Jos asustelet lähelläkään Torniota, niin ehdottomasti kyseiseen liikkeeseen tutustumaan. Toveri myy varaosat todella halvalla, n. 20 % halvemmalla kuin muut liikkeet, (Allrightin kuvaston tuotteita). Esim. ostin takin jonka hinta oli kuvastossa 375 €, niin sain sen tasarahaan, eli 300 €:oon. Eli kannattaa tutustua vähän kauempaakin.
OFF THE TOPIC: Tervetuloa -VOS- joukkoon.. katselin että olet Torniosta päin.. taidat olla tällä hetkellä pohjoisin .ORGin jäsen. Tervetuloa Pohjois-Suomi![]()
"Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
Hyvä hyvä että meitä pohjosen asukkaitakin alkaa olemaan, vaikka eihän tää Oulu nyt niin pohjosessa vielä ole...
Joo tervetuloa vaan joukkoon -VOS-!![]()
taitaapi olla sama liike josta käytiin ajopuku hakemassa, lähtipä se ihan halpaan hintaan ja tuli ajohanskaa ja muuta rompetta vielä päälle, asiakaspalvelu pelaa ja muutenki hyvä liike
ja offtopikkia: taidanpa minä olla tällähetkellä pohjoisin käyttäjä, koska tervola on torniostakin vielä pohjoisempaan![]()
Naiset ovat kuin joulukuusia: kun olet kaatanut yhden, huomaat että lyhyen matkan päässä olisi ollut paremman näköinen.
Olen ollut 3 vuotta asiakkaana ja tyytyväinen edelleen asiakaspalveluun Vaaraniemi Ky liikkeessä.
Kyllä Vaaraniemi on aivan huippu. Mulle hän on antanut lainaksi työkalujaan ja hyvät neuvot kaupan päälle. Ammattimies.
Eiks "mutterimimmi" Kawa ZL ole myös Tervolassa eli pohjoosen tytsyjä.
"If a..holes could fly, this place would be an airport"
ÖÖ... Ei vissiin ole viimeaikoina karttaa tullut katsottua. Tornio vielä niin kauhean pohjoisena ole. Ja jos tuota jäsenluetteloa katsoo, niin aika aika vahva edustus löytyy Rovaniemeltä, Sallassakin yksi heppu oleskelee. Yksi moderaattori löytyy paikkakunta tietojen mukaan Sodankylästä ja vielä kun mennään ylöspäin niin Ivalokin on edustettuna. Se paikkakunta alkaa olla pohjois-Suomessa, näin niinkuin tältäkin suunnalta katsottuna.
Ja tervetuloa -Vos- joukkoon tummaan.
Bring M. Backalive
Hippopotomonstrosesquippedaliophobia
Et sattunut katsomaan ensimmäisten viestien päiväystä..?(Mik@ @ Syys. 03 2004,14:46) kirjoitti
![]()
kirjoitti
Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
En(Puuhis @ Syys. 03 2004,20:13) kirjoitti
, mutta katsoin kyllä FJ20:n. Sitten meitä näyttää olevan kaksi ällyytettyä
![]()
.
Edit: Tätä se teettää Vanhojen viestien ylösnosto.
Bring M. Backalive
Hippopotomonstrosesquippedaliophobia