Tuossa kyselin Goodridgelta maililla punosletkujen saatavuutta -03 mallin zx6:seen, vastasivat että pitäisi jo olla kaupan hyllyllä ja Suomessa siis Duell on toimittajana. Että jos muitakin kyseinen asia kiinnostaa.![]()
DEVIL may care, but I don't!!!
I'm not driving fast, I'm flying low!
Kyllä .pitää laittaa vanhempaan kylläkin
www.autoracing.fi
Tuolta löytyy hyvä .pdf luettelo josta löytyy paljon erilaisia banjoliittimiä ja letkuja. Ovat samoja Qoodridgen osia. Laskin omaan Zetoriin maksavan n. 80 € etupään jarruletkut.Tosin itse joutuu kasaamaan.
ZZR 1400 ABS -07
ZX-9R -03/-04
ZZR 600 -93
ZZR 500 -90
RD 125 DX -77
Heh!
Itse itseäni kommentoiden!
Eipä ne Duellillakaan maksa kuin 89 €!![]()
ZZR 1400 ABS -07
ZX-9R -03/-04
ZZR 600 -93
ZZR 500 -90
RD 125 DX -77
Itse teetin punosletkut mallin mukaan Turussa firmassa Monial Oy (J. Wicström, ex mm-tason RR-piikkikuski 0400 523 712).
Hintaa tuli 50 €, sisälsi banjot ja tiivisteet sekä hankaussuojat.
Hyväksyttyjä ei ole mutta paine on ainakin toistaiseksi pysynyt sisällä.
*Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa*
*Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni*
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (AVe @ Maalis. 18 2003,23:01)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Tuossa kyselin Goodridgelta maililla punosletkujen saatavuutta -03 mallin zx6:seen, vastasivat että pitäisi jo olla kaupan hyllyllä ja Suomessa siis Duell on toimittajana. Että jos muitakin kyseinen asia kiinnostaa.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Asensin juuri pari viikkoa sitten Goodridget omaan VFR:ään. Letkujan maahantuoja on tosiaankin Duell, mutta ko. lafka ei tee muuta kuin välittää ne jälleenmyyjille. Omat letkut tilasin SE-Bike:lta Riihimäeltä, jonne ne tulivat kolme päivää tilauksen jälkeen.
Niin ja hintahan oli 75€
- "VFR kehrää ja paukkuu" -
Kertoiko kukaan kiristysmomentin liittimiiin?
![]()