Mulla ei ainakaan tänä kautena ole tähän asti mitään negatiivista sanottava Tampereen liikkeistä!
Joskus saa odotella ja poiskin oon lähtenyt,toisena päivänä sitten käymään uudestaan ja olen saanut asiani hoidetuksi.
Kiitos tässä vaiheessa r.m heino,kx-center,moto-keidas ja tampereen mopo ja pyörä!!!
Vähän pienemmän ruusu kimpun ojennan stromin tampereen liikkeelle kaikkee ei aina löytynyt mutta siitä huolimatta yritystä oli. He ovat vielä nuoria ja homma alussa,kehittyvät varmasti!!
Ja vinkki liikkeissä asioiville KIIRE POIS,varatkaa aikaa asiointiin!
EI näin *vaan Näin
*
![]()
Outoo tollane käytös kx-centerissä...(tpower82 @ Elo. 17 2005,17:53) kirjoitti
Ite kyllä saanu aina hyvää palvelua
![]()
Jarrut on vauhdin surma!
Kyllä siinä muavia pitää olla!
Yamaha YZF-R1 -09
Mulle on aivan sama tuleeko palvelua vai ei. Sieltä ostetaan mistä halvemmalla saadaan. Joitakin tuotteita saa halvalla yhdestä paikasta ja joitakin taas toisesta paikasta. Vitunko väliä hymyileekö tai tervehtiikö myyjä saatika onko se hyvännäköinen. Jos muualta saa ratkaisevasti halvemmalla niin sinne mars.
Ihme valitusta kyllä nää palveluketjut toisinaan. Osa motoristeista tuntuu olevan kuluttajien eliittiä, jotka repivät pelihousunsa jos siinä ei ole heti ovesta sisään astuttua paria myyjää herroittelemassa.
Itse pyydän palvelua jos sitä haluan ja aina olen myös saanut.
.
Taitaa olla motoshopin maksettu mainos. Yleensä tuo asiakkaan kohtelu on ollut järjestykseltään just päinvastainen, enkä puhu nyt pelkästään omasta kokemuksesta vaan kymmenien muiden vastaavat kokemukset saaneiden kertomukset pohjana.(Moto^ @ Elo. 17 2005,21:31) kirjoitti
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
Sitä on pidetty piilossa kun mää oon tullu käymään(mekanik @ Kesä. 06 2005,08:38) kirjoitti
Sehän hyökkäis himokkaasti mun kaulaan...Eihän siitäkään muut asiakkaat tykkäis
![]()
Suk dik!
Meinaakko muka??(anttari @ Elo. 19 2005,23:50) kirjoitti
![]()
Pain is just weakness leaving the body
Pari kertaa on tullu tuolla motokeitaassa käytyä. Ekalla kertaa
oli asentajalle asiaa mutta ei kauaa tarvinnu läppää heittää
kun oli niin tuskaisen olonen äijä..
Sit 2x menny vaan sisälle pyöriin mutta ketään ei näy
kaikkee hienoo siellä on mutta kun joku sitä rahaa ottais vastaan.
On se kumma..
1300cc Suzuki
Kun en muutakaan kiitosta keksi niin tuumasin että paras kiitos on levittää hyvää sanaa omista kokemuksista.
Huomenna menen maksamaan loput elämäni ensimmäisestä pyörästä (!) Moto-keitaaseen, ja palvelu on ollut todella mahtavaa
Olen siis täysin aloittelija tässä harrastuksessa joten kokemuksen syvää rintaääntä en omista, mutta ainakin minua kohtaan keitaassa annetut palvelut ja neuvot olivat enemmän kuin hyviä.
Saivat yhden kanta-asiakkaan lisää,luultavasti![]()
Yamaha XJ600 Diversion
Yamaha XVS Dragstar
Yamaha YZF1000 Thunderace
Hyvä jos hommat ovat parantuneet siitä, kun itse asioin siellä.. Toivottavasti et kuitenkaan meinaa tehdä bomber-temppuja pyörälläsi
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=41039
*** Poliisi on parasta huumetta! ***
[url="http://www.adressit.com/liikenne"]Adressi: Liikennettä tulisi kehittää tielläliikkujat huomioiden[/url]
[url="http://www.tiet.fi/"]-= TIET.FI: Tielläliikkujien Etujärjestö ry =-[/url]
joo. Aika samansuuntaisia on kokemukset tampereella. kx-centeri on ihan ok, rm-heino ehkä paras kuitenkin.
Pahinta ehkä master bikessa oli ihme asenne harrastusta kohtaan, jos kysyi jotain, niin vastaus oli halventava, 'ei semmoisia kukaan tee' yms. Rm -heinolla sentään ollaan harrastuksesta kiinnostuneita ja palveluporukkaa löytyy, sama se sitten onko ammattitaitoista vai ei(kesätytöt), kyllä mää tavarani löydän, kunhan joku kertoo hinnat ja alennukset.
Moto-10(4mc) on ihan ok. Se on lähellä mua, löytyy perusosat hondiin jne. kallista, mutta se johtuu brandista.?
On kyllä käynyt mielessä, että pelkkä huoltofirma voisi kannattaa tampereella. Ei möisi mitään pyöriä. huoltaisi vaan. Voisi jopa erikoistua vain pikkuhuoltoihin, esim jarrupalat, öljyt,ketjut yms, kenties jotain varusteasennusta.
Pitäsköhän itse pistää pyörimään...
JakeT.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
kalevan mp-huolto nekalassa on aika lähelle tuollainen. huoltavat vain pyöriä ja myyvät varaosia ja renkaita. Itse olen jotain pikku huoltoja käynyt teettämässä kuten vanteen painotuksia ja tuollaisia. TM-testissä ei taannoin pärjännyt oikein mutta ainakin omalla kohdalla ei ole ollut mitään ongelmia ja käsittääkseni kohtuu edullinenkin(jaket @ Helmi. 01 2006,18:07) kirjoitti
![]()
No jaa, kaveri kävi tekemässä ihan omakohtaisen "testin" kun pyörä leikkas kiinni. Ei ollut nopea eikä edullinen, puhumattakaan siitä että olisi tullut kerralla kuntoon. Ehkä kyseessä oli huonojen sattumien summa, mutta en voi suositella paikkaa.(vuohi @ Helmi. 01 2006,21:09) kirjoitti
Try again. Fail again. Fail better.
Masterbikehan on siis käsittääkseni lopettanut, ja samalla paikalla toimii nyt Stormin liike(jaket @ Helmi. 01 2006,18:07) kirjoitti
emt, ei mulla oo mistään Treen paikasta mitään huonoa sanottavaaKaikissa missä oon käyny, oon saanu ihan hyvää palvelua
![]()
** Not quite an angel or the one that fell **
Olen yhden pyörän vaihtanut MotoShopista ja en tuntenut tulevani ryöstetyksi välirahan suhteen![]()
No onko ihme?!?(tatjuska @ Helmi. 07 2006,16:40) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
* Arctic Ranger *
Bikedoctor(jaket @ Helmi. 01 2006,18:07) kirjoitti
![]()
Onko tämä plussaa vai miinusta, jokahinen pähkäilköön itse:
Mopostani pimeni ajovalon polttimo (lyhytpuoli) otin polttimon käteen ja marssin kauppaan. Myyjältä kysyin olisiko teillä tämmöistä. Myyjä vastasi että en ole koskaan nähnytkään ja tiedusteli mistä tämä polttimo on peräisin? Sopivaa polttimoa ei mopoon löytynyt, joten ajoin Biltemaan ja ostin kaksi kappaletta H1 12v/55w -polttimoa. Vika korjattu...
Tätä asiantuntevaa palvelua sain Storm Motor tampereelta
Toisaalta kaikilla meillä on heikot hetkemme, ei pidä luopua toivosta.
" Keep the streets safe, ride on the sidewalk! "
"Mercenaries never die, they just go to hell to regroup!" - Sahara
Mototownista pitäisi ostaa uusi Trumppa jo senkin takia, kun siellä on hyvin käsitelty varusteostojen yhteydessä ja kun enempi kerralla ostanut, niin ei ole tarvinnut tinkiä, kun elennuksia tullut automaattisesti.
Se tumma häiskä on asiallinen ja mukava äijä muutenkin.
Heinolla niin kallista, mutta Ducati äijälle isot plussat asialle vihkiytymisestä.
Pitäähän ratsuhousujen henkseleissä sen verran löysää olla, että manne kyykkyyn pääsee.
Jep Mototownin palvelu on asiallista. Ja henkilökunta, etenkin Varaosapuolella todella asiantuntevaa.
Ajovaruste valikoima parempi kuin seinäntakana.
Saatan ostaa trumpan....siinä selitys...
Raimo Rämis
joo-o , on kyl mototown saanut hyvän vahvistuksen varaosapuolelle, nyt kun joku viel kertois et mistä sais Tampereella yamahaa osat, kun nyt ei tunnuta siellä seinän toisella puolella olevan/löytävän mitää!!! turhauttavaa, mut toivottavasti tuo olisi vain alkukankeutta. Oli vallan uusia naamoja tosiaan siel centterin puolella....toivottavasti huolto toimis niinku ennen.
Valitettavasti Yamahan alkuperäsosia Tampereelta ei saa kun siitä Mototownin seinäntakaa elikä KX-Centeristä.![]()
Honda CBR600F silver/black
Pakko pistää nootia R.M heinon huollosta...
Kävin vaihdattamassa uuden eturenkaan ja lähtiessäni pihasta kotiopäin huomasin jonkun hankaavan niin helevetisti vastaan.
Eikun takasin huoltohepun puheille ja käskin kattoa mikä mättää...
Ja nopen 1,5 tunnin pähkäilyn jälkeen äijä viimein tajuaa että on unohtanut toisen holkin joka tulee pumpun / vanteen väliin...
Ei jumalauta mitä spedeilyä.![]()
we're not here for a long time , we're here for a good time
Oujea, nyt saan antaa risuja ja ruusuja, vihdoinkin. Minä piikkihirmu
Olen pienen, vuoden mittaisen, motoristiurani aikana ehtinyt vierailla lähes kaikissa Tampereen mopoliikkeissä lähinnä varusteasioissa, mutta vähän myös ekamopon lunastustapauksessa ja nyt tokamopon kanssa myös huoltoon liittyvissä asioissa.
KX-Center/Sarankulma Sain aivan loistavaa palvelua varsinkin Ellulta hankkiessani uutta kypärää, ja gore-varustusta. Olin varannut ne miesten sen mallin viimeiset xs:t, mutten sitä Shape Lady -takkia, ja takki (oikea koko ja väri) oli sitten mennyt sillä välin kaupaksi. Ellu soitteli Suomen muita liikkeitä läpi ja kyseli onko takkia vielä, ja kun ei tärpännyt, antoi vielä paperilapulla listan kilpailijoiden puhelinnumeroita, joihin voin sitten itse soittaa ja kysyä vieläkö takkia löytyisi jostain. Sain häneltä myös tiedot gorevaltuutetusta ompelijasta Närpiössä, joka sitten ystävällisesti pidennytti nämä muuten niin sopivat, mutta lyhyehköt housut. Kypärää hankkiessa olin jo epätoivon partaalla, kun eka kypärä oli sitten alkanut painaa otsaa, eikä koskaan muokkautunut sopivaksi. Sain Arai Condorin viimeisen varmuuden saamiseksi päiväksi ajoon, sillä Ellukin tiesi, että jos se kyseinen yksilö ei purista eikä paina edes kunnon ajon jälkeen, pistän seuraavana päivänä euroja pöytään. Ja näin kävi, kaupat tehtiin. Ei siellä hurjia tingitä, mutta palvelu on aina ollut hyvää. Varaosapuolella minua on myös aina palveltu joustavasti.
Siinä vieressä Mototown. Kävin sovittamassa hanskoja, ne tuntui istuvan "kuin hanska" (heh) ja ostin ne. Tajusin ajossa, että ne olikin liian pienet, kahvan ympärillä hanskoista loppuikin pituus ja verenkierto käsissä loppui. Sain ne helposti vaihdettua suurempiin ja merkinnän takuukuittiinkin, että takuussa nyt suuremmat hanskat.
Storm/Nekala. Pojat ovat aika hiljaisia, mutta palvelevat kyllä yleensä ihan pyytämättäkin, siellä olen asioinut monet kerrat, ja Stormilta tämä goretakkikin sitten löytyi loppupelissä. Piti tilata Turun varastolta, mutta oli haettavissa soitosta jo seuraavana päivänä. Nopeaa toimintaa ja hyvää informointia!
Monasti parjattu Kalevan MP-huolto/Nekala saa minulta vain ruusuja! Kävin huhtikuun lopulla kiertelemässä erinäisiä rengasliikkeitä ja muita liikkeitä, kun tarvitsin kissaani uudet renkaat mahdollisimman pian siitä, kun se saadaan kilpiin. Kilpi saatiin juuri ennen vappua, mutta aiemmin sillä viikolla tilattiin renkaat jotka halusin, ja minulle ehdotettiin asennusajaksi 1.5 klo 9 aamulla. Siis vapunpäivän aamuna. Jos se vaan minulle käy. No totta hitossa kävi! Samaan työveloitukseen vaihdettiin myös etujarrupalat, jotka kävin siinä odotellessa hakemassa kotoa. Olisin saanut kyydinkin sille reissulle, mutta olin jo ehtinyt lähteä lampsimaan siihen 200 metrin päähän.
Hinnat olivat ihan samaa luokkaa kuin muuallakin, ja palvelu oli nopeaa ja ajankohtakin vielä mitä erikoisin. Sopi minulle tosin täysin, sillä kilpi tuli kaksi päivää aiemmin, enkä niillä renkailla olis enää halunnu kovin ajaa.
Todellisia risuja saa ainoastaan R.M.Heino. Varusteasioissa siellä on oltu suurimmaksi osaksi avuliaita ja ystävällisiä, paitsi kun minulla oli ongelma ajolasien sankakumien kanssa, minulle vaan todettiin, että "no meidän asiakkaat on yleensä lyhythiuksisia miehiä, eikä niillä ole tollasta ongelmaa ollut". Tarjosivat tosin uusia laseja puoleen hintaan, mutta kieltäydyin tästä tarjouksesta ja keksin että saan ne kumitappulat niistä sangoista irti ja lasit ovat taas kuin uudet...
Mutta ne tosirisut. Kawasakini meni siis ojaan ja se vietiin sitten Heinolle ja pyydettiin tarkastaja sinne. Heinon äijä teki vikalistaa siinä miun läsnäollessa, naureskeli vähän että mistähän alottais ja listaa kertyi enemmän ku tarpeeks ja totes, et ihan selkee lunastustapaus. Vakuutusyhtiöstä sitten kerrottiin, et nää selkeet lunastustapaukset on nopeita, paperihommissa menee pari päivää ja sit pari päivää ja rahat on tilillä.
No, tää "ehkä nopein vakuutusyhtiö" tartti sitten viikkotolkulla sitä aikaa, koska tarkastajaa ei kiinnostanut pyöräni, saati korvaukseni, ja vastasi yhteydenottopyyntöihini vasta kun hänen esimiehelleen oli laitettu tämä samainen pyyntö. No, tarkastaja tarjosi ensin kolmea tonnia, kun "Heinon pojat sanoivat kuin yhdestä suusta, että kolmen tonnin pyörä" (!!!). Asiasta väännettiin tarkastajan kanssa kättä, ja jopa hän myönsi jälkeenpäin, että olihan se tarjous varsin alakanttiin. Mitä se on Heinon pojilta pois sanoa, että pyörä on vaikka neljän tonnin arvoinen (sain lopulta 4200e siitä moposta, joka on aika paljon enemmän kuin 3000e), niin kuin olikin? Tarkastajan kanssa päästiin yhteysymmärrykseen, kun ei se kyennyt löytämään miulle vastaavaa mopoa alle tuon hinnan.
Pettikö siis Heinon poikien arvostelukyky vai enkö ollut varteenotettava asiakas (tulevaisuudessakaan) koska olin nainen? Olisin saattanut joskus ehkä mennä siihen liikkeeseen vielä muutenkin kuin hakemaan avaimenperäni pois romun avaimista, jos he olisivat edes vähän pitänyt puoliani. Mutta ehkä vanha moponraatoni ei heitä kiinnostaneet. Tiedän kyllä tuttuja, jotka ostaa sieltä upouutta tonnista vuosittain, ja kyllä se palvelu heille toki pelaa. No miksei pelaiskin, mutta tarkoitan nyt vaan sitä, että asiakkaistaan kannattaa kuitenkin pitää huoli, ja pitää heidät tyytyväisinä (enkä nyt tarkoita mitään suuria aleprosentteja, vaan Hyvää Palvelua). Motoristien puskaradio on tehokas, enkä ole omasta tuttavapiiristäni ainoa, joka on tyytymätön kyseiseen liikkeeseen..
Suzuki GSX-R750 K9 & Saab 9-5 3.0t -99
Suzuki GSX-R600 K7 * Saab 9000 CD 2.3T -91 * Honda CBR 600 RR -06 * Yamaha YZF 600 R Thundercat -96 * Kawasaki ZXR 400 -94
Ruusuja on mukava antaa...
Nyt niitä saa Lokomonkadulla sijaitseva Euromaster!
Erinomainen palvelu mopottimen(kin) rengasasioissa. Tänään vaihtui etunen alta/alle 1000 cbr:än nopeasti ja asiantuntevasti sekä vielä edullisesti.Useampi kymppi edullisemmin kuin mopoliikkeissä (hinnoittelin puhelimitse)..
Heidän myyjistä ainakin Sarin on mopomiehiä itsekin, joten tietää mitä eroa on touringilla ja sportilla rengasasioissa![]()
Huomen aamulla (maanantaina 3.7) ajan Tampereen kautta Hämeenlinnaan.
Pystyisikö joku Tampereen myymälöiden tämänhetkisen tilanteen tunteva nopeasti vastaamaan: saako jostain/joistain Tampereen seudun mopoliikkeistä mopoiluaiheista muutakin tekstiiliä kuin varsinaisia ajovarusteita? Hakusessa on:
- t-paitoja (mielellään Suzukijutskia, muutkin katumopoaiheet käy)
- Huivia
jne
Stormi Viinikankadulta on tällä hetkellä ainoastaan listalla, koska on helposti reitin varrelta poimittavissa Jyväskylän suunnalta tullessa.
ps. täältä Jyväskylän liikkeistä en saanut mistään.
BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
RM-Heinolta löytynee ainakin Alpinestarsin tekstiilejä, mutta ei oo ihan reitin vieressä... Stormilta saattaa löytyä jotai Dainesen tekstiilejä.(sarkka @ Heinä. 02 2006,16:03) kirjoitti
Pain is just weakness leaving the body
KX-centeristä Dainesen t-paitoja ja Reborn Babies -materiaalia, myös Scottia ja mahdollisesti Iconiakin. Yamaha-kamppeet ei mitä ilmeisimmin kiinnosta(mekanik @ Heinä. 02 2006,17:30) kirjoitti
![]()
Saman katon alla olevassa MotoTownissa voisi olla Alpinestarsia, Triumph-kamaa ainakin löytyy.
Molemmat liikkeet matkan varrella.
Köy.
Kiitos.
Teenpä siis huomen aamulla lenkin:
Muurame... *
Tampere:
Storm,
Kx-Center
ja vielä pisto RM-heinollekin, jos aikataulu sallii ja löydän paikat helposti.
Ja sitten nokka kohti Hämeenlinnaa...
edit 4.7
Nyt on lenkki heitetty.
Teknisiä ongelmia oli yli omien tarpeiden.
Ensinnä Muuramessa jo Shellillä ensimmäinen tulppien vaihto lennossa. Mopo alkoi käymään jälleen neljännelläkin pytyllään ja matka voi jatkua.
Tamperella Stormin pihassa huomaan kauhukseni, että kytkinvaijeri on kiinni vain yhdellä säikeellä. Lyhyt kysely Stormilta ja puhelin tiedustelut kaikkiin mieleen tulleisiin Tamperee mopoliikkeisiin tuotti saman tuloksen: vaijerin saisi heti kahden päivän päästä. Minulle auttamatta myöhäistä!
Mutta sitten satuin huomaamaan Stormin takapihalla kyltin: MP-huolto Ahonen Racing. Sinne kysymään josko sieltä saisi ensi apua.Ja kyllähän sieltä sai! Oli aivan huippu kaveri. Teki minulle vanhasta vaijerista uuden. Ohi kaikkien muiden töidensä! Voin suositella paikkaa. Hän kertoi olevansa erikoistunut nimenomaan vanhempiin pyöriin.
Sitten pääsin jatkamaan.
Stormilta kokemukseni:
hieman petyin. Se oli aika pieni suhteessa siihen, minkälaisen kuvan kuvasto antaa Stormista. Erityisesti harmitti, kun siellä oli hyllyt vähän tyhjinä. Toisaalta, kuumin sesonkin taitaa olla juuri lopuillaan joten ymmärrän senkin. Mutta harmittaa kun olisin ostanut Dainesen T-paitoja ja suojapaidan eikä T-paidoissa ollut lainkaan kokoja ja suojapaidastakaan en päässyt eri kokoja kokeilemaan niin jäi sitten ostamatta. Kaikesta huolimatta kuitenkin varteenotettava ostospaikka jatkossa tuokin. En halua tällä kokemuksella nimittäin risuiksi sitä muuttaa. Hyvän palvelun sain sielläkin.
Seuraavaksi KX-centeriin. Siellähän oli itse asiassa oikein liikekeskus motoristeille. Ikävä kyllä sielläkin vaivasi sama tavarapula kuin edellisessä paikassa. No mitäs olen liikkeellä näin myöhään sesongista. Tämä on selkeästi yksi tulevia ostoskohteitani. Sieltä tuli sitten ostettua pari Alpinestarsin paitaa kesäpaidaksi. Ja putkihuivi kypärähupuksi.
Alun teknisistä ongelmista johtuen en ehtinyt käymään RM-heinolla. Siellä täytyy vielä käydä tutustumassa.
Yhteenvetona: KX-centerin kaltainen keskittymä tekee Tampereesta varteenotettavan vaihtoehdon Jyväskylän mopoliikkeille. Mutta Jyväskylässäkin on erittän korkeatasoiset liikkeet ja olen aina saanut hyvää palvelua täälläkin.
BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85