Eli, tänään illalla kello 22.47 peruutin OMAN moponi sisään talliin. Suzuki GSX 750 F, vm -93, ajettu noin 26 tkm....
Kuvaa ei nyt valitettavasi ole esittää...enkä osais liittää sitä...mutta on tulossa.
Huomenna pitää viedä tulliin näytettäväksi, ja sen jälkeen odotetaan niitten ylisuurta päätöstä.ja sitte joutuu vielä maksamaan sen veron...blää!
![]()
Mutta veikkaan että kyllä kaikki kulut unohtuu kun ajokelit tulee ja pääsee vihdoinkin vähän ajeleen!!!![]()
![]()
...nyt takas duuniin, meni kuljetukset mönkään ja myöhästyin duunista kolme tuntia...ei ollu pomo ylpeä
![]()
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle
*
*Hyvän pyörän hankkisit...mulla on samanlainen *
*
*vaikkakin parivuotta vanhempi..
![]()
Maailma voisi olla pahempikin paikka elää...
-----M------
tässähän tämä on..![]()
![]()
Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
Onnea uudelle mopolle, komea se kyllä on. Vaikka tuo kuva ei sille oikeutta teekään, kun joku tunari räpeltää kilpeä irti siitä moposta...![]()
![]()
Onnea uuden perheenjäsenen johdosta![]()
![]()
![]()
Life is too short to drink cheap beer.
Kiits, Kiits ...![]()
Kävin torstaina tullissa, kaikki meni hyvin. Sen jälkeen siirryin katsastusaseman puolelle, missä meni vähän päin![]()
Eli se hirveä itku EcE-todistuksesta alko![]()
Mua "palveli" joku katsastusmies"from Hell", eikä hän ymmärtänyt minua oikein.
Vastatuuli on kova, mutta Minä Sitkee Pohjolainen ryömii tuulta vastaan, kunhan mopon saa alle...
Paitti et nyt en tiedä mihin ryömiä.
Mutta tuon mopon tuutte näkemään jossain vaiheessa kesää, se on VARMA!![]()
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
Joo onnea vaan munkin puolesta!! Kohta päästään päristelemään....![]()
![]()
![]()
Salaatti oli loppu, ostin olutta....
(Viivi & )Wagner
Hähhää...kävin äsken tullilla, ja ne sano että veropäätös valmistuu tänään tai huomenna...hihhii![]()
Sitten ei muuta ku odottamaan ECE-todistusta Belgiasta...ja katastamaan, ja sitten![]()
![]()
![]()
Ja tänään tuli veropäätös, joka oli 986 euroa, eli ei paha.
Ei sitten puutu ku ece-todistus, niin meikäläisellä on pyörä liikenteessä![]()
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (pete @ Maalis. 14 2003,09:45)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Onnea uudelle mopolle, komea se kyllä on. Vaikka tuo kuva ei sille oikeutta teekään, kun joku tunari räpeltää kilpeä irti siitä moposta...*
[/QUOTE]<span id='postcolor'>
ONNEA VAAN KUN TÄNÄÄN VIELÄ SAIT VEROLAPUNKIN,MIKÄ OLI KUIN LOTTOVOITTO![]()
![]()
Kaikkia tunareita sitä mopon ympärillä AINA pyörii....
![]()
![]()
JA...tänään oli H-hetki! Mopo on rekisterissä!!!
Ongelmia oli siinäkin ku katastusmulkero väitti että Suzuki GSX 750 F:ää ei ole rekisteröity suomeen ennen, ja rupes tyyppikatsastamaan sitä, mutta fiksumpi setä osui paikalle ku mittasivat akselivälin, ja näytti muille miten se sujuu oikeesti.![]()
![]()
Tänään on ajettu 100 kilsaa, ja oi oi ku tekis mieli jatkaa...lumisade vaan vähän haittaa, ja tuuli on kova.
Mutta illalla tyyntyy, heheheh...![]()
Hitto! Toi sun riemu on jo melkein käsin kosketeltavaa!![]()
Ei muuta kuin onnea ja!!
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
Onnittelut myös kilpiin saamisesta.. ja nyt baanalle..(Agostini @ Maalis. 27 2003,17:19) kirjoitti
btw, eihän toi hemmo kuvassa mikään tunari ole, eiks se oo se kuuluisa belgialais-suomalainen tuunari (lue tuning-hemmo)![]()
![]()
Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
Kuuluisaksi tuota ei saa tekemälläkään, ja jos nyt sitten paljastan semmoisen pienen sisäpiiritiedon, että kuvassa olevalla sählärillä tuntuis olevan ihan liian usein oikeakätisessä vartalossa kaks vasemmankäden peukaloa keskellä kämmentä...(Puuhis @ Huhti. 25 2003,12:25) kirjoitti
![]()
![]()