Sivu: 3 / 5:sta EnsimminenEnsimminen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:st 90:een 148:sta
    NPM ei tuo Suzukia maahan!!! Olikohan se SUZUKI GMBH Deutschlandin tytryhti tuo sen maahan
    Civis Pacum, Para bellum
    Pyrn ostin tuolta, kovalla tinkauksella hinta saatiin inhimilliselle tasolle. Varusteita en ole ostanut, koska ovat mielestni hintavia toisin sanoen tinkaamalla ei putoa.

Varusteita olenkin ostanut top-motorista ja prisman vieress olevasta teknisest (noissa liikkeiss ovat tiputelleet hintaa hyvinkin).

Joku tuossa aiemmin puhui motoxista ja ikv kyll olen yhden takin sielt ostanut (onneksi myynyt jo pois).
    Kerran kysyin mivv:n slipari, kas kummaa hintaa tuli 40 enemmn kuin firman sivuilla. Pyrstkin yritettiin tehd kauppaa.. kysyin ett mihin hintaan lhtee. Ukko vastaa: -mit s tyhmi kysyt, siin se hinta on. Kvin kuukauden pst katsomassa samaa prr ja 1000 oli jo pudotettu. Motoxiin en astu IKIN, vien rahani paremman palvelun paikkoihin. ja sry meni hiukan ohi topikin, mutten lytnyt motoxista aihetta enk viitsinyt sellaista aloittaa.
    Olen kynyt parilla paikkakunnalla kyseisess mestassa ja samanlaista yrmy palvelua olen saanut tai sitten ei palvelua ollenkaan *Konalasta olisin kysynyt Arrovin putkistoa mutta eip myyj koko asia kiinnostanut!Tampereella varusteiden kansa sama ji muuten ostamatta *
    M tilasin puhelimitse pari akkua Tampereen myymlst ja kysyivt vain akun tyypin ja mihin pyrn .Siellhn akut oli valmiina ja hapotettuna niinkuin lupasivat.Kiitos sinne pojille .
    nappe
    Konalassa (hpm) homma aina luistanut pyrkauppoja myten, kiitokset sinne
    haistakaa vittu, viva ukraina!
    Kuopiossa olen eniten asioinut Nakkilassa, kun siell on paras varaosa ja vaatepuolen myynti. Nykyiset myyjt olleet jo edellisiss liikenimell varustetuissa myymliss ja pyrien myynti toimii hyvin ja asiakasta palvellaan ja kuunnellaan.
    (Pitknen on kuopiossa pyrpuolen en ky en koskaan ellei tule konkurssi huutokauppaa. )

NPM 9+ palveluista parempaa en ole viel saanut!
    FZ6S S2 -09/08
    diversion 600s -98
    NX 250 -95
    rd 125 -?
    Lainaa (dos-equis @ Huhti. 14 2009,20:17) kirjoitti
    Konalassa (hpm) homma aina luistanut pyrkauppoja myten, kiitokset sinne
    Sama tlt. Palvelu oli hyv, tavarat tuli tilausten mukaisesti ja hinta oli mit sovittiin. Vhn oudolta tuntuu noi aikaisemmat kommentit, toki ovat jo aika vanhoja. Kiitokset HPM:lle.
    Lainaa (1tipi @ Huhti. 14 2009,21:01) kirjoitti
    Kuopiossa olen eniten asioinut Nakkilassa, kun siell on paras varaosa ja vaatepuolen myynti. Nykyiset myyjt olleet jo edellisiss liikenimell varustetuissa myymliss ja pyrien myynti toimii hyvin ja asiakasta palvellaan ja kuunnellaan.
    (Pitknen on kuopiossa pyrpuolen * en ky en koskaan ellei tule konkurssi huutokauppaa. )

Samaa mielt Kuopion Pitksest, kinusin viime kevn
    tarjousta vfr:st. Ei saanut myyj tarjousta edes aikaiseksi.
    Joten piti ostaa uusi yammu Joensuusta.
    Lainaa (Indigestible @ Huhti. 14 2009,21:28) kirjoitti
    Lainaa (1tipi @ Huhti. 14 2009,21:01) kirjoitti
    (Pitknen on kuopiossa pyrpuolen * en ky en koskaan ellei tule konkurssi huutokauppaa. )

Samaa mielt Kuopion Pitksest, kinusin viime kevn
    tarjousta vfr:st. Ei saanut myyj tarjousta edes aikaiseksi.
    Joten piti ostaa uusi yammu Joensuusta.
    Vaihdetaan sitten kokemuksia. Poikani on joutunut asioimaan monesti ao. liikkeess peugeot speedfight 2 skootterin varaosien takia, kuitenkaan koskaan ostamatta kun kaikki on jouduttu tilaamaan eik niit ole koskaan edes tullut.
    mnt oli ensimminen osa jota kyseltiin luvatun pivn jlkeen 3 viikkoa (myyj lupasi soittaa onko tullut tai milloin tulee ).
    Tmn kokemuksen jlkeen kskin poikani kysy aina ensin Pitkselt ja jos osa piti tilata, niin pyyt myyj soittamaan kun osa on tullut. 3kertaa tilattu yhtn tilausta ei ole tullut.
    kKerrottiin mys Peugeotin maahantuojalle joka oli mys .
    FZ6S S2 -09/08
    diversion 600s -98
    NX 250 -95
    rd 125 -?
    Ei savua ilman tulta...

Asioin Konalassa viime kesn ja sain mit halusin, mutta kiinnitin useaan otteeseen huomioni siihen, ett jouduin aika tarmokkaasti tyskentelemn saadakseni homman pakettiin.

Olin kuukautta aiemmin asioinut samoilla asioilla Frankill ja ero asenteessa oli huikea: Frankillkaan palvelu ei ole yltipisen ulospinsuuntautunutta, mutta yksityiskohdissa Frankin pajasta ji erittin ammattitaitoinen fiilis.
    aina ei voi eponnistua!
    itse tilasin nakkilasta ketjut ja rattaat viime syksyn.iltapivll soitin joskus neljn maissa.ja paketti oli seuraavana pivn jo puolen pivn maissa perill.ja ihan kohtuu hyvt alennukset.nopea palvelu ainakin mun kohdalla.ett en voi ainakaan kun kehua kyseist paikkaa.myyj ymmrsi kun sanoin ett niill ois sitte kiire...
    Itse annan ihan Nakkilassa sijaitsevalle pyr ja mopo-liikkeelle palautetta, huollot tehtiin niin kuin piti, pyr toimii taas hyvin ja hinta oli mit odotin, alle 150 euroa.
    Ostin mys uuden kyprn, repun ja kyprhupun. Sain alennustakin melkein 30 euroa

Miinusta tulee seisottamisesta (n. 10 min tyhj odottelua), tietmttmyydest (melkein vitti, ett ks. pyr ei heill tll olekkaan...), pyr oli likaisempi haettaessa (testiajo suoritettu mrll) ja akku oli saatu puretuksi ensistarttauksilla, jolloin vittivt mopon tarvitsevan uuden akun (ja tietysti erikoishintaan 65 euroa...jtin ostamatta).

Myskin ilmoitusluontoiset asiat tuntuvat olevan sivuseikka: Miksi antaa puhelinnumeroa ja pyyt heit soittamaan kun pyr on kunnossa, kun joudut kuitenkin itse soittamaan n. kuukauden jlkeen, ett onko pyr kunnossa?! "Mnjoo, tuossahan se jo viikon pari on ollu odottaas..." *
    Elikk kevn lmpimimmt ajokelit tuli ja meni ja nyt on vitun kylm...

C-luokan meininki vuodesta 84
    Kai muuten tiesitte, ett nykyn kaikki on kielletty?
    Suzuki GS 450S -87
    Kawasaki GPX 500R -88
    Ducati Monster 696 -11 -RIP-
    Suzuki RF 600R -96
    Kuopion nakkilassa kytiin tnn ja saatiin pullakahvit.
    Myyji oli monta ja palvelua ei saatu, saattoi vaikuttaa asiakkaiden lukumr joka oli yli 10/myyj.
    Onnea uudelle liikkeelle
    FZ6S S2 -09/08
    diversion 600s -98
    NX 250 -95
    rd 125 -?
    "...Se ij joka korjas mun pyrn niin vittuilee vaan ja vitt et ne on vaihdettu! Oli niin hilkulla etten kynyt siihen ksiksi! Voin sanoa etten tuu koskaan asioimaan kyseisess putiikissa..."Ja taas on ylijumala korjaaja R###niemi pitnyt pns.Omia kokemuksia nakkilasta=uuden pyrn ostaessani hukkasivat vanhasta joka vi vaihtoon paperit ja sain alkaa selvittelee rahoitus ja vakuutusyhtiille tilannetta,minknlaista pahoittelua en kuullut!!Nykyiseen pyrni oli laitettu liian lyhyet ketjut ja tst johtuen ihan ihme ratastus.Ett firmalle iso ,poislukien Mkipirtti joka on mies paikallaan..
    Eka mp-86;Ts125,Mtx125(Simcan kylkeen),Rd125,Gsx500,Cbr1000,Gsf1200,Gsf650,Gsf12 50,Gsf1200,Cbr900,Xj600
    En viitsi poiketa Nakkilaan, kun muitakin on...ihan sama mik muu, kunhan on muu. Se, mit pakosta olen kynyt muiden osia hakemassa yms niin riitt kyll, ja on liikaakin. Vaikka syttyisin tuleen keskell myyml, niin kukaan tuskin korvaansa lotkauttaisi, liek syy "akkamaisuudessa" vai miss, ja alennukset, voi auta armias, juu, ...huikeet on: yli 200 e kamoista tommonen 1,50e tai sinnepin on siell jo saavutus, ainakin thn menness mun kohdalla.

Mutta asiaa puhui joku, joka halusi palvelua varusteista ja niiden ominaisuuksista! JOS myyj, joka aikoinaan myi mulle ekat ajokamat, siis takin, housut, kyprn ja saappaat, olis ollut asiantuntija, niin ehk mulla ois ollut sopivankokoinen kypr, eik liian iso, ja takki, jonka tilalle ei olisi tarvinnut ostaa uutta vain siksi, ett se on jokseenkin liian lyhyt ajossa...ja kyll, mainitsin asiasta jo kamoja ostaessa, etten varmaankaan osaa itse ottaa huomioon kaikkia asioita joita pitisi, kun en ole ajanut milln kamoilla siihen menness. Mutta nm kaupat tehtiin kaukana muualla, niill ei ole mitn tekemist NPM:n kanssa.
    Nakkilan Pyr ja Mopo, pohjanoteeraus!!!!

Kvin tnn Nakkilassa paikallisessa Nakkilan Pyr ja Mopo-liikkeess. En ole milloinkaan elmni aikana saanut niin kelvotonta palvelua!!!
    Kuppini keikahtaa todella harvoin, mutta tnn niin kvi todella, eik ollut mikn rajatapaus!!!

Hornettini ei kynnistynyt ja menin hakemaan siihen uusia tulppia. Saapuessani kauppaan tiskin takana istunut nuori mies ei nostanut edes katsettaan tervehtikseen vaikka kaupassa oli minun liskseni vain yksi asiakas, jota jo palveltiin.

Odotin ja odotin ja kun vihdoin yksi myyjist suostui tulemaan esiin takahuoneesta, kysyin liikkeen huoltomiest, koska oman pyrni huoltoliike oli kyseisen henkiln hyvin tuntevana ehdottanut, ett kysysisin josko hnell olisi antaa jotakin neuvoa pyrni kynnistysongelmaan. Ei mitenkn erityisen ystvllisesti, mutta kuitenkin, myyj kutsui huoltomiehen paikalle.

Kerroin terveiset oman pyrni huoltajalta ja kerroin, ett minulla on vhn ongelmia pyrni kynnistyksess ja tulin hakemaan siihen tulppia ja olisin mielellni kysynyt hnelt vhn neuvoa, koska olen naismotoristi ja aloittanut harrastuksen vasta viime kesn.

Huoltomies oli rimmisen kire ja kysyi tykesti, mik pyr minulla on ja kun vastasin, ett kuusisatanen Honda Hornet, vieress ollut tilanteesta tysin ulkopuolinen myyj alkoi hyvin pilkallisesti asiakkaidensa kanssa nauraa, ett "hehe, hehe, onneksi olkoon". Sen jlkeen huoltomies tiuskaisi, ett emme tied Hondista mitn. Kerroin, ett tahtoisin nyt kuitenkin ostaa ne tulpat, jolloin hn kertoi olevansa kiireinen ja siirtyi takahuoneeseen.

Odottelin taas vaikka kuinka kauan, ett joku palvelisi minua, kunnes asiakkaana ollut mies sanoi myyjlle, ett myyk nyt ihmeess hnelle ne tulpat. Sitten lytyi taas uusi myyj ja kun nytin hnelle Hondan huoltokirjasta tulppien tiedot ja pyysin tulpat, hn toi huoltokirjani plle YHDEN TULPAN!!!

Katsoin hnt hetken ja sanoin, ett ottaisin mielellni ne kaikki, Sillloin hn hyvin krsimttmsti riuhtaisi ksikirjan katsoakseen sen kannesta mist kulkupelist on kyse ja tiuskaisi,"no mik vehje tss sitten on kyseess", johon sitten vain totesin, ett MOOTTORIPYR!!!

Sain tulpat enk voinut olla sanomatta hnelle, ett asiakaspalvelun perusasioihin kuuluu asiakkaan tervehtiminen mys silloin kun moottoripyrliikkeeseen tulee nainen ja ett vaikka min asiakkaana olisin kysynyt mist saan koiralleni talutushihnan, silloinkaan ja varsinkaan tilanteesta tysin ulkopuolisella myyjll ei todellakaan ole aihetta irvistell ja naureskella vaan hoitaa tehtvns asiallisesti.

Myyj antoi selitykseksi, ett heit on nyt niin kovin vhn, ett kaikilla on vhn pinna kirell.

Tyskentelen itse valtionhallinnossa ja olemme toimineet alimiehityksell vuosikausia mutta emme todellakaan sano asiakkaille, ett "ei voi mitn, mua ei kuule nyt sun juttus kiinnosta, sattuu ns oleen vhn pinna kireell kun on oltu niin kauan alimiehityksell tss...!"

USKOMATONTA!!!

Siin ei muuten vasen suora ollut kovinkaan kaukana siin "Hondahirnunta"-vaiheessa!!!

Hyv kes ja ajokautta kaikille KAIKILLA MENOPELEILL!

Nyt Honda ky ja kukkuu taas kun sai uudet kuivat tulpat!!!

Linnunrata
    Mik mahtaa olla Nakkilan pisteen miehitys tll hetkell tosiaan, kun suurin osa tutuista myyjist yms. on uudessa Porin liikkeess. Ei se tietenkn oikeuta tuollaiseen perseilyyn, mutta antaa jotain taustaa sen syille. Itte en ole Nakkilassa edes kynyt tn vuonna, Porin liikkeess jo muutaman kerran. Mahtavatko pit sen Nakkilan konttorin normaalisti toiminnassa jatkossakin?

Entiset moottoripyrt: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
    Itsell ainakin on vain hyv sanottavaa Nakkilan putiikista
    Ei ehk Helsingiss, mut Nakkilassa oon saanu hyv palvelua ja yhden pyrn olen sielt ostanut. Tietty pienemp sl mys.
    Palvelu ollut aina kohdillaan!
    Kymco Zing 125
    Suzuki G500
    Yamahafz1-S
    Kawasaki Z1000
    HPM:ss pari kertaa kynyt (mopoa ostamassa ja varusteita), eik mitn kteen ole jnyt. Myyjt ei ilmeisesti halua myyd. Pitkt tunkkinsa , kyll raha muille kelpaa.
    Tilasin tss muutama viikko sitten puhelimella huoltoaikaa, ensiksi olisi lytynyt aika n. viikon phn, sitten vasta kysyi, ett onko pyr heilt ostettu ja kun ei ollut niin seuraava vapaa aika olikin 3 viikon pst.
    No onneksi pkaupunkiseudulta lytyy liikkeit miss on hyv palvelu.
    Lainaa (Ratamahatta @ Maalis. 17 2003,12:37) kirjoitti
    Kvin juuri Konalan pisteess aikomuksenani OSTAA ajohousut,mutta enps ostanut *rgAss: menin liikkeeseen siell ei ollut ketn muita...katselin hetken housuja ja nappasin muutamat mukaan ja kysyin saako sovittaa ja siihen myyj joka istui tiskintakana sanoi "joo" joka olikin ainoa mit kyseinen hemmo minulle koko aikana sanoi,jokatapauksessa sovitin housuja ja lysinkin mieleiset, koeistuin liikkeen pyrien pll ja myyj vain nktti tiskin takana sanomatta mitn ja olin sen nkisen siin kyll ett jotain palvelua haluaisin...noh,housut sitten vein takaisin telineeseen ja odotin n.10min siin ett tule nyt myymn jotain,mutta ei.sitten ptin lhte menemn sielt, koska ei tll nkjn myyd mitn.... ikkupiru:
    Toimin yrittjn vhittiskaupan alalla, jos meidn myyj toimisi yllmainitusti alkaisi lhtlaskenta vlittmasti.

Hyv myyj osaa "lukea" asiakasta ja huomaa kuka haluaa enemmn ja kuka vhemmn aktiivista palvelua.
    Autolla ajetaan pakosta ja pyrll ilosta.
    www.cbr.fi
    Lainaa (Johanna500 @ Touko. 21 2009,11:14) kirjoitti
    Itsell ainakin on vain hyv sanottavaa Nakkilan putiikista :)
    Ei ehk Helsingiss, mut Nakkilassa oon saanu hyv palvelua ja yhden pyrn olen sielt ostanut. Tietty pienemp sl mys.
    Palvelu ollut aina kohdillaan! :peukutpystyyn:
    Sen verran voisin kuitenkin viel Nakkilan Pyr ja Moposta kertoa tasapuolisuuden nimiss, ett viime kevn ostin sielt ajokengt, kyprn ja hanskat (yli 300 euron paketti) ja silloin sain erittin hyv palvelua, joskin silloinkin melkoisen odottelun jlkeen.

Viime keskiviikon "myyjsetiss" ei en ollut kyseist herrasmiesmyyj. Kiitos hnelle! Samoin muistan, ett viime kesn liikkeess oli erittin asiallinen ja palveluhenkinen naismyyj.

Mutta tosiaan huonolta nytt tulevaisuus, jos viime keskiviikon asenteella aiotaan menn eteenpin...

Mutta viis nist, tarjontaa onneksi on yllin kyllin ja Raumalla uusi liike, jota aion jatkossa kytt!!!

Turvallisia ajokilometrej ja pilkett silmkulmaan!

Vaikka joskus hiillyn huonosta palvelusta, muistutan itselleni, ett jos joku muu on tyhm, se ei anna minulle oikeutta olla tasan yht tyhm (...vaikka joskus tosi paljon tekisi mieli valita sanat "parhaasta kokoelmastaan....":))!

Linnunrata
    Ruusuja Nakkilan verkkokaupalle joka on jo kahteen kertaan tn vuonna toimittanut kasan Suzukin alkuperisosia muutaman pivn toimitusajalla. Alkuviikosta tilaus sisn ja tnn osat olivat postilaatikossa kun tist palasin. Ei minun ainakaan tarvitse pst sinne tiskille asioimaan jos voin itse tilata osat verkosta suoraan kun olen pyrn vieress tallilla. Aivan mahtavaa kun vertaa siihen ett paikallisen Suzuki liikkeen aukioloajat ovat juuri samat kuin oma tyaikani ja lisksi kyseinen pulju on viel kes lauantait kiinni. Hinnoitteluun en sano mitn muuta kuin ett ei minua ainakaan nin kaudella kiinnosta metsst tmn hintaisia osia (kaksi tilausta yhteens 140) netist tuntitolkulla vaikka saisin ne puoleen hintaan. Talvella tilanne voisi olla erikin kun on aikaa odottaa mutta nyt ei kiinnosta kuin se ett kuinka nopeasti rosvo on taas tienpll.
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pyllpitj
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jsen
    Mun pit aina soittaa sinne kun verkkokaupassa ei ole toimitustampana hakua liikkeest. En m ala odottelemaan 25 piv jotain postiennakkoa tai muuta jos samalla diisselin hinnalla haen osat tiskilt.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
    itse kvin parivuotta nakkilassa. olin sill hetkell ainoa asiakas. myyji oli kauhee kasa tiskill nauramassa jollekkin youtube videolle 10min kun odotin palvelua uusien ajokamojen ostoon (kypr housut ja takki). huutelin ja viitoin ett tarttisin hiukan jelppi, niin myyjt vain katsoi pin ja jatkoi nauramista, kunnes huusin ett "ONSE NYT PERKELE KUNNEI MYYMINEN KIINNOSTA " ni kyll sammu youtube ja tuli palvelua. mutta onko nykyn nin ett joutuu myyjille huutamaan ja kiroomaan ett saa palvelua? V*ttu mit touhua, ja oli viiminen kerta kun kyn siin puljussa! loppujen lopuksi sovittelin kamoja noin tunnin ja totesin ett pitkn romunsa ja tilasin kamat saksasta
    Tilasin NPM:st Suzukin varaosia netinkautta 24.4. Lasku tuli shkpostiin 2.5 jonka maksoin tst pari piv myhemmin. Shkpostissa jossa lasku oli luki ett tavarat on valmiina pakattu teit varten ja lhtee heti postiin kunhan maksu nkyy tilill. Nyt on kulunut yli 1.5vko maksusta eik pakettia ole vielkn nkynyt. Shkpostia olen laittanut mutta sielt ei kukaan vastaa. Alkaa tulla osille jo hieman kiire kun pits pidemmlle taipaleelle lhte.
    <p>Suzuki GSX-R1000 K7</p>
    Kannattaisko ihan vanhanaikaisesti nyt jo soittaa sinne???
    Liikevaihto v. 2008 on ollut 3,9 miljoonaa ja tulos 52000 euroa
    2009 2,3 miljoonaa ja 32000 euroa
    2010 2 miljoonaa ja 11000 euroa
    2011 1,8 miljoonaa ja 44000 euroa
    2012 0,433 miljoonaa ja tappiota -84000 euroa.
    Viime vuoden tulostietoja en lyd.
    Viimeksi muokannut: Ossinmopo; 15.05.2014 klo 00:09. Syy: Korjattu kirjoitusvirhe
    Mys varmasti moni nykyn hankkii varaosat ja tarvikkeet ulkomailta. Itse ainakin olen Apriliaan akna ensin katsonut Nakkilan hinnan osalle ja sen jlkeen verrannut mit maksaa esmes UK-kaupoissa. Joka kerta on sst tullut 20-50 prosenttia. Niin ja toimitusajatkin ovat nopeammat jos ei Nakkilasta lydy osa suoraan hyllyst.

Ikv homma, mutta pakko ajatella lompakolla vaikka kotimaista olisikin kiva tukea
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
    Lainaa Ossinmopo kirjoitti Katso viesti
    Eikhn se ala olla konkurssikyps yritys.

lk ostako muuten kuin luottokortilla jos ostatte. Taisi pojat katsella videoita liian kauan ja asiakkaat unohtuivat. Tuossa nkee tuloksen.
    Kannattaa pit muuten mieless ett mys netiin kirjoitetusta tekstist saattaa joutua viel oikeudelliseen vastuuseen mikli tysin omiaan laukoo. Nakkilan liikevaihdossa nkyy varmasti aikalailla ainakin Aprilian siirtyminen Sumekolle ja toimipisteiden vheneminen. Jos noita Nakkilan lukuja vertaa alan muihin alan toimijoihin ne ovat jopa aika siedettvt kun tulos ei ole valahtanut pakkaselle kuin kerran viiden vuoden aikana.
  30.  
    No joo. Tulostiedot lytyvt www.finder.fi.

Sielt kannattaa katsella yliptn yrityksien tietoja keiden kanssa toimii.

Luottokortilla kannattaa maksaa siksi, ett siin on viel Luottokunta tai vastaava jonka kautta voi maksun est jos tavaraa ei tulekaan tai yritys menee konkurssiin. Tmhn ptee kaikkiin yrityksiin, niin kotimaisiin kuin ulkomaisiin.
    Viimeksi muokannut: Ossinmopo; 15.05.2014 klo 00:27.
Sivu: 3 / 5:sta EnsimminenEnsimminen 12345 ViimeinenViimeinen