Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 36:sta
    Tässä on noita hintoja tultu vertailtua enemmänkin ja ihmetyksekseni olen saanut huomata että Saksa pyörä maksaakin nykyään jo enemmän kuin suomipyörä... ööö.. ainakin MotoFocuksessa. Aloittelijana en suosittele liikkeeseen menemään sillä aseettoman ryöstön kohteeksi varmasti joudut. Jos heiltä meinaa pyöränsä hankkia niin suosittelen tekemään perusteellisen hintavertailun Motopalstan ja Keltaisen Pörssin kautta....
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
    Osittain johtuu välittäjien korkeista palkoista nuo hinnat, mutta olen tässä seuraillut hintojen kehitystä tuolla Saksanmaalla.

2 vuotta sitten sai K 100:sen Saksasta alle 2000 €
    Nykyään on hakusessa vastaavat pyörät jotka maksaisivat edes alle 3000 €.
    elikkäs Saksassa on viimeisen 2 vuoden aikana hinnat nousseet todella jyrkästi
    Kiitos Suomalaisten trokareiden (ja toki lopullisien käyttäjien) jotka ostavat Saksasta kaikki myynnissä olevat pyörät Ei Saksalaiset tyhmiä ole, toki hintaa voidaan nostaa jos on kysyntää.

Eihän se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa...
    K 100
    Pari kertaa kyseisessä yrityksessä käydessämme...olemme tulleet hyvinkin vahvaan ja perin yksimieliseen tulokseen..Ei tarvitse käydä kyseisessä liikkeessä enää IKINÄ!! Palvelua ei ole.....pyörät rytöpaskoja..hinnat ylimitoitettuja joten nou can doo....
    Mulla on kanssa sama kuva jäänyt, kun olen sieltäkin pyöriä tsekkaillut tässä kolmen viime vuoden aikana.

Itse sain hyvää palvelua (itse omistaja) silloin ja silloisen moponi myynti meni sitä kautta todella mallikkaasti, vaikka sieltä en sitten uutta tilannutkaan vaan hain muualta halvemmalla.

Mutta...ikävä kyllä, hintataso on sieltä kalliimmasta päästä.
    Ostin kesällä -02 pyörän kyseisestä kaupasta, kauppias on mukava, myyjä mukava paperit teki nuori kaunis tyttö hänkin mukava, kauppiaan vaimo huumorintajuinen ja mukava... kallis on juu...ja eivät näytä kauheesti välittävän jälkimarkkinoinnista kun oot pyörän maksanut niin kiinnostus loppuu siihen. oma huoltokirjani jäi sinne ja pyytelin sitä moneen otteeseen ja eivät ole lähettäneet.
    Kaupantekohetkellä luvattiin KAIKKI pikkuviat kuntoon, kun oli nimi paperissa niin kauppias ei pitänyt enää sanaansa, en saanut yhtä muovitulppaa runkoon, exup luvattiin tilata ja laittaa, olin 1 kerran sitä korjauttamassa jälkeen päin, *johdot korjattiin mutta se asennettiin väärin paikalleen, korjasin sen itse ja toiminut on joten en viitsinyt vaivata enää kun tuntui siltä että heitä ei olisi voinut vähempää kiinnostaa pyörä jonka olivat juuri myyneet! Surku sinänsä, yritin kertoa et kantsis välittää enemmän asiakkaistaan mut ei mitään reagointia ...
    hyvä henkilökunta, on kauppiaan vika että ei hoida jälkimarkkinointiaan kunnolla, en aio enää asioida kyseisessä liikkeessä. *

Autovero pois moottoripyöristä PERKELE!
    No prkl! Onko se Moto Focuskin sitten tuollainen putiikki? Minulla on pyörä hakusessa Moto Focuksen kautta. Liike vaikutti ainakin ihan asialliselta käydessäni siellä.
    He lupasivat 3 kk:n täystakuun käytettyyn tuontipyörään. Mutta mitäpä sillä takuulla tekee, jos jälkimarkkinointi toimii, niin kuin kerroitte.
    Onko kaikki välittäjät samanlaisia umpikieroja ahneita persläpiä? Alkaa kohta tuntumaan siltä... Lähden kohta kyllä itse hakemaan sen pyörän, silloin saa ainakin sellaisen, kun itse haluaa, eikä voi syyttää ketään muuta kuin itseänsä, jos romun ostaa.
    Kertokaa vaan lisää kokemuksia! Ja niiden rehellisten välittäjien nimiä kehiin.
    Yamaha YZF R1 -04
    KTM 450 EXC -05
    Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR -04
    Itse tiedustelin viime keväänä pyörää heiltä ja lähettivät (HUOM. sentään lähettivät vastauksen) että kerkiävät paneutua asiaan vasta syksyllä. No heillä oli muutama Tellu S myynnissä, mutta todella kovaan hintaan... kannattaa vertailla Suomen suomipyörä hintoja ja Motofocuksen Saksan pyörähintoja ja hyvin samoihin osuvat... kannattaako???

Itseasiassa noiden Tellujen hinnat olivat suomipyöräänkin verrattuna viime kesänä aivan ylihinnoiteltuja.

"Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
    Sähköposti tuntuu kyllä pelaavan heillä hyvin. Ei siinä valittamista. Eikä minulla ole oikeastaan mitään muitakaan valittamisen aiheita kyseistä liikettä kohtaan, ainakaan vielä. Heidän lupaamansa hintahaarukka toivotulle pyörälle oli mielestäni kohtuullinen. Hinnan pitäisi olla hiukan halvempi kuin suomessa olevat vastaavat pyörät, jotka ovat kuitenkin lähes kaikki enemmän ajettuja. Olisivatko he sitten parantaneet tapansa?
    Kyllä muiden kokemukset silti vaikuttavat ostopäätökseeni.
    JP-800! Mitä välittäjää itse käytit oman Tellu-kaunokaisesi tuonnissa?
    Yamaha YZF R1 -04
    KTM 450 EXC -05
    Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR -04
    Minulle varmaan sattui todellinen onnenpotku. Sain epäilemättä aidon Suomalaisen suomen vähiten ajetun Tellun käsiini. Eli loppujen lopuksi ei tarvinnut hakea uitettua vaan suomi-pyörän löysin... nooh.. .kyllä siinä hinnassakin sitten extraa oli
    tosi huonosti palvelusta,ei suostui ajokoe. ( ensi käteinen sit sopimuksen mukaan)

motofocus
    *Viini, ruoka ja hyvä elämä*
    *ZX 10 R*
    Mun lyhyeksi jääneessä MotroFocus haussa pokka petti siinä vaiheessa kun muutaman viikon odottelun jälkeen mulle lähetettiin kuva fillarista, joka oli 10 000 mk kalliimpi kuin mun heille ilmoittama yläraja. Pahinta oli että saamassani kuvassa oleva "Suzuki VS800" oli kuvastakin helposti tunnistettavissa Kawan VN800:ksi ja nimenomaan vain ja ainoastaan Intru oli so##### olevan haussa.

Ajattelin että jos ei kerran pyöriä erota toisistaan niin antaa olla

Saattoihan se olla ihan työtapaturma - tekevälle sattuu, mutta joskus tuollainen riittää ja tulee vähin äänin suunnattua muille apajille sen jälkeen.
    Viime kesänä tuli ostettua 1100 virago ko. liikkestä, parin päivän ajelujen jälkeen huomasin taka pytyn heittävän öljyjä pihalle. Joten ei kun soittelemaan liikkeesen ja vatimaan takuu korjausta. Onnistuihan se ja korjauksen ajaksi sai vielä liikkeestä laina prätkän. Mutta mitä taas korjauksen laatuun tulee, niin se oli syvältä p.....ä!!! Kitttiä vain lohkon juureen ja sillä selvä, ei kuulema ollut oikeita tiivisteitä jotta olisivat voineet korjata kunnolla.... *
    >Kitttiä vain lohkon juureen

*
    joopajoo, kävin kattomassa yhtä pyörää ja tyhmänä viellä pitivät kun kysyin naarmuista ja jäljistä,
    jotka viittasivat selkeesti siihen että pyörä on kaaduttu (saksasta tuotu pyörä). Asenne oli sitä luokkaa toista kertaa en edes pie#"se ko. liikkeeseen päin.
    Kawasaki ER5->Kawasaki ZZR600->Kawasaki ZX-9R->Suzuki SV1000s(z)->Honda CB1300F->BMW K1200R Sport->BMW K1300S->BMW S1000XR
    https://kokkonen.zone
    Focus, focus... Etsin nimenomaan uudempaa gixxeriä ja Focukselta niitä tuntui löytyvän. Hintakin tuntui olevan ihan kohtuullinen. Hoidettiin kaupat kuntoon siinä helmikuun lopulla (siis juuri ennen eduskunnan uutta autoveropäätöstä). Sitten kun se päätös tuli niin Focuksesta luvattiin heti hyvittää muutoksesta johtuva hinnan alenemisen erotus takaisin meikäläiselle *

Veropäätöksessä meni hiukan pitempään ruuhkien takia... Hiukan joutui kyselemään perään mutta muuten homma meni ihan mallikkaasti *

Pyörään tuli takuu loppuvuodeksi ja ensimmäinen (6tkm) huolto kaupan päälle. Huolto ainakin hoidettiin ihan aikataulussa ja nähdäkseni ihan hyvin.

Kaiken kaikkiaan hinta tuntui olevan hiukan koholla (mutta sain mitä halusin), palvelu ihan ok ja huoltokin pelasi.

Kaverit kyllä näyttivät tietävän milloin sesonkikausi on joten kannattaa kyllä vertailla muidenkin hintoja *
    Assumption is a mother of all f**kups
    kerran olen mestassa käynyt ja oli sen verran ynseä palvelu et joutu toteen"paska reissu mut tulihan tehtyä"
    Kun etsin reilu vuosi sitten pyörää itselleni, niin satuin sotkeutumaan Focukseen. Kotisivujen perusteella kaikki näytti hyvältä.

Kyselin ensin tax-free pyörää ja niiden hintoja. Vastauksena tuli viesti, jossa ihmeteltiin miksi haluan ostaa pyörän verottomana ja sanottiin pyörän tulevan kalliimmaksi jos maksan itse verot. Vastasin viestiin asiallisesti, että eiköhän verot liene samat yritykselle ja yksityiselle. Ja jos ostan verotettuna, niin sehän on työtä Focukselle ja te varmaan veloitatte siitä minulta. Vastauksena tähän viestiin tuli yhden tiedustelemani pyörän tiedot, johon oli laitettu tosi korkea tax-free hinta. Yrittivät ilmeisesti vedättää siten, että tax-free hinnan ja verotetun hinnan väli olisi pieni. Näin asiakkaalle syntyy kuva, että verot on halvat kun ostat Focuksesta.

Eli oikeassahan Focus siinä olikin, että pyörä olisi tullut minulle kalliimmaksi jos sen olisin verottomana ostanut. Mutta selkeää kusetustahan tämä on. Ja inhoittavaa sellaista.

Tässä vaiheessa totesin, että Focus pitäköön pyöränsä. Oman kisun löysin vähän myöhemmin R.M.Heinolta, josta ei taasen ole kuin hyvää kerrottavaa. Mutta se juttu ei kuulukaan tähän threadiin..
    Mitä tämän Moto Focuksen hintoja on tullut seurattua ovat ainakin pyynnit sellaisia ettei ole koskaan tulleu mieleen lähteä ajelemaan sinne päin.

Pyydetään niin paljon kuin kehdataan ja lisätään sitten vielä 30% päälle.
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
    Sivusta seuraavana tämä on kyllä ihmeellistä, miten samasta liikkeestä toisilla on niin hyviä ja toisilla ihan paskoja kokemuksia. Luulisi, että joka putiikille kehittyy se oma imago, joka ei paljon heittele. Onhan toki niitäkin, mutta monta on niitäkin, joista ihmisillä on ihan eri mielipiteitä. Kiva niitä on silti vinkiksi lukea.

Jussi kirjoitti "Pahinta oli että saamassani kuvassa oleva "Suzuki VS800" oli kuvastakin helposti tunnistettavissa Kawan VN800:ksi", johon kommentoin iloisesti:

Onkos tuolla nyt sitten väliä, susna tai kawa?
    * Arctic Ranger *
    Kyseisessä liikeessä käydessäni sain toodella hyvää palvelua, fixasivat visiiriä joka ei ollut edes heiltä ostettu ja putsasivat se vielä kaiken päälle. Sain oikein kattavan selostuksen uusien pyörien hinnoista ja saatavuuksista Saksan maalta, myyjän kanssa siinä selailtiin netistä valmistajien sivuja ja juteltiin mukavia mikä uusista 1000:sta kannattaisi ostaa No anyway, uusien mopojen hinta on n. 2000 € halvempi kuin Suomen maahantuojien, että en nyt kauheasti valittaisi. Ja niissä pyörissä mitkä tiedän että ko. firman kautta on tuotu ei ole ollut mitään ongelmaa huoltojen, takuiden tms. kanssa (antavat siis oman takuun, ei yhteistyössä maahantuojan kanssa). Vaihtomopojen valikoima oli aika ankea, että sellaista lähtisin etsimään jostain muualta. Tiedä sitten käytettyjen maahantuonnista..
    "Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
    Muistaakseni takuu on ihan ok, MUTTA.... kun korjaukset suoritetaan vain heidän kautta, joutuu aina vaivautumaan sinne, jos asuu lähistöllä asia pihvi, mutta kun kaikki ei asu siellä. Toinen asia on että heillä on aika suppea määrä varaosia siellä, joten kaikki osat he tilaavat ulkomailta, jolloin huollot kestää ja kestää...
    <br />
    Ihan sama vaikka asuu lähistöllä siellä ei tosiaan ole mitään syytä käydä. Mielummin itse ainakin ajan Helsinkiin, Turkuun tai Tampereelle ja kuuntelen myyjiä jotka ainakin antavat ymmärtää tietävänsä asioista. Terveisiä henkilökunnalle!
    Aikas samoilla linjoilla näiden negatiivisten palautteiden kanssa. Vein rahani muualle. (sattuu olemaan RMHeino)
    Keskustelu on pääosin keskittynyt käytettyjen pyörien hintoihin ja niitä koskevaan palveluun. Mutta kuinkas on uusien pyörien laita? Putiikki tuo kuitenkin niitä suuremman kysynnän maista aikalailla halvemmalla, millaisia kokemuksia siitä puolesta on? Ja kuinkas takuut toimii? Onkos kokemuksia uutena harmaatuodun pyörän myynnistä, vaikuttaako myyntihintaan kovinkin runsaasti verrattuna kotomaan maahantuojan kautta tulleesta pyörästä - uutena ostetun pyörän historiahan tunnetaan
    No hinnat ei kauheesti ole halvempia ja sit ne ainakaan ole kauhean halukkaita ottamaan vaihtopyörää. Takuu hommista ei ole mitään tietoa mut ite ei ottais riskiä....
    Viime kesänä XX:n suoran kaupan pyyntihinnat olivat BW:ssä ja Moto Focuksessa täsmälleen samat. (Uusista pyöristä).
    katteli tuossa viime keväänä kyseisen firman gsx-r 1100w hintoja
    jotka olivat tuplasti kalliimpi kuin toisessa firmassa josta pyörän sitten tänä syksynä ostin.panthermann
    köyhyys ei ole ilo kenelläkään??
    mua se wain naurattaa
    Näistä firmoista jotka ei palvele ja on töykeitä sun muuta ni niille vois lähettää näitä viestiketjuja joita ne vois sitte talven aikana lueskella ja miettiä miten muuttaa tapojaan...

tai sitten ei...
    Uusien pyörien toimitus ainakin takkuaa. Huollot ....... enemmän kevään kuluessa
    2xSS1000 2002
    3xSS1000, BB1500 2003
  30.  
    Nyt täytyy kyllä omalta osaltani niellä hiukan noita aikaisempia puheita. Oman maahantuonnin myötä on Motofocuksen hinnat kyllä tipahtaneet kohdilleen ainakin uusien pyörien osalta.

Mielestäni kaikenlainen "rajoja" rikkova kilpailu on hyvästä meidän kaikkien kuluttajien kukkaroa ajatellen ja ehkäpä tätä rajoja rikkovaa kilpailua on tarvittukkin esim. .ORG! Web Shop tarvikkeissa ja nyt Motofocus moottoripyörissä...

Hyvä!!
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen