Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Olen lueskellut tällä palstalla olleita juttuja ja paljon on ollut tapauksia, joissa ostajaa on kohdeltu kaltoin. Palvelua ei ole saanut ja ostaja on kimpaantunut. Toisaalta taas joitakin samoja liikkeitä on ylistetty maasta taivaaseen. Lukijan tulisikin huomioida kommentit jonkinlaisen suodattimen kautta ja tehdä itse johtopäätökset. Missään tapauksessa ei ole syytä tuomita mitään liikkettä tai toisaalta nostaa korokkeelle ilman omaa harkintaa ja asioista itse selville ottamista.

Myös "lumipalloilmiö" vaivaa kommentteja; kun jotain liikettä haukutaan tai kehutaan, on helppo laittaa samansuuntaista tekstiä ja heittää vettä myllyyn. Tälläinen käyttäytyminen kuitenkin kuuluu tälläiseen foorumijulkaisuun ja lukijalta vaaditaankin entistä enemmän arvostelukykyä asian tiimoilta.

Koska tässä foorumissa on kehuja ja varsinkin haukkuja tullut suoraan kaupoille ja jopa henkilöille, olisi mielestäni syytä harkita koko foorumin rajaamista ns. sisäpiirin foorumiksi: Sitä ei tulisi voida lukea rekisteröimättömänä.

Tämmöisiä miettien,
    The Black line
    Nythän kirjoittelu vierailta on rajattu pois tässä foorumissa. En kuitenkaan mielestäni vielä haluaisi rajata tuota luku mahdollisuutta pois, koska toivon että jokainen webissä surffailija tietää "foorumeilla" olevan tekstin luotettavuuden tason ja suhtautuu teksteihin varauksella.

Ja toisaalta jos vieraat eivät saa lukea noita viestejä niin tämän palstan voima hupenee... ja vähän aikaa sitten oli erittäin hyvä esimerkki mitä tämä foorumi saa aikaiseksi ja kuinka paljon sitä oikeasti luetaan.

Pyydänkin lähinnä että kirjoittajat kirjoittaisivat faktaa eivätkä lähtisi arvuuttelemaan sekä kirjoittamaan kuulopuheita ym. koska niillä on vaikutusta jo todistetusti kaupankäyntiin.

FAKTAA peliin niin ei tarvitse ylimääräisiä rajauksia tehdä.
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
    Nostinpa vaan tämän ylös kun on kuitenkin ihan perusasiaa tuossa alussa.
    * Arctic Ranger *
  4.  
    Lainaa (rico @ Tammi. 27 2005,09:56) kirjoitti
    Nostinpa vaan tämän ylös kun on kuitenkin ihan perusasiaa tuossa alussa. * *
    Meillä TAMPEREELLA ei voi jakaa risuja * *täällä uhataan haasteella jos on tyytymätön palveluun * Ellei voi kehua on oltava vaiti *
    Poliisi, nainen ja taxi. Mikään näistä ei ole paikalla kun niitä tarvitset