Viime viikolla myydyn R1100RT:n tilalle tuli tänään F800GS '08![]()
Niin onhan tuo jo sunnustaista ollu taas BMW mullai
-04 vm R1200GS
On se vaan niin monipuolisen hieno ajettava .
Ja miten voi sattuakkin että lähes häiriötön kypärä jo nyt tuulten puolesta ihan vakio pleksillä.
Ne Adventuren alahärpäkkeet tilasin jos net auttais tuohon alalta tulevaan viimaan .
Triumph Tiger 800 XRX
Vaihtui Heinäkuun puolivälissä 2010 Triumphin Street Triple 675:nen 2007 BMW K1200R:ään. Haussa oli matkamukavuutta ja vähemmän kiusaavaa käytöstä. Hyvin osui toiveet yksiin tuon pyörän kanssa.Tehojakin tuli mukavasti lisää ja radallakin kiva kikkailla.
2010 Triumph Street Triple R > 2007 BMW K1200R > 2012 Triumph Speed Triple
-09 GSA vaihtui K1600GT:hen. Mahtava moottori mutta vähemmän tavaratilaa.
F800GSA
600 ZZR Kawa vm. 2006 vaihtui eilen 2007 mallin K1200S:ään. Väri musta, varusteina Laserin pönttö, sporttilaukut ja ajotietokone. Edellinen omistaja rullannut 15 tkm. Mainio laite![]()
BMW K1300S -13, ex BMW K1200S -07 ex Kawa ZZR600 ex Suzuki PV50
R1100S vaihtui K1300GT:n
<p>Crescent-Suzuki-Yamaha-BMW-BMW-Gessu-Gessu-KTM-Gessu</p>
Nyt sit vaihtui CB honda ST Bemuun.... ainakin ensimmäisen ajopäivän perusteella on olo positiivinen
Ennen tie joka kiikun kaakun taittui noin sataa, meni nyt ilman vaivaa ja oho tilanteita yli 120 lasis... mukavaa ajaa pyörällä joka tekee niinku mä toivon ja haluan![]()
Honda CB500Four -72
Honda VF500 -84
Honda CB600F -06
BMW F800ST -09
BMW F800GT -13
BMW K1300GT -11
Suzuki GSX 1300R -12
Minulle ensimmäinen BMW-mp eli 1600 GT 2012 on tilattu. Vaihdossa meni Ducati Multistrada 1200S ja en ole varma kannattiko. Ducati ei ollut kaunis tullessaan enkä ruvennut tykkäämään myöhemminkään eli sai mennä 10 tkm jälkeen vaikka huippupyörä ominaisuuksiltaan olikin. Ei kuitenkaan tarpeeksi ruma niinkuin GS Bemu varmaankin on. Ducati olisi varmaan parempi ainoaksi pyöräksi, mutta tarvitsen matkapyörää pitemmille matkoille ja uskon BMW:n olevan hyvä vaikka ei sekään ole täydellinen. Ne millä olen koeajanut niin voimansiirrossa on turhan paljon väljää ja kaasuun vastaaminen epämääräistä. Vaihteiston toiminta jää kauas muista, mutta kyllä sen kanssa pärjää.
Kate oli hyvä avokypärälläkin 200 asti. Moottori on todella hieno!
Tilasin jo Remuksen vaimentimetkin niin saa ulkonäköä sirommaksi ja pyörää vähän kevyemmäksi. Äänissä ei ole suurta eroa ja tehossa ei senkään vertaa.
Jos Kawalta tulee 250 hv turbo Zx14 niin sitten harmittaa...
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
K1200GT -06 n.79000km. vaihtuu *R1200GSA:n vm. -07, ajettu n. 18000km. *GT oli hieno pyörä ajella....GS:tä ei vielä tiedä.....
![]()
Pyörät on tehty ................
Ja taas tuo GS tauti vaan jatkaa leviämistään!![]()
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
MAN
Eniten minua kiinnostaa, että mites puimurien omistajilla ja kuskeilla on laitteet kestäneet
Joillain tutuilla niitä on ja toiset menneet mukavasti, mutta yllättävän paljon vikojakin ollut.
ABS-:n häiriöitä, bensansyötössä häiriötä yms.
Kannattaako siis puimuria oikeesti harkita, kun päämääränä on luotettava matkanteko, tyyliin kauas ja kovaakin.
Tyytyväinen Hondamies!
<p>.</p>
R1200GSA:lla eka viikko takana... "Hieman" erilainen kun edellinen mopo, mutta miellyttävä tuttavuus kaikin puolin![]()
XX 06>>>GSX-R K7, kilvetön R6R, kilvellinen R6R, Kutter K9, PuimuriGSA, PuimuriGSA wasserboxer, Honda CB1300, Puimuri1250GSA, KTM1290SAR
http://kotisivu.dnainternet.net/ajk73/BMW_2.JPG
XR1200 vaihtui R1200S:ään hiljan. Kilsoja on tullut aika vähän kelien takia, mutta jos tässä ehtisi laitteeseen vielä syyskuun aikana edes vähän tutustua.
Retired
BMW R 1200 GS Adventure.
Aiemmat: Susuki Bandit 1250 s
Honda cbr 1100 xx
HD FXDB 1600 streetbob
Eli kyykyt ja custom on kokeiltu ja BMW LT.kin tuli koeajettua kahteen kertaan. Siihen tulokseen tulin jotta Adventure on minun pyörä ja ei ihan heti vaihdu!
K75 -89 tuli "vahingossa" pihaan vaihtokaupan tuloksena alkukesästä, eikä ole sen kummempaa ajatusta sen hävittämiseksi. *Ihan kiva keksintö.
Tuore peli tallissa on R 1200 RT aj. 27 tkm ja tietysti Piemont Red.
Aikaisemmat pelit mm. Honda Pan European 1300 ST, RT 1150, RT 1100, K75, K100, GS 1000 PD ym., jossain välissä oli hetken Deauvillekin. *![]()
Vähällä vaivalla Ill Silenziovaikka kypärä auki ajeleepi ja maksoi ainakin 7 euroa .(Generig @ Heinä. 20 2011,22:55) kirjoitti
Triumph Tiger 800 XRX
hyvin ovat kestäneet, eikä ainakaan itsellä ollut vikoja. ja saa muutakin vuosimallia kuin 2010(VoihanVihveli @ Syys. 15 2011,12:49) kirjoitti
toisin kuin toisilla merkeillä
![]()
BMW K1300S
* kolme päivää sitten -04 fjr:ä sai lähteä ja tilalle tuli
* -05 lt .upea laite *
* tulokkaalla on edellisten omistajien toimesta ajettu
* n.30000 kilsaa ja lisää tulee paljon,on se niin mukava ja
* vaivaton peli ajaa.![]()
fzx-750 ,*xx-02 ,*xx-04 , fjr-04 , lt -05 , gtl -11, gs-12
Uusiomotoristin Pegason laitumelle talutettiin juuri 45 000 kulkenut 1150 GS
1980 - luvullla cb125, rd350, cb450
2000 - luvulla xr125, pegaso 650, r1150gs
R1200GS -10 Pleksiongelmaan auttoi givin airflow ja adventuren lisähärpäkkeet sivuilla.
Edelliset pyörät:
Honda cbr 600f -03
Honda cbr 1100xx-05
Vihdoinkin
R 1200 GS -09
R 1200 GSA LC
Aikaisemmat:
GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
Tässä pari viikkoa alla ollut ensimmäien pyörä F800R Chris Pfeiffer Edition -10. Tänään juuri sain haettua muovikortin, eli noin kuukauden ollut tässä AB-kortti. On kyllä näppärän oloinen laitos ja tehoa on vielä tälle kokemukselle enemmän kun riittävästi.
Bmw F800R Chris Pfeiffer Edition -10
Lisäystä 1 kpl HP2 Sport 2011 rekisteröity mikälie ajamaton museopyörä.
Dixi et animam levavi