Do diin!! Saksan reissu tuli tehtyä ja hakemani mopo oli juuri sellainen kun omistaja oli sen kehunutkin olevan. Pyörällä on kaksi edellistä omistajaa, joista ensimmäinen on pitänyt sitä 13 vuotta. Mittarilukema 70 tkm voisi jopa pitää paikkaansa... *![]()
Matkakertomus ilmestyy jossain vaiheessa nettiin, kun allekirjoittanut vain jaksaa/ehtii sen vääntämään. Nyt vain kevättä odottelemaan ja säästämään rahaa veroja varten. *
*
*
![]()
Talutan bokseria. Ajan rivinelosta. Wuf!
Ja tässä mopedi jo Suomen kamaralla...
... ja vähän ulkoilua hankien ja romujen keskellä...
Onneksi olkoon uudesta perheenjäsenestä! Hyvältä näyttää, kuten näytti myyntikuvissakin.![]()
Onnea myös täältäkin! Gixxeri,Ärrä-Suska(miten halutaankaan kutsua) oli klassikko jo syntyessään.![]()
"Morning has broken , blackbird has spoken"
Upea pyörä..ja oikean (merkkinen) kokoinen....![]()
"Be careful out there"
jep komee peli tulis vaan kesä että pääsis paanalle.................................
.................
1100 ajelen ja 1000 muistelen
Kiitokset vain onnittelijoille, kyllä tätä hetkeä ja tunnetta on odotettukin. Oma mopo tallissa, aaaahhhhh... *![]()
Onneksi pääsi Saksan päässä heittämään pienen koeajolenkin, että tietää taas mistä unelmoida pitkä talvi. Saksassa oli muuten täysin kesäkelit, +7 C ja välillä ropisi vettä. Yksi urhoollinen kustomikuski porhalsi autobaanalla ohitse, piti hieraista pari kertaa silmiä... Ja Tanskassa oli mp-poliisi ratsannut kotilon motarilla. Ei ole helppoa virkavallallakaan, kun joutuu tammikuussa kaksipyöräisellä ajelemaan... *![]()
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Mr.Saki @ Tammi. 20 2003,09:57)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Onnea vaan uudelle pyörälle. Hieno! Ajohalut heräs heti pelkkää kuvaa katsomalla.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Eikun kevättä odotellen et pääsee
![]()
BMW 1200 LT
Onnittelut vaan täältäkin!
Komean pyörän hommasit ja ikäisekseen näyttää tosi hyvältä.
jäädään odottamaan innolla matkakertomusta.![]()
Komee!! Itse unelmoin samanlaisesta, saa nähdä jääkö unelmaksi vai käykö toteen... *![]()
Kawa myynnissä. http://www.nettimoto.com/495660
Joo- Komea on ja näyttää hyvinsäilyneeltä. Tuohan on sellainen että eturatas ei meinaapysyä maassa oikeinmillään...
noo- eipähän eturengas kulu....![]()
onhan se niinkin,mutta....
Piti tulla vielä onnittelemaan näin jälkikäteen.Laitas verot maksuun ja vaimolle kortti, niin sanotaan teille sitten *heippaheippa*.
![]()
Siis hieno homma oikeesti. Elokuisessa tapahtumassa olin vielä suhteellisen skeptinen tämän haaveen toteutumisen suhteen--- mutta niin vaan yllätit.![]()
HARD ROCK HALLELUJAH!!!!
Minäkin olin skeptinen niin kauan kunnes mopo nökötti tallin nurkassa. Nyt sitä on täytynyt käydä katselemassa vähän väliä ja uskotella itselle, että totta se on... *
Kevät taitaa olla kyllä aika tuskaa jos sitä ei vielä silloin kilpiin saa... *![]()
Onnea uudelle ratsulle! Itse ajelin kaksi kesää (96 ja 97)samanlaisella pelillä. Erittäin mukava ja laadukkaan tuntuinen sekä miehekäs peli. Vieläkin on ikävä.
Ikävä tuottaa pieni pettymys, mutta tuo kuvan pyörä on mallia -87. 88:ssa on erilainen maalaus ja kolmipuolaiset vanteet...
BMW R-NineT -23 Option 719 aluminium
KTM 690 Enduro R -15
Vespa GTS 300 SuperSport -21
Katteet pois, katteet pois![]()
![]()
![]()
Hienohan tuo on, onnittelut vielä minultakin![]()
GSX-R 1000 K8, KXF 450, DUKE II 640
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">Ikävä tuottaa pieni pettymys, mutta tuo kuvan pyörä on mallia -87. 88:ssa on erilainen maalaus ja kolmipuolaiset vanteet...[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Kattos prkl!Niinhän tuo näyttää olevan! Tarkistelin just runkonumeroa papereista ja vertasin korjausoppaaseen, niin vuosimalli '87 tuo näyttää olevan. Pyörän käyttöönotto on ollut v. 88 ja se näköjään hämäs...
No ei se mitn, itse asiassa tuo väritys näyttää paremmalta kuin '88:ssa ja teknisiä muutoksia ei tullut juuri muuta kuin hiukan isompi öljynlauhdutin ja sitten juuri nuo vanteet. *Kiitoksia tarkkasilmäiselle orggilaiselle!![]()
Do diin! Ei mennyt montaakaan kuukautta kun sain sen väännettyä... *(Janski @ Tammi. 19 2003,11:18) kirjoitti
Pitkästyttävän tylsä, huonoja kuvia ja sisäpiirivitsejä sisältävä kertomus pyörän hausta Saksasta löytyypi TÄSTÄ LINKISTÄ!
edit: linkki päivitetty
kiva tarina ja onnea uudelle moottoripyörälle...
2004 kesää ajo...
![]()
*Viini, ruoka ja hyvä elämä*
*ZX 10 R*
Byrokratian rattaat on nyt kahlattu läpi ja pelko persiissä odotellaan tullin veropäätöstä... *Yhdestä kahteen viikkon sanoivat käsittelyn vievän aikaa, kun en saa sitä 3 kk:n ajolupaa. Silloin käsittely kestää kauemmin. Hassua. *
Onneksi pääsi hiemankun
katsastukseen ja takaisin... *
![]()
![]()
![]()
Turhaa oli pelko *:ssä, ihan hyvä päätöshän sieltä räpsähti. Huomenna tulliin maksaan verot ja hakeen kilvet katsastusasemalta ja sit *
![]()
![]()
*
![]()
1 vuoden ja 4 kuukauden odotus on sitten pian ohi! *Jos teitä vastaan ajelee kaveri, jonka hymy paistaa tumman visiirinkin takaa läpi, niin se olen MÄ!
niin, täytyis ehdottomasti tehä!(White @ Maalis. 17 2003,18:39) kirjoitti
joku siis ajattelee täällä samalla tavalla ku minä!
Rock till you drop...
Miksi pilata klassikkoa ottamalla katteet pois ja maalaamalla se mataksi? *(-tatska- @ Syys. 12 2004,09:51) kirjoitti
Noh, ehkä sitten jos sen sattuu kippaamaan... *![]()