no ei kai kukaan oikeesti voi sanoa nauttivansa kyydittämisestä? *En edes minä, vaikka tuskin mulle single-seat:ia koskaan tulee. Mut se vaan oli pointti, että mä ainakin yllätyin siitä et se oli jopa nautinnollista olla kyydissä.. ainakin suurimman osan ajasta *
Kaisa
Se parhaiten nauraa jolla on vahvin lääkitys
Kyyditetyiltä kuultua:
"Samanlainen fiilis kuin istuisi paskalla, kyykyssä ja jalat levällään."
"Joo ei oo kyllä mitenkään erityisen mukavaa tää kyydissä olo."
"Aivan sairaan siistiä!"
"Tosi mageeta, tuntu että vauhtia ois halunnu aina vaan lisää ja lisää."
Itekin oon kyseisen mopon takaritsillä istunu, ihan OK siellä on olla kun ei pitkään tarvitse keikkua, ja kun luottamus kuljettajaan on 110 %. Muuten pelottaa.
Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
Kertokaahan 03-04 6r:n omistajat miten 160cm lyhyeltä kuskilta onnistuu ko pyörällä ajaminen? Kuinka helposti pyörän korkeutta voi säätää?
- J
Jaa-a, liikkeellelähdöt ja pysähdykset voivat olla hankalia jalkojen maahanylttämättömyyden vuoksi mutta muu onnistuminen on miehestä kiinni(j0n1 @ Touko. 03 2004,15:05) kirjoitti
Jos en nyt ihan väärää mielikuvaa ole saanut niin kutoskawaa pitää pari-kolme senttiä pudottaa, että ajaminen onnistuu mainitun mittaselta kaverilta. Vantaan Bikeworld tietää kyseisen pyörän madalluksesta jotakin, ovat niitä useita tehneet. Madallus tapahtuu vaihtamalla takajousituksen alapään koiranluut ja nostamalla etuputkia etukolmiossa. BW myy ko mopoon "madalluspakettia" joka kustansi vuonna 2003 noin 100 eur. Kannattaa soitella siis Vantaan Bikeworldiin.
Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
Yllättävän korkee oli mopo, vaikka muuten aikas pieni
Ei meinaan yltänytkään kantapäät maahan 175cm kaduntallaajalta, tosin mitäpä tuo haittaa..
..Ei meinaan tarvinnut yhtää potkia vauhtia
KTM 690SM
Hep, tämä topic ylös. Nyt tarvis vähän käyttökokemuksii kerätä kun noita kawaja näyttää saawan jo kohtuulliseen hintaa (n. 9.k). Elikkäs miten pyörä sopii seuraaviin:
- Kaupungille? Suurin osa ajostani on kaupunkiajoa
- Maantielle? Mökille on noin 50km, kesällä tulee tehtyä suomen rajojen sisällä ehkä pidempää lenkkiä.
- Matkustaja? Tarkotus ei ole siis lähteä matkalle matkustajan kanssa vaan ihan sellasta muuten vaan ajelua.
Ainaskin mitä Bikeä oon lukenu niin verrattuna muihin kusiaiskyykkyihin tossa olis lepposampi ajoasento ja mukavempi moottori. Ja nyt on ihan pakko laittaa kun tossa toisessa kawa topicissa oli puhetta että olis koneita pamahellu, uskaltaako ostaa vaikka olisikin vaikka yli 30tkm mittarissa?
Kiitos ja kumarrus vastanneille![]()
Leirinvaihtoa odotellessa...![]()
Mitä jos tämän jättäisi tyhjäksi
Juttelin tuossa Sumekon tyyppien kanssa ja kertoivat,että eipä noita koneita ole mitenkään erityisesti hajoillut suhteutettuna tuon pyörämallin määrään. Loistava pyörä!Aina mahtuu maanantai-kappaleita joukkoon,toivottavasti ei sun kohdalle.
![]()
ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
Todella hyvä kuulla.(Kawa600 @ Elo. 21 2005,22:18) kirjoitti
Vielä jos joku viitsisi kertoa hieman kokemuksiaan kyseisestä pyörästä![]()
Mitä jos tämän jättäisi tyhjäksi
Mulla on ollut toi pyörä toukokuusta lähtien. Ajanut olen n.8 tkm ja mittarissa nyt 26tkm, eikä mitään ongelmia ole tähän mennessä ollut. Todella tyytyväinen olen, pyörään vaihdettu vielä akran putki ja lastu laitettu, joten ihan kivasi kulkee myös, ainakin mulle riittää(Ressa @ Elo. 24 2005,21:04) kirjoitti
.
Vielä ei onneksi talvi ole lähellä, joten kerkiää huristelemaan *
Jos nainen on miehen mielestä syötävän näköinen, tarkoittaako se että nainen näyttää suuhun pantavalta?
Jännä homma kun porukat puhuu vuodesta toiseen mopojen lastun vaihdosta. Se kertoo asiantuntemuksesta![]()
-Timo
Mulla oli tollanen pyörä. Se oli hyvä pyörä. Muistakaahan laittaa sitte hälyt kiinni.
"Yleensä auto-/prätkäkuume lähtee kun hieroo lompakolla otsaa"
Jee, no kiitos tiedosta(hetian00 @ Elo. 27 2005,09:24) kirjoitti
![]()
Jos nainen on miehen mielestä syötävän näköinen, tarkoittaako se että nainen näyttää suuhun pantavalta?
Myydään titaanista tehty kilpi/vilkkuteline kyseiseen laitteeseen. Hinta 20egee.
DEVIL may care, but I don't!!!
I'm not driving fast, I'm flying low!