Kiva viteo, tahtoo lissää kyseisestä moposta.
Ai niin mainitsinko, että perjantai aamuna mopo on mulla jo käytössä![]()
![]()
![]()
Kawasaki zx6r 636 vm. 03
BTW onko tuossa uudessa 6r:ssä venttiilivälysten tarkastusväli edelleen 10tkm?
Bike 7/02 600'sten testissä kerrotaan ainakin '02 mallille säätöväliksi 24tkm... minämistäänmitääntiedä![]()
![]()
Näin minäkin muistelin venttiilien säätövälin olevan 24.000 km. Muistaakseni zx9r vai oliko zx7r olisi 10000 km mikä on ihmeen vähän.
Onko kellään tietoa uuden 636 suorituskyvystä kuten 0-100, 0-200 ja 0-400m jne...
Kawasaki zx6r 636 vm. 03
Video näytti täysin omalta vedolta ja nopeus tossa kiihdytyksen lopussa oli sama mitä toistaiseksi on tullut "vasta" ajettua.(suzumies @ Huhti. 18 2003,13:40) kirjoitti
![]()
![]()
DEVIL may care, but I don't!!!
I'm not driving fast, I'm flying low!
Hei kertokaanyt miten ihmeessä se peli voi jopa keulia vahingossa. Mulla on nykyisessä gsxr 154 heppaa ja en saa sitä vahingossa keulimaan. Toiseksi joku kehuskeli saaneensa sen jopa keulimaan sisäänajo kierroksilla, mitkä ne kierrokset ovat ja miten ihmeessä.
Nyt saankin pyörän ilmeisesti jo torstaina. Pääseekö sillä pyörällä mihinkään sisäänajon aikana ja mitä ohjekirja kertoo sisäänajosta.
Onko renkaat muuten kovinkin liukkaat kun saan sen mopon alle, eli pitääkö olla poikkeavan varovainen.
Kawasaki zx6r 636 vm. 03
No ei se kyllä ihan vahingossa keulimaan lähde, mutta kun ykkösellä lähtee kiihdyttämään niin kyllä se keula sieltä alkaa nousemaan kympin jälkeen "vahingossa"![]()
Lähteehän se toki jo pienemmillä kierroksillakin keulimaan kaasua käyttämällä.
Sisäänajossa kannattaa ajella vaihtelevilla kierroksilla. Minulle sanottiin liikkeestä että ajaa normaalisti, mutta ei nosta kierroksia yli 10000.
Enpä kyllä hirvittävästi havainnut renkaissa poikkeavaa liukkautta, tosin silloin 22.3 aloittaessani oli vielä märät ja kylmät tiet joten mopo pyrki sutimaan kakkosellakin "vahingossa" kiihdyttäessä.
![]()
No juu...eilen iltasella kävin hakee oman sinisen 6R:n kaupasta ja kilometrejä kertyi pikkasen yli 100. Hauskaa oli, vaikka saikin jännittää miten tuo taipuu näin ensikertalaisen käsissä. Yllättävän helppoahan ajaminen oli...tai mikä minä olen sanomaan kokemusta ei oo muusta ku autokoulun hornetista *
* * * ZX-10R 2006 * * *
On muuten toi ensiasennus Miseliini jokseenkin pehmee, kun mittarissa n.2300km ja alkaa rengas olla melkoisen kulunut keskeltä. Ei varmaan 6000km:n huoltoa rengas näe.![]()
Tänään sain oman mustan maailmanlopunlaitteen.
Takana vasta 12 km pyörällä.
![]()
![]()
![]()
![]()
Kawasaki zx6r 636 vm. 03
![]()
ONNEA "maailmanlopun" odotukseen
![]()
![]()
Kiitos, nyt mittarissa 154 km ja pyörä on todella mahtava. Ainoa miinus on mielestäni peilit, en ole niitä vielä kunnolla säätänyt mut tuntuu, että en nää niistä yhtään mitään muuta kuin omat hartia heh...
Hitto toi sisäänajo, mulla ei ole vielä ohjekirjaa niin en tiedä mitä siinä sanotaan mut sumekolla sanoivat ettei ennen 800 km saa ylittää 4000rpm se tuntuu todella mahdottomalta. Mites teillä muilla?
On todellakin parempi pyörä näin pikaisesti testattuna kuin entinen gsxr huomattavasti näppärämpi. Tehoreservejä on ole vielä koittanut laisinkaan korkeimmillaan oli muutaman sekunnin vissiin jossain 6000rpm.
Onko tietoo mistä kannattaa varata eka huolto Turun alueella ja mitä mahtaa maksaa.
Kawasaki zx6r 636 vm. 03
Tsekkaappas tuo sivu sisäänajosta. Aika lailla poikkeaa valmistajien ohjeista mutta tuntuu järkeenkäyvältä.. Ei hissuttelua, vaan alusta asti napakkaa ajoa ilman rääkkiä. Break in
Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
Mikä teidän uusissa 636 mopoissa on/oli tyhjäkäynti uutena.
Mulla oli 1500 rpm mut laskin sen 1000 rpm:n.
Kawasaki zx6r 636 vm. 03
Oon antanut sen joutokäynnin olla siel 1500 pinnassa, ei se oo kyl mitenkään liian kova minusta. Eipähän tarvii niin paljoo vääntää tupista et saa mittarin punaselle![]()
![]()
![]()
Bike lehdessä on mainittu zx6r:n kierroksien olevan 100km/h kohdalla 5440 5. vaihteella. Itselläni on meinaan samanverran 6. vaihteella.
Miten teillä muilla ?
Kawasaki zx6r 636 vm. 03
Mulla on kans juuri noin niinkuin sulla noi kiekat. Ajattelin modata pyörää erilaisella takalokarilla johon tulee mukaan myös minivilkut... *(Hepa @ Huhti. 25 2003,21:20) kirjoitti
Älytön 6satku.
Lähteekö jengi Susikoski päräykseen ?
katuhaukka
Tänään sain valmiiks uuden takalokarin jossa orggis vilkut ja kilpi kiinni. Kilvelle ei vielä valoa, mutta maanantaina täytynee tilata.![]()
Laitan kuvan tonne albumiin jahka saan sen ensin taltioitua.![]()
Laita hyvä kuvakooste ja selvitys, koska ajattelin itsekin tehdä niin
Kawasaki zx6r 636 vm. 03
No eipä tullu kuvia otettua vielä leikkaus/poraus/viilaus vaiheessa. Mutta otan kuvia väleistä joihin kamera mahtuu.
Pahviin piirsin ja leikkasin mallin ja titaanilevystä sahasin virallisen version.![]()
Todella mahtavan näköinen taidan itsekin alkaa jossain vaiheessa tekemään moista.
Missä teetit tuon ekan huollon, vaikutti todella edulliselta. Soittelin tänään turku-rauma-pori-nakkila-raisio seudun valtuutettuihin huoltoihin ja hinnat oli n. 90 - 160 euroa sis. suodatin ja öljyt.
Kawasaki zx6r 636 vm. 03
Lahessa käytin Bike Pointissa, josta myös mopon ostin.
Onkos muuten muut "kutosen" ostajat ostaneet sitä "duck tail" katetta? Kun itse en ainakaan vielä ole kyseistä osaa saanut vaikka sen piti olla mukana jo pyörää hakiessa 22.3. Ja käyttöohjekirja puuttuu vieläkin. Ihmetyttää vaan.![]()
Mun piti se ducktail homma ottaa, mutta ajattelin että kumminkin tulee tyttöystävää kuskattua sen verran, että sitä saa olla repimässä koko ajan irti. Joten en ottanut. Mut tyttöystäväpä otti ja lähti, joten kai sen ankkapyrstön olis voinu sittenkin ottaa... *![]()
Mä ostan tuollaisen "Bad Ass" -kitin, joka sisältää samantyylisen rekkarinpidikkeen kuin tuo minkä Ave on kyhännyt, ja sit siin tulee messissä hiilari-minivilkut eteen ja taakse... Ainoo ongelma tulee rekisterikilven valon ja heijastimen kanssa. Ne on vissiin vähän niinku pakolliset ??![]()
katuhaukka
Mitäs se "duck tail" maksaa? Löytyykö jotain hyvia saitteja josta vois kattella kaikkea kivaa uuteen zx6r:n.
Kawasaki zx6r 636 vm. 03
Onks jossain ihan valmista kittiä takapäähän...? Mut eipä taida kitin teline olla titaania.
Ei oo minullakaan viel kilvelle valoja mut tommoset Bolt lightit pitäis laittaa. Ja sit meinasin ihan heijastinnauhan pätkän liimata johonkin, tai sit en.![]()
Kwaakun oma kate maksaa 112 ekkerii, muistaakseni.![]()
Mistähän noita Bolt Lightejä kantsis kysellä ?![]()
katuhaukka
Loimaalla toimiva putiikki nimeltä Benecars toimittaa kyseisiä valopultteja.