Omat kommetit siitä mitä löytyy:
Bike World: Erittäin hyvää palvelua ollut aina ja kauppoja on hierottu kiitettävästi eli siitä ei ole tullut koskaan mitään aliarviointia, että olen nainen tai että pyörää olisi alettu kaupittelemaan miehelleni (jolla ei sitä A-korttia edes ole). Lisäksi varsinkin varuste puolella Tanja oli äärimmäisen ihana. Melkein hävetti, kun menin sit ostaan ajovarusteet muualta (no, sieltä ostetaan mistä halvimmalla saadaan). Oman pyöräni ostin Hgin BW:stä ja erittäin asiallista palvelua siltä saralta + että ko. pyörä tuotiin Tampereelle josta sen sai käydä hakemassa ja Salon Timo opasti pyörän saloihin noviisia. Plussa tästä, ainoa miinus että Tren BW ei myy Kawaa.
R.M.Heino: Mukavaa palvelua tullut ja pyörä menossa heinäkuun lopussa määräaikaishuoltoon + vakuutuksen piikkiin korjaukseen jolloin tulee sitten lopullinen tulikaste. Aina kun vaan soittaa huoltopuolelle, niin tuntuu tylyltä, mutta kun asiaan pääsee niin jo vain on ok palvelua. Heinolta piti myös oma pyörä ostaa, mutta ko. malli oli loppuun myyty paitsi yksi varauksella. No, ehdin sopia kaupat jo Hgin BW:n kanssa ja seuraavan päivänä Heinolta soitettiin. Hieman harmitti, mutta nopeat syö hitaat
Storm: Ajovarusteiden myynnissä mukavaa ja ystävällistä palvelua, vaikka testailin varusteita ikuisuuden ja olin "hankala" ("en voi näitä ajohousuja ostaa, kun mun lantio näyttää näissä leveämmältä kun noissa muissa") asiakas. Myös hinta saatiin kohdalleen, vaikka liikkeestä poistumisessa olikin ongelmia (kaksi hälytintä, mitä myyjä ei huomannut - ekalla piippauksella löyty toinen ja seuraavalla piippauksella toinen).
Mototown: Ajovarusteiden osalta tuli mukavaa asiakaspalvelua, vaikka haluamani ajoasua ei ollutkaan ko. hetkellä nähtävillä (mistä syystä ei myöskään kauppoja syntynyt).
Muista liikkeistä ei olekaan sen ihmeemmin kokemusta. Jopa olen yllättynyt siitä, että ei ole meikälistä katsottu vähän nenä vartta pitkin vain sen takia kun olen nainen (mitä autokaupoissa paljon tapahtuu). Mutta plussat siitäToisin sanoen mitään "tytöttely" -efektiä ei ole tapahunut. Noh, vinkkinä miehille: Tytöttele ja voit olla varma, että asiakaspalvelu on
![]()
you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
Vai että kallis mies(Hentunliisa @ Kesä. 16 2008,21:37) kirjoitti
Kiitos kutsusta, eiköhän sitä ehditä Hattulaan pitkän kesän mittaan....
Kitka miehen tiellä pitää!
Mitäs muuta sivu bisnestä sä oot alkanu tekee(Jarge @ Kesä. 16 2008,23:54) kirjoitti
No se on perheellisen yritettävä kaikki
Grilli kuumana, ok![]()
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
Kitka miehen tiellä pitää!
^mites teillä vaikuttaa kun annan teiltä ostetun pyörän vaihdossa uuteen / tuon ns. rinnakkaistuonti pelin vaihdossa,
sano löysillä kauppaa on ns. varma tehdä, riski saada sippiä pienenee vai mitä. -> kaupat menetit
blue busa -> black äffä
R.M. Heino on ihan kaamee..
Siellä poikkesin ja antoivat pyörän koeajoon.. Perkele oli niin kivaa että ostin sen samantein pois sieltä..
Mikä helvetti siinä on että aina siellä kuluu rahaa!
"Kukas v**tu sä oot?"
-Angus Young-
Mulle ne onnistuivat myymään ilman koeajoa(SPK_1978 @ Kesä. 29 2008,13:00) kirjoitti
. (No, ok, olin minä samanlaisella pyörällä käynyt joskus aiemmin koeajamassa).
![]()
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
NoniinHain pyörän Heinolta ja laskussa oli maininta, että vaihdettu vuotavat venttiilikopantiivisteet ja rikkinäinen väärinpäin asennettu ilmansuodatin!!! Ja pyörä oli just hetki sitten KX:ssä venttiilien säädössä!!!
Siittä sitte vaan jakeleen ruusuja ja risuja per..le.
ZZR 1100 Myyty!
CBR 600 Myyty!
watch it dude ! ! !
Kysymys on et kummalle jaat ruusut ja risut?(ZZR_TRE @ Heinä. 02 2008,16:55) kirjoitti
R.M. Heinolle ruusut et korjas toisen liikkeen mokat vai risut siitä, et ne vaihdettiin turhaan...
vai KX:lle risut paskasta työstä vai ruusut ihan vaan yleensä hyvin hoidetusta hommasta...
Kuka muuten sen ilmansuodattimen oli väärinpäin asentanut? Sinä itse vain joku liike? Ihan siis vain uteliaisuutta...
you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
Mä en oo muutakun ajanu, huollot liikkeessä
Täytyypi vähän kysellä, mitä noissa liikkeissä on oikein tehty.
ZZR 1100 Myyty!
CBR 600 Myyty!
watch it dude ! ! !
Täältä lähtee Yamaha Motor Centerille sekä stormille ruusut. Asiakaspalvelu pelasi molemmissa paikoissa hyvin. *
Ex -KTM 790 Adventure R
Ex -Yamaha Ténéré xt1200z
Ex -Suzuki GSX 1400
Ex -Kawasaki Z1000 K8 White
Ex -Suzuki GSX 1400
Ex -Kawasaki zx-9r-
MOTO-OSAT
MOTOKEIDAS
RM HEINO
STORM
Honda 1000XL -09
Pakko myös laittaa kontillinen ruusuja Yamaha Motor Centeriin Lasselle todella tyydyttävästä vaihdokkihärdellidiilistä 07 fz1:een ja loistavasta palvelusta ja Samille hyvästä asenteesta huolto / viripuolella.(Vanro @ Heinä. 04 2008,11:05) kirjoitti
Erityismaininta varustepuolen naisille: Siellä on palvelu kohillaan. On tilattu tavaraa, palveltu ammattitaidolla, ystävällisesti ja miellyttävästi ja ristus sentään lainattu jopa omasta kaapista ajorompetta neidille päälle että pääs takapenkille ja juhannuksena reissulle mukaan. *
Sinne on mukava mennä, "ota pihalta joku koeajopyörä siksi aikaa kun tehään tonnin huoltoa fasuun ja käykää neidin kanssa vaikka jossain kahveella" -asenne toimii pirun hyvin.
Ei ylimielisyyttä, ei ylenkatsomista, ei vittuilua. Aion tehdä kaikki hankintani siellä, ja jos se minusta vähääkään riippuu, (ja sehän riippuu), niin neiti tulee tekemään myös. Vaikka kyllä tuo saattaa tehä usuttamattakin; oli hyvin otettu lainavermeiden hoitumisesta ja paikan työntekijöiden asenteesta.
Homma toimii.![]()
FZ1-S 07
Täältä ruusuja r.m.heinolle.
Kyselin kawaani eturattaan akselin stefaa. Myyjä kertoi, että saldo näyttää yhtä. Hän meni kaivelemaan, muttei löytänyt. Joten stefa meni tilaukseen.
Viisitoista minuuttia tästä, myyjä soitti ja sanoi löytäneensä sen. Bongot viitseliäisyydestä.
Ruusuja varaston penkomisesta![]()
[ZZR-1100 D3][KTM 690 Enduro R][Ratapärrä Suzuki GSX-R 750]
Tästä julkiset kiitokset KX-Centerille. Lasselle myyntiin ja korjaamon puolelle myös. Nykyinen pyöräni sieltä haettu.
Eilen kävin viemässä jälkipyykeissä ilmaantuneiden vikojen huoltoon. Oli pari tuntia myöhässä, mutta silti saatiin pyörä työn alle. Pihalta valkkasin päiväksi haluamani demo pyörän käyttöön. Ja Rykkösellä sitä tuli päivä päästeltyä.
Ennen sulkemisaikaa menin kyselemää pärrää, niin juuri olivat saaneet valmiiksi. Työn jälki hyvää, kaikki pyytämäni toimenpiteet oli tehty ja jopa kiireestä huolimatta ketjutkin oli kiristelty ja rasvattu. Eli toisinsanoen, tekivät koko päivän duunia mun pyörän eteen ja mulle jäi vaan puolet osista maksettavaksi.
Taitaapa KX-centeri olla meikäläisen hovihankkija tulevaisuudessa.
Jäi todella hyvä fiilis ja peli on valmiina euroopan valloitukseen :-)
ps. Oli muuten kiva havaita, että päivän Rykkös testailujen jälkeen se oma pyörä on silti mukavampi :-)
CBR 1000F -89
Itsellä muuten melko hyviä kokemuksia Tampereen alueen liikkeistä, mutta viimeksi kun J J Motoringissä kävin, niin asiakaspalvelu oli sen verran huonoa, että ei tarvi ihan hetkeen uudestaan mennä.
Honda CB 750 KZ -82 Projekti
Juu, ei täälläkään valittamista oo. Ensimmäisen pyöräni ostin RM Heinolta ja kaikki meni buenosti varusteiden katsomisia myöden. Toki pirun kiireisiltä vaikuttavat mp myynnin "pojat" aina kun olen myöhemmin poikennut... Kauppa käy.
Nykyisen mopon ostin viikko sitten Bikeworldistä ja sielläkin homma toimii, ehkä jopa paremmin kuin Tesomalla. Palvelu on nuorekasta ja rentoa. Täällä poikkee mielellään vaikka vaan jauhamassa *askaa myyjien kanssa.
Kiitos Kallelle ja tytöille hyvästä palvelusta.
fikstremeen en mene enää ikinä, ellen vie sinne jotain saatanan pappatunturia... Selittelyä ja paskanpuhuntaa saa vastaukseksi... sitten loppupeleissä on tehty asioita joista ei minun kanssani ole sovittu... ja lasku sen mukainen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ZX12R -03
KX-centterille ruusuja erittäinkin onnistuneesta kypäräkaupasta, kelpaa taas![]()
...and music? Well, it's just entertainment folks.
En muuten enää vie edes aikaisemmin mainitsemaani pappatunturia tonne fixtremeen...
Skoba tuli huollosta kaasari asianmukaisesti putsattuna, tulppa uusittuna ja tulpan johto löysällä/irti sekä tyhjäkäynti 3500rpm.
Voi kun niin mielellään voin suositella tuota paskapuljua kaikille...
![]()
![]()
![]()
![]()
ZX12R -03
Heinolla homma toimii hienosti, mutta huoltoon jonot turhan pitkät. Siinä on kehittämistä.
Sekä R.M.Heinolla että 'KX-centerissä' on tullut hyvää palvelua, ihan ensi mopon hankkijallekin, vaikka kaupat ovatkin vielä syntymättä, nyt kun Euriborikin taas on noussut niin, että asunto kallistuu... Mutta eilen kun kävin Bike Worldissa, niin tulos oli toinen, myyjä kyllä tuli juttelemaan, kyseli vähän mitä oli hakusessa, ja tostesi sitten että tuosta voi katsella, tuolla on käytetyt ja lähti pois. Siinä sitten hoomoilasena vähän aikaa pyörin, ja lähdin pois, kun ei kukaan enää katsekontaktia ottanut. Tosin loma-aikana on aika vähän henkilökuntaa, mutta vähän jäi Hondakauppiaasta huono fiilis.
The ultimate newbie...
Kaksi viimeisintä pyöräostosta Tampereen R.M. Heinolta (GS Karilta ja RS Jakelta) ja eipä palvelua voi kuin kiitellä! GS oli uusi ja RS wanha, mutta palvelussa ei hintaero näkynyt ollenkaan; molemmista kaupoista jäi hyvä mieli, eli Heinolla ymmärretty asiakassuhdemarkkinoinnin syvin olemus.
...
Samat kokemukset myös R.M.Heinosta ja KX-centeristä, tosin vielä pieni lisäetu KX-Centerille: Jere moikkailee jo kaukaa ja se on plussaa!(Darth @ Heinä. 30 2008,12:40) kirjoitti
Bike Worldiin olis tarkoitus mennä Hondia kattelemaan, siitä ei kokemusta ole. Eikä ole ollut muuten heinäkuussa lauantaisin auki, palveluahan ne olis hyvät aukioloajatkin.
------------------
Kawasaki Ninja250r -> Kawasaki Er6n -> Kawasaki ZX6R
Kävin viime syksynä ostamassa Tampereen Mototownista istelleni uudet ajosaappaat. Eikä voi muuta kun kiitellä kyseisen naisen asiakaspalvelua. Tuotietoa tuntuin löytyvän ja sillioselle paremalle puoliskolle tarjottiin kahvit, minun sovitellessani kenkiä. No nyt oli hanskojen vaihdon paikka ja samaan liikkeeseen suunnistin. Huomasin heti, että liikkeen varustepuoli oli reilusti kasvanut ja uudistunut. Samainen naine kyllä taas huomasi minut heti ja hanskat alkoivat löytää uuden omistajan. Liikkeessä oli nyt paljon enemmän All Rightin tavaraa ja nyt kuitissakin luki All Right Europe Oy? Olisiko siis All Rightkin kaikessa hiljaisuudessa aloittanut valtaamaan myös Tampereen markkinoita itse?? No kyllähän Heinokin All Rightia myy, mutta ei sieltä ainkaan kuittia niiden nimellä saa. No nyt meni hieman OT... Eli jokatapauksessa paljon ruusuja Mototownin asiakaspalvelusta!!![]()
"If speed kills, I'm a dead man"
KX-Center ja Mototown, molemmissa mukavaa ja asiallista palvelua. Saa kysellä hölmöjäkin ja kukaan ei ole soittamassa suutaan. Toisaalta homma toimii ripeästi ilmaan suurempaa numeroa. Hienoa.
Kamalinta palvelua on edelleen ollut Helsingin Lauttasaaren Bikeworldissa. Olin menossa ostamaan Z750:stä ja ainoa mitä minulta kysyttiin oli "tuleeko pojalle suoralla vai pätkällä?"... Olen tai en poju niin pikkaisen voisi hioa myynti speechejä. Onneksi sanoi noin niin menin hakemaan Triumph S4 samalla matkalla HD Centeristä.
Hieman samaa kun menee ostamaan uutta autoa niin pitää pukeutua sitä paremmin mitä pilipalimpaa autoa menee ostamaan. Audia ei näköjään saa ilman kravattia Veholla MB:n ostoon saa palvelua vaikka menisi alasti.
Pirkka Mersu jäi kauppaan. Hassuja veikkoja nuo myyjät...
--- Triumph Speed Four ---
Mototownille ruusuja!
Varustepuolella homma toimii mallikkaasti. Keväällä ostin kypärää ja myöhemmin kesällä selkäsuojaa. Molemmilla kerroilla sain asiantuntevaa ja asiallista apua.
t.T
Tunturi Classic -74 --> Suzuki Tsx -84 --> Kawasaki Versys -07 *--> Suzuki GSR -07 (myyty)
R.M.Heinolle ruusuja.
Olin varannut huollon huomiselle mutta vein jo valmiiksi etukäteen kahden aikaan ja sanoin leikilläni että kyllä sen saa tehdä jo tänääkin. Huollon kaveri naurahti että kyllä tehtäis mutta jonot on aikamoisia. Meni neljä tuntia kun tuli viesti että saa noutaa. Ja oli vielä tehty kaikki ylimääräiset hommat mitkä pyysin.![]()
Kävin liikkessä ainoastaan kerran ja se riitti(randomi @ Heinä. 20 2008,15:07) kirjoitti
. Paskempaa palvelua ei ole. Ei voi olla
![]()
Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
Samanlaisia kokemuksia tääläkin. Asentajilla ei todellakaan ole mitään hajua moottoripyörien korjauksesta.(SpedeX @ Heinä. 25 2008,17:42) kirjoitti