Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Morjens,

Onko kenellekään kertynyt kokemuksia Kawan pienestä ZZR 250 pyörästä. Vakuutusmaksut lienevät ainakin plussaa... Entä muuten. Ainakaan ko. pyörää ei ole juurikaan tullut tavattua liikenteessä. Kaikenlaista kokemusta kaivataan !
    Kävin koeajamassa sellaisen ostomielessä viitisen vuotta sitten. Päällimmäisenä muistikuvissa on tehottomuus. Etukate ei ollut minulle sopiva enää moottoritiellä, vaikka olen 172cm. Runko ja alusta olivat peruskamaa, jarruista en muista enää mitään, eli oletettavasti ne toimivat normaalisti.

Eli kokonaisuutena pyörä oli neutraali, ehkäpä 80 matkanopeuteen hyvin soveltuva (mutkatiet...). Veikkaan, että useimmille teho kuitenkin loppuu kesken melko pian. Jatkoarvauksena myös, että pyörä on pieniruokainen ja luotettava, kohtalaisen matalaviritteisen vertikaalitvinin takia.
    On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
    -prof. Mark Griffiths
    En ole ajnut, mutta olen katsellut semmoista ja näyttää aika paljon piikkiseltä!
    Ei paljon tota tehoakaan ole ja ku olen omaa pyörää ajanu 25kW:na ni tiedän, että se on yhtä ########ä se!
    Olis se varmaan aika ikavää jos joku teini tulis piikkisellä ohi
    I feel the need - the need for speed!
    F.H.O.C
    Ehkä vähän turhan tehoton . Ei oikeen mun makuun. Tietty nelari kone on plussaa,ja halvat vakuutukset ku vertaa isompiin,mutta on niitä muitakin hyviä vaihtoehtoja

Kuten:
    4satanen ninja, kawan er5,suizan gs500,hondan cb500, yms
    Varmaan kaupungissa pyöriessä ja lyhyillä matkoilla aika hyvä pyörä. Ei varmaankaan vie paljoa bensaa ja on halvat vakuutukset. Kyllä varmaan kuitenkin päätyisin omaan pyörään, tää näyttää ainakin isommalta
    Maybe it was just a dream

Sometimes things ain´t what they seem

Better not fool with things you don´t understand
    Mulla keskikulutus on ollu n. 4,5 litran tuntumissa ja "testissä" ollu sekä kaupunkiajoa että matka-ajoa sekaisin. Paras matkavauhti lienee siinä 90 tuntumissa, mutta 110-120 vauhtikaan ei tunnu vielä pahalta.
    Nopeammin se kiihtyy kuin yleisimmät kotterot (tai korjaan: kiihtyy nopeammin kuin mitä normaali jamppa kiihdyttelee moottoritielle, oikeanlaisella kuskilla varmaankin se auto kiihdyttäisi reippaammin), esimerkiksi moottoritielle kiihdyttäessä, mutta auttamattomasti jään kyllä aina jälkeen, kun edellä ajava kiihdyttelee 600 cbr:llä. Voi tuntua tehottomalta jonkun mielestä, mutta minulle se on ollut aivan riittävä. *

2008 -> CBR 600
    2004 - 2008 ZZR 250
    En ole sen tarkemmin kulutusta mittaillut mutta keskimäärin *n. 4,6l/100km. Koneessa itsessään tehot riittää minulle kyllä, mutta pyörä on fyysisesti hiukan pieni. Loistavan kokoinen kenties ~160cm pitkälle kuskille? Itse olen 183cm ja 110kg Ihan hyvin kulkee ja pysähtyy, ei ole ollut ongelmiakaan sen kummemmin.
    Noin 160 senttisenä voin kertoa, että onpi juuri sopivankokoinen, eli polvet ei hinkkaa katteisiin, jalat ylettyypi maahan hyvin eikä onneksi tarvi kurkotella kaasullekaan.
    2008 -> CBR 600
    2004 - 2008 ZZR 250
  9.  
    Muutaman kerran olen ajanut tuolla Tuulitytön pyörällä ja siitä muutamia huomioita:

Sopivan kokoinen 160-170cm pitkälle. Itse ja 192cm ja pyörä on ihan liian pieni. Erittäin kevyt käsitellä ja liikutella verrattuna omaan cebariin. Riittävästi tehoa normaaliin ajoon, pysyy mukana moottoritielläkin. Jos haluaa liikkua ripeästi niin konetta pitää kierrättää kunnolla. Vaihteita pitää vaihtaa aika tiuhaan... varsinkin ykkönen on lyhyt. Jarrut ovat pyörän kokoon ihan sopivat. Mukava pyörä aloittelijalle, jolle pyörän tehot eivät ole egon mitta.
    2017 SuperDuke GT 2018-
    1996 Kawasaki ZZR-1100 2008-2018
    1993 Honda CBR 600 F 2000-2008