Sivu: 2 / 5:sta EnsimminenEnsimminen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:st 60:een 148:sta
    Asiakaspalvelu jos jokin on todella taidetta. Asiakkaita on todella erilaisia, ja vlill pitisi omata ajatustenlukukyky tyydyttkseen asiakasta...

No, tuo sanottuna, on kyll mys todettava ett huonoja myyjikin lytyy surullisen paljon. On tuputtajia jotka eivt anna hetken rauhaa (nykyisin ehk vhenemn pin), ja sitten nit joita ei asiakas kiinnosta ptkkn, ja joita "hiritess" tunnet itsesi vhintnkin rikolliseksi... *

Yhdyn Gixxerrrin mielipiteeseen hyvst myyjst... nin sen pit menn.

Tll tuntui olevan muutamalla henkilll negatiivisia kokemuksia konalan npm:st. En tied mist on kyse, mutta itse olen thn menness saanut sielt aivan asiallista palvelua. Viel enemmn asiaan mielestni ihmetyst tuo se asia, ett omat ostokseni ovat olleet lhinn pient osaa omaan ritsaani, eivtk tosiaankaan mitn rahasampoja firmalle... on se nyt kumma jos nappikauppa kiinnostaa mutta iso raha ei * *

Pegaso IE
    Oli tll Nakkilan lhettyvill ilmestyvss paikallislehdess juttua Nakkilan pyrn ja mopon laajenemisesta. Itse herra Kankeri siin kertoili ylpen nin asiakaspalvelun paranevan entisestn!?
    Memento Vivere

Honda VT 750 DC1 Black Widow -01
    Wasa Auto Rapid Vaasassa:

se on oikein laajalti tunnettu surkeasta asiakaspalvelusta, sit kun ei ole. Myyji on kyll aina useita liikkeess, mutta taitavat olla ihan vrss ammatissa *

Siell voi haahuilla ihan hyvin puoli tuntia, ennenkuin joku monista myyjist tajuaa kysy mit asiakas haluaisi ostaa.
    Minua se ei sinns paljoa haittaa, eiphn myyjt hengit niskaan *

Yksi tuttu oli ostanut ekan moton, ja oli menossa ostamaan kaikkia varusteita tst liikkeest. 15 min hn pyri liikkeess, muttei mitn palvelua lytynyt, jolloin hn kveli ulos, ja ajoi Moto-Seinjoelle ostoksille, sisn astumisesta noin puoli tuntia niin oli tydet varusteet pll, jotka hn osti.
    * * * * Taisi menn Wasa Auto Rapidilla Vaasassa hyv kteiskauppa sivu suun *

Se on kyll uskomatonta miten yleenskin motoliikkeiss on niin sairaan huonoa palvelua verrattuna esim. vaateliikkeisiin. Tuotehinnat ovat kuitenkin huomattavasti suuremmat ja samaten katteet. *
    *** Triumph Speed Triple ***
    * Ex. Honda CBR 600 *
    Niill on Nakkilan mopossa niin hyvt vermeet ettei niiden tarvitse myydn niit ollenkaan, ne myy itse itsen.
    Matkalla mitttmyydest keskinkertaisuuteen.
    Ne pari kertaa kun oon kynyt Tampereen Pyrss ja Mopossa niin on palvelu pelannut ihan hyvin. Kyprn ja hanskat oon ostanut sielt. Tnn pits menn ostaan uus visiiri pottaan.
    Pain is just weakness leaving the body
    Mithn palkkaa maksavat prutkukaupan myyjille vai tulevatko myyjt sinne entisentyyppisist rautakaupoista. Pienell palkalla saa pient (lue nolla) apua. Avun antajan evt sen mukaiset.

Itse hankin kaupassa palvelun jos sit tarvitsen. Asiantuntemusta ja neuvoja jonkin tuotteen suhteen joskus kyselen. Aika usein myyj svelt vastauksen oman mielihalunsa mukaan. Ja sen mys aika usein nkee. Joskus suorastaan valehtelevatkin. Jaa, mut miten se valehteleminen mritelln.
    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
    Onneks lompakolla voi ihan hyvin nest. M en ainakaan osta mitn puljusta jossa palvelu on huonoa tai sit ei ole ollenkaan.
    "It's Hard to Soar with Eagles When You Ride With Turkeys"
    Lainaa (Trans @ Huhti. 03 2004,17:21) kirjoitti
    Oli tll Nakkilan lhettyvill ilmestyvss paikallislehdess juttua Nakkilan pyrn ja mopon laajenemisesta. Itse herra Kankeri siin kertoili ylpen nin asiakaspalvelun paranevan entisestn!?
    Oli pakko kommentoida vanhaa ketjua kun nin tmn...

Eip ole palvelu parantunut. Vaikka remppa nyt viel kesken on..Kvin pari viikkoa sitten uusia kenki koittamassa.. ei palvelua (oli siell pari, kolme asiakasta ett sen ymmrsin). Hain sitten kengt muualta. Tnn piti hakea varaosia, edell yks asiakas. Noh, n. 15min odottelun jlkeen toinen myyj kvi kysymss ett jokos palvellaan. Mynteisen vastauksen jlkeen itse kerkesin nykkmn ja sanomaan "mor..." kun myyj jo katos taakse. Meni siin varmaan puolisen tuntia, aikaa kun oli, ja ij lappas vhn vli ohi muttei ketn mitenkn reagoinut minuun. Kun ensimmist asiakasta palvellut myyj tuli puhumaan knnykkn tiskin taakse ja katosi taas, paloi oma pinna. Saa niit varaosia muualtakin.
    ObiVanKenobi
    Toi konalan liikkeen touhu kuulostaa aika tutulta..
    Lahdessa tota roolia nytt vhn hakevan Bike Point. Sinne kun satut sopivaan aikaan menemn kun liike on varustettu tiety(i)ll myyjhenkil(i)ll niin saat seisoskella ihan rauhassa eik tarvii pelt, ett joku tulis jotain kyselemn!!
    Nakkilan pnakkikioskilla Nakkilassa lupasivat minulle pari vuotta sitten tilata muutamat kaasarinosat. Siin sit sitten soittelin parin kuukauden vlein, kun mitn ei kuulunut. Kaikenlaisia selityksi sain kuull. Lhettelin meilej itse ppomollekin, mutta en tietenkn saanut vastauksia. Tilasin sitten USA:sta, kesti vajaan viikon ja hinta oli halvempi kuin Nakkilassa. Eip muuten ole vielkn kuulunut Nakkikioskista mitn. Jollei Nakkilasta olisi nahkiaisia, poistaisin koko paikannimen aivojeni vhisest muistista.
    Kalle T.
    Itse asun tss ihan kyseisen puljun Nakkilan toimipisteen lhistll. Kaverini on 1,5 vuoden sisn ostanut sielt uutena kaksi pyr, -03 kuussatkun gixerin, jonka myi minulle parin tuhannen kilometrin jlkeen ostettuaan samaisesta pyrmallista tuhatkuutioisen version, samaiseta liikkeest.

Olen ko. liikkeess asioinut jo aikoinaan, kun piikill ajelin. En ala tss sen kummemmin erittelemn kokemuksiani, mutta ne ovat aina olleet poikkeuksetta negatiivisia. Pit alkaa jo jonkin matkan phn lhte, jos palvelua haluaa. Sill myskin huonojen kokemusten kautta n. 35km pss sijaitseva Motorauma on joutunu boikottini kohteeksi (enk ole todellakaan ainoa).
    Itse olen Nakkilan liikkeest ostanut vuosien aikana kaksi uutta pyr, varusteita, tarvikkeita sek huoltoa. Mulla ei ole ollut ko. talosta huonoja kokemuksia. Nykyn ajan erimerkkisell pyrll mutta osan tarvikkeista haen sielt edelleen.
    Liittyi May 2003
    aina iloinen it-helsinki
    Viime lauantaina kvin pkallopaikalla hiukan uutta mopotinta katsomassa. Mun mielest palvelu oli just mulle sopivaa, eli kaveri tuli kysymn voiko hn auttaa. Sit kaipailin joten apua tuli, hiukan listietoa pyrst jne. Sopiva hintakin lytyi. Pyr ji kuitenkin sinne viel (vanha pit myyd ensin)

Liittyi May 2003
    aina iloinen it-helsinki
    Nakkilasta se meiklisen pyr sitten tuli. Kaikki meni mun mielest ihan niin kuin pitikin, hinta oli sopiva jne. Myyj oli kovin asiallinen ja ainakin min tykksin tehd kauppaa. Jyrki Mkipirtti tais olla miehen nimi.

Ainoa miinus tulee oikeestaan siit, ett mun piti ostaa muutamia Acerbiksen muoviosia samalla joita he tuovat maahan, mitn niit osia eivt tietenkn tuo jotka minua kiinnosti... Mutta saan m vastaavat kuitenkin muualta eli nou ht.

Npm:st vhn ristiriitaisia kokemuksia, vlill hyv, vlill vhemmn. Motoraumaan menen vain, jos on pakko.

Kantapaikaksi on muodostunut Porissa Motoxi. Palvelu on yleens vhintn kohtuullista, parilta kaverilta aina hyv. Osat hankitaan, vaikka nippelin tilailussa menisi aikaa.

Ruuhka on oikeastaan ainoa ongelma. Melkein aina porukkaa enemmn kuin myyji (kesll ainakin). Ehk muutkin ovat tyytyvisi? Ja onhan se ainoa oikea mp-kauppa Porissa...

Uuden pyrnkin sielt ostin. Sst oli aivan trken suuri verrattuna Motorauman "tarjoukseen"...ja palvelu vei 6-0.

Jos uusi pyr viel tulee siin ajassa kun lupasivat, enp valita yhtn... wait and see...
    Nin se vaihtelee, ja liikkeet saattaa kehitty, toiset taantuakin.

Aikoinaan olisin ostannu emnnlle GSX-1400:sen Motoxista, mutta myyj innostui puhumaan "tosi munanpidentimest", vaikka justiinsa oli ollut juttua ett tulisi vaimolle. Aattelin ett aika hrskisti ja loukkaavasti sanottu. Ei sitten tullu Suzukia emnnlle, otti Yamahan, kun Moto-Rauman tarjouskin oli hyvnlainen silloin.

Moottoripyrmyyjiss on aika paljon pikkupoikia, jotka ei tied valitettavasti myynnist ja asiakaspalvelusta mitn. Mutta eihn se meit hiritte, ehk hiukan kyll heit itsen, kautta rantain. Hyv myyj tekee kaupan moottoripyralalla vaikkei ostaja meinais mitn ostaakaan. Menks moikkaan Uudentalon Jukkaa Loimaalle V-Twin Cityyn, on suhteellisen mainio esimerkki hyvst myyjst joka tekee kyll kauppaa.
    <p>Muuten sanoisin ett meininki tll muistuttaa Fingerporin lehtimiehen mallia. Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrryh kun rkkiin kirjoitti.</p>
    Mist tiedt ett myyj puhuu potaskaa?
    - sen huulet liikkuu...
    Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kielt!
    IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
    Suzuki GSX-750F
    Lainaa kirjoitti
    Huh huh, kuulostaakohan liian nipottamiselta
    . No ei kuulosta ja varmaan tilinptksessn huomaavat "viriilin" myyjn tuloksen.... *

Ninja Wikakasa
    Lainaa (karmolis @ Kes. 22 2005,08:59) kirjoitti
    Nakkilasta se meiklisen pyr sitten tuli. Kaikki meni mun mielest ihan niin kuin pitikin, hinta oli sopiva jne. Myyj oli kovin asiallinen ja ainakin min tykksin tehd kauppaa. Jyrki Mkipirtti tais olla miehen nimi.

Ainoa miinus tulee oikeestaan siit, ett mun piti ostaa muutamia Acerbiksen muoviosia samalla joita he tuovat maahan, mitn niit osia eivt tietenkn tuo jotka minua kiinnosti... Mutta saan m vastaavat kuitenkin muualta eli nou ht.
    Viimeiset 3 uutta pyr on perheeseen tullut kyseisest liikkest. Vain ja ainoastaan mainitsemasi myyjn takia, myyj kuuluu niihin harvoihin huippuammattilaisiin jotka osaavat tyns.
    No, min ainakin olen aina saanut hyv palvelua Nakkilan ja Helsingin pisteist!

Nakkilasta ostin kevll fillarin ja tnn kvin hakemassa Konalasta takanakin, kun edellinen puhkesi aamulla tihin tullessa.

Ilmeisesti on kynyt hyv tuuri myyjien suhteen
    Elm alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

Ja lhtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
    Viralliselta Nakkikioskilta joudui mys satulaan ruuvia/pulttia kyselemn alkukesst (=touko-keskuu). Ei kuulemma ollut osaa hyllyss, joten joutui tilaamaan ihan Italiasta asti. Haluton ja vshtnyt puhelinni vaan totesi Italian suunnalla olevan tietokonepivitys tms. joten tavaran tulo saattaa kest. Noh, eip ole osasta viel mitn kuulunut mutta onneksi joktkut asiansa osaavat huollot (MR-Power) sentn pitvt kulutusosia hyllyssn, ettei kaikki ole vain Nakkikioskista kiinni. Onneksi!!!
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
    oma mopo tuli haettua nakkilasta ja ensin mieheni vnsi kauppaa puhelimessa ja shkpostilla ja kun tuli mopon haku eteen menin sinne yksin.. ajattelin saavani ynsen palvelun tyyliin myydn ny tolle akalle se mit se on kinunnu ja pstn siit eroon mut kokemus olikin aivan toinen. pyrkauppias oli tosi asiallinen ja mulle tais eka tulla tunne ett tlt pit jo pst pois koska juttua ja esittely tuli myyjlt kahen pyrn verran. jouduin jlkeenpin soittelemaan viel merkillisest ajovalosta ja myyj lupas heti tulla vastaan korjaussummissa kunhan vika selvi. noh vika ei aiheuttanut kuitenkaan uutta yhteydenottoa nakkilaan ja nin ollen mulle ji hyv maku suuhun liikkeest.varmasti kyttn vaihdokit sielt ennenkun muualta jahka joskus aika vaihtoon tulee.
    --WROOM--
    Lainaa (mikkokoo @ Elo. 02 2006,09:34) kirjoitti
    Viralliselta Nakkikioskilta joudui mys satulaan ruuvia/pulttia kyselemn alkukesst (=touko-keskuu). Ei kuulemma ollut osaa hyllyss, joten joutui tilaamaan ihan Italiasta asti. Haluton ja vshtnyt puhelinni vaan totesi Italian suunnalla olevan tietokonepivitys tms. joten tavaran tulo saattaa kest. Noh, eip ole osasta viel mitn kuulunut mutta onneksi joktkut asiansa osaavat huollot (MR-Power) sentn pitvt kulutusosia hyllyssn, ettei kaikki ole vain Nakkikioskista kiinni. Onneksi!!! *
    Tuli postiennakko ilmoitus Nakkikioskilta joulukuussa, Ihmettelin, ett mit hel*etti kun en ole mitn sielt tilannutkaan mutta kas se alkukesn kyselemni satulan ruuvvihan se siell! Toimitusaika vaivaiset 6+ kk. Tiedn, ettei kaikki ole vaan Nakkikioskista kiinni mutta kyll voisi hivenen toimintaa rasvata niin tll kuin siell pkallopaikalla saapasmaassa (jos se nyt ikin heist oli kiinni...). Niin, ja tllaisissa tapauksissa olisi varmaan asiakkaalle hyv soittaa ennen kuin lhetteleepi mitn. Tietty, jos posti ei tuosta palvelusta yritykselt mitn ota niin sitten ymmrt. Paketit kun tunnetusti palautuu lhettjlle jos ei vaivaudu noutamaan...
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
    Lainaa (mikkokoo @ Tammi. 19 2007,11:23) kirjoitti
    Tietty, jos posti ei tuosta palvelusta yritykselt mitn ota niin sitten ymmrt. Paketit kun tunnetusti palautuu lhettjlle jos ei vaivaudu noutamaan...
    Kyll nuo lhettvlle firmalle kalliiksi tulee. Joutuu maksamaan postin kulkemisen molempiin suuntiin + postiennakon palvelumaksun.

Sit en sitten tied, minklaiset sopparit Nakkilalla isona postittajan on, mutta ainakin pienemmss mittakaavassa toimivilla tuo menee nin.
    Kitka miehen tiell pit!
    ja moni paikka periikin tn sitten ostajalta....
    Lainaa (NgkR @ Tammi. 22 2007,15:43) kirjoitti
    ja moni paikka periikin tn sitten ostajalta....
    There Is No Such Thing As A Free Lunch
    Kaiken maksaa loppuksi asiakas.
    S 620 FF, 999S
    Tilastollisesti moottoripyrily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
    M pistn tnne kun en viitsi pist uuttakaan pystyyn...Oot joskus kirjoittanut tst samasta jutusta tnne mut en en lytnyt sit!

Tm koskeen pnkrin (nakkilan) huoltopuolta!Kesll tuli rymitty pyrll ojan pohjaa josta sitten lennettiin yli sarvien ja pyr perst!Pyr oli korjauksessa siell 1,5kk ja saivat vaihdettua siihen vaan tankin ja takakatteen...Eivt olleet korjanneet lheskn kaikkia mit oli listassa!Otin pyrn mukaan samantien kun ajokauttakaan ei ollut en paljonkaan ja oli pakko pstv ajelee...Kysyin vakuutusyhtilt mit tehdn kun pyr ei vastaa uutta sit mit oli ennen kolaria eli uutta..Vakuutus muija antoi mulle Listan mit pyrn oli tehty siin luki ett oikean puoleiset katteet on vaihdettu kaikki vaikka nin ollen niille ei olla tehty mitn...Mun mielest se on rikos!Sanoin asiasta vakuutustarkastajalle mutta se sanoi et ei voi tehd asialle mitn!Neuvot olisi nyt poikaa...Todisteita on jos niin pitklle tarvii menn...Se ij joka korjas mun pyrn niin vittuilee vaan ja vitt et ne on vaihdettu! Oli niin hilkulla etten kynyt siihen ksiksi! Voin sanoa etten tuu koskaan asioimaan kyseisess putiikissa...

R6-R Black 2006
    Itsell samanlaisia kokemuksia, kuin sorsalla. Heinkuussa meni pyr nurin parkkipaikalla.. Aika vhisill vaurioilla selvittiin. Vasemman puolen katteisiin muutamia naarmuja, peili rikki, vas. vilkut rikki...ja tankki alko vuotaa polttoaineita pihalle. Vein pyrn tohon konalan pisteelle ja lupasivat tilailla osat ja laittaa kiinni. Kun aikaa tst oli kulunut n. reilu kuukausi soittelin pern, ett miss mennn kun mitn ei ollut kuulunut. Vastauksena tuli vain ettei ole osia nkynyt.. Okei odotellaan.. Meni pari viikkoa ja soitin uudelleen - sama vastaus, ei osia. Kysyin mahdollisuutta selvitt, miss osat on menossa, mutta se ei kuulemma onnistu.. Thn min, ett "MIT VITTUA?!". Normaalin postipaketinkin pystyy nykypivn jljittmn... Ts. Nakkilan poikia ei vain kiinnosta. Tss vaiheessa tuli mitta tyteen ja otin yhteytt vakuutusyhtin tiedustellakseni mahdollisuutta vaihtaa korjaavaa liikett nin lennosta. Seuraavana pivn soitti vahinkotarkastaja ja lupasi menn paikan plle. Tuli seuraava aamu ja Veikko Vahinkotarkastaja(nimi muutettu) meni HPM:n ovesta sisn. Ja OHO!!! Ylltys-ylltys tilatut osat ovat kuin ovatkin paikalla... Perkele!
    Tst meni pari viikkoa ja tuli puhelu, ett pyr on muuten valmis, mutta polttoainevuotoa ei ole korjattu. Tiedustelin syyt, niin ei kuulemma mennyt kaskon piiriin. Noh, soitto vahinkotarkastajalle ja tuli vastaus, ett korjaaja oli hnelle ilmoittanu, ett vuoto ei johdu kaatumisesta. Ei perkele tarvitse olla Albert Einstein ptellkseen, ett jos vuotoa ennen kaatumista ei ollut ja kaatumisen jlkeen oli - mist vuoto mahtaa johtua?! Olisko kaatuminen mahdollisesti syyn...? Korjaaja oli saanut tarkastajan vakuutettua, ett vuoto on ollut jo aikaisemmin... Onko perkele korjaajan tehtv korjata viat, vai ptell syit niiden olemassaoloon?!?! No en alkanut tst en tapella, koska halusin pyrn vaan talven alta talliin. Vuoto korjattiin epoksimassalla kun uusi tankki olisi maksanut hunajaa...
    Eik tss viel kaikki..
    Viedessni pyrn HPM:lle sovimme, ett samalla tehdn pyrn mraikaishuolto. Hakiessani pyr totesin, ettei huoltoa oltu tehty... Korjaaja vitti, ettei huollosta oltu sovittu, vaikka juuri hn oli se kenen kanssa huollosta kasvotusten sovin... Ei vittu mit touhua. Aikaa koko spektaakkeliin meni reilut kolme kuukautta. Jos kaatuminen olisi sattunut kevll, niin koko ajokausi olisi ollut pilalla. Noh, psivt ainakin yhdest asiakkaastaan eroon pysyvsti. Luulisi, ett noin ala-arvoisella palvelulla ja ammattitaidolla asiakkaat hvivt tyystin..
    Ainoa positiivinen asia oli, kun tiskill ollut naismyyj lysi esitt pahoittelunsa huollon suorittamatta jttmisest. Kukaan muu ei pahoitellut tapahtunutta missn vaiheessa... Aika synkk...

Ehdotuksia Aprilian huoltoa suorittavista liikkeist pk-seudulla otetaan ilomielin vastaan...

Yksi mit tuossa nakkikioskissa olen ihmetellyt, on se ett ett ei edes perusosia ole hyllyss, sill jos on virallinen maahantuoja suzukille ja ei edes polttoainesuodatinta lydy suoraan hyllyst, mielestni ljyn- ja polttoainesuodattimet on peruskamaa...
    Suzuki GSX 1250FA -14

Edelliset pyrt:
    Suzuki GSX1250FA -10, Suzuki GSF1250FA -08, Suzuki GSX650F -08, Suzuki GSX650F -07,Suzuki GSX750F -03, Suzuki GSX750F -02, Kawasaki LTD450
    + kevarit joskus nuorena
  30.  
    Itse kytn Apriliani Malmilla MJL-huollossa. Lysin paikan muuten hieman samanlaisen episodin kautta. Auto peruutti p-paikalla pyrn kumoon ja matkantekoa ei haitannut muu kuin mutkalla oleva seisontatuki. Soitto Konalaan ja kahden viikon pst olisi mekaanikko vaivautunut katsomaan. Soitto Matille Malmille, vastaus oli, ett aja tnne, pyr pukille ja viisitoista minuuttia myhemmin oli seisontatuki oiottu.
Sivu: 2 / 5:sta EnsimminenEnsimminen 1234 ... ViimeinenViimeinen