Olen viemässä mopoa huoltoon(kaasareitten synkkaus, venttiilit). Onko kokemuksia paikasta, hinta ainakin oli kohtuullinen??
"Be careful out there"
Vein pyöräni aamulla huoltoon, Öljyt+suodatin,säädöt(kaasari+venttiilit),ilmansuo datin. 252.75 Euroa, onko hinta kohtuullinen??
"Be careful out there"
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">onko hinta kohtuullinen?[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Ei todellakaan, mutta
Itse maksoin samanlaisesta huollosta Tuusmotorissa 340 €.. ainoana erona oli että taakse vaihdettiin samalla jarrupalat. Eli ihan "normaalilta" kuullostaa..
"Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
Hintahan ei ole korkea, kohtuullinen. Jos huolto on tehty asiantuntevasti, palvelu ainakin on ystävällistä...
Itsehän huollon voisi suorittaa jos olisi aikaa ja paikka(lämmin talli).Tiedon puutteesta se ei johdu, tietoa on nykyään helposti saatavilla joten tämmöinenkin mesikämmen voi tehtävän suorittaa...
Hinta on oikeastaan halpa...kun vertaa meidän huollon hintoihin(UPS).![]()
"Be careful out there"
No aina pitää palautetta antaa oli hyvää tai huonoa...ystävällinen palvelu,saman päivän aikana takaisin,hinta kohtuullinen.
Risuja: Kääntäessäni ohjaustankoa kun käännyin parkkipaikalle, p*****le kierrokset nousi punaiselle, olivat jättäneet vaijerin hiukan liian kireälle, onneksi en ollut liikenteen seassa.
Pieni säätö riitti, eivät siis olleet kokeilleet kunnolla.Annoin kyllä asiallisen palautteen!!!!!!
"Be careful out there"
Ei toi hinta nyt mikään älyttömän paha ole, kun kuitenkin vaihtoivat kaikki nuo osat ja säätivät niin pyörä varmaan kulkee/käy tasasemmin.
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Jetro @ Elo. 12 2002,14:43)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Vein pyöräni aamulla huoltoon, Öljyt+suodatin,säädöt(kaasari+venttiilit),ilmansuo datin. 252.75 Euroa[/QUOTE]<span id='postcolor'>
mikähän tuosta hinnasta oli kaasareiden säädön osuus.. noin??
"Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Zia @ Helmi. 12 2003,11:20)</td></tr><tr><td id="QUOTE"></span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Jetro @ Elo. 12 2002,14:43)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Vein pyöräni aamulla huoltoon, Öljyt+suodatin,säädöt(kaasari+venttiilit),ilmansuo datin. 252.75 Euroa[/QUOTE]<span id='postcolor'>
mikähän tuosta hinnasta oli kaasareiden säädön osuus.. noin??[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Työn osuus 161Eur( 46E/h) 3,5h
"Be careful out there"
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Jetro @ Helmi. 12 2003,17:33)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Työn osuus 161Eur( 46E/h) 3,5h[/QUOTE]<span id='postcolor'>
ei paha ei.. jos kysyis vielä Sumekolta vertailun vuoksi..
"Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
Jos noita venttiileitä joutui säätelemään niin veikkaan että suuri osa työajasta kului siihen..
"Kyl siinä vielä pitoa on, kankaat ei näy vielä."
Palataan aiheeseen, minätyhmä en tajunnut huoltolaskua tarkastellessa että venttiilien säädön lisäksi, oli lisätty venttiilinsäätöpalat laskuun???????
Mutta kun GSXF on pyörä, on ruuvisääteiset venttiilit. Soitin asiasta ja lupasivat hyvittää vaikkakaan ei ollut montaa euroa....mutta periaatteesta...
"Be careful out there"
On kokemusta siitäkin että 2 sylinteriseen pyörääni vaihdettiin 4 tulppaa huollossa KX-Centerissä.![]()
kysyin hintaa liikkeestä, 120e kaasareiden säätö ja n.145e jos säädetään myös venttiilit, mikä olis suositeltavaa tehdä samalla kun muutenkin joudutaan purkamaan puolet pyörästä..
"Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
Parempi näin, jos ei itsellä ole huoltoihin edellytyksiä. Kyllähän me sen tiedämme miten käy asenteella "teen sen itse, säästän paljon rahaa ammatti miesten palkkakuluista" *kirjoitti
![]()
http://www.etukaista.com/ Houkuttelevan helposti loistokaupat ja -kohteet
No saapi nähdä miten äijän käy,mä meinaan viedä pyörän RM-Heinolle venttiilien ja kaasareiden säätöön.Hinnan pitäisi pyöriä siinä 200 euron haminoissa.
Kerron sitten miten kävi!
Tietty riippuu moposta, mutta kyllä kaksi sylinteriseen voi mennä 4 tulppaa(Mikko @ Maalis. 25 2003,20:44) kirjoitti
Esimerkkinä mainittakoon VT600 Shadow tai jotain sinne päin
Luultavasti moposi ei kuitenkaan ollut tätä mallia, kunhan vain leukojani loksutan *![]()
Trumppa oli muutama päivä sitten 800 km huollossa JL-Bikessä palvelu oli ystävällistä ja hyvää. Huoltokin oli ilmeisesti oikein hyvin tehty, kun ei Daytona merkkaile reviiriään. 151€ kustansi kilkkeineen, Castrolin R4 SB on kyllä kallista öljyä. Huolto tehtiin odottaessa ja kahvia olisin saanut, mutta teetä ei ollut, olin siis ilman. Ja vien sinne toistekin huoltoon vaikka en teetä saanut. Onneksi on JL-Bike muuten olisi joutunut ajaa Seinäjoelle tai jopa Turkuun ... HD-Centerin Triumphien huolloista on varmaan kirjoitettu täällä riittävästi varoituksen sanaa.
Joo, tää JL-Biken perustajakaveri on tiettävästi lähtöisin HD-Centeristä. Trumppa-kuskit seurasivat perässä.
'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
Tulevaisuutta ajatellen, missä päin Juvanmalmia ko liike sijaitsee?
Vai huollatanko HD-Centerissä? (koska oletettavasti lähempänä)
Kun käännyt kehä III:lta juvanmalmille ylös niin ensimmäisestä risteyksestä oikealle (jos muistan oikein), siinä on jonkinnäköiset plakaatit tielle asti, eli aika hyvin opastettu..(Köpi @ Huhti. 20 2004,13:59) kirjoitti
Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
Tuolla linkki on kartta.(Köpi @ Huhti. 20 2004,13:59) kirjoitti
joo kertoi olleensa ennen hd-Centerissä.(DoubleTwin @ Huhti. 20 2004,13:51) kirjoitti
Jos ei taivas putoa ja niin pois päin niin en taida enää HD-Centeriin jalallani astua. Eilen kävin varaamassa ajan JL-Bikeen kymppitonnin huoltoon, josko se sieltä tulisi ehjänä takaisin...
Edit: näyttää hinnastot olevan lähes 1:1 Hd-Centerissä ja JL-Bikessa.
On pyörä ollut siellä nyt pitemmän aikaa. Sattui isompi juttu just näin sesonkiin. Palvelu on ollut kyllä tosi mukavaa. Pitää tässä selvitellä takuujuttuja ja tuntuvat olevan 'samalla puolella'. Hyvä mieli tuosta firmasta jää, vaikka kestääkin.
Käytin pyörän JL-Bikessä viime kesänä juuri ennen reissua ja päätin vielä ottaa öljynvaihdon samalla vaivalla. 4 vrk myöhemmin päästelin E-nelosta tuhatta ja sataa ja kurvasin sitten ennen Jönköpingiä taukopaikalle. Pysäytin pyörän tien poskeen ja ihmettelin mitä swedut vahtaa. Noh, proppu oli tiessään ja kuumat öljyt lorisi pitkin asvalttia.
Sitä sitten etsittiin miesvoimin liittymän kaarteesta mutta ei löytynyt, viritettiin sitten sinne päin pultista sähköteipin avulla auttava viritys jolla selvisin Göteborgiin. Onneksi pidin paussin, jos olisi proppu lähtenyt vauhdissa ja öljyt valunut takapyörälle 160 kmh lasissa olisi voinut mennä luisteluksi.
Mikä meni pieleen? No juu, ei ollut varmaan kaveri ihan momenttiin vääntänyt proppua kiinni eikä ainakaan laittanut uutta tiivistettä. Sen ainakin tiedän että jatkossa tarkistanut itse "ammattimiesten" jäljiltä joka h*****n mutterin. Niin ja sen että propussa on tiheä sytytystulpan jenga johon ei ihan heti löydy sopivaa pulttia ja että sähköteippi toimii hyvin kierteen tiivistäjänä...![]()
Näin. Olis pitänyt tehdä itsekin noin edellisen huollon(ei JL-Bikessä, mikä selvyydeksi kerrotaan) jälkeen, niin ei nyt olis pärrä maannut tuolla toukokuun lopusta.(broman @ Heinä. 06 2004,11:06) kirjoitti
Oma pyörä tuli jl-bikestä huollosta.
Vaihdettiin nokkaketju+kiristäjä. Säädettiin venttiilit ja synkattiin kaasarit. Vielä vaihdettiin uusi venttiilikopantiiviste..
Homma kävi rivakasti yhden päivän aikana. Hintaa huollolle tuli mukavat 490 Erkkiä
No itseasiassa ajattelin, että maksaa enemmän! Toistaseksi mopo on toiminut huollon jälkeen erinnomaisesti, mutta eipä noita km ole vielä eilisen jälkeen monta ehtinyt kertyä..
Mutta kiitokset huollon pojille!!
SR 500
"Yksihän riittää?!"
ON TUNTUNUT IHAN ASIALLISELTA PULJULTA JA TOISINAAN VOI NEUVOTELLA HINNOISTAKIN.
SAAVAT HYVIN SUSNAN OSIA VANHENPIINKIN MALLEIHIN!![]()
Asiakaspalvelua parhaasta päästä:
Maanantaina klo 16 käynti kyseisessä firmassa. Kone naputtaa, voisiko joku auttaa. Mennääs kuuntelemaan. Ja siitä varaamaan aikaa nokkaketjun vaihtoon. Aika saatiin jo torstaille. Ei tarvinnut odotella viikkokausia, kuten useissa pääkaupunkiseudun huoltoliikkeissä.
Torstai iltapäivänä soittivat huollosta että venttilikopan tiiviste on siinä kunnossa että eivät haluaisi laittaa samaa takaisin koska saattaa alkaa vuotamaan. Uutta tiivistettä ei saanut muistaakseni maahantuojalta inventaarin takia. Lupasivat alkaa hakemaan jostain muualta sitä.
Soittivat vielä illalla kotiin, että saivat tiivisteen ja että pyörä on valmis seuraavana (perjantai) aamuna.
Soittivat vielä aamusella että pyörä on valmis ja voit hakea pois.
ja hinta n.300€ sisältäen nokkaketjun, vaihdon ja puristuksien mittauksen. Ei tietääkseni mikään paha?!?
Voisinpa sanoa että asiakaspalvelua parhaasta päästä, oisko täys kymppi. Minun ei tarvinnut itse soittaa pyöräni perään kertaakaan vaan he soittivat minulle vajaan vuorokauden aikana 3 kertaa. Vaikka pyöräni joutuikin olemaankin huollossa "ylimääräisen" yön, ei harmittanut yhtään kun oli saanut niin hyvää palvelua.
Plussaa vielä se että tietääkseni kommunikoin puhelimitse joka kerta saman kaverin kanssa joka teki myös itse työn, kun taasen isommissa huoltoliikkeissä kommunikointi tapahtuu yleensä niitten kanssa jotka ovat asiakaspalvelussa, ja jotka eivät tiedä pyörästäsi muuta kuin sen mitä on paperille kirjattu.![]()
Honda CBR1100XX
JL-Bike suosittelen lämpimästi kaikille! Hyvää palvelua ja asiantuntevaa jengiä! Sijaitsee nykyään Vantaalla. JL-Bike
Truth, Knowledge, Knackered Sliders