Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
  1. #1
    Eli siis rahoitusyhtiön omistuksessa ainakin pari vuotta... mutta melekeen niiku oma... tai siis oma... No eniwei tässä kuvia meikälääsen z-rexistä.
    - Se on kaunis ja sitä on ihana katsella.
    - Ja vielä ihanampi ajella.
    - Viäntää komeasti ja kulkee tarvittaessa nopeasti.
    - Hemmetin mukava ja näppärä ajettava niin kaupungissa, motarilla kuin mutkapätkälläkin.
    - Hyvä ajaa yksin ja kaks-päällä.
    - Ketterä mutta vakaa.
    - Merkki on Kawasaki.
    - Siis ihan kaikkea! Lyhyesti sanottuna täydellinen moottoripyörä!

    Ja jos tietotekniikkapuoli pelittää edes auttavasti, niin kuvia näkee täällä




    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  2. #2
    Eikö tää pitäis siirtää siihen "vain kännissä saa kirjoittaa-topiikkiin"

    Selvinpäin kukaan tommosta kirjoittele
  3. #3
    Voi te tietämättömät pakanat, jotka pimeydessä vaellatte! Päästäkää Kawa-uskonto sydämeenne ja olkoon teidänkin mutkapätkänne valaistut!




    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  4. #4
    Se on hieno...Kawa, mutta hieno...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  5. #5
    Hieno!
    Ja niin tutun näköinen - oikein rupesi kaasukättä kutittelemaan.
    Todella upea väri ollakseen joku muu kuin mattamusta.

    Eteerisen sähkösininen, suorastaan hypertekstinsininen. Nam!

    Mutta mitä tämä on?!?
    Sieltä sivupeileistä kurkkii joku oudon näköinen hiippari. Ei minun peileistäni
    vaan tuollaisia näy. Ei kai se aio varastaa tuota pyörää - jonkun kameran
    se on näemmä jo varastanut...!!

    ZZR 1200
  6. #6
    Yhdyn täysin Wekkulin luonnehdintaan Kawasta! Komea on pyörä myös kuvassa! Kylläkylläkyllä! Ja samoin se Ripleyn mattamusta Rotta-Rex! (Jos sallit tällaisen ilmaisun) Oisin laittanu omasta 1200R:stä kuvan tänne, mutta kun tuo *tietotekniikkapuoli ei ole vahvin puoleni niin jää toistaiseksi tekemättä. * Ylpeyteni antaa kyllä myöten neuvonnalle...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  7. #7
    Kauden kallistuessa kohti loppua pitää julkaista tänä kesänä aikaansaadut "modit". Rahat on ollut tiukassa, joten akran kokoputkisto siirtyy hankintalistalla ensi vuoteen, ja on keskitytty halvempiin härpäkkeisiin, kuten uuteen sävy-sävy stongaan (Allrightista 60e) ja käytännölliseen sigmaan (citymarketista kiinnityssovelluksineen n. 25e). Sokerina pohjalla on kuitenkin halvin homma, (jos ei lokasuojan leikkelyä lasketa) piggyback-iskareiden modaus. KYB-ulkonäkö ei tyydyttänyt, joten hankin Alepasta tämmöset, hintaa tuli 2,10 /iskari. Tässä vasen ja tässä oikea. Kuka niitä öölareita tarvii? Neljällä eurolla paljon tyylikkäämmät ja pyörän väreihin hyvin sopivat iskarit ja kaupan päälle rutkasti energiaa!

    Kaikki modaukset siis yhteensä alta 90e. Kyllä nyt kelpaa ihastella ja ajella tyylikkäällä zrxällä!!!




    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  8. #8
    NO ACCESS , millä komennolla tekstin sai vilkkumaan..



  9. #9
    Aaaaarggghhh!!! Tekniikka draivs mii nats!

    Jokohan nyt toimis...
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  10. #10
    Jummalauta, tuo takaiskareiden lisäsäiliöiden modi on LOISTAVA!!! Vituttaa, etten ite moista keksiny... Pitänee ostaa Wilbersit. Tai sit ei...Kalliit kun ovat nekin.

    Oon itekkin funtsannu tangon vaihtoa alumiiniseen ja hiukan matalampaan. Tosin ihan alu väriseen... Paljon muutakin tulee talven aikana varmasti pakerrettua. Ainakin ideoita on pää puolillaan... Akra tai sitten Muzzy Meg on hankintalistalla. Jos Akra, niin sitäkin on pakko vähän modata....
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  11. #11
    Lainaa (wekkuli @ Syys. 12 2004,20:19) kirjoitti
    Kauden kallistuessa kohti loppua pitää julkaista tänä kesänä aikaansaadut "modit". Rahat on ollut tiukassa, joten akran kokoputkisto siirtyy hankintalistalla ensi vuoteen, ja on keskitytty halvempiin härpäkkeisiin, kuten uuteen sävy-sävy stongaan (Allrightista 60e) ja käytännölliseen sigmaan (citymarketista kiinnityssovelluksineen n. 25e). Sokerina pohjalla on kuitenkin halvin homma, (jos ei lokasuojan leikkelyä lasketa) piggyback-iskareiden modaus. KYB-ulkonäkö ei tyydyttänyt, joten hankin Alepasta tämmöset, hintaa tuli 2,10 /iskari. Tässä vasen ja tässä oikea. Kuka niitä öölareita tarvii? Neljällä eurolla paljon tyylikkäämmät ja pyörän väreihin hyvin sopivat iskarit ja kaupan päälle rutkasti energiaa!

    Kaikki modaukset siis yhteensä alta 90e. Kyllä nyt kelpaa ihastella ja ajella tyylikkäällä zrxällä!!!

    Eipä kuitenkaan tainnut olla ihan oma ideasi tuo typpisäiliöiden modaus
    tauriinikofeiiniguaranasäiliöiksi...? Olen muistaakseni nähnyt tuontapaisia
    toteutuksia ainakin valokuvissa jo aikoja sitten... Eipä silti, tyylikäs on.

    Toiset ne vaan tykkää hieroa ja hyväillä, puunata ja tuunata ZetaReXeriään.
    Toiset taas ajavat sillä (90e on viisi tankillista polttonestettä).
    19tkm tänä vuonna... ja rullaa edelleen *
    ZZR 1200
  12. #12
    Lainaa (Ripley @ Syys. 13 2004,14:39) kirjoitti
    Toiset ne vaan tykkää hieroa ja hyväillä, puunata ja tuunata ZetaReXeriään.
    Toiset taas ajavat sillä (90e on viisi tankillista polttonestettä).
    19tkm tänä vuonna... ja rullaa edelleen *
    Osittain tämmösten lausuntojen takia mä en enää viitti tänne kirjotella omista "TUUNAUS" suunnitelmistani... Tosin taisin sen silti tehä tuossa aikasemmin.

    Ja tuota...Eikös se pyörän "komistaminen" mattamustalla ja niittivöillä ole myös tuunausta??
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  13. #13
    Niimpä, nykyään melkein kaikki on kilpailemista: kellä on mopossa kalleimmat merkkihärpäkkeet, näyttävin maalaus, kuka ajaa eniten km:iä, kuka vetää ironperseet, kuka dynottaa eniten, kuka vetää radalla nopeiten jnejne..

    Siksi on hauska havaita näitä mielikuvitusrikkaita halpavirityksiä" jotka toimii ja näyttäkin hyvältä/persoonalliselta. Prätkänharrastusta parhaimmillaan, tycker jag.
    Vaikkeivat suoritusarvoja parannakkaan.

    *talliin roskista penkomaan*

    Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
  14. #14
    Lainaa (Ripley @ Syys. 13 2004,14:39) kirjoitti
    Eipä kuitenkaan tainnut olla ihan oma ideasi tuo typpisäiliöiden modaus
    tauriinikofeiiniguaranasäiliöiksi...? Olen muistaakseni nähnyt tuontapaisia
    toteutuksia ainakin valokuvissa jo aikoja sitten... Eipä silti, tyylikäs on.
    Myönnetään, olen bongannut tuon paikasta nimeltä internet.

    Luonnossa en kuitenkaan moista ole nähnyt, ja mikä parasta, sopii hyvin oman mopon väreihin. Jos toinen samanlainen tulee vastaan niin sit pitää varmaan vaihtaa vaikka batteryyn...
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  15. #15
    Lainaa (SenioRR @ Syys. 13 2004,15:09) kirjoitti
    Ja tuota...Eikös se pyörän "komistaminen" mattamustalla ja niittivöillä ole myös tuunausta?? * *
    Prkl... jäin kiinni!

    No, MUUTEN se on täysin orkkis.
    Ja sellaisena pysyy, toistaiseksi, taloudellisten tosiseikkojen sanelemana.
    Ja * JIMJAKille, asenteesta. Pidetäänkö roskiksenpenkomiskilpailut?
    ZZR 1200
  16. #16
    Nättejä yksityiskohtia asenteikkaassa pyörässä . Mutta oliko sinne tarttunut jollain ajolenkillä joku helikopterin laskeutumisalusta persuksiin...?
    - vesku -

    "viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
  17.  
  18. #17
    Jotain on tehty ulkonäölle ja jotain käytännöllisyydelle!

    Tarkoittaa sitä, että tämä motoristi harrastaa muutakin kuin mutterilla pyörimistä... Ja zrxän tapauksessa takateline ei edes pilaa ulkonäköä vaan yhdessä lyhennetyn takalokasuojan kanssa korostaa ducktail-perän korkeaa 'pyllistystä'! Monissa muissa pyörissä on asiat heikommin mitä tulee käytännöllisyyden ja ulkonäön ristiriitoihin.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?