Tulokset 1:stä 21:een 21:sta
    elikkä gilera sp01 ´90 mallisesta pyörästä tietoja.. mitenkä kestävyys tai siis onko jotain mahdottomia tyyppivikoja?? entäs muuten varaosista onko jollain suurempia kokemuksia ks kevarista??

Kiitos, Rauli
    tollannen pyörä löytyy varastosta.. *
    ja ihan ok pyörä on ollu, tehoa ihan kivasti.. mukava? kyykky asento, ei ihan joka risteyksessä tuu vastaan samanlaista.

varaosat.. no kyllä minä ainakin olen kaikki tarvitsemani osat saannu ketjut, rattaat, kiertokangen, männän jne. ehkä toimistusaika on vaa hieman pidempi kuin muissa merkeissä mutta kun tilaa jo ajoissa jos vaikka näkee et rattaat alkaa olee p###an tjs niin ei sekään haittaa.

tyyppivioista en tiedä..

mitä minulla on hajonnu: takarattaan pultit meni poikki kun risteyksestä vähä räväkämmin läksin, eli voimaa on
    männän vaihoin kun alko olla aika kulahtanu ja n. 2000 kilsaa sen jälkee ni sattui niinkin p###a homma et en ollu seurannu 2-tahtiöljyn määrää ja se sit meni ja loppui eikä varotusvalo tietenkään syttyny -> mäntä ja kiertokanki vaihtoon.. * ei oikein muuta sit ole ollutkaan...

Pyörä on ensisyksynä myynnissä, tai vaikka heti jos hinnasta sovitaan..
    juu mulla on tommonen pyörä jo tuolla tallissa oottamassa, ostin yhden vanhemman äijän "navetasta" sen pois sen suurempia selvittelemättä mut hyvä jos joku on edes ollut tyytyväinen... mistä olet osat tilannut??
    Oukei, paljos tommosesta jouduit pulittamaan?
    osia saa tilattua Oivalta eli:

Oitracon puh.028223782
    tarkempi hinta jääköön salaisuudeksi, reilusti alle 500e kumminkin =)

eli tuolta saa osia "Oitracon puh.028223782" asun 02 alueella, turussa tarkemmin sanottuna missä tuommoinen liike oikeen on vai onko ihan postimyynti meininkiä ettei ole mitään toimitiloja?? vanha omistaja oli vääntänyt neulan solmuun ni semmosen tilasin moposportilta sitten pitäis pelittää...
    papereissa on 10kW ja jos näin todellisuudessa niin miten sp on kuristettu holkki putkessa...?
    Alle 500€?? mitä #####a.. pyörä on siis ihan p###ana?

Liikkestä ei oo mitää hajua, oon aina vaa soittanu sinne ja kysyny osia. Se Oiva on sit selvittäny et paljo ne maksaa ja lähettäny sen jälkee mulle.

Gilera on kuristettu lukitsemalla pakoaukon säädin lukituslevyllä, saa todella helposti pois. lukee rek.otteessakin?
    no nyt kaikki pelaa kun ostin tuon neulan (14e) ja akun (18e)

etukate on muutamasta kohdasta halki että jos jaksan niin teen uudet katteet kuidusta kesällä jollei muuta puuhaa tule mutta muuten olen tyytyväinen pyörän kuntoon... tais sitten olla ihan nappi ostos =)
    hhhmmm mulla lukee rek otteessa vain "MOOTTORINTEHO ALENNETTU 10KW:N HITSAAMALLA LÄPPÄ PAKOPUTKEEN
    1-2CM SYLINTERIN LIITOSKOHDASTA..."

jos tähänä topicciin saa liitettyä kuvan jotenkin voisin semmoisen laittaa niin näkee millaisesta pelistä on kyse!?
    Ahaa..no mulla lukee sit eriviisiin. itseasiassa mun pyörä on vm.91 onko se muuttunut sit? kai noita nyt voi kuristaa ihan miten haluaa?

helppohan toi nyt pitäis olla katsoakin?

http://www.gilera.cz/Gilera%....001.jpg *<-- tälläsestähän me puhutaan?
    juu tarttee paremmin perehtyä kun semmonen aika koittaa ni kattoo sinne putkeen ja vilasee samaan syssyyn pakoaukon säätimet...

juu samanmoinen on tuo mun peli ainut että mulla on tuo taka osa vitivalkoinen, etukatteet on samoilla väreillä ja logoilla
    selasin nakkilan pyörän ja mopon luettelon tarkastellen noita gileran osia ja luettelo ainakin tuntee kaiken mitä nyt äkkiseltään tulee mieleen mäntä sarjat, kiertokanget, laakerit, vaijerit, kytkin paketit, rattaat, kahvat... selasin myös stormin luettelon ja sieltäkin löytyi aika paljon osia tosin ei niin hyvin kuin pyörästä ja moposta mutta kumminkin ei gileraa ole vielä ihan haudattu vai onko kumminkin?? eikö valmistus ole loppunut SP01 osalta joskus `90 taitteessa?
    sp01:sen valmistus loppui vuonna -91 jonka jälkeen se sai
    jatkoa sp02:sta jota valmistettiin ei_mitää_hajua.. näitä ei kumminkaan suomeen enää tuotu.

kyl noita joitakin osia saa varmaankin vielä ihan suoraan hyllystä, mutta en tiedä tilaako pyörä ja mopo enää gileran osia jos ei hyllyssä olekkaan.. noh, Oitracon tilaa
    no tarttee pistää varmaan talteen tuo oivan numero ni on sitten ainakin joku paikka jos tarvitsee osia =)
    ööö googlella hain sp02 fillarista kuvia ja orkinaali väreiltään on sitten niin vaan prk rumempi kuin tuo sp01 mut juu onko tietoa mitä eroa on sp01 ja sp02 pyörissä?? ulkokuori on etulokaria lukuun ottamatta samanlainen vanhemmassa ja uudemmassa että hhhmm no ei se tietty mitään vaikuta jollei sp02 ole suomeen tuotu ni ei niitä osiakaan täällä sitten ole mutta miksi vaihtamaan malli nimeä uuden etulokarin takia... tai niin eihän tuonne katteitten alle nää onko siinä kone sitten vaihtunut vai mikä mahtaa olla mutta ulkoota samanlaisia
    Toi pyörä lähtee täpötehona todella hyvin piikiksi ja on viellä hienokin mutta varaosia saat odottaa ajokauden.
    C B R
    Niin Sammaht tuo gilera --> ei kipinää. Niin viittiskö joku mittailla että onko tuo mun puola hajalla vai tarteeko alkaa alakertaa aukoon? Eli linkin takaa löytyy mun puola... http://uk.f2.pg.photos.yahoo.com/ph.....view=t
    Tässä kuva:
    Lainaa (Guest @ Huhti. 06 2003,13:12) kirjoitti
    mutta miksi vaihtamaan malli nimeä uuden etulokarin takia...
    Et sattunut huomaamaan, että oli Italian pojat epähuomiossa laittaneet keulaputketkin väärinpäin... Ja tais siinä kakkosessa muuttua jotakin muutakin pientä.
    1835
    En saa ny millää tota kuvaa näkyyn.
    Mutta pitäskö noitten kahen apikoliittimen välillä olla käämi vai onko se pienempi joku muu, mikä?

Joka viittii vastata
    myydään:

Gilera Sp-01 korjaamokäsikirjat ja Parts List kuvastot. myös muihin Gileroihin: crono/Sp-02/CX/MX5

Tiedustelut vain puhelimitse: 050-3757426
  21.  
    Do Diin

Nostetaampa vanhaa topiccia ylös uusilla aiheilla.
    Eli tässä värkissä on lorton VHSA 32 kaasari ja nyt tarttis metsästää esiin kohokammion neula venttiili, manuska sanoo jotta needle valve 250 .

Onko foorumilla hemmoja jotka osaisi sanoa mistä suurimmalla toden näköisyydellä ko. palikan saattaisi löytää.
    Alkaa korva väsyyn soittelusta ja ei oon kuuntelusta.

pyrstö edellä puuhun.....