Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Ajattelin sittenkin ajella tämän kesän tuolla loistavalla -92 vuoden Kawalla ja jättää tehokkaamman pyörän hankinnan tulevaisuuteen... Onko vinkkejä miten saisi lisää potkua koneeseen? Yksi harkitsemisen arvoinen juttu on jos heivaa tuon 749 cc koneen tilalle ysin koneen, tuppaa vaan olemaan tyyriimpi homma... Eli miten onnistuu 15- 25 ponin lisääminen helpoimmin? Vinkkejä? Ideoita? Apua? Apua!
    ZXR 750 -92 ->ZXR 750R -92 ->Z1000 -05 ->ZX-6R -05->?
  2. #2
    Omassa ZXR:ssäni on pitemmät veivit, korkemmat männät, jyrkät nokat, säädettävät nokka pyörät ja putki/suuttimet vaihdettu. Kannattaa kuitenkin laittaa ennemmin se ysin mylly ja viriä sitä, menee kuulemma -92:seen swiduilematta. Viri osia löyty muistaakseni Suomen MP palvelusta. Saattaa helposti palaa saman verran täppiä ko laittais suorilta sen ysin myllyn.
  3. #3
    Odotin tähän viestiin edes muutamia vastauksia onhan ZXR kuitenkin sen verran klassikko pyöränä, että luulisi kawaistien kommentoivan suuntaan tai toiseen...mutta, mutta...
    Taitaa olla vaan nuo 6R ja 9R ne pyörät, jotka enää kiinostavat...????
    Taidanpa soittaa Vesteriselle...
    ZXR 750 -92 ->ZXR 750R -92 ->Z1000 -05 ->ZX-6R -05->?
  4. #4
    Alle -98 ZX9R:n pata sopii. UudeNpi liian leviä.
  5.  
  6. #5