Miten transalpin penkki nousee vai nouseeko ollenkaan? ostin just vm 93, enkä ostohetkellä muistanut kysyä myyjältä.*
![]()
Mihinkä sen pitää nousta vai tarkoitatko että irti pois paikoiltaan. Se on ruuveilla kiinni rungossa.![]()
Joo, kiitos avusta, selvis kyllä!![]()
![]()
Aloittelija se olen minäkin tavallaan ja tuon transalppini ominaisuuksia opettelen näin talven ratoksi. Netistä näyttää löytyvän aikapaljon tietoa, englanniksi kylläkin. Onnittelut vaan hyvän valinnan johdosta![]()
mites ne katteet lähtee irti ettei tule rikottua,etenki ne keski osat joista ala kiinnikkeet kulunu rikki ja miten saa hyvin korjattua???
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Guest @ Maalis. 13 2003,15:43)</td></tr><tr><td id="QUOTE">mites ne katteet lähtee irti ettei tule rikottua,etenki ne keski osat joista ala kiinnikkeet kulunu rikki ja miten saa hyvin korjattua???[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Mitenkä ja mitkä kulunut rikki? Tarkoitatko katteen muovitappeja jotka laitetaan kumipuslaan (reikä kumi reunoin). Vai kumiholkkeja jotka ovat etukatteen liitoskohdassa?
tarkotan keskikatteen alakorvia jossa reikä kumipuslaa varten,elikkä se reikä kulunu auki.samoin kun sivumuovista se tutti joka menee kumirinkulaan.
Sovella noita edellä mainittuja kumimuttereita katteen kiinnitys korjauksiin, niitä saa eri kokoisia kumitarvike kaupoista.
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Guest @ Maalis. 14 2003,10:58)</td></tr><tr><td id="QUOTE">tarkotan keskikatteen alakorvia jossa reikä kumipuslaa varten,elikkä se reikä kulunu auki.samoin kun sivumuovista se tutti joka menee kumirinkulaan.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Jos reikä on kulunut, siihen voi laittaa suuremmat/paksummat kumikaulukset tai kuten edellä opastettiin sovella kumimuttereita. Isompi reikä niin osta isompi "kumimutteri".
mä tein kokonaan uudet kiinnikkeet katteisiin muovi metallista, se on kunnon kamaa, kuivuu kivikovaksi. sitä saa rautakaupoista halvalla!!![]()
![]()
Minä en ole koskaan väärässä, vaan saatan joskus erehtyä!
http://www.bike.fi/valokuv....095.jpg
Honda CBR 1100 XX -04
onko tietoo, onko iso homma vaihtaa transuun jarrupalat, eteen ja taakse??? aloittelija myös..
janne pasanen
Ekalla kerralla meni n. 15min per pää. *Nykyään vähän alle. Eli aika yksinkertainen toimenpide. Mulla on "93 malli, eli yhdellä etujarrulevyllä. Tuskin uudempiin tuplalevyllisiin on juurikaan vaikeampi.
Yamaha DT 125 LC "87 1994-1996
Honda CB125T "81 ~2002-
Honda Transalp 600 "93 *2002-2008
Yamaha TDM 900 "04 * 2008-2010
Yamaha TDM 850 "91 2011-
jep,jep.. mulla on vm.90... joten eiköhän se sit meikäläiseltäkin onnistu?? onko tietoo mistä sais halvalla noita jarrupaloja?? minkä hintasia.. about??
janne pasanen
Varmasti onnistuu. Siinä ei montaa pulttia tarvitse aukoa. Palat maksaa muistaakseni n. 25€ pari, eli n. 50€ koko pyörään. Luulis Hesassa olevan montakin putiikkia joista löytyy hyllytavarana. Helposti nuo tilaakin esim. >>>Täältä<<<
Yamaha DT 125 LC "87 1994-1996
Honda CB125T "81 ~2002-
Honda Transalp 600 "93 *2002-2008
Yamaha TDM 900 "04 * 2008-2010
Yamaha TDM 850 "91 2011-
no, ei paha hinta... ostin just transun.. on eka-pyöräni.. näyttäis olevan samat vaivat.. noi katteet "repsottaa", tutit lohjennut.. onko odotettavissa muita vaivoja.. en kerinnyt ajaa kuin 100km.. tuntu kyllä hyvältä pyörältä.. onko kokemuksia??
janne pasanen