Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    fzr 1000 -93 ei suostu oikein starttaamaan kylmänä, joten missä vika? Kun saa koneen pyörimään, ei kierrokset nouse millään yli tuhannen.
    Kun taas kone lämpenee toimii kaikki moitteitta, lähtee käyntiin ja käy puhtaasti.
    Aivan loppuun ajetut tulpat vaihtuivat jo uusiin ja ilmanputsarinkin puhdistelin, ettei vika pitäisi niissä olla.
    Mc Kulkumulkut
    dääm sivut oli kiinni äsken mutta tuolta

factorypro

löytyy ongelman ratkaisu. hyvin pienellä poralla "avarretaan" ryypyn suuttimia. common problem yamaha fzr pohjaisissa koneissa varsinkin K&N filsujen jälkeen.
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
    Imuventtiilit kantaa.
    Joo, tulis ensimmäisenä kyllä ennemmin mieleen toi venojen kantaminen. Kannattaa tsekata välittömästi ennen kuin tulee isompaa damagea....
    SM:n äärikokemuksessa tapahtuu depersonalisaatio eli tietoisen minuuden tunteen hetkellinen katoaminen ja pelkkään aistimiseen uppoutuminen. Hallitsevalle osapuolelle nautintoa tuottaa egotrippi, jossa hän voi kokea itsensä hetkellisesti vahvaksi, voimakkaaksi, jopa kaikkivoipaiseksi.
    KUINKA YLEINEN MAHTAA KYSEINEN WENTTIILI JA KAYNNITYS ONGELMA OLLA JAMMUN FZR 1000 KOHDALLA
    olen ostelemassa kyseista wehjetta 95 vm kannattaneekohan
    köyhyys ei ole ilo kenelläkään??
    mua se wain naurattaa
  6.  
    kait se on ihan sama kuin muissakin. jos ei vena-huoltovälistä ole pidetty kiinni (niinkuin mulla) niin varmasti naputtaa vaikka kannesta läpi. muuten niissä ei vikaa ole. vähän kalliimpi yamahoissa kun on 20v.
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland