Kummastakin kannesta kolmesta kohtaa syvyydeltään n 0.5-1mm.
Yhteensä pinta-alana pienempi kuin pikkusormenkynsi.
Sähköporaa ja viilaa käyttäen *![]()
Oli aika karun tuntusta hommaa eikä jälkikään ole
lähellä minkään koneistamon tasoa, mutta eipä
tuota kukaan näe ellei poista venttilikoneistoa.
Mutta tulipahan tehtyä, hiukan venttiliilit raksuttaa
kovemmin kuin ennen. Noh, kaikkea ei voi saada.
Ducati Diavel Dark
Eikö tosiaan kenelläkään tästä porukasta ole K100 RS -mallia.
Minulla sellainen on 120 tkm ajettuna.
Toisena pyöränä on R45, joka tosin nyt pelkästään rakennussarjana.
Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
BMW R45 -79
Yamaha rd 250 lc -81
Eli F 650 CS on ollut katoksessa pari viikkoa.
Vuoden vanha ja kilsoja ei nyt niin kauheasti ole vielä tullut.
![]()
"only dead people are cool..."
Ohessa päivitetty lista ilmoittautuneista Bemareista
Yhteenveto tämänhetken ilmoittautuneista BMW pyöristä .ORGissa.
F650
F650, 2002
K75"RS",1987
K100, 1986
K100RS
K100LT
K100LT, 1986
K100LT, 1986
K1100TL, 1992
R80GS
R80RT, 1983
R850R, 2001
R1100GS
R1150GS Adventure
R1100RS,1996
R1100RS
R1150RS, 2002
R1150RS, 2002
R1150RT, 2003
R1100S, 2000
R1100S,2000
R1200C, 1998
Elikkä 22 BMW:ta on jo ilmoittaunut.
KIITOKSET ilmoittautuneille.
...mutta lisää vaan ilmoittautuneita!
PS. Laittakaa myös vuosimalli mukaan. Aiemmat kävijät
voi päivittää omia ilmoituksia, jotta saadaan myös vuosimallit näkyviin.
SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
Kovin näyttää olevan "uusia" 4v boksereita.
Mihinkäs kaikki vanhat bokserit ovat hävinneet??
1290SAR, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
R1100RT vm.-99 - hyvin pelaa ja eikun lisää kilometrejä ;-)
![]()
Jukkis
BMW F650 GS Dakar -01
soralla se elämä vasta alkaa *![]()
~~ KTM990Adv ~~
Yamaha xt350.Honda VF750.Suzuki DR800.Triumph Tiger900.BMW F650GS Dakar.KTM950Adv.Aprilia Caponord.KTM950SE.KTM990Adv.KTM 1190ADVRJotenkin se elämä on vaan paljon parempaa SORALLA
R 1100 RS -94
-JR![]()
- Kenobiitti
*XT660RR
R1150R -01 *22.500 km
Aiemmin XJ900 -88.
Nyt se sitten tapahtui. Bemari vaihtui Suzukiin...Yksi bemari kuski vähemmän.
edelleenkin kesää odotellessa
Ei s**tana, ei kun onnea uuden perheenjäsenen johdosta(kurapolku @ Heinä. 16 2003,14:04) kirjoitti
![]()
tomppa, R1200GSA Rallye & R1100S
Kiitoksia. Mietin vaan pitäskö nyt sitten vaihtaa nickkikin?!? Uudella Banditilla ei oikein metikössä ajella(kävin kokeileen(toma @ Heinä. 17 2003,14:30) kirjoitti
)...
edelleenkin kesää odotellessa
Kotona vaanii kaksi Biimeriä Jawan ohessa.
Oma potilaani on R65,vm-84.Odottelee korjauskohtausta tuolla kellarin viileydessä.
Ja isäntä ajelee,minäkin välillä kyytiläisenä, R100 vm-82
Isännän maatalouswekotin lienee varmuudella suomipyörä,erikoisherkkuja asenneltu pikkuhiljaahissukseen lisää.Omani engelsmannien asuttamalta saarelta,uusi runko Saksasta...
...tämmöstä... *
Nyt Bemarini on siirtynyt pois poikkeen kellaristani, eikä muuten ole R65LS, kun on tuontipyörä. Käsittääkseni ihan suora R. Ja vaihdossa sain tilalle jalon Dnepr-merkkisen sivarin...
jawanainen: ränttätänttää sen olla pitää!!! Mummoillekin!
VOL 1 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * VOL2
Kuu Kotarista kesään, * * * * * * * * * Kuu piikkisestä kesään,
puoli kuuta customista, * * * * * * * * puoli kuuta vaunupyörästä.
sivuvaunullisesta vähäsen. * * * * * *Kyykkypyörästä vähäsen,
Museopyöristä ei päivääkään! * * * *faitterista ei päivääkään!
MoTukka *-olkapäänä motoristilta motoristille. www.smoto.fi
BMW K75 naku. vuosimallia '89 viimevuosituhatta ja kilometrejä (oikeesti) noin 140 000, joista 35 tkm "omatekemiä" vuodesta 2001.
Aiemmin ollut vanhoja japanialaisia, nyt Wanha germanialainen. Kiva, hyvä, mukava ja luotettava wekotin.
Musta.
Joillakuilla on tässä jotain hauskaa...
BMW K 1200 LT 2001 aj.13200 km ,Aijemmin: *FJ 1200 :, CBX 750 F *![]()
Itselläni eka pyörä: R80 GS vm.89
No Niin alkoihan niitä hieman vanhempiakin Bemareita löytymään, hieno homma.
Ohessa päivitetty lista, jolta on poistettu yksi F650.
F650, * * *2001
F650 GS Dakar, 2001
F650, * * *2002
K75, * * * *1989
K75"RS", * 1987
K100, * * *1986
K100RS
K100LT
K100LT, * 1986
K100LT, * 1986
K1100TL, 1992
K1200RS, 2001
K1200LT, 2001
R65, * * * 1981
R65LS, * *1984
R80, * * * 1989
R80GS, * *1989
R80RT, * *1983
R100, * * *1982
R850R, * * 2001
R1100GS
R1150GS Adventure
R1100RS, 1996
R1150R, * 2001
R1150R, * 2002
R1100RS
R1100RS, 1994
R1150RS, 2002
R1150RS, 2002
R1100RT, 1999
R1150RT, 2003
R1100S, * 2000
R1100S, * 2000
R1200C, * 1998
Pyöriä on nyt istalla 34.
Kiitokset tiedosta.. ja eiku lisää uusia ja vanhoja Bemareita ilmoittautumaan.
PS. Laittakaa vuosimalli mukaan
SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
R1100RT -96, hyvin laukkaa, eipä mitään murheita. Vähän parempia ääniä kaipaisin, auttaisikohan katalysaattorin poisto? Onko kukaan kokeillut?![]()
Moro,
aloitin BMW R100R -92:lla vuonna 2000 mutta katteettumuus alkoi vaivaamaan Tampereella käydessä joten 2001 hankin uitetun BMW R1100RS -93. Tänä kesänä tuli vielä hankittua Wudolta uusi pleksi nii johan on bueno peli.
K 100 rs 4V -90
Niin ja peli tärisee kummasti noin 3 ja 4 tonnin kierroksilla, on varmaan joku irti koneen sisuskaluissa. Kukahan heimoveli tuollaisesta taudista tietäisi ja osaisi neuvoa. * * *![]()
Eikös tuo tärinä ollut (ole) K100-malleille juuri tyypillistä ja osittain tehnyt K75-mallista suositun? Ainakin tällaisia kommentteja olen lukenut...
Seppo @ R850R
<p>2002-2014</p>
Toukokuun loppupuolelta lähtien alla 2003-mallinen R850R, kilsoja mittarissa 5200. Ei murheita, hyvn kulkee![]()
Pitää paikkansa. Itselläni oli edellinen pyörä K75S ja törmäsi tuohon samaan asiaan. Siksipä tuo K75 on melkein suositumpi oikein matkaa ajavien keskuudessa.(Seppo@R850R @ Elo. 04 2003,17:04) kirjoitti
Tässäpä ensimmäinen viestini tällä foorumilla.
Pyöräni K 1200 RS vm. 2002, väriltään sellainen sinihopeinen punaisilla raidoilla.
Edellinen oli samanlainen malliltaan 1998. Uudessa on parempaa ainakin jarrut ja väritys mielestäni tyylikkäämpi.
Sitä ennen oli 1100 Virago mutta kyllästyin puuduttavaan ajoasentoon, muuten se olis mulla varmaan vieläkin.
Nuorempana oli kaikennäköistä pyörää, eka rekisteröity pyörä oli -72 kortin saatuani oli MZ 125, vuosimallia 1962.
Pientä kehitystä mahtuu noiden vuosien väliin..
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.
Noh...jos sitä nyt Bemariksi voi kutsua niin kakkospyöränä on F650 Funduro -95...![]()
aina noit menee...noit menee aina.
K100RT vm -85, hain Saksasta viime kesänä. Pyörässä on lähes maksimivarustus ( erikoisvanteet, Brembo jarrut ) Hyvin perusbemari. Vinkuu ja kestää.
Itse olen vuosimallia -49 ja tyypillinen uusmotoristi. Kaksipyöräisellä ajelin murrosiässä. Sitten pitkä tauko. Ja 5-kymppisenä päätin pitää vanhan vaimon, mutta kokeilla tällaista uutta. Tuo koodinimi on oikeastaan yritykseni lemppari ja noita bmw logojakin alkaa olla joka toisella. Pitänee vähän personalisoitua.