Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Kertokaapa jolla laite on onko se rahan arvoinen kapistus,vai onko samanmoinen toiminnaltaan kuin scottoilerkin eli suurin piirtein rasvaa liian paljon tai ei ollenkaa???Onkos tuo öljy jota tulee rasvarin mukana ihka tavallista still teräketju öljyä.Aikomus olis hankkia tollainen mutta??

"oikeassa momentissa"
    Mulla on pyörässä Scottoiler ja mun miälestä se toimii erinomaisesti. Pitää vaan säätää ilman lämpötilojen mukaan syöttöä kuumalla pienemmälle. Jostain luin, että vaihteistoöljy olis lähes samaa kamaa kuin alkuperäinen öljy. Teräketjuöljy tulee ilmeisesti suoraan ulos valumalla. Sen vaan huomasin vaihteistoöljyä käyttäessä, että pyörä tuoksui auringossa seisoessa sille vaihteistoöljylle. Alkuperäisen öljyn kanssa hajuhaittoja ei ole ollenkaan.
    "The world is full of Kings and Queens. Who blind your eyes, then steel your dreams. It´s Heaven and Hell!"
    Olen myös harkinnut kyseisen kapistuksen hankkimista... Valmistajan sivuilta ainakin lueskelin että öljyn virtaus pitäisi säätyä automaattisesti lämpötilan mukaan ja laite on nimen omaan suunniteltu teräketjuöljylle. Lisäksi siinä on nupikka mistä voi säätää ajon aikanakin keliolosuhteiden vaihtuessa öljymäärää ketjulle. Kokemuksia ei ole joten niitä kaivataan myös täällä.
    Suzuki Hayabusa K9

Se on aina mielessä, ilman sitä ei kai elää vois.
    Kuin tatuointi kielessä, ei edes kulumalla lähde pois.
    -Leevi And The Leavings
    Mulla on toinen cls menossa, eka meni edellisen mopon mukana. Hyvin on toiminu, foorumilta löytyy paljon vanhaa juttua aiheesta joten haku on ystävä.
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
    Ja kukas kauppias noita "CLS:siä" sit myypi. Vois ollana tälläselle "laiskajaakolle" oiva kapistus
    Nyt loppu ketjujen rasvarin kanssa värkkääminen ,tulossa tällainen laite ...Pitäis olla huippu sellainen My Webpage
    "oikeassa momentissa"
    Lainaa (triangel @ Kesä. 27 2005,23:38) kirjoitti
    Nyt loppu ketjujen rasvarin kanssa värkkääminen ,tulossa tällainen laite ...Pitäis olla huippu sellainen My Webpage
    toi pro-oiler olis pirun hyvä laitos, mut mitähän se kustantaa noin niinku suurinpiirtein sentilleen... ja minkälainen toimitusaika??
    Jee, Pro-oiler tulossa.

"Your kit goes out today

Brgds
    Pablo"

Saa nähdä miten äijän käy, kaks viikkoa lomaan. Sitten olis aikaa asentaa...
    Voihan sen kromata jos ei se kulje.
    Lainaa (-W- @ Heinä. 01 2005,15:23) kirjoitti
    Jee, Pro-oiler tulossa.
    Panetko sit tietoo kun saat oilerin kiinni.
    Tapeilta paitsi kaffe paussit.
    Lainaa (aritossa @ Kesä. 29 2005,16:00) kirjoitti
    Lainaa (triangel @ Kesä. 27 2005,23:38) kirjoitti
    toi pro-oiler olis pirun hyvä laitos, mut mitähän se kustantaa noin niinku suurinpiirtein sentilleen... * ja minkälainen toimitusaika??
    Pro-oiler maksaa 205e kotiin toimitettuna,minulle tilaus perillä uskomattomassa *3 päivässä.On muuten vähän sitten laadukas laite.

"oikeassa momentissa"
  11.  
    Lomat lopussa ja palattu maailmaan.

Pro-Oiler kiinni ja testattu. Vielä syöttö kohdalleen niin loppuu/vähenee roiskiminen. Tällä hetkellä takavanne mustuu aika tehokkaasti.

Ketjuista tulee aivan uskomaton määrä paskaa vaikka petrolilla pesinkin.
    Voihan sen kromata jos ei se kulje.