Eli otsikko kertonee kaiken...24 tuntia virallisesti mopottomana riitti, ja samoin se kyykkykokeilu sai onnellisen lopun ja palasin oikeiden moottoripyörien pariin![]()
ONNEE JA ONHAN SE HIANO!!![]()
![]()
mihin tossa laitetaan kolikot...eiku![]()
mut hienohan se..ja rutkasti onnea bikerille uuden konepyörän kanssa! millos milwaukeen rauta paukkaa suomen mantereella?
Tyyli ennen tarkoitusta.
Kolikot kuskille taskuun, niin pääsee kahville(mörkö @ Huhti. 22 2003,21:17) kirjoitti
Ja tuon ois tarkoitus paukkaa Suomessa heinäkuussa ja sitten viimeiset paukkeet Jysärissä ennen kotiinpaluuta
![]()
Hieno mopotti![]()
Onko totta, että penkin alla on kilo ruuveja ja muttereita*kateellisena*
Ja meikä tietää yhden hyvän hammaslääkärin, joka pistää tärinän irroittamat paikat takaisin ihan kohtuuhintaan. Pitäisköhän sun ruveta kantamaan sitä dosimetriä myös vapaa-aikana..?Ja grillipippaloissa otetaan sarvet pois uudelta
:lta, ça va?
![]()
*ONNITTELUT
*
Nyt sulla on sitten oikein moottoripyörä.
Vaikka muuten olen ameriikka-vastainen, niin moottoripyöriä ne ainakin osaa valmistaa![]()
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle
Onnittelut !!
![]()
on se hieno... *kade*![]()
![]()
![]()
Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
No kerspeles!!! Oikeen kunnon mopotin!!! Onnea!!!![]()
![]()
![]()
I put the butcher knife up to her neck and said if you wanna live to see tomorrow, you better start fryin' 'em eggs a little better'n what'chu been fryin' 'em. I'm tired of eatin' sloppy, slimy eggs!
-Jesco White
No mutta.. öh, eikös tuo ole se kaikkien moottoripyörien äiti, katujen kuningatar ja sulosointujen lähde? Julmetut ONNITTELUT!!!
- Rajatonta Voimaa! -
Oikein Pete!
Hauskoja ajeluja sportin kanssa.Mullakin oli joskus samanlainen...
Oikea valinta!! *Ei muuta kuin
Ja onnittelut!
![]()
Ei ole riemulla rajaa, kun Aprilialla ajaa.
"Odottakaas vaan ens vuotta jumalauta" -Jysäri 2.8.03
Tuossa ois sitten kuva moposta kaikkine muutoksineen, ja lisää kuvia löytyy albumista.
![]()
Tää tulee vähän myöhässä....mutta onnittelut uuden mopottimen johdosta kuiteski!!
![]()
![]()
![]()
Ainoa heikkouteni on ääretön nopeus.