Sivu: 4 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 223:sta
    Joo, mä bongasin sillon joskus kun tää posti alkoi, AMERIKKALAISEN artikkelin jossa joku spederäggääjä oli sitä testannut ja tehnyt artikkelin siitä. Se vakuutti, että ykkösellä ja kakkosella keulii halus sitä tai ei... Olen jo moneen kertaan halunnut kakkosella, mutta jäännyt vain pieneksi nypytykseksi... * *
    katuhaukka
    Kyllähän tuolla pyörällä ihan hauska on aja kahdellakin pyörällä,
    siihen kai se on tarkoitettukin(vaikka kaikki sillä yhellä pyörällä
    näköjään yrittää ajaa jutuista päätellen)
    Niin muteen toi pyörä toimiikin paremmin molemmat pyörät maassa(Heh Heh)
    Onko ollut mitään lastentauteja,kun on niin paljon uudistunut.
    Itellä ei oo ilmennyt kyllä vielä mitään.
    En kyllä oo kerinnyt ajaan 4000km enempää eli jos on ollut jotain vikoja niin kertokaamme.
    Hattussani ei ole kukkia.
    ei ole vielä mitään ilmennyt. 6000km huolto olis kohta edessä.
    katuhaukka
    Lainaa (bullet @ Kesä. 03 2003,15:42) kirjoitti
    ei ole vielä mitään ilmennyt. 6000km huolto olis kohta edessä.
    Onko 6000 km "turha"huolto=Rahastus!
    Ei meinaan kirjan mukaan muutakun tarkistellaan kaasu/kytkinvivut ja renkaat.
    Noihan kuuluu viikottaiseen oma aloitteeseen/pakolliseen
    toimiin.
    Ohjekirjan mukaan Ei edes öljyjä/suodatinta vaihdeta 6tkm!
    Ite kyllä ölyt meinaan 6tkm välein vaihtaa!
    Muutenkin noi huollot vaikuttaa kummilta(ilmansuodatin 18tkm)
    Se on jo 12tkm vaihtokuntoinen!
    Eli jos kirjan mukaan öljyjä ei tarvi vaihtaa 6tkm,niin miksi
    tarvitsee maksaa "tarkisteluista"
    Vasta 12tkm huolto on järkevä!
    No en mä niistä huolloista päätä.
    Takuun takia ne tehtävä,vaikka 6tkm ei muutakun pyörä pestäis!
    No niin, nyt on taas uusi onnellinen 636 omistaja...Lueskelin noita sisään ajo ohjeita, niin mulle kerrottiin RM Heinolla , että ekat 800 ajetaan alle 6000rpm ja sit seuraavat 800 alle 8000rpm??? mitenkäs teillä.
    Kertokaaspas hämeenlinnan lähistöltä huoltopaikkoja, missä kantsis tonnin huolto teettää ja paljonko kannattaa maksaa..
    Taas manchesteriin yks pikku ninja... jumankauta jätkät... sinne pitää jättää yks musta tai sininen, että voin sen ostaa syksyllä halvalla pois sieltä kun saan isomman mopon korttia.

Mutta noin muuten onnea erittäin hienon ja kuulemman mukkaan toimivan pärrän johdosta
    Ei ole riemulla rajaa, kun Aprilialla ajaa.

"Odottakaas vaan ens vuotta jumalauta" -Jysäri 2.8.03
    Ohjekirja ilmoittaa sisäänajosta 800km max. 4000 kierrosta ja seuraavat 800km max. 6000 kierrosta joten tiukkaa on.
    Kawasaki zx6r 636 vm. 03
    Lainaa (Guest @ Kesä. 05 2003,21:15) kirjoitti
    No niin, nyt on taas uusi onnellinen 636 omistaja...Lueskelin noita sisään ajo ohjeita, niin mulle kerrottiin RM Heinolla , että ekat 800 ajetaan alle 6000rpm ja sit seuraavat 800 alle 8000rpm??? mitenkäs teillä.
    Sama homma!
    Kirjassa toi 4000rpm tuntuu kyllä mahdottomalta
    yhtälöltä jopa suomen nopeus rajoituksilla
    (Ei meinaan 4000rpm kierroksilla paljoo viitti moottori tielle mennä.)
    Tärkeintä on ettei tee voimakkaita kiihdytyksiä ja niin
    pois päin ja ajelee vaihtelevilla nopeuksilla.
    Tulipa nyt sitten kokeiltua hiukan pitempää matkaa mopolla. Tänään ajelin sellaisen n.450km, ainoa paikka joka alkoi puutua oli hartiat. Tosin mulla olikin selässä tollainen iso ja painava reppu, joten siinä syy.
    Ja seuraavaksi joku kirjoittaa, että laita laukut, niin ei tarvi reppua kantaa , mutta reppu on ainoa jossa tavara kulkee. *
    Elikkäkyllä tolla reissuun lähtee vaikka pitemmälle, kunhan ei ota mukaan muuta kuin luottokortin. *
    Tulipa vielä mieleen, että joko ootte käyneet 6000km:n huollossa? Minkäslaista hintaa joutunut maksamaan?
    Meni meinaan reissussa 6000 rikki, huoltokin on jo varattu torstaille.

DEVIL may care, but I don't!!!
    I'm not driving fast, I'm flying low!
    Jukka Rastas huoltaa ainakin kawaa Hämeenlinnassa.
    Supermotard
    Hei, nyt hyviä vinkkejä siitä miten olette sen takapään tyhmän "lintulaudan" ottaneet pois ja mitä laittaneet tilalle tai siis miten?

Oletteko laittaneet sliparia ja oletteko tehneet ruiskuun jotain muutoksia, ite olen ajatellut techlusionia asentaa. Vinkkejä kaivataan pian aletaan laittamaan mopoa "tuninkiin"
    Kawasaki zx6r 636 vm. 03
    Lainaa (Hepa @ Kesä. 09 2003,19:50) kirjoitti
    Hei, nyt hyviä vinkkejä siitä miten olette sen takapään tyhmän "lintulaudan" ottaneet pois ja mitä laittaneet tilalle tai siis miten?

Oletteko laittaneet sliparia ja oletteko tehneet ruiskuun jotain muutoksia, ite olen ajatellut techlusionia asentaa. Vinkkejä kaivataan pian aletaan laittamaan mopoa "tuninkiin"
    No otetaan kiinnityspultit ensin auki, sitten ... jne.
    Se tarvii purkaa siitä perästä kaikki katteet pois, ja penkit. Samoihin kiinnitysreikiin saa sitten laitettua hillitymmän lintulaudan tilalle.

Toi techluusöni kiinnostais kyllä kovasti, tosin se putki pitäis ostaa ensin. Oon meinannu Akran sliparii, mut kun on tota muutakin rahan menoo
    Jukka Rastas on ongelma tapaus sinne en vie enää ikinä mitään, mikään ei toimi ja äijä vaan vittuilee, tämä kokemus siitä kun kevatia siellä käytin...muutenkin äijä neuvoo väärin jos siltä jotain kysyy. Jos haluutte pitää pyörän kunnossa, niin kiertäkää kaukaa koko räkätti
    Lainaa (AVe @ Kesä. 09 2003,20:20) kirjoitti
    Lainaa (Hepa @ Kesä. 09 2003,19:50) kirjoitti

No otetaan kiinnityspultit ensin auki, sitten ... jne. *
    Se tarvii purkaa siitä perästä kaikki katteet pois, ja penkit. Samoihin kiinnitysreikiin saa sitten laitettua hillitymmän lintulaudan tilalle.

Toi techluusöni kiinnostais kyllä kovasti, tosin se putki pitäis ostaa ensin. Oon meinannu Akran sliparii, mut kun on tota muutakin rahan menoo *
    Itellä on zx6r toi Teclusionboxi ja Yosimuran slipari.
    Vakiona takapyörältä lähti 108,2 hepoa nyt 115,2 hepoa.
    Tuossa uudessa 6R on vakionakin hyvä tehokäyrä!
    Vääntö parani 5000-7000rpm kohdalla ja ja huippuvääntöäkin
    tuli lisää.
    Ja ne äänet!
    Ota kuvia pärrästäs jos mahdollista. Olis kiva nähdä minkä näköinen tuo kwaakku on Tuolla yoshilla. (OK vähän sitä ja tätä tämä toive mut)

Ja nyt tulee tämä kohta mikä tuo techlusion mikä lie. Mikäs se on? Joku sytytksen säätö hässäkkä?

http://www.techlusion.com/bikepages/...zx6r/index.htm katso tuolta, ite tilasin sieltä aamulla katotaan milloin tuleepi.
    Kawasaki zx6r 636 vm. 03
    Sellaista utelisin että mitäs kaikkea tuo kawan diginäyttö kertoo??

Heips! Kävin tänään raumalla koeajamassa ton uuden 636:n... kyllä on pojilla hieno/ajettava pyörä.... tuli himo!!! Myyjä soittaa maanantaina tarjouksen ja saas kattoo nyt, mutta mustaa enää vaikee saada kyllähän se sininenkin olis ihan jees
    Fun is not a straight line
    Sebu laita semmonen tilaukseen vain, kiva sillä on ajaa.
    Kawasaki zx6r 636 vm. 03
    Lainaa (Sebu @ Kesä. 14 2003,15:55) kirjoitti
    Heips! Kävin tänään raumalla koeajamassa ton uuden 636:n... kyllä on pojilla hieno/ajettava pyörä.... tuli himo!!! Myyjä soittaa maanantaina tarjouksen ja saas kattoo nyt, mutta mustaa enää vaikee saada kyllähän se sininenkin olis ihan jees *
    No ei noista väreistä kumpakaan oo "oikea". Viehree sen pitää olla!
    Tulipa tuo 6000km huoltokin tehtyä. Hintaa kertyi 98.30 eskoo, sisältäen työt ja öljynsuodattimen. Vaihdatin öljyt samalla vaikkei huoltoon kuulukaan.
    Toisaalta koko reissulle tulikin hintaa sit reilusti enemmän. Lippumiehet oli vastassa P***ele
    100 -> 134 tutkaan, 240€
    Sama täällä, koeajot viimein suoritettu. Hyvä oli mopetti ja kaikki kohdallaan. Alankohan vaan itse olla liian vanha tuollaiseen maailmanlopunvehkeeseen...
    Mustaa löytyy Helsingistä vielä ainakin Bike Worldista.
    bon voyage...
    Kyllähän tollanen tuolla gti:n kiihdytyspäivillä ainakin kivasti lähti. Meinas tyyppi keulia kolmosella ympäri
    Lainaa (tekniikanihmelapsi @ Kesä. 13 2003,23:15) kirjoitti
    Sellaista utelisin että mitäs kaikkea tuo kawan diginäyttö kertoo??
    Nopeus, kierrosluku, moot.lämpötila, kello, trippi, matka ja kierrosaika.
    Mm... kiitoksia kun mistään tuntunut tyhmänä poikana löytävän Mutta nyt selvis thanks

Lainaa (Atte @ Kesä. 15 2003,18:28) kirjoitti
    Sama täällä, koeajot viimein suoritettu. Hyvä oli mopetti ja kaikki kohdallaan. Alankohan vaan itse olla liian vanha tuollaiseen maailmanlopunvehkeeseen... *
    Mustaa löytyy Helsingistä vielä ainakin Bike Worldista. *
    Lahdesta löytyy myös. Bike Point.
    Lainaa (Hepa @ Kesä. 11 2003,21:00) kirjoitti
    http://www.techlusion.com/bikepages/...zx6r/index.htm katso tuolta, ite tilasin sieltä aamulla katotaan milloin tuleepi.
    Mites sul kävi ton TFi:n kanssa? Mulle valmistaja ilmotti, et otahan yhteyttä Viaberiin...harmi sinänsä, olis säästäny parikymmentä euroo *
    * * * ZX-10R 2006 * * *
    No, säästät 280 ekua kun et osta laitetta!
    No jos pyörä ZX-6R -03 maksaa uutena 14480€
    niin 20 euron säästö tilatessa boxi ulkomailta
    ei tunnu kauhealta säästöltä.
    Hae boxi vaan Viaberista, pääset vähemmällä
    No oli se hinta jenkkilän puolella satakunta euroa halvempi * * sit olis tietty tullu postituskulut...mut joo, turha sitä on murehtia ku ei lähetä ni ei lähetä!

Tuli varattua Viaberille 6000 km:n huolto ja saavat samalla laittaa ton TFi:n ja Acran putken...jos ei muuta ni ainakin äänet on kohta kohdallaan *
    * * * ZX-10R 2006 * * *
  30.  
    Tänään UPS:n poika kantoi työpaikalleni TFI:n ja visa näytti laskuttaneen 173 euroa eli säästöä vajaat 110 euroa. No katotaan mitkä tulee olemaan lopulliset kustannukset, mutta visa ainakin ilmoitti tuollaisen luvun.

Tilasin laitteen techlusionin nettikaupasta suoraan joten eivät ihmetelleet yhtään ja tavara olisi tullut 2 päivässä ilman viikonloppua.

Turun läheisyydestä saanut aikaa kun kuukauden päästä niin ajattelin itse asentaa sen kun on aikast hyvät ohjeet ja 6 piuhaa mitkä liitetään rosvoliittimillä vanhoihin johtoihin sekä pyöräkohtaiset säätöohjeet esim zx636 joten penkityksen voi tehdä myöhemminkin.

Torstai aamuna pitäisi wolfin putki olla kotosalla.
    Kawasaki zx6r 636 vm. 03
Sivu: 4 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen