Masentava reissu Helsinging Stormiin.
Uutena motoristina koitin päästä ostamaan ensimmäistä kypärääni (ja ehkä muutakin) ja olin katsonut netistä tietyn Nolanin mallin olevan erittäin edullinen. Kysyin tiskiltä (jossa 3 henkilöä) että onko siitä mitään kokoja enää jäljellä. Myyjä vastasi, "Ei", ja jatkoi omia juttujaan... Minun piti kysyä, että onko jotain muita edullisia kypäriä johon hän vastasi, että "Tuolla, tuolla ja tuolla" (samalla viittoillen ympäri kauppaa).
Sitten hipsin pois ja sovitin yhtä kypärää. Minulle heräsi monta kysymystä eri malleista jne, mutta päätin että heiltä en kysy mitään ja painuin pois.
Kaveri joka on ostellut jo kamoja muistakin pakoista sanoi hänen kokemuksensa olleen Helsingin Stormilla identtinen. Joten eipä tarvitse viedä asioitani enää sinne.
Treen stormilla tänään käyneenä, onhan se hienoo että mainostetaan tuotteita mitä "pitäis olla varastossa" ja "ei tietoa millon tulee lisää..."
noh eipä siinä, hyvä palvelu on silti aina ollu vaikka muista liikkeistä ostokset joutuukin välillä tekeen..!
![]()
Näillä mennään toistaiseksi...
Yamaha Tenere 700 -22
KTM XC350F -11
Honda CR500 -99
Yamaha DT Tenere125 -91
Oulun Stormilla on ollut aina hyvä palvelu ja ostin sieltä viime kesänä Revit´n ajotakin. Nyt olen sitten netin kautta yrittänyt saada siihen sopivaa selkäsuojaa netin kautta, mutta huonoin tuloksin. Kyselyihin on toki vastattu ja kerrottu tuotetta kysytyn paljon, mutta kuulema Keski-Euroopan lomien takia tuotetta ei ole saatu. Näin vastattiin kuukausi sitten. Koskahan lomat loppuu?![]()
Moto Guzzi Breva 850
Moto Guzzi Nevada 750 Club
Helsingin päädyssä, Stormin palvelu toimi taas, ja @postiin vastataan nopealla aikataululla, kiitokset Kaisalle, Turun puotiin![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Lahden Stormilla palvelusta ei hajuakaan, yksin saa myymälässä harhailla, jos jotain kysyy, niin myyjät ylimielisiä. Huippu oli, kun menin lahjaksi saamillani lahjakorteilla sieltä hanskoja ostamaan. Kassalle jonottaessani, myyjä vaan höpötteli edellisen asiakkaan kanssa, bemareista "auto", sekä mahdollisesta tallipaikasta. Useamman minuutin ooteltuani palo käämit, vein hanskat narikkaan, sekä marssin puodista ulos. Tätyy pistää vahinko kiertämään ja lahjoittaa lahjakortit eetenpäin.
Elä ja anna muiden roudata.
Täytyypä kehaista Stormin nettikauppaa.
Tuli viime torstaina hintahurrikaani-postia ja -20% alen kannustamana vilkaisin sivuja, josko jotain löytyisi. Löytyihän sitä, eipä tarvinnut renkaita tällä kertaa tilailla ulkomailta. Michelinin Power Puret 2CT 120/70 eteen ja 190/50 taakse kustansivat posteineen vain 241 euroa tuotuna lähikauppaan. Pääsee ensi kesän aloittamaan uusilla nakeilla zetorilla. Erittäin nopea toimitus ! Jos jatkossakin yhtä vaivatonta ja halpaa, niin ostelen enemmän kotomaasta.
Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
ex-Suzuki GSX 750 F 2003
Etpä ole ainoa...(andestone @ Loka. 18 2010,23:23) kirjoitti
Lähden vaikka mihin muuhun Stormin myymälään kuin Lahden.
Episodi "eturengas takavanteelle" ja vängätään vastaan että kyllä se toimii sulla siinä ihan hyvin... Asiakaspalvelusta ei hajuakaan.
Paikalliset diilerit joutuu tilaan kamaa joskus Stormilta, sanon AINA että ei Lahdesta, odotan vaik viikon jos tulee muualta.![]()
Kawasaki 550 -83 Limited Edition
Grumpy Old Fart
"Si vis pacem, para bellum"
Tampereella ainakin palvelu pelaa niinkuin odotankin. Ja ne tavarat mitä ole tarvinnut on löytyneet hyllystä.
Tosin vaatimukset eivät ole kovat kun tiedän mitä haen ja fiilis on vähän citymarketmainen mutta paikkansa tuo on mun mielestä hyvinkin ansainnut
Ktm 1290 SAS 06/2022
Honda Forza 350 09/23
Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
Oulun Stormilla yleensä otetaan asiakas kopiksi jo ovella. Harmi, että ajovarustevalikoima on pieni(kelle on, kelle ei), joten harvemmin mitään sellaista tulee ostettua. Lähinnä se on merkeistä kiinni mun kohdalla. Olen kyllä ostanut sieltä aikanaan täyden tekstiilikerran ja silloinkin palvelu pelasi.(hannutikkanen @ Elo. 29 2010,16:00) kirjoitti
Tiskilläkin palvelu pelaa esimerkillisesti.
Webistä olen pariin otteeseen tilannut tavaraa ja seuraavana päivänä on ollut paketti Matkahuollossa. Olen tilannut tuotteita, jotka ovat webin mukaan varastossa.
Nyt olen kyllä todella positiivisesti yllättynyt ja ehkäpä sittenkin Suomella on toivoa:
Ma 18.4 klo 23.00 nettikaupasta tilatut saapikkaat olivat kotiovella ke 20.4 klo 20.00.
Loistavaa!
T7
On hyvä palvelu Tampereen kioskissa, nytkin kesäihmiset ihan asiallisia vaikkei kaikkea tiedäkkään. Kuka uus työntekijä tietäiskään... Ja Cittarimainenhan se on kun on Cittarissa...(seppo02 @ Loka. 20 2010,10:00) kirjoitti
Pohjapanssarin tilasin pari viikkoa sitten.Toimitus kesti vain pari päivää. Hinnoittelukin oli sellainen että tällä kertaa kannatti ostaa tavara kotimaasta.
.
Helsingin Stormilla kävin viime viikolla. Kattelin housuja ja takkeja.
Kävin kyselemässä housujen suojista henkilökunnalta, vastaus oli yhden sanan pituinen, yritin kysellä muita kokoja tai malleja, enkä saanut mitään vastausta.
Päätin vaihtaa myyjää ja kyselin samat asiat, vastaus sama - eli ei mitään.
Lopputulos on liikkeestä se, että jopa kuuromykkä palvelisi paremmin kuin helsingin Stormin henkilökunta.
Lahden Stormilla mulla on toiminut osien hankinnat ihan hyvin.Ja nettikaupassakin.Kantis-systeemi on kyllä ihan.
Eilen tuli käytyä lahen stormilla ketjut ja takaratas ostamassa, jo ovella ollessani henkilökunta heitti kassalta hyvät huomenet. Olin kuin puulla päähän lyöty, et mistä ny tuulee....Asioin naismyyjään kanssa palvelu oli erinomaista ja lupas viel turuust löytyvän takarattaan mulle postin kyydissä kotiin toimittaa ilman postimaksua![]()
Kyllä on meisingi muuttunut parempaan suuntaan
![]()
No bemariikarii ei näkynnä missään, eikä oo kyl ikäväkään....
Elä ja anna muiden roudata.
Joo, palveluhenkisyyskoulutusta on selvästi ollut tuolla.
Nettikaupan puolella tosin on automaattimailailut menneet jo hiukka liian pitkälle, kun riippumatta tilatusta tuotteesta tulee parin päivän päästä maili jossa kehotetaan antamaan palautetta ko. kamppeesta.
Siis jos olet ostanut vaikka yhden tavan törpön perusöljyä tai jonkin olemattoman pikkukikkareen. "Jeee, oli paras kaasuvaijeri ikinä!!! Suosittelen myös kavereilleni!"
![]()
Jos kantiskortista puuttuu osto tai kaks, niin tee ne ennen isompaa ostosta. Osta vaik venttilinhattu. Viis ostosta täynnä, niin saat sen kupongin.![]()
KTM Duke 790 -19 ex:Suzuki GSX1300R -08,Suzuki GSX-R 750 K9 ,Triumph 675 Daytona -07,BMW G 650 Xmoto -07,Yamaha FZ1-N -06,Yamaha FZR 1000 -96(piikkinä 70-luvun 125cc Harley-Davidson)
Toi kantis tavallaan pikkasen gusee... Meinaan, ittellä on nyt sellanen tilanne, että seuraavan oston jälkeen tulee ainakin viidenkympin edestä ilmasta... Mutta mulla ei ole mitään mitä tarttisin! En mää nyt mitään parinsadan housuja ala hankkimaan sen takia että saisin kulutettua alennuksen. Nyt on sitten ostettava tavaraa muualta niin kauan että tiedän tarvitsevani stormilta jotain jolloin ostan jotain pientä jotta saan isommasta alennusta. Parempi olisi tietty jos olisi kaksi isohkoa ostosta, niin ostaisi sen isomman ensin ja sitten alennuksella sen pienemmän.(LeWe @ Touko. 12 2011,09:17) kirjoitti
Toi alennushan täytyy käyttää kuukauden sisällä. Ei tää nyt ihan optimaalista ole.. No ehkä joku takapyörän laakerit tai jotain voisi varmuuden vuoksi sitten ostaa.. mut...
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Toimittavat postin kyydissä tosiaan ilmaiseksi kotiin, jos maksaa ostoksensa liikkeessä.Eli jos tarvit Turun varastolta jotain esim. Lahteen, niin käy maksamassa se ensin liikkeessä niin säästät postimaksut.(andestone @ Touko. 12 2011,08:54) kirjoitti
Turun Stormilta olen saanut aina ensiluokkaista palvelua, samaa sanoo emäntä.
Käydään jatkossakin, kiitos mukavan henkilökunnan.
KTM 640 "Monster"
Palvelu parantunut Lahdessa
Ystävällisesti katsoi hän käykö nuo ostamani jarrupalat myös emännyksen mopottimeen ja yhdessä pähkäiltiin öljynsuodattimien vaihtunutta tuotenumeroa. Syykin selvisi, oli tiivisteet (O-renkaat) mukana.
Otinpa tuon kantis kortin kun niin kovasti tyrkkäs mukaan.
Kawasaki 550 -83 Limited Edition
Grumpy Old Fart
"Si vis pacem, para bellum"
Aika outoa palautetta tulee helsingin Stormille, itselläni ei milloinkaan ole ollut ongelmia heidän kanssaan.
Tilaukset ovat tulleet sovitusti ja homma on toistaiseksi toiminut 10+
Six feet under makes all men equal
Ja aina olet ihan paikan päällä asioinut?(Wireless @ Touko. 22 2011,20:25) kirjoitti
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Helsingin Stormilta ostin talvella takapukin ja kyselin tiskillä, että onko tämä valitsemani pukki kevyt nostaa yksin ja vastaus oli luokkaa "joo joo kyl se pitäis olla ihan ok".
No ekalla ratapäivällä sitten käyttöön ja hyvä, että sai edes kahdestaan pyörän takapukille. Nosti meinaan järjettömän korkealle tuon takapään. Että miinusta kyllä heille tästä tapauksesta.
xxx
Turun Stormista sai tänään sen verran hyvää palvelua, ett tarvii antaa iso plussa. *![]()
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Paikan päällä kyllä.(tonttuj @ Touko. 22 2011,20:32) kirjoitti
Ja aina eri myyjän kanssa asioinut![]()
Six feet under makes all men equal
Kävin yksi päivä Helsingin Stormilla aikeissa ostaa uusi kypärä vaan eipä tarvinnut edes sovitella, kun valikoima oli surkean ja surkuhupaisan välimaastossa, toisin sanoen hyllyissä oli tilaa reilusti. Muutenkin tuli sellainen fiilis, että putiikissa on vähintään alasajo menossa tms??
Mistä lie kyse, mutta sitten vielä ihmetellään, että ihmiset kantavat roponsa nettikauppoihin, joissa löytyy tuotteita jopa myytäväksi asti, päinvastoin kuin esim. Stormilla nykyisin??
Triumph Thunderbird 1700 -10
Yamaha FJR 1300 -13
Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
Olisinpa älynnyt lukea Kantis-ehdot etukäteen netistä, niin olisin ostanut joka tuotteen erikseen, käynyt vain välillä viemässä kamat ulos. Eipä paljon lohduta tieto siitä, että etua on n. 80e kun se lasketaan vain yhdeksi ostoksi (ostin n. 800egellä). Eipä paljon enää kiinnosta ajaa lähes 300km suuntaansa, eikä nettikaupastakaan tipu mitään. Huijausta koko kantis.
Tänään koitin koko työpäivän Tampereen Stormille puhelimella, tuloksetta... Käväisin töiden jälkeen paikalla ja selvisihän se, miksei puhelimeen keretty vastaamaan, muutama muukin asiakas
Mutta taas tuttua, asiallista ja osaavaa palvelua. Nyt odotellaan tekstaria, että pääsee kytkimen kimppuun...
![]()
KTM MX 80cc -89 -> Yamaha RD 125 LC -84 -> Kawasaki ZZ-R600D -90
Sisko tahtoisin näädän, mutta moottoritiel' on puuma
Turun Stormilla tuli kesemmällä kätevästi hoidettua kaksi asiointia samalla kertaa: ensimmäinen ja viimeinen.
Kumin ostin ja vanteellelaittoa kysyin. Itse olisin irrottanut pyörän ja laittanut takaisin paikalleen. Kaksikin myyjää siinä joutilaina kaiveli nenäänsä ja surffaili netissä, mutta eipä ollut kiinnostusta toimeen kummallakaan. Sanoivat ihan suoraan, että kyllä me rengaskonetta osataan käyttää mutta ei viitsitä alkaa.
On niillä varsinainen huoltomieskin muttei ollut silloin paikalla. Muille näytti 5 minuutin homma olevan EVVK.
Oulun Stormilla puolestaan on aina ollut asiallinen meininki, mutta tiedä viitsiikö enää tuollakaan käydä kun kuitenkin samaa puljua on.