Tarra 1. ORG! I'd rather be driving my Bike!
Tarra 2. ORG! Ajelen mieluiten Moottoripyörällä!
Tarra 3. ORG! Moottoripyörä Rules!
Tarra 4. ORG! Jysärissä tavataan 2003! Moottoripyörillä tietenkin!
Tarra 5. ORG! Emmä tarvi tarroja, mä vaan ajelen Prätkällä!
Tarra 6. ORG! Moottoripyörällä Jysäriin 2003!
Tarra 7. ORG! ORG! JYSÄRI 2003!
Tarra 8. ORG! Mulla on oma hyvä idea. Katsokaa vastaukseni..
Tarra 9. ORG! OMA MP ON IHANA!
Tarra 10. En tartte tarraa..
Nyt löytyi todella laadukas yhteistyökumppani tarroihin. Tilaan aluksi pienen erän muutamia tarroja malliksi, jotka on tehty tarkoitukseen sopivasta materiaalista ja mieleen tuli käyttää myös kromia valkoisen rinnalla. Niin tyylikäs se mielestäni on.
Valkoista saa tietenkin myös, eli värivariaatioita saa tilaamalla.
Tarrat ovat yksivärisiä ja taustattomia, eli kirjaimet tulevat erillisinä kohdennustarran kera, jolla asennuksesta tulee sikasiisti. Hinta selviää, kun saan laskun, mutta ei ole paha. Tilasin firman tarrat ko. paikasta ja olivat tosi hienot:
1. Auton takalasitarra: .ORG! I'd rather be ridin' my Bike!
2. Auton takalasitarra: .ORG! Ajelen mieluiten Moottoripyörällä!
3. Auton jarruvalotarra: .ORG!! (negatiivi, jossa kirjaimet valaistuvat)
4. Prätkän plexitarra: .ORG!
Katotaan, miten porukat tykkää. Kaikenlaisia saa tehtyä suht. kohtuuhinnalla pieniäkin määriä.
UUSI ÄÄNESTYS TARROJEN VALINTAA VARTEN! KATSO SIELTÄ ITSELLESI SOPIVIMMAT!
t. Italobestseller![]()
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Italowestern @ Syys. 04 2002,19:15)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Ohessa piristykseksi mun uuden ite tehdyn V-2 prätkän kuva. Siitä tuli vähän pieni, mutta voi sillä ajella pöydällä.. Ai merkkikö? Ihan oma, Dukey Von Tuutitson[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Mahtavan hieno mopo eikä säilytysongelmia!Miten ja mistä materiaalista tuo on tehty? Onko _tuollaista_ mahdollista tilata sulta?
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (duracl @ Syys. 16 2002,11:20)</td></tr><tr><td id="QUOTE"></span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Italowestern @ Syys. 04 2002,19:15)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Ohessa piristykseksi mun uuden ite tehdyn V-2 prätkän kuva. Siitä tuli vähän pieni, mutta voi sillä ajella pöydällä.. Ai merkkikö? Ihan oma, Dukey Von Tuutitson[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Mahtavan hieno mopo eikä säilytysongelmia! **Miten ja mistä materiaalista tuo on tehty? Onko _tuollaista_ mahdollista tilata sulta?[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Kiitos kehumasta!
Sen putkirunko on juotoslankaa ja aluvanteet tehty leikkaamalla ohuesta levystä. Tinalla juotettu kasaan pienistä epämääräisistä osista, joten aikaa siihen meni n. 10h.. muistaakseni
Voi olla liikaa luvattu, että tekisin noita kovin usein, mutta mietin asiaa ja kerron sitten.
t. Spagettilänkkäri
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
Olen samaa mieltä!(geepeez @ Syys. 04 2002,09:02) kirjoitti
Vaihtoehtona .ORG:n perään "nickname"
-HeMan-
HEMAN™
Ducati ST4
Tässä odottelen et posti tois sen takalasitarran![]()
"On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
-Nalle Puh-
hupsista.. nyt en löydä nimeäsi tuon nikkisi perusteella.. Apuva tänks(Petsku @ Elo. 27 2003,19:55) kirjoitti
![]()
Petsku ex ranisenpete...(Italowestern @ Elo. 28 2003,11:32) kirjoitti
Mulle ja voit lähettää ton I'd rather drive my bike-tarran jos se näinkii onnistuu....![]()
![]()
Joo eli ranisenpete on kuopattu ja Petsku astui kehiin nimenvaihdoksen myötä.kirjoitti
"Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
Siis mä oottelen noita .org tarroja, mitkä on vanhoja tuotteita, en oo sotkeutunu shoppiin ku asiakkaana.....
Tässä oli olevinaan hyvä paikka kysyä niitä, tosin eihän niillä ny nii kiire.......
"On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
-Nalle Puh-
Juu, nyt löytyi ja tarrat on tulossa kyllä kun saadaan lisää maanantaina. Nou hätä!![]()
Nostellaanpas piiiikkuruisen pölyistä ketjua koska sama idea itsellä. Kuormurin takalaudassa jo maffin tarra onkin samoin kuin volvon takalasissa mutta tahtois molempiin panna myös örkit jos niitä vain jostain saisi... ihan vaan vaikka sellaset vakkarikokoset.
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Sinne minen pääse mutta jos botnialta vois lunastaa niin![]()
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91