Tässä mun bemu
![]()
Juu, pitäis vissiin olla niin paljo massia et raaskis kerran "välihuuhtoa" motin jollain tavaralla ja sit vasta lopullisesti uudet sisään.![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Ainahan sen voi Delvacilla huuhtoa ennen uusien öljyjen laittoa!
Mutta millä saa sen delvacin jämän pois sieltä koneesta...
Noo, kun valmistaja suosittelee 20w-50 öljyä niin ajattelin tällä kertaa laittaa sellaista. Eipä se vanha öljy siellä luultavasti kovasti haittaa, olin vain elänyt siinä luulossa että bemarin koneen saisi tyhjäksi propusta jos vaihtaa suotimen samalla (toisin kuin esim. H-D:n kone, jonne tuntuu jäävän aina litra tai pari).
Keväällä tuli alle GT 1000 -07.
![]()
Yamaha FZR 600 -89
Honda CBR 900rr -95
Yamaha MT-01 -05
Ducati GT 1000 -07
Kayo K6 450 -2018
MV Agusta Brutale 910S - 2008
Aprilia Shiver 750 -2008 SOLD
Kawasaki GPZ900 -1993
Honda CBR1000r -2008 SOLD
CFmoto 650NK -2012 SOLD
On se helekatti varmaan hienoimman näköinen Hondasta itse rakennettu naku!! Tai ainakin CBR1000RR:stä...
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Kas jäänytkin huomaamatta tämä. Joo tuli ihan huvikseen laitettua tuplat siihen, tehonlisäys oli jotain parin hevosen luokkaa negatiivisen puolella mut sen sais varmaan takasin säätämällä kaasareita kun ihan pikkiriikkinen flät spotti ilmesty vääntökäyrään mut niin pieni etten oo jaksanu tehdä asialle mitään. Mä en edes tienny et toi olis joku spoikkapleksi muusta kun et siinä lukee MRA, just hyvä se omaan silmään on. Pitäs riipiä toi tallin nurkasta, pestä, vaihtaa öljyt yms äms ja panna myyntiin kun lumet alkaa sulaa. Tai miksei sitä vois tietty jo nyt panna, tarvii katella illemmalla...
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
image.jpg tunnistaisko joku? Kenen vanha laitos?
Siinäpä tuo oma nykyinen jonka sarviin pääsyä ei malttaisi taas odottaa millään
Aito Rizla-edition K8 tonnari, nr.93/135
Tollanen keskeneräinen rojekti.
![]()
Yamaha R1 -08
Honda CB 1000 R -10 (ex)
Kawasaki ZZ-R 600 -91 (ex)
Tollaseen tuli tuhlattua rahaa
http://uppaa.fi/image/QQ5
Suzuki b-king -08
Ex Yamaha fz-1 n -07
Ex Suzuki gsf 1250 -07
Ex Suzuki gsf 1200 s -03
Ex Suzuki sv 650 s -99
Eihän siellä ole Nurmijärven tallissa kohta enää yhtään Bandiittia!
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Siinä mun muru nro 0001
![]()
Viimeksi muokannut: b_tommi; 16.02.2015 klo 01:47.
Sopivasti täysillä!!
749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
Makein kaukosäädinteline minkä oon eläissäni nähny!!![]()
Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
Kawasaki Z750R 2012 exä
Mille alkaa tulla kasaan. Pientä hienosäätöä penkkien osalta vielä. Satulasta tulee pitävämpi kuin originaali, ja tuo takakatteen aukko vedetään umpeen avattavalla tyynyllä. Saa vähän säilytystilaa.
![]()
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Oho, nyt kyl gimmat kirkuu ja kaverit kehuu kun tolla pyräytät kylille. Mites noi mustat poskipalat etuvalon vieressä? Onko niiden takana siniset vilkkuvalot vai onks ne käsisuojat?
X
Ne on hiilikuitua. Aprilian insinöörin näkeymys aeromystisistä parannuksista.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.