Sivu: 6 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 223:sta
    Lainaa (Marco @ Heinä. 16 2003,12:37) kirjoitti
    Lainaa (ripee @ Heinä. 16 2003,09:47) kirjoitti
    Eix toi green ole tyhjä/pintakaasu alue.
    Ja niillä alueilla nykypäivän pyörät pitäis käydä liian laihalla ja asetus muka nolla(itellä on asennossa 2) takapyörältä 115,2hummaa Yosimuran sliparilla!
    Bensan kulutus tuollaisessa seka-ajossa n.6.2l/100km joka
    tippui alkuperäisestä noin 0,5l.
    Eli jos asetus on nolla niin mopo ei saa kakkua alakierroksilla lisää!
    No emmää mistään mitään tiedä!
    Onko teidän 636 kawat toimineet moitteettomasti.
    Onko ollut vikoja/takuukorjauksia.
    Omassa mopossa ei ole ainakaan vielä mitään vikaa ollut!
    Aivan loistava mopo!
    Ymmärtääkseni se green on todellakin pintakaasu-alue, mut tällaset asetukset Viaberilla siihen laitettiin. Ei mun tieto-taidolla kyl noihin säätöihin mennä puuttumaan...tietty sitä vois pikkasen kokeilla *

Hyvin on mun pyörä pelittäny eikä mitään ongelmia/vikoja oo esiintyny tähän mennessä (reilu 6tkm ajeltu). Eilen illalla tosin lämmöt nousi hälyttävän korkeelle, 114C, eikä flekti menny päälle * * täytyy tänään selvitellä mistä moine johtu!!
    Muistaakseni lämmöt saa nousta ohjekirjan mukaan 120 asteeseen ja jos ylikuumenee niin mittari kertoo. Ei siis vielä mitään hälyyttävää tuo 114 astetta.
    bon voyage...
    Eihän siin lämmössä muuta, mut aikaisemmin flekti on menny päälle pikkasen sadan jälkeen ja pitäny lämmöt siin max sadan viiden paikkeilla...miten olis mahtanu käydä jos olis kauemmin seissy valoissa tms.? Alko kyl muutenkin nimeltä mainitsettomat paikat kypsymään *
    * * * ZX-10R 2006 * * *
    Mielestäni plekti menee päälle 106 asteessa. Itse olen ihmetellyt myös miksi se ei lähde, mutta kun sammutin pyörän huomasin flektin olevan päällä eli on vain niin julmetun hiljainen.
    Kawasaki zx6r 636 vm. 03
    uudessa Vauhdin Maailmassa on juttu ZX6R - 03 virittämisestä.
    Onko se muuten sama pyörä mikä ajoi Porissa tuon 10,3 1/4 mil ?

Jone
    No ,löytykö syy miksei puhallin lähtenyt päälle!
    (Ei kai oo ollut huollossa=unohtunut laittaa piuha kiinni)
    Oli meinaan pari vuotta sitten 600 cebari huollossa ja ajelin huollon jälkeen kaupungissa ja lämmöt kans alkoi nouseen
    huolestuttavastin.
    aikani etsiskeltyäni näin ettei koko puhaltimenpiuha ollut paikalla
    Hattussani ei ole kukkia.
    Lainaa (ripee @ Heinä. 18 2003,06:45) kirjoitti
    No ,löytykö syy miksei puhallin lähtenyt päälle!
    (Ei kai oo ollut huollossa=unohtunut laittaa piuha kiinni)
    Oli meinaan pari vuotta sitten 600 cebari huollossa ja ajelin huollon jälkeen kaupungissa ja lämmöt kans alkoi nouseen
    huolestuttavastin.
    aikani etsiskeltyäni näin ettei koko puhaltimenpiuha ollut paikalla
    Emmä mitään vikaa löytäny...nyt toi flekti pelaa kuitenkin ihan normaalisti. Voipi tietty olla, et se piuha on jääny pikkasen löysälle huollossa ja mun ronkkimiseni sai sen taas paikalleen. Pääasiahan on et se pelaa taas hyvin ja mä pääsen iloisin mielin kurvailemaan *
    * * * ZX-10R 2006 * * *
    Hyvä kun pelittää. Kyllä ne tuntuu mullakin lämmöt nousevan tosi korkeelle kun kaupungissa ajaa.
    bon voyage...
    Hei onko joku jo vaihtanut sliparin uuteen 636:een? Jos niin minkä merkkisiä suosittelette. Ajattelin tuota Acrapovicia mutta kun maksaa aika hunajaisesti. Kertokeehan kokemuksia
    bon voyage...
    Nyt on uusi 6r alla, loistava hankinta.
    Onko kenelläkään tietoa matkustajanpenkin katteen saatavuudesta?
    " I like my sugar with coffee and cream"
    Taitaa löytyä ainakin mustaa Sumekolta hyllystä. Hinta oli jotain hiukan yli 100,- egee. Onnea hyvän valinnan johdosta
    bon voyage...
    Lainaa (Ninja Ape @ Heinä. 23 2003,14:21) kirjoitti
    Nyt on uusi 6r alla, loistava hankinta. *
    Onko kenelläkään tietoa matkustajanpenkin katteen saatavuudesta?
    Ainakin alkukesästä vihreän saatavuus oli huono. Omaa katetta odottelin n.8 viikkoa.
    DEVIL may care, but I don't!!!
    I'm not driving fast, I'm flying low!
    Paljonkos teillä on tällä hetkellä mittarissa (03)?
    Itelläni on noin 15500 ja mopo otettiin ajoon 24.3.

Toi oma 6r on "viallinen" ja menee todennäköisesti koneremppaan talveks. Vähän heikommat osat ollu tossa reppanassa ... *
    I'm just being me.
    Mulla mittarissa vasta vaatimattomat 3600km...

Atte tuola jo aikasemmin kyselikin (eikä ainakaan tässä ketjussa ole näköjään saanut vastausta) mutta toistetaan nyt vielä. Eli niitä slipari kokemuksia? Onko kukaan tilannu maailmalta?
    Lainaa (caroline @ Heinä. 28 2003,18:30) kirjoitti
    Mulla mittarissa vasta vaatimattomat 3600km...

Atte tuola jo aikasemmin kyselikin (eikä ainakaan tässä ketjussa ole näköjään saanut vastausta) mutta toistetaan nyt vielä. Eli niitä slipari kokemuksia? Onko kukaan tilannu maailmalta?
    Jokuhan täällä kirjotteli tilanneensa carpimoto.it:stä sliparin.
    Foorumia en tosin muista mihin kirjotteli.
    Oli kuulemma saanut asiallista palvelua ja tavara oli tullut nopeasti.
    Säästö rahteineen päivineen oli ollut noin 80€.
    Tämä siis ulkomuistista kirjoitettuna.

Itseäni kiinnosti toi Akran hiilikuitusavustuslaatikko mutta äänet siinä ei aivan satasella miellyttänyt. Mun mielestä aika lähellä vakiopöntön ääniä.

Jos kellään on kokemuksia esim. Laserin pöntöistä niin kertokee mielipiteitä
    I'm just being me.
    Kymppitonni on just saavutettu... Eikä mopossa oo moittimista ollut!!!
    Olen asentanut wolf-racingin sliparin ja linkkinä eli tuo musta zx636 http://www.wolfracing.co.uk/canpics.html tilasin briteistä ja erittäin tyytyväinen olen. Kaveriksi jenkeistä tilasin techlusionin ruiskun säätöön.
    Kawasaki zx6r 636 vm. 03
    Lainaa (Hepa @ Elo. 01 2003,13:57) kirjoitti
    Olen asentanut wolf-racingin sliparin ja linkkinä eli tuo musta zx636 http://www.wolfracing.co.uk/canpics.html tilasin briteistä ja erittäin tyytyväinen olen. Kaveriksi jenkeistä tilasin techlusionin ruiskun säätöön.
    Muuttiko ääniä paljonkin?
    Jos oot kuullut akran äänet niin onko tossa möreämmät?
    I'm just being me.
    Lainaa (Hepa @ Elo. 01 2003,13:57) kirjoitti
    Mitäs tuli lähetysten kans maksaa slipari??

Kellää hajua mitä 12tonnin huolto maksaa, ja mitä siihen kuuluikaan, eli onko samaa valohoito rahastusta ku 6000km huolto...??
    Lainaa (TinZa6r @ Elo. 03 2003,13:54) kirjoitti

Kellää hajua mitä 12tonnin huolto maksaa, ja mitä siihen kuuluikaan, eli onko samaa valohoito rahastusta ku 6000km huolto...??
    Riippuu siitä minne vie. Itse käytin JV:llä 12tkm huollossa ja hinta oli muistaakseni alle 250€.
    Itse hoitoon kuului kaikki vakiotoimenpiteet.
    -Öljyt / Suodatin
    -Laakereiden rasvaus
    -Ketjujen rasvaus
    -Ilmanputsari

Ja jotain muuta pientä.
    I'm just being me.
    Johan on mokoma härveli pistänyt pään pyörälle.. Noh, tänään lähti tarjouskyselyä, saapi nähdä mitä tuleman pitää..
    "Kyl siinä vielä pitoa on, kankaat ei näy vielä."
    Lainaa (Jippe @ Elo. 05 2003,20:21) kirjoitti
    Johan on mokoma härveli pistänyt pään pyörälle.. Noh, tänään lähti tarjouskyselyä, saapi nähdä mitä tuleman pitää..
    Mistäs kaikkialta kyselit? Minkä värinen hakusessa?
    Tuusmotorilla oli ainakin heti yks sininen (ei ainakaan lukenu et ois ollu myyty).. Toivottavasti saat hyvän tarjouksen
    I'm just being me.
    Löytyiskö netistä kuvia jonkun sinisestä -03 ZX-6R:stä?

On niin upea peli, että voipi tulla näsärin jälkeen autotalliin.
    Millaisissa lukemissa olette joutuneet eturengasta vaihtamaan. Itselläni nyt ajettu 10250km ja alkaa kuvio olla takareunasta melko lopussa. Kääntymisestäkin on tullut jo jokseenkin kulmikasta. Tarvii varmaan alkaa ajamaan enemmän hytti pystyssä, että säästyy rengas talveen asti.
    DEVIL may care, but I don't!!!
    I'm not driving fast, I'm flying low!
    Lainaa (AVe @ Elo. 15 2003,23:05) kirjoitti
    Millaisissa lukemissa olette joutuneet eturengasta vaihtamaan. Itselläni nyt ajettu 10250km ja alkaa kuvio olla takareunasta melko lopussa. Kääntymisestäkin on tullut jo jokseenkin kulmikasta. Tarvii varmaan alkaa ajamaan enemmän hytti pystyssä, että säästyy rengas talveen asti. *
    14000km rullattu ja aikalailla finaalissa...
    Lainaa (TinZa6r @ Elo. 20 2003,19:35) kirjoitti
    Lainaa (AVe @ Elo. 15 2003,23:05) kirjoitti
    Millaisissa lukemissa olette joutuneet eturengasta vaihtamaan. Itselläni nyt ajettu 10250km ja alkaa kuvio olla takareunasta melko lopussa. Kääntymisestäkin on tullut jo jokseenkin kulmikasta. Tarvii varmaan alkaa ajamaan enemmän hytti pystyssä, että säästyy rengas talveen asti. *
    14000km rullattu ja aikalailla finaalissa...
    Mulla meni pilootit vaihtoon 11200km kieppeillä.
    Rennsportit ton toiminut hyvin tässä mopossa.
    Aamulla mopo huoltoon. Huomasin tänään mopoa pestessä että pakoputki on irti! * Eli yks juttu lisää tälle yksilölle.
    No mikäpä tässä takuun alla elellessä
    Muistakaa kaikki siis tarkistella öljyjä, kruunumuttereita, pakoputkia ja käynnistysongelmia (vilkuttaa FI valoa starttia pyörittäessä!) *
    Silti elän vakaassa uskossa että kyseessä on vain ja ainoastaan yksilövikoja *
    I'm just being me.
    Oisko kellää tietoa mistä sais vai saisko mistään jotain tuplakupla tai vastaavaa korkeampaa tai ees jonki väristä plexiä tohon kuuskolmekuutosee??
    Ei oo ainakaa sattunut vastaankaan muita ku orkkis ikkunoita...

Nii ja putki, manskulla näin vihreessä yksilössä sellasen tyylikkään ylämallisen sliparin, oisko ollu MIG:in, sellasen tahtoo!!! Mitähän maksaa...?
    Kävin viikonloppuna ajamassa pyörän ja ihan hyvältä tuntu, hieman tottumus kysymys taitaa vain olla tuo mittaristo. Välillä kun ei meinannut saada selvää näytöstä, saattoi tosin johtua vauhdista... *
    Muutes ihan varteenotettava menopeli seuraavaksi pyöräksi.
    Osaakos muuten joku sanoa että mitä päivityksiä ens vuoden malliin on tulossa?
    haastaMut.fi
    Lainaa (TinZa6r @ Elo. 31 2003,14:59) kirjoitti
    Oisko kellää tietoa mistä sais vai saisko mistään jotain tuplakupla tai vastaavaa korkeampaa tai ees jonki väristä plexiä tohon kuuskolmekuutosee??

Nii ja putki, manskulla näin vihreessä yksilössä sellasen tyylikkään ylämallisen sliparin, oisko ollu MIG:in, sellasen tahtoo!!! Mitähän maksaa...?
    Joku aika sitten kaupassa kääntelin PB:tä niin muistaakseni siinä oli kuvan kanssa jossain uutuudet palstalla zx-636 ja cbrr:n tuplakuplia, en vaan nyt muista missä liikkeessä niitä oli tarjolla mutta on kuitenkin.
    Supermotard
    Lainaa (jimmy75 @ Syys. 01 2003,09:24) kirjoitti
    Kävin viikonloppuna ajamassa pyörän ja ihan hyvältä tuntu, hieman tottumus kysymys taitaa vain olla tuo mittaristo. Välillä kun ei meinannut saada selvää näytöstä, saattoi tosin johtua vauhdista... *
    Mun mielestä nopeutta on hankala kattoa siitä digi näytöltä. "Vanhan mallista" viisaria on helpompi seurata. Toi uus jotenkin "arpoo" sen nopeuden, siis et yht'äkkiä siihen vaan pläjähtää joku numero ja sit huomaa et oho taas mennään liian lujaa... Kai se on tottumuskysymys. Jatkan totuttelua... *
  30.  
    Lainaa (TinZa6r @ Elo. 31 2003,14:59) kirjoitti

MRA Windshields on ainaki valmistanu tuplakuplan 6r:ään ja niiden suomen jälleenmyyjähän on Stormi.
    (Ei tarvii alottaa mielipidekeskustelua ko. putiikistä tähän threadiin nyt).
    Joillain muillakin on, nyt just en muista. Löytyy ainakin englanninmaalta. Heikossa on ihmismuisti näin leppoisan lomailun jälkeen. Editoin tätä viestiä myöhemmin ja lisään linkit.

I'm just being me.
Sivu: 6 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ViimeinenViimeinen