Kyllä siinä muutkin, kuin pelkät äänet paranee(7 hummaa(Marco @ Kesä. 17 2003,15:27) kirjoitti
lisää takarenkaalta!!+Vääntökin parani pikkasen koko alueella!)
Bensan kulutus laski 0,5l
Boxi ja Yosimuran slipari TRS(ostettu Suomesta) 250 ja 460 ekua!
Kerro sitten kun osat on kiinni, että paljonko autto!![]()
Hattussani ei ole kukkia.
Hitsi en tahdo saada mistään aikaa techlusionin säätöön ja asennukseen joten nyt pitää turvautua muihin. Katsokaa mihin teidän techlusionin potikat on väännetty. Eli potikka 1,2,3 ja 4. Siitä saisin ainakin suuntaa antavaa tietoa jolloin voisi jo uskaltaa lähteä ajamaan. Sit kun saisi penkkiajan niin voisi tehdä loppu säädöt.
Kawasaki zx6r 636 vm. 03
No kyllä mulla ainakin on homma toiminut ihan kiitettävästi. Tosin joutu "Juken" kanssa käymään parista jutusta vähän baarikeskustelua(mm. tavaran toimituksista). No tuota keskustelua kun taas on seurannut täältä niin taitaa olla enemmänkin kiinni tavaran toimittajista (Duell, Storm..)Nykyään kaikki toimii loistavasti, tosin aina se ei ehkä ole ihan sitä ollut.(Guest @ Kesä. 09 2003,21:52) kirjoitti
Pari kertaa on reissu painanut päälle, kun mopoon on tullut jotain häikkää. Molemmilla kerroilla mopo haettu himan pihasta pajalle ja laitettu kuntoon ennen reissua.
Sepe
<span style='color:blue'>*BMW G450X*</span>
<span style='color:orange'>*Suzuki GSX-R1000 K8*</span>
hei poijjaat... säksättääkö teidän 636:set kun ajetaan ja kone on lämmin ?
Siis sellasta nakutuksen tapasta, mut ei kuitenkaan samanlaista jota tapahtuu aina kun kone on kylmänä. Sirinää, tai surinaa miten sen nyt sanoiksi voisi pukea. Asia alkoi hämäämään kun kaverillani, jolla on täysin sama pyörä, ei ilmene kyseistä ääntä...
Ja sit toinen asia mikä ihmetyttää on se, että kun oma pyörä oli 6000km huollossa, ei siihen vaihdettu öljyjä ollenkaan. (oisko pitänyt sanoa ja vaatia??)Sumekon mukaan ei pidäkkään kuin vasta 12000 kohdilla. Mut sit taas kaverilleni, jolla siis identtinen mopo, vaihettiin öljyt ja suodatin... mites muilla on öljynvaihtojen kanssa ?
katuhaukka
No, Kawasakin myllyt on aika karkeeäänisiä muutenkin,jos ver-(bullet @ Kesä. 26 2003,01:36) kirjoitti
taa vaikka Hondan 600cc(omakin Kawasaki "rohisee")
No tosta huollosta, toi 6000km huolto on aivan rahastus huolto!(on mun mielipide!)
6tkm huollossa ei muutakun tarkistellaan ketjut, renkaat yms.
Nehän kuuluu joka viikottaiseen "itse" tarkisteluun!
Ite vaadin tossa 6tkm huollossa, että pelkät ölpöt ja suodatin!
Joo, kyllä minäki oon kuunnellut että jotain nakutusta kuuluu, mutta kai se sit o iha normaalia ku muissakin sitä esiintyy..(toivottavasti) *
6000km huollossa kyllä öljyt vaihdettii... oishan se muute ollu iha pelkkää rahastusta, eikä mitenkään edullinen huolto ollut, 150eur, mitä sitte öljyjen lisäksi tehtiinkään..![]()
hmm.. taidan vaihtaa ite öljyt mehukoneeseen... Minkä merkkistä kamaa te olette sinne saanneet/laittaneet ?
katuhaukka
Kyllä minäkin vaihdatin öljyt ja suodattimen 6000km huollossa. Castrol R4 Superbiket tuli annettua asentajalle.
Kyllähän se pata kolinaa/rahinaa/mitälieääntä antaa,ja lisäks on alkanut nyt etukate resonoimaan siitä peilien kohdasta. Ilmeisesti vaan löystyny pultit. Tarttis varmaan tehrä jotain...
Tänään vein siten mopon myös takakumin vaihtoon. Lupasivat 15 € alta alle.Ei paljoo jaksa ruveta alkaa näppejä paskaamaan.
![]()
DEVIL may care, but I don't!!!
I'm not driving fast, I'm flying low!
Ave: oon huomannut, että etupeilien "vierestä" tuleva resonointi johtuu (mulla ainakin) kytkinkahvasta... **
![]()
katuhaukka
Hei poijjat, jos jollain on techlusion asennettu voisiko joku ottaa kuvan kytkennästä voisi helpottaa asentamista.
Kyllä mulla pitää sen päivästä nakutusta, et tuntuu (siis vain äänen puolesta) et ajaisi jollain diesel vehkeellä.
Nakutus ei kuulu aina enkä ole varma onko se kylmänä vaiko kuuman... jne...
Kytkin tuntuu hivenen erikoiselta nyt en osaa oikein kuvailla mutta aikast oudolta verrattuna siihen mitä se oli alussa.
Mulla on varattu 30.6 6000km huolto jossa pyydän tsekkaamaan kytkimen.
Vaihteistokin tuntuu vähän "karhealta" välillä.
Mites muilla?
Kawasaki zx6r 636 vm. 03
Sama juttu.. kytkin tuntuu tosi kummalta, jopa 6000 huollon jälkeen... ja vaihteistokin tuntuu karhealta... Mut kuulemma kawoissa tuppaa olee tollaset "karheet laatikot"...
Ajellaan vaan ja sit ku hajoo ni takuu korvaa ! *![]()
katuhaukka
No niin nyt tuntuu pyörä taas mukavalta kun 6000 km huollossa kiristettiin ketjut jotka olivat päässeet hivenen löysiksi ja kytkin säädettiin paremmaksi.
Eilen tuli myös asennettua techlusion TFi ja wolfin putki paikoilleen. Äänet ovat ainakin komeat jollei muuten heh...
Tilasin pyörään 2 kpl renkaita kun tuntuu pilot sportit olevan aika hupaa tavaraa.
Kawasaki zx6r 636 vm. 03
Mitäh? Etkö ite kiristele ketjujas? Entä rasvaus? Ei mikään ihme kun jengillä kestää ketjut 15tkm!
Totta hitossa mä rasvaan ketjut n. 200-400 km välein. Ketjuja en huomannut kiristää, koska en huomannut niiden olevan kovin löysällä, mutta jatkossa tarkkailen enemmän kireyttä.
Mulla oli kytkimessä välystä, joka säädettiin niin taas tuntui paremmalta.
Mites usein teitin mielestä ketjuja pitäisi kiristää?
Kawasaki zx6r 636 vm. 03
Jos uuden 600:en ostaa niin 600rr cebari...siinä on peli.Ja keulii...;) Toki keuliihan tää -00 f4:enkin, kakkosella tosin saa repiä ihan kunnolla. Ykkösellä onnistuukin jo "hieman" helpommin kun vähän kahvaa kääntää.
Joo eikai, kyl mä uskosin että noissa uusissä pyörissä noi kiihtyvyydet ja muut on aika samaa luokkaa kaikissa. Se on mikä istuu silmään ja perseeseen! Itse luin testiä niin oli ollu 0-1000m kiihdytyksessä suurin ero 0.9sekuntia ja testissä 4 uutta kuussatasta.. CBRrr, Zx6r 636, r6 ja Gsxr... Jos tehoa haluaa ENEMMÄN niin Gsxr750 on jo ihan toinen peli.
![]()
MC Kulkumulkut foreva! ;) www.kulkumulkut.tk
jaah?(Kulkumulkku @ Heinä. 02 2003,01:09) kirjoitti
itse uutta pyörää valitessa koejaoin kummatkin, cbr600rr:n ja zx636r:n ja kyllä kawa keulaa keventää huomattavasti paremmin kuin cebari.
R6 taas tuntui huomattavan hengettömältä alakierroksilla verrattuna noihin kahteen.
Tämä siis minun mielipiteeni perustuen koeajoihin. Tuli sen myötä sitten se kawa ostettuakin.
Eikä kyllä entinen pyörä eli cebari-00 kakkosella lähtenyt sitten millään keulimaan, ykköselläkin nykäisemällä ainoastaan. Vakiopeli tosin.
Juu, onhan nuo uudet hieman pirteempiä. Mutta kyllä tosiaan tuo -00 cebari ykkösellä kaasulla keulii, ei toki jos alhaalta asti suoraan vedättää ja tankin päällä makaa niin ehkä sen pari senttiä nousee, mut jos vähänki 6:n tonnin jälkeen höllää ja taas kääntää hanan kaakkoon niin nousee nousee.Juu, ite tykkäsin RR-cebarista ehkä enempi kun 636:sta. Mielipiteitähän nää vaan on, suoritusarvoissa ei noiden kahden välillä taida kuitenkaan paljon ilmaa olla.
MC Kulkumulkut foreva! ;) www.kulkumulkut.tk
Kaikki on loppu peleissä pelkästään kuskista kiinni.
Niin pienet marginaaliset erot uusissa 600cc mopeteissa et enään piiskaajan taito tekee eroa todellisuudessa.
Tavalliset katumotoristit eivät saa mitään eroa, mut radalla eroa alkaa sitten jo tulemaankin huomattavasti.
Mulle sopisi 636 paremmn kuin 750 gsxr ajoasennoltaan, mutta toisaalta kaipaan 750 gixxerin alavääntöä varsinkin 2 päällä ajettaessa.
Kawasaki zx6r 636 vm. 03
No-niin...nyt on slipari ja TFi kiinni...penkissä tehtiin säädöt ja takarenkaalta mitattiin 114,5hp...kelpaa taas ajella *Nätti dyno-käppyrä, voisin liittää sen kans mukaan kuhan saan skannattua...
Eipä tuo järjettömiä tehoja tuonu, mut pers-tuntumalta voisin väittää että aika paljon vaikutti...tiedä sitten!! Ainakin äänistä tuli paljon katu-uskottavammat *![]()
![]()
* * * ZX-10R 2006 * * *
MArko, katoppas siitä TFi boksista mitkä asetukset sulle on laitettu niistä potikoista. Ensimmäinen on varmaankin nollissa, seuraava 3, kolmas 4 ja viimeinen 5-8 vai miten ne sulla menee?
Olisi kiva verrata vaan omaani.
Kawasaki zx6r 636 vm. 03
Tossa olis nyt dynokäyrä mittauksesta...
Mä kaivan viikonloppuna noi asetukset noist potikoista ja ilmottelen sulle sitten.(Hepa @ Heinä. 11 2003,09:00) kirjoitti
* * * ZX-10R 2006 * * *
Mulla on Kutoskawasta sellasia kokemuksia, että ykkösellä jos hölläilee ja sitte kääntää lisää, niin ympäri mennään aikas nopeesti. Kakkosellakin kääntää tosi helposti ympäri jos istuu varomattomasti selkä suorana ja antaa terävästi runtua; tuppaapa välillä väkisin kampeamaan pystyyn loppukierroksilla vaikka miten roikkus tankin päällä. Ja vielä nelosella tarjoaa helposti tossua kohti taivasta jos on yhtään painoa takana.(Kulkumulkku @ Heinä. 02 2003,12:35) kirjoitti
Yhen kerran meinas käydä vähän nolosti ku olin jotenkin puoliunessa enkä ottanut tilannetta asenteella; meinasin keulia pyörän ympäri mitättömässä vauhdissa, ku lähin kotilon rinnalta "reippaasti", siis reilu kahvan vääntäminen, mutta jätin painonsiirtämisen tekemättä koska tarkotus ei ollu kepittää mitenkään erityisesti. Kyllä ois hävettäny.![]()
Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
Nyt on sitten meikäläisellä ensimmäiset 300 km takana uudella
R:llä! Tätyy sanoa että ei kaduta tippaakaan vaihto tähän "maailmanlopun laitteeseen"
Pyörä toimii kuin ajatus ja ajettavuudeltaan mopetti on aivan uskomattoman hyvä. Vielä en ole tosin revitellyt kun on sisäänajoa![]()
bon voyage...
perkele aika kova ja pikku takaratas, montako kärkikulma?
"13.7 10,335 ja 219 km/h 400m"
------------------------------------------
*Viini, ruoka ja hyvä elämä*
*ZX 10 R*
Täs olis ne TFi:n asetukset: Green 0, Yellow 2, Red 2 (tai 3?), RPM set 7.(Hepa @ Heinä. 11 2003,09:00) kirjoitti
* * * ZX-10R 2006 * * *
Kiitos kovasti. Noillako ei sitten ainakaan laihalle mene? Pitäisi kait käydä penkittämässä ite varmuuden vuoksi.
Kawasaki zx6r 636 vm. 03
Kyllä kannattaa säätää ja penkittää kunnolla. Ei minun mielestä näitä voi näppituntumalla tehdä jos haluaa hyvän lopputuloksen.![]()
bon voyage...
Eix toi green ole tyhjä/pintakaasu alue.
Ja niillä alueilla nykypäivän pyörät pitäis käydä liian laihalla ja asetus muka nolla(itellä on asennossa 2) takapyörältä 115,2hummaa Yosimuran sliparilla!
Bensan kulutus tuollaisessa seka-ajossa n.6.2l/100km joka
tippui alkuperäisestä noin 0,5l.
Eli jos asetus on nolla niin mopo ei saa kakkua alakierroksilla lisää!
No emmää mistään mitään tiedä!
Onko teidän 636 kawat toimineet moitteettomasti.
Onko ollut vikoja/takuukorjauksia.
Omassa mopossa ei ole ainakaan vielä mitään vikaa ollut!
Aivan loistava mopo!
Ymmärtääkseni se green on todellakin pintakaasu-alue, mut tällaset asetukset Viaberilla siihen laitettiin. Ei mun tieto-taidolla kyl noihin säätöihin mennä puuttumaan...tietty sitä vois pikkasen kokeilla *(ripee @ Heinä. 16 2003,09:47) kirjoitti
Hyvin on mun pyörä pelittäny eikä mitään ongelmia/vikoja oo esiintyny tähän mennessä (reilu 6tkm ajeltu). Eilen illalla tosin lämmöt nousi hälyttävän korkeelle, 114C, eikä flekti menny päälle ** täytyy tänään selvitellä mistä moine johtu!!
* * * ZX-10R 2006 * * *