Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 31:sta
  1. #1
    Sellasta kyselisin, että mitä mieltä olette noista Kawasakin Ninjoista, kun on ollu mielessä ostaa joku vähän pienempi ninja esim. 600 kuutioinen niin mitä mieltä ootte niistä?
    Kokemuksia ja mielpiteitä?!
    Kiitos jo etukäteen!
  2. #2
    Ninjat on huippuja mutta älä laita kuus satkua, tulee vaan kalliiksi vaihtaa isompaan. Ite oon ajellu 4 kesää 750 zxr:llä, on superbike kit:iä, tehoputki ja uudelleen välitetty laatikko. mukava pyörä ajaa, kawan heikko puoli venttiileissä, yhesti on uusittu. pyörän väri on koko vihreä ja vaikutan Oulussa.
  3. #3
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">...mutta älä laita kuus satkua, tulee vaan kalliiksi vaihtaa isompaan[/QUOTE]<span id='postcolor'>

    Ihan mielenkiinnosta, mitä tarkoitit tuolla? Tottakai sitä rahaa joutuu väliin laittamaan ja "kalliiksi" tuleminenhan on ihan omasta lompakon paksuudesta kiinni Tuleeko se sitten jotenkin halvemmaksi vaihtaa 750 cc esim. 900 cc:seen jos ei jopa 1200 cc Ninjaan?
  4. #4
    joopa joo...
    mietin ite että onko 750 sopiva alotus pyöräksi ja eka kesän lopusa tekimieli vaihtaa isompaan ninjaan.
  5. #5
    Ninja olisi hieno pyörä.. mutta työn puolesta ajelen aika pitkiä matkoja ja silloin tällöin pitää olla tavaratilaakin ja Ninjoihin ei vissiin kunnon laukkusarjaa kiinni saadakkaa.. tiedän, Ninja ei ole Touring pyörä...
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  6. #6
    Hienoja pyöriä jos lujaa tahtoo ajaa .
    Kaupunki ajo ehkä vähä hankalaa .
  7. #7
    No ninjat on parhaita!!=) Mulla on zx-6r -01 ja ei kyllä o mitään valittaminsta. Pitkätkin reissut sujuvat joten kuten, sillä on mukava ajaa lujaa ja kyllä kaupunki ajo sujuu ilman mitään häiriöitä.
    Aivan mainio pyöra!!
  8. #8
    Kyllähän ne Ninjat aikamoisia päänkääntäjiä on, ja perhanan pirteitäkin! Kyllä sellaisella kehtais ajella, tiedä vaikka sitten joskus tulevaisuudessa laittaisi sellaisen.
    Die, spamming faget.
  9. #9
    Itse vaihtaisin mielelläni Ninjaan, mutta tuppaa olemaan tuo matkatavara ongelma... eli kovat laukut pitäisi saada kiinni ja käsittääkseni Ninjaan tuo mahdotonta...

    12R on hemmetin hieno pyörä!!
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  10. #10
    Kyllähän tuollainen 600 kuutioinen riittää aivan mainiosti, eihän isommasta päästä kannata ikinä aloittaa, kuitenkin kun vaihtaa niin aina vaihtaa saman kokoiseen/isompaan...

    Muutenkin tuossa on jo sen verran tehoa ettei jää jalkoihin seurassa kuin seurassa...
    <br />
  11. #11
    Hemmetin tyylikkäitä pyöriä, mutta osta ihmeessä ekaksi sellainen, mistä tykkäät. Kyllä sen seuraava huolii mielellään. Kevyt pyörä on kevyt käsitellä, 1200 painaa jo jonkin verran enemmän ja se voi jo olla hiukka hankala kaupungissa.

    Oletko itse iso vai pieni? Omalla koollakin on selvä vaikutus siihen, mikä on kiva. Tuo Tuutti on tällaiselle ylipainoiselle papparaiselle mopo, mutta jollekin kevyelle miehelle se on aika rohjake.

    Tuutista turbo ja kuskista urpo?
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  12. #12
    Ninjat on mun mielestä todella näyttäviä ja mielikuva on tosi sporttinen. Olen itse hankkimassa ensi keväänä uutta pyörää, suzuki vanhus saa väistyä - se on mulle iso investointi, joten se pitää harkita tarkkaan

    mielenkiinnon kohteet on vaihdelleet lähes viikottain, pitkään mä haaveilin bandit 1200s:stä, mutta luettuani bike-lehden, jossa on 600:set vertailussa kävin kattelemassa zx6r:ää. Kerrassaan hieno ja laadukkaan oloinen peli, uutta ei ollut koeajettavissa (bw-vantaa), mutta kävin 37t ajetulla 90 mallilla kokeilemassa. Siinä on 98hp? kun uudessa on 113hp?

    AIvan mahtava ajettava, menee kuin juna ja kiihtyy *riittävästi*, tuskin tarvitsee kulkupuolta hävetä missään seurassa ja se mistä pidin oli kevyen pyörän käsittelyn vaivattomuus ja helppous.

    EN ole näitä uudehkoja keskiluokan sportteja aiemmin ajanutkaan, mutta kyllä yllätti positiivisesti.

    Minä ainakin kirjoitan säästöpossun kylkeen zx6r
  13. #13
    Ainut vaihtoehto on zx-10 tai zz-r 1100
  14. #14
    Ainahan ninjoissa on noita tavaratilaongelmia ollut. Joskus oli zetorissa (zzr1100) kankaiset sivulaukut, mutta se oli aika haettu ratkaisu. Ysiärrän ja kaksitoistasen kanssa en ole käyttänyt kuin totebagia. Tavarathan siellä on sekaisin, mutta sen saa jonkinlaiseen oortnunkiin takamatkustajan paikalle tai tarvittaessa vähän taemmaksikin. Sitten on tietysti tankkilaukku ja tarvittaessa tavaraputki pyörän vasemmalle kyljelle.
    Tavarankuljetusongelmat Ninja korvaa sitten ajettavuudellaan.
    Suosittelen

  15. #15
    ninjahan on aika laaja käsite kawasakin mallistossa.
    yleensä sporttisia, motarimenijöitä, jotkut radallekin kovia kisapelejä...
    ensimmäinen ninjaksi kutsuttu oli gpz900r vm.1984 alkaen...
    sen jälkeen erilaisille markkina-alueille ja myyntitarkoituksiin on ninjoiksi kutsuttu monia kawasakeja.
    rx1000, räksä,,,
    zx10, kypä,,,
    zzr1100, zetori,,,
    zzr600, pikkuzetori,,,
    gpz500-600...
    gpx500-600
    gpx750...
    gpz750...
    zx6r
    zx9r
    zx12r
    joitakin mainitakseni...
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  16. #16
    Lainaa (Guest @ Huhti. 15 2002,21:04) kirjoitti
    Sellasta kyselisin, että mitä mieltä olette noista Kawasakin Ninjoista, kun on ollu mielessä ostaa joku vähän pienempi ninja esim. 600 kuutioinen niin mitä mieltä ootte niistä?
    Kokemuksia ja mielpiteitä?!
    Kiitos jo etukäteen! *
    Osta C-mallin 04-05 Zx 10 R se on oikea ninja aloittelijalle ja kuulemma vielä vähän kokeneemmallekkin
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  17. #17
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 23 2010,02:44) kirjoitti
    Lainaa (Guest @ Huhti. 15 2002,21:04) kirjoitti
    Sellasta kyselisin, että mitä mieltä olette noista Kawasakin Ninjoista, kun on ollu mielessä ostaa joku vähän pienempi ninja esim. 600 kuutioinen niin mitä mieltä ootte niistä?
    Kokemuksia ja mielpiteitä?!
    Kiitos jo etukäteen! *
    Osta C-mallin 04-05 Zx 10 R se on oikea ninja aloittelijalle ja kuulemma vielä vähän kokeneemmallekkin
    No tätä mallia en kyllä aloittelijalle suosittele millään mittarilla
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  18. #18
    Wau... Eihän tämänkään ketjun ensimmäinen aloitus vuosi ole kuin 8 vuoden takainen... Taitaa olla omanlaisensa ennätys ketjun noston saralla.
    Eikähän alkuperäinen ostaja ole jo kawansa hankkinut
    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

    Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

  19. #19
    Ja myynyt. Ja se pyörä on varmasti myyty ja ostettu jo useamman kerran. Valoja..
    Kawasaki ZX-6R -98
    EX Honda CBR 125R -04
  20. #20
    Silti suosittelen isomman ninjan hankkimista
    "If speed kills, I'm a dead man"
  21. #21
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Tapauksesta riippuen mä ninjan voisin huolia. *Esim. tän mä huolisin:



    Näitä puolestaan tapaa su-ma öinä turhankin usein:

    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  22. #22
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 23 2010,02:44) kirjoitti
    Lainaa (Guest @ Huhti. 15 2002,21:04) kirjoitti
    Sellasta kyselisin, että mitä mieltä olette noista Kawasakin Ninjoista, kun on ollu mielessä ostaa joku vähän pienempi ninja esim. 600 kuutioinen niin mitä mieltä ootte niistä?
    Kokemuksia ja mielpiteitä?!
    Kiitos jo etukäteen! *
    Osta C-mallin 04-05 Zx 10 R se on oikea ninja aloittelijalle ja kuulemma vielä vähän kokeneemmallekkin
    Aika amerikan temppu ostaa vuonna 2002 kawan ZX10R, edes 04-05.



    KTM 690SM
  23. #23
    WANHA
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  24. #24
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 23 2010,02:44) kirjoitti
    Lainaa (Guest @ Huhti. 15 2002,21:04) kirjoitti
    Sellasta kyselisin, että mitä mieltä olette noista Kawasakin Ninjoista, kun on ollu mielessä ostaa joku vähän pienempi ninja esim. 600 kuutioinen niin mitä mieltä ootte niistä?
    Kokemuksia ja mielpiteitä?!
    Kiitos jo etukäteen! *
    Osta C-mallin 04-05 Zx 10 R se on oikea ninja aloittelijalle ja kuulemma vielä vähän kokeneemmallekkin
    Hämees on vähän hitaampaa porukkaa
  25. #25
    Lainaa (mapxx @ Kesä. 23 2010,17:28) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 23 2010,02:44) kirjoitti
    Lainaa (Guest @ Huhti. 15 2002,21:04) kirjoitti
    Sellasta kyselisin, että mitä mieltä olette noista Kawasakin Ninjoista, kun on ollu mielessä ostaa joku vähän pienempi ninja esim. 600 kuutioinen niin mitä mieltä ootte niistä?
    Kokemuksia ja mielpiteitä?!
    Kiitos jo etukäteen! *
    Osta C-mallin 04-05 Zx 10 R se on oikea ninja aloittelijalle ja kuulemma vielä vähän kokeneemmallekkin
    Hämees on vähän hitaampaa porukkaa
    Eli kawa just hyvä valinta. Bimmereiden nopeatempoisuus voisi olla jo hieman liikaa, saati suzukien... *
    Supermoto
  26. #26
    Piraatit > ninjat!
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  27. #27
    Ihan paskoja
  28. #28
    No sehän on käypänen peli kenelle vain MOT





    R1100S & Gospel Rider


    Määränpäätä kohti

    -Get away-
  29. #29
    Ninjat on muuten samuraiden salaisia agentteja !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  30.  
  31. #30


    Eipä tässä muuta.
    ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen