    BMW K 1600GT -11
    Yamaha FJR1300 -06
    BMW K 100LT -88
    BMW K75 -90
    Yamaha XJ650 -81
    Honda CB500 -76
    BMW2.jpg

Siinä se sitten nyt on ja lauttapaikka varattu kohti EUROOPPAAAA
    Viimeksi muokannut: bmw cowboy; 18.06.2015 klo 09:51.
    Mieluummin mopolla sateeseen, kuin kotona tossun alla )

http://www.meikamotoristi.com
    R1200GS vm -04
    Gospel Riders

tommilindstrom
    Täällä viime syksynä hankittu F800ST. Tänä keväänä pian 5000 km takana, ja jos koiranhoito vain järjestyy, niin heinäkuun alussa Itä-Eurooppaa muutama viikko.
    pian tuleva - Victory Hardball
    pian ex - BMW F800ST
    Ja niin palasin takaisin ruotuun!

Kahden vuoden Trumppa-ajelun jälkeen alla on BMW K1300S (2012) !!
    Ja tämä on juuri sen tyyppinen mopo jolla haluankin ajella!

ps. Onko tämä muuten jonkun foorumin jäsenen entinen kulkine? (re. 63-GES)

11215880_10153539337887384_6095305845814366189_n.jpg
    Macce

http://www.mkkv.fi/
    https://www.facebook.com/Somethingbluetrio/

ex. BMW K1300S -14
    ex. BMW K1300S -12
    ex. Triumph Trophy SE -13
    ex. BMW K1200R Sport -08
    ex. Honda ST1300 -07
    ex. Suzuki M800 -07
    Onnittelut! Kyllähän tuolla kerkeää Trumppaa vikkelämmin.
    Rupeaa takarengas kulumaan aiempaa sukkelammin.
    Royal Enfield Classic 2024
    entisen R850R:n tilalle hankittu R1150R -02
    Lainaa zei38 kirjoitti Katso viesti
    entisen R850R:n tilalle hankittu R1150R -02
    Tuli astetta "jyrkempi" tai kulmikkaampi kampe...
    <p>2002-2014</p>
    Paluumuuttaja. R1200GS. Suositelkaa jotain rautoja. Pyörä kulkee/tulee kulkemaan aika paljon laivoissa ja junissa, joten tanakat ja järkevän hintaiset poskiraudat olisivat paikallaan.
    Touratechin rst-raudat on parhaat, ja kalleimmat tietysti...
    https://www.youtube.com/user/mtubeist
    Lainaa hra1150 kirjoitti Katso viesti
    Paluumuuttaja. R1200GS. Suositelkaa jotain rautoja. Pyörä kulkee/tulee kulkemaan aika paljon laivoissa ja junissa, joten tanakat ja järkevän hintaiset poskiraudat olisivat paikallaan.
    En tiedä vuosimalliasi, mutta minulla on Hepco&Beckerin. Raudat on mustaksi pulverimaalattu. Hyvin sopi, helppo kiinnittää, tyylikkäät ja hinta on kohtuullinen. Sekä moottorinsuoja, että tankinsuojaraudat. Voin suositella. Onhan Touratechkin hyvä, mutta ne on "vain" suojaraudat, joten tuossa kohdassa en katsonut tarvitsevani maksaa TT-lisää. Hinnat on toki saattaneet muuttua.
    -juha-
    Itse hommasin Heedin suojat, linkki. Toistaiseksi ei ole tullut kaatumisia tai törmäyksiä, joten toimivuus tositilanteessa on epäselvä. Vaikuttivat asennettaessa ihan kelpo materiaalista tehdyitä. Valintaan vaikutti voimakkaasti hinta. Paino siihen, etten ottanut tätä mallia.
    Tänään vaihtui K1600GT -12 R.M.Heinolla Tampereella R1200RT -15 malliin
    Lainaa tmikki kirjoitti Katso viesti
    Tänään vaihtui K1600GT -12 R.M.Heinolla Tampereella R1200RT -15 malliin
    Kerrotko vähän motivaatiostasi tähän vaihtoon. Itse kun olen miettinyt asiaa toisinpäin...
    KTM Duke
    Ex:BMW K1600GTL, Moto Guzzi 1400 California Touring, BMW R1200RT, BMW F650GS, BMW F650 Funduro, Yamaha RD125LC
  30.  
    Lainaa Juffe kirjoitti Katso viesti
    Kerrotko vähän motivaatiostasi tähän vaihtoon. Itse kun olen miettinyt asiaa toisinpäin...
    Tuossa GT:ssä on tietenkin tuo moottori, mutta kaikki ajamisen helppouteen ja mutka nautintoon on parempaa RT:ssä.
    Alkaa tällä ikää jo haluta vähän kevyempää kulkupeliä.
Sivu: 39 / 49:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 293738394041 ... ViimeinenViimeinen