Eipä se minunkaan VTR öljyä kuluttanut. Sellaisen jutun huomasin, että mikäli öljyt tuli tarkastettua heti sammuttamisen jälkeen, näytti pinta laskeneen. Puolen tunnin jälkeen tilanne oli normalisoitunut.(MarcusB @ Kesä. 16 2011,22:11) kirjoitti
GSX1250FA
XJR1300
Hyvä et pääsit noinkin pitkälle, mun veturis meni jo 28 tkm:n kohdal...(teme66 @ Kesä. 16 2011,21:15) kirjoitti
Helkama jääkäri...
ex. VieTeRi 1000F '99
ex. Suzu gsxf 750
ex. Yammu DT125
ex. Vespa Primavera 125
ex. Tunturi Tiger
ex. Tunturi SS
ex. Honda XR80
Tuolla keskustelua vfr:n clipareista ja vähän muustakin aiheeseen kuuluvasta(jleino @ Touko. 28 2011,13:51) kirjoitti
VTR tankokeskustelu
Helkama jääkäri...
ex. VieTeRi 1000F '99
ex. Suzu gsxf 750
ex. Yammu DT125
ex. Vespa Primavera 125
ex. Tunturi Tiger
ex. Tunturi SS
ex. Honda XR80
Tuli siinä sit hankittua ensimmäinen pyörä ja pitkien pähkäilyjen ja koeajojen jälkeen vaihdoin rahani VTR1000 F '04:seen..Ihan loistava peli ajaa ja kaikki pelaa hyvin mutta vakioputket on kyl liian hiljaset! Kokemuksia otan mielelläni eri putkista..ja samalla joku voi kertoo kuinka vaihto tapahtuu kun en mikään tekniikan ihmelapsi ole!
VTR1000F
Tein juuri runsaan parin tuhannen kilometrin ajelun VeTuRilla, emäntä kyydissä.
On se vaan uskomaton työjuhta tuo pyörä. Ei elettäkään että sitä olis häirinny lähteä näin viidenkympin (50tkm) kriisissä pienelle parin tonnin juoksulle melkein Lappiin ja takaisin. Käytiin aika paljon myös suurimmissa kaupungeissa pyörimässä, kuten matkantekoon kuuluukin. Joka kerta käynnistyi laakista, eikä yskiny, pätkiny tai osoittanu mitään kränää jatkuvaa yli satasta ajamista ja ohittelua kohtaan.
Miinuksina voin kertoa että tuossa pyörässä puutuu kuskilla haarat ja kyyditettävällä perse. Penkki ei ole siis parasta mahdollista ja koneesta johtuva tärinä yhdistyy anaalin rankaisuun. Ainakaan itselläni ei muut paikat tulleet kipeeksi ollenkaan, joka taas on huomattava plussa entisiin mopoihin verrattuna.
Muuten aivan ääretön matkamopo! Meilläkin oli aika paljon painoa kyydissä ja mukavasti jaksaa ohi mennä. On suuntavakaa, eikä tuulinen ilma jaksanut häiritä pidemmälläkään juoksulla.
Oli myös ihan hyvä idea jättää Devilin rööreihin noisekillerit paikalleen. Säästy korvat suurimmalta tuholta. *
KTM 640 "Monster"
Eipä tuo putken vaihto mitään salatiedettä ole kun,taitaa enimmäkseen mennä tuohon vaimentimien vaihtamiseen koko putkiston sijasta.(Naape @ Heinä. 04 2011,13:30) kirjoitti
Itsellä Laserin hot-camit kiinni ja kyllähän tuosta mölyä lähtee niin että,kuulee onko käynnissä ja metsän eläimetkin tietää varautua kun kuuluu pörinät kauas
tuolta youtubesta taitaa löytyä ääninäytteitä erillaisista putkista jollei muuten pääse vertailemaan livenä..
Indian Sport Chief -23
ex. BMW R1200R -17
ex. Triumph ST 1050 -10
ex. Aprilia SL1000 Falco - 01
ex. Honda VTR1000F -98
ex. Honda CB750F -83
ex. Honda CB125TDC -84
Joo, tänään kävin postista hakemassa. Olipa oikea logistiikan riemuvoitto tämä *(tth78 @ Heinä. 01 2011,16:38) kirjoitti
Eipä tossa asennuksessa kummempaa, paitsi että katteen kiinnitystä pitää vielä miettiä. Järjestin siihen jo lisätilaa, mut ei ihan riittänyt. Laittelen kuvia kun on valmiimpaa.
Veturi
Kertokaapas tietäjät, miten saada etujousitusta jäykemmäksi? Tuntuu meleko löysältä. Stefat ja öljyt vaihdettu viimetalvena, joten öljymäärästä ei pitäis olla kiinni. Onko noissa tolpissa mahdollisuutta säätää mitä kaikkea?
Husaberg FE450 Supermoto 2007
Tolpan yläpäässä on säädöt jousen esijännitykselle ja paluuvaimennukselle. Molemmissa kiinni päin kiristää. Paljon noihin on vaihdettu jäykempää jousta, jenkkifoorumilla (www.superhawkforum.com) löytyy juttua sekä sisukalujen muutoksista että koko tolppien vaihdosta.(Riksteri @ Heinä. 06 2011,11:04) kirjoitti
Ex: KTM 990 SM R
Ex: VTR1000F FireStorm
Ex: VFR750F
Öhlärin jouset kustantaa satasen paikkeille ja keulan toiminta paranee koko rahan edestä.
Pitpro Prolite
VTR kilo F
Olisiko joku kiinnostunut Haynesin kirjasta?
Myytävänä
Punainen Honda VFR 750F -90 -> Honda VTR 1000F -97 -> Aprilia SL 1000 Falco -00
V2 = Voima + Vääntö
Minä muttet aikonu postittaa. no can do.(Topo68 @ Heinä. 10 2011,19:35) kirjoitti
![]()
RF600R 93´ --> ZX10R 05´ --> VTR1000F FireStorm
Minä oon luultavimmin loppuviikosta Nivalassa(Hontamies @ Heinä. 10 2011,20:37) kirjoitti
Kunhan saan täällä ensin vakuutusasiat hoijettua.![]()
Punainen Honda VFR 750F -90 -> Honda VTR 1000F -97 -> Aprilia SL 1000 Falco -00
V2 = Voima + Vääntö
mikäköhän mahtaa 1000f vaivata ku hyytyy vesisateella?ensin loppuu veto ja sen jälkeen alkaa polttaan putkessa ja sitten sammuu. lähtee heti käyntiin kuitenkin mutta käy tovin huonosti ja käynti paranee pikku hiljaa. sytkä hommiahan tuo on mutta missä vika?
onko tulpanhatut ehjät ja kunnolla paikallaan, ettei pääse vettä tulpanreikiin?(neon @ Heinä. 16 2011,14:38) kirjoitti
Honda CB600F Hornet
Kuulostaisi ihan tulpanhattu ongelmilta..itselläkin oli pätkimistä ja yskimistä havaittavissa aina kun joutui kosteammalla kelillä ajamaan niin,että rapa lensi.
Etummaisen sylinterin tulpanhattu oli kursittu kokoon nippusiteillä ja pyhällä hengellä,kun entinen omistaja ilmeisesti vääntänyt hatun poikkionneksi löytyi purkaamosta varaosana ja sen jälkeen toiminut mainiosti..
myöskin tuo etulokasuojan "pidennyspala" on harkinnan arvoinen koska orginal lokari aika lyhyt ja tuntuu ohjaavan tuon vesisuihkun aika hyvin etummaisen sylinterin päälle.
Indian Sport Chief -23
ex. BMW R1200R -17
ex. Triumph ST 1050 -10
ex. Aprilia SL1000 Falco - 01
ex. Honda VTR1000F -98
ex. Honda CB750F -83
ex. Honda CB125TDC -84
Etupytyn tulpanhattu varmaan kaikkein todennäköisin mutta muistan myös lukeneeni semmoisesta että tankin huohotusletkun pää jos kastuu sopivasti niin tekee siihen vesilukon ja jonkun ajan päästä hyytyy kun tankkiin tulee tarpeeksi alipainetta. Jos johtuu tuosta niin tokenee heti kun avaat tankin korkin, ja jos näin on niin laita letku eri paikkaan.
Ex: KTM 990 SM R
Ex: VTR1000F FireStorm
Ex: VFR750F
jos jollain on tietoa asiasta niin otetaan mielellään vastaan. Itse viikon verran veturimiehenä heilutellut ja takapenkin tixtex matkustaja samoissa ajatuksissa, en alkuun uskonut ja lakkasi ottamasta tankista vastaan , niin tuntee kyllä kasseissa että saattaa siinä kädet olla vähän kovilla pidemmillä matkoilla. muuten tosi kiva peli, vielä kun tottuisi tuohon tärinään. Naispuoleiset kun pistäis pienen nystyrän penkkiin niin siinä sais ajonautinto aivan uuden käsityksen(Shakal @ Kesä. 02 2011,11:55) kirjoitti
![]()
Member of P E T U Racing Team
Olisko sellainen takapenkin päälle laitettava liukueste ratkaisu ongelmaan? En muista kyseisen päällisen merkkiä mutta ebayssa oon nähnyt ja ajattelin ainakin itselle tilailla, kun hintakin tais olla jotain alle 20€. Tuntuu pidemmän päälle raskaalta kun kyytiläinen valuu selkään jarrutuksissa.(pgr81 @ Heinä. 17 2011,23:26) kirjoitti
Ootteko laittanu 190 leveitä renkaita veturiin? Millaisia kokemuksia? Itsellä renkaanvaihto edessä ja oon miettiny josko sitä laittais vähän leveemmän taakse...
Honda VTR1000F
Triboseat(RBA @ Heinä. 18 2011,10:14) kirjoitti
Honda CB600F Hornet
Kiitos! Siinähän se on(frostBite @ Heinä. 18 2011,10:17) kirjoitti
![]()
Honda VTR1000F
(neon @ Heinä. 16 2011,14:38) kirjoitti
(kooma @ Heinä. 16 2011,21:35) kirjoitti
Ääni tälle letkulle, tankkiin syntyy sen verran imua, ettei moottori saa soppaa. Letkun korvaaminen halkaisijaltaan suuremmalla auttaa myös. Tulpanhatut ei omassa veturissa aiheuttaneet koskaan ongelmia, vaikka ajoi päivän kaatosateessa...
Pappis -> Raisu -> S1 -> KLR600 -85 -> GSX-R750 -96 -> XT600E -99 -> VTR1000F -02 -> GeländeStraße -03 -> GeländeStraße Adv. -09
Triboseat[/quote]
Kiitos! Siinähän se on[/QUOTE]
tuota pitää kyllä koittaa.
Member of P E T U Racing Team
omani teki tänään juurikin saman tempun.(neon @ Heinä. 16 2011,14:38) kirjoitti
mahtaako sitten johtua tulpan hatusta vai huohotinputkesta, mutta kahdeksan kertaa hyytyi n40 km matkalla. tehot katosi ja kun laittoi kytkimen pohjaan niin sammui, ennen kuin vauhti hyytyi kokonaan lähti napista laittaen käyntiin ja taas mentiin hetki eteenpäin. kun pääsin pois vesisateesta ja asfaltti kuivui ei tehnyt enää kertaakaan.
Member of P E T U Racing Team
Kokeile seuraavan kerran käyttää tankin korkkia sen verran auki, että tankkiin "suhahtaa" korvausilmaa. Jos pääsee pitemmälle ilman sammumista, niin syy on ilmeinen.(pgr81 @ Heinä. 21 2011,18:38) kirjoitti
Pappis -> Raisu -> S1 -> KLR600 -85 -> GSX-R750 -96 -> XT600E -99 -> VTR1000F -02 -> GeländeStraße -03 -> GeländeStraße Adv. -09
joo koitan, ei vaan tullut siinä sateessa kun kalat ui vastaan aukoa tankin korkkia tai mitään muutakaan ja kun tosiaa lähti käyntiin sen pienen sammuneena rullamisen jälkeen. tosin myös toivon etten hetkeen tollasessa sateessa joutuisi ajeleen.(Defiance @ Heinä. 21 2011,19:28) kirjoitti
Member of P E T U Racing Team
Mikähän muu kun seosruuvit on mettässä kun ei meinaa lähteä aamulla kylmällä käymään... Työpäivän jälkeen hörähtää normisti... Aamusta saa vaan sahata niin perkelesti ja ampuu putkeenkin mukavasti ennenkun starttaa...
Täähän piti alkukesästä mulla semmosta nypytystä ja ampu kaasareihin takasippäin tasakaasulla, tämän korjasin ottamalla seosruuveja pirusti rikkaammalle niin lähti pelaan komeesti.
ZX12R -03
Onko kaasareitten kumikurkut kunnossa?(SpedeX @ Heinä. 26 2011,09:57) kirjoitti
Pappis -> Raisu -> S1 -> KLR600 -85 -> GSX-R750 -96 -> XT600E -99 -> VTR1000F -02 -> GeländeStraße -03 -> GeländeStraße Adv. -09
Jos jotakuta kiinnostaa VTR:ään sopivaksi muokatut VFR:n clip onit niin kurkatkaapa Myynti ilmoitus
Juu tiedetään ettei tää ole myyntipalsta mut täällä vaikuttavat potentiaaliset ostajat näin spesifisille osille...
Helkama jääkäri...
ex. VieTeRi 1000F '99
ex. Suzu gsxf 750
ex. Yammu DT125
ex. Vespa Primavera 125
ex. Tunturi Tiger
ex. Tunturi SS
ex. Honda XR80