Sivu: 4 / 15:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345614 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 439:sta
    Motokeitaalla oon pyörääni huollattanu .Hyvin on aina homma toiminu ei valittamista.
    Jos tahdotte laadukasta huoltopalvelua viette moponne Kössille Ylöjärvelle tai Mixulle Tohloppiin * Kokemusta on molemmista ja voin suositella molempia Huippuosaajia *
    Kössillä on muuten virallinen Suzuki huolto

Poliisi, nainen ja taxi. Mikään näistä ei ole paikalla kun niitä tarvitset
    Minulta myös iso plussa Korvenpäälle! On kyllä varmasti alansa parasta palvelua ja edullisimmat hinnat!On ollut suosikkipaikkani jo viitisen vuotta.

Heinolle pitkä miinus asiakaspalvelusta ja huollosta sekä vielä huollon laskutuksesta ja jälkipyykin selvittelystä.

Kx-center ihan jees, masterbikessa ainakin huollot osasivat joskus tehdä, hinnoittelu olikin sitten toinen juttu.

Motokeitaassa ei oikein kanssa tuo palvelu pelaa. Saa suurinpiirtein anteeksi pyydellä, jos menee pyytämään palvelua keskenään juttelevilta myyjiltä.
    Täytyy minunkin kehua R.M Heinoa En ostanut sieltä pyörääni (vahinko ), mutta minua on kohdeltu siltikin kuin olisin sen sieltä ostanut. Kun soitin ja sanoin tarvitsevani pyörääni takaboxin, kaveri ei edes kysynyt mikä malli mulla on, vaan muisti sen suoralta kädeltä. Sanoisin että hyvää asiakaspalvelua !!

Huollatuskin meni hienosti ja nopeasti, nopeammin kuin mulle oltiin luvattu ... joten kaikki pisteet sinne
    Ei nyt Tampereella, mutta aika lähellä Tamperetta kuitenkin on Viialassa Katafori, renkaan vaihto onnistui lyhyellä varoitusajalla, mielestäni halvalla ja kahvia ja juttuseuraa sai toimituksen ajaksi.
    You tried your best and you failed miserably. The lesson is 'never try'. --Homer Simpson ---

Honda Transalp XL 700V
    Kyllä täytyy kehua KX -centerin huoltoa teetin blackien etu stefojen vaihdon siellä ja takanakki tuli vaihdatettua samalla,
    kun KX;ltä soiteltiin "miten toi taka rengas on noin synkeen näköinen" ja samalla tekivät hyvän tarjouksen renkaasta, niin vanha metzleri sai kyytiä *

Lähes kaikki ajo-varuste hankinnat olen tehnyt KX-centerillä, ja niin aion tehdä tästä eteen päin samoin blackien huollot teetän Jakella *

"By the way" JJ-Motringiin mua ei saa enää meneen kuin haulikolla uhaten oli sen verran syvältä se palvelu kun olisin tehnyt kaupat tupla x ;stä no toisen häviö on toisen voitto

Driving Saab turbo may cause serious addiction!
    ja taas tuli vietyä kx-centteriin huoltoon..vaikka piti korvenpäätä kokeilla..homma toimi..jälleen hyvin..kiitokset siitä..muistin myös mainita sen liikkeessä..R:M heinokin oli kunnostautunut...pikapoikkeus sinne etsimään sadevaatetusta(jostain kumman syystä niitä nyt on tarvinnu) kun kx-centteristä ei löytyny..ja tällä kertaa myyjä oikeesti oli asiasta kiinnostunut ja palveluhaluinen joten kaupat synty..voin siis jopa pikkuhiljaa muuttaa käsitystäni siitäkin paikasta..pikkuhiljaa siis
    --WROOM--
    Tekeekös tämä Korvenpää millaisia huoltoja? Itellä pitäisi 9R:n venat tarkastaa ja kaasarit säätää. Tässä nyt sitten pähkäilen mihin veisin

Heinolla on niin suolaiset hinnat, etten sinne nyt ainakaan ensimmäisenä viitsisi viedä...
    Lainaa (vahvajussi @ Heinä. 26 2004,11:03) kirjoitti
    Tekeekös tämä Korvenpää millaisia huoltoja? Itellä pitäisi 9R:n venat tarkastaa ja kaasarit säätää. Tässä nyt sitten pähkäilen mihin veisin *

Heinolla on niin suolaiset hinnat, etten sinne nyt ainakaan ensimmäisenä viitsisi viedä... *
    Kyllä mä oon käsittäny niin, että Korvenpää tekee huollon ku huollon. Soita ja kysy.
    Jarrut on vauhdin surma!
    Kyllä siinä muavia pitää olla!

Yamaha YZF-R1 -09
    Lainaa (Kawa6r @ Heinä. 26 2004,19:28) kirjoitti
    Lainaa (vahvajussi @ Heinä. 26 2004,11:03) kirjoitti
    Tekeekös tämä Korvenpää millaisia huoltoja? Itellä pitäisi 9R:n venat tarkastaa ja kaasarit säätää. Tässä nyt sitten pähkäilen mihin veisin *

Heinolla on niin suolaiset hinnat, etten sinne nyt ainakaan ensimmäisenä viitsisi viedä... *
    Kyllä mä oon käsittäny niin, että Korvenpää tekee huollon ku huollon. Soita ja kysy.
    Kyllä näin on. Penkitys ei taida onnistua mutta säätöhommat on näpissä muuten. Ja Esa tekee huoltohommat itse. Tinkimätön ammattimies ja mukava heppu kaikin puolin. Suosittelen.
    Kx-centeristä olen saanut aina hyvää palvelua ja myyjät ovat olleet asiallisia. Rm-heinosta ei voi ihan samaa sanoa. Kerrankin myyjä näytti enemmän krapulaiselta kuin minä (olin kyytiläinen, älkää huolestuko). Tavaroiden pakkaaminen muovipussiin näytti tuottavan ongelmia myyjälle meinaan . Tosin viimme kerralla sain ihan asiallista palvelua vaikken mitään ostanut. Etupumppujen stefojen ja öljyn vaihto olis kustantanu arviolta 150 € joten joutui tekeen sen homman ite. Ei ihan halvimmasta päästä vissiin sen paikan huolto.
    Red Meat
    Heps!
    Tässä taannoin annoin risuja R.M.Heinolle tällä palstalla,olin toki heihin yhteydessä asian suhteen jos ajattelette että mä vaan täällä heitä haukun ja asia on heidän kanssaan sovittu ja loppuun käsitelty eikä mulle siitä mitään traumoja jäänyt,sanani olen syönyt kuitenkin ja olen heillä käynyt edelleenkin.Maailmassa voi sattua erehdyksiä.Tarvii vaan kaivaa niistä ne opettavaiset puolet.
    No paskat tästä en viitti jauhaa enempää.Eteenpäin sano mummu lumessa!!
    KX-center tulee huoltoasioissa kiertää kaukaa. Kuumana käyvä mp-kauppa on ilmeisesti nostanut keltaisen nesteen päähän ja nesteen mukana ajatuksen ettei kaikkia asiakkaita tarvita.

Vastaisuudessa ajan ennemmin vaikka 200 km Seinäjoelle tai Helsinkiin kuin astun jalallani koko puljuun. Kun ei työ ja raha kelpaa niin ei väkisin.
    Minä olen ollut pääasiassa tyytyväinen saamaani palveluun KX-Centerissä ( ja myös Heinolla). Niinpä mielelläni kuulisin tarkemmin huonosta kokemuksestasi. Kerro?
    Lainaa (pian_ostan_HD:n @ Elo. 10 2004,04:01) kirjoitti
    KX-center tulee huoltoasioissa kiertää kaukaa. Kuumana käyvä mp-kauppa on ilmeisesti nostanut keltaisen nesteen päähän ja nesteen mukana ajatuksen ettei kaikkia asiakkaita tarvita.

Vastaisuudessa ajan ennemmin vaikka 200 km Seinäjoelle tai Helsinkiin kuin astun jalallani koko puljuun. Kun ei työ ja raha kelpaa niin ei väkisin.
    Ilmeisemmin olet Trumpa kuski.Itse olen KX-CENTER:in vakio asiakas, koka olen Tampereen seudun kauppiaat vuosien aikana kolunnut ja nykyisen pyörämekkkinikin Yamahan valinnut palvelevan liikkeen perusteella.
    Tässä kesän aikan hakenut uuteen pyörääni lisävarusteita ja hoitanut määräaikaishuoltoja ammattitaitoisten KX-CENTERIN myyjien kanssa ja huomannut tiskijonon kasvavan Trumpakuskien naristessa laitteidensa toimimattomuutta ja varaillessa erilaisia takuuhuoltoaikoja.
    Uskon vahvasti että tiskijonot kulkisi KX-CENTERI:ssä huomattavasti sujuvammin jos juuri Trumpa-kuskit olisikin muiden huoltoliikkeiden hoidettavana.Näin jäisi onnellisille motoristeille aikaa saada parempaa palvelua Pirkanmaan parhaassa moottoripyöräliikkeessä.
    Kiitokset KX-CENTER OY:lle olemassaolosta!!!
    Lainaa (Calypso @ Elo. 13 2004,12:51) kirjoitti
    KX-Centerille en vie huollettavaksi mitään, kaasareiden putsaus tuotti ylitsepääsemättömiä ongelmia. Ehkei kiinnostanut. Ostoksille voi sinne mennäkin.

Eli teen itse tai huollatan muualla. Vaihtoehtoja on.
    Olen nyt kaksi kesää ajanut Yamahalla erittäin huolettomia kilometrejä, huollot ja muut lisävarusteet olen hankkinut Kx-Centteristä ja katson ainakin omalta kohdaltani palvelun pelanneen moitteettomasti, siitä kiitokset Kx-Centterin osaavalle väelle Pyöräkannan räjähdysmäisen lisääntymisen johdosta , pitäisi meidän arvon motoristien ymmärtää että liikkeiden korjaamokapasiteetti ei ole millään voinut pysyä perässä ja jonoja syntyy, niille ei vain voi mitään. oman lusikkansa soppaan laittavat merkkien maahantuojat jotka ainakin tänä kesänä nukkuivat onnensa ohi , eli eivät osanneet varautua mm. lisääntyneisiin varaosatarpeisiin, ajovaruste tukkureille kävi samoin. tämä on aiheuttanut sen että osia tipahtelee pikku hiljaa ja pyörät seisovat korjaamoilla,Liikkeistä johtumattomista syistä, eiväthän asentajat voi varaosiksi muuttua, vai voivatko? Lisäksi kolaripyöräprojektit vaativat aikaa runsaasti. Varasin juuri omaan R-6 seeni 10000km huoltoa, ja minulle kerrottiin ystävällisesti että jonoa on mutta juuri ed.mainitsimieni asioiden takia en vedä hernettä nenääni vaikken huoltoon heti huomenna pääse. kuten kaikessa asioihin olisi hyvä varautua hyvissä ajoin, jolloin asiat menevät kuin omalla painollaan. olen havainnut että kaikki eivät tätä ole ymmärtäneet ja sitten kiukutellaan ja haukutaan kun ei pääse sinne eikä tänne. Lisäksi on ihmettänyt asenne että oikein hakemalla haetaan vikoja huollon jälkeen ja niitä sitten esim tällä palstalla itketään ja voivotellaan. No mutta kuitenkin hyviä loppuajokauden kilometrejä kaikille.
    Menee edellisten toistamiseksi,mutta kylla se RM Heino on ykkönen enkä tätä nykyä niin paljon enää muualla poikkeilekkaan.
    Lainaa (Hämeenheikki @ Elo. 13 2004,12:12) kirjoitti
    Ilmeisemmin olet Trumpa kuski.Itse olen KX-CENTER:in vakio asiakas, koka olen Tampereen seudun kauppiaat vuosien aikana kolunnut ja nykyisen pyörämekkkinikin Yamahan valinnut palvelevan liikkeen perusteella.
    Tässä kesän aikan hakenut uuteen pyörääni lisävarusteita ja hoitanut määräaikaishuoltoja ammattitaitoisten KX-CENTERIN myyjien kanssa ja huomannut tiskijonon kasvavan Trumpakuskien naristessa laitteidensa toimimattomuutta ja varaillessa erilaisia takuuhuoltoaikoja.
    Uskon vahvasti että tiskijonot kulkisi KX-CENTERI:ssä huomattavasti sujuvammin jos juuri Trumpa-kuskit olisikin muiden huoltoliikkeiden hoidettavana.Näin jäisi onnellisille motoristeille aikaa saada parempaa palvelua Pirkanmaan parhaassa moottoripyöräliikkeessä.
    Kiitokset KX-CENTER OY:lle olemassaolosta!!!
    Tässä ei nyt ollut kysymys siitä onko meidän isi vahvempi kuin teidän tai onko sinun ...moposi parempi kuin minun...

...Vaan siitä että jos liike ilmoittaa olevansa jonkin merkin valtuutettu huolto/myyntipulju niin luulisi työn kiinnostavan EDES RAHALLA, EDES JOSKUS (takuuhuolloista ei ainakaan triumphin osalta ole vielä joutunut maksamaan rahaa...tiedä sitten jos yamahan osalta palvelu on niin hyvää että maksat takuuhuolloistasikin mielelläsi.)
    "Yoko t-paidat ja lippikset vain 5€/kpl!" lukee tossa tapahtuman mainoksessa...
    Kannattais vissiin lukea noita posteja joskus ajallaan ... oishan tommottia voinu ostella ku paikan päällä tuli pyörähdettyä

Eipä tullu noita ilmaisia makkaroitakaan (eikös siä semmosia ollu?) jonoteltua, ei vaan masuun mahtunu. Tiedoksi vaan kaikille jotka ei oo tehny lähempää tuttavuutta mustan makkaran kanssa, et vaikka veholla 2€:lla saa syödä sitä niin paljon kun jaksaa, ni on sen verta tuhtia jöötiä, et ei parane vedellä kuin HK:n sinistä...
    Mut hyväähän toi on zuidi: *vinkvink*
    Don't take life too seriously. You'll never get out of it alive - Elbert Hubbard

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards. - Soren Kierkegaard

Nais motoritsin näkökulmaa asiaan :
    Viime kesänä kävin joka ikisessä pyöräkaupassa Tampereella monta kertaa, kun ei sopivaa pyörää meinannu löytyä ( edellisen ajoin mettään )
    kx-centerissä kaveri tuli aina heti kysymään, voisko auttaa. Erittäin hyvä palvelu. Motoshopgsm : eipä koskaa tultu tarjoamaan apua tai kysymään voisko auttaa.
    Vähän sama linja muissa pyöräkaupoissa ja loppu viimeks hain pyöräni Raisiosta Bike Worldista ja sain kyllä todella hyvän palvelun.
    Pitää kehua Jargen Moto-Parkkia Valkeakoskella! Menin sinne asti vaihdattamaan takanakin kun hinta oli peräti 60€ halvempi kuin Moto10:n ns. erikoishinta orgilaisille.

Ja aikakin järjestyi saman tien.
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
    Lainaa (motoristigirl @ Syys. 06 2004,09:39) kirjoitti

Nais motoritsin näkökulmaa asiaan :
    Viime kesänä kävin joka ikisessä pyöräkaupassa Tampereella monta kertaa, kun ei sopivaa pyörää meinannu löytyä ( edellisen ajoin mettään )
    kx-centerissä kaveri tuli aina heti kysymään, voisko auttaa. Erittäin hyvä palvelu. Motoshopgsm : eipä koskaa tultu tarjoamaan apua tai kysymään voisko auttaa.
    Vähän sama linja muissa pyöräkaupoissa ja loppu viimeks hain pyöräni Raisiosta Bike Worldista ja sain kyllä todella hyvän palvelun.
    Sieltä (BW Raisio) minäkin pyöräni oon hakenu ja tyytyväinen olen saanut aina olla! Huollot Huolto-Kaksikossa Jämsässä, myös sinne syvä kumarrus!
    Ei mulla kyllä oo mistään puljusta pahaa sanaa naismotoristeja kohtaan, aina on palvelua löytynyt kun on ollut tarve. Ja Heinon palveluun oon ihan extratyytyväinen, hyvin on löytynyt mopoa ja kamista, kun on tarvinnut. Samoin 4mc on palvellut hyvin.
    H-D45:ssä Lakalaivassa sain erinomaista palvelua! Ainakin huollossa hinta kohdallaan.
    Nostetaanpas aihe jälleen esille.

Mitenkähän Heinolla pitäisi toimia, jos aikoo Biimereitä ihmetellä... tai no saahan niitä tosiaankin ihmetellä kenenkään häiritsemättä
    Vaikka ei ne Heinolla muutenkaan tule mitään kysymään. Istuvat pääasiassa sen myyntimuurin takana. Ehkä eivät huomaa ihmisiä, onhan se muuri aikas korkea.

KX- on edelleen hyvä ja ehkäpä jopa vielä parempi kuin ennen. Varaosatiskelle ei ehdi kävelemään jos edes vilkaisee jotain mopoa kävellessä kun joku on kysymyssä miten voi auttaa. Superi paikka. KX:llä vaan on toi valikoima uusissa joten sitä kautta myös käytetyissä aikas heikko.

Ehkä kyse on siitä, että ainakin itse olen tällainen uustumpelomopotisti ja odotan mopopuolella samaa palvelua kuin kotilopuolella. Katteet ainakin on vähintään samoja.

Merkillisen vähän muuten Tampereella mopoja kaupan siihen nähden paljonko talousalueella on populaa.
    Kaikissa noissa Mansen liikkeissä jotain hyvää tuntuis olevan. Myyjät tekevät parhaansa ja tulevat asiakasta vastaan niinpaljon kun limiitti riittää.
    Oudolta käytökseltä minusta tuntuu se, että omistaja ei tervehdi liikkeessään ostoksilla tai huollossa käyvää asiakasta. En tarkoita, että kiireisen johtajan pitäisi niitä näitä käydä rupattelemassa kaikkien kaupassa haahuilevien kanssa. *Kai me nyt sen arvoisia ollaan, vaikka mittään hienompaa emme teekkään, muuta kun kannamme rahamme näihin liikkeisiin.
    Tämmöistä kohtelua olen tavannut vain KX-Centerissä.
    mutkaista -elämä on
    Lainaa (peetee @ Huhti. 20 2005,14:27) kirjoitti
    Kaikissa noissa Mansen liikkeissä jotain hyvää tuntuis olevan. Myyjät tekevät parhaansa ja tulevat asiakasta vastaan niinpaljon kun limiitti riittää.
    Oudolta käytökseltä minusta tuntuu se, että omistaja ei tervehdi liikkeessään ostoksilla tai huollossa käyvää asiakasta. En tarkoita, että kiireisen johtajan pitäisi niitä näitä käydä rupattelemassa kaikkien kaupassa haahuilevien kanssa. Kai me nyt sen arvoisia ollaan, vaikka mittään hienompaa emme teekkään, muuta kun kannamme rahamme näihin liikkeisiin.
    Tämmöistä kohtelua olen tavannut vain KX-Centerissä.
    Tuo on kyllä totta,no omistajan hymy lakkaa sitten kun asiakkaita ei enää näy,ja kovati tekisi mieli jotakin tervehtiä luulisi noilla hinnoilla mitä mp-harrastajilta kynitään pikkasen myös ystävällisyyttä irtoavan. mua on aina katsottu alhaalta ylös ja toisin päin kun olen mennyt mopo kauppaan,ainoa paikka missä olen tuntenut itseni tervetulleeksi on ollu motoshop gsm,homma on ainakin minun kohdalla toiminut hyvin,jätkien kanssa vaan täytyy osata olla rento

R.M heino (heinähattu) on kyllä sellanen paikka johon en ihan mielelläni mene ellei ole ihan pakko (jos kaikki tutut sinne säntää)

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
    Aina on KX:llä joku vastannut jos olen tervehtinyt.

Muutenkin piste lisää puljulle; vuoden vanha akku meni takuuseen eikä vanhan perään edes kyselty.
    * Arctic Ranger *
    Kyllä mä oon ainakin saanu Heinolla ihan hyvää palvelua. Oon sieltä jopa ajotakin, housut ja saappaat ostanu
    Pain is just weakness leaving the body
  30.  
    Heinolla kandee ihan rohkeesti kysästä tiskin takana istuvilta, jos eivät juuri palvele. Mä tykkään siitäkin, että saa katsella rauhassa jos vaan katselee, eikä heti tule joku kyseleen että "mitäs mitäs". Mut aina on palvelua saanut, kun on kysynyt.

Samoin kyllä kx:llä oli ihan ok palvelu, hitaasti vaan saivat Dainese-tavaraa hyllyihin, joten tuli ostettua muualta. Stromilta siis nahat, oikein oiva palvelu oli niiden suhteen.
Sivu: 4 / 15:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345614 ... ViimeinenViimeinen