Sivu: 16 / 46:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6141516171826 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 451:stä 480:een 1355:sta
  1. #451
    Lainaa (Harrry @ Helmi. 22 2011,13:08) kirjoitti
    Lainaa (Torsti @ Helmi. 05 2011,12:57) kirjoitti
    Yksinpuhelu jatkuu. Tiivisteiden uusiminen ei vaikuttanut mihinkään.
    Eipä taida olla uudetkaan kohdallaan?
    Aika hankala niitä on laittaa väärin paikoilleen. Tiiviste on kuparirengas, joka menee uritukseen.
    Toki mahdollistahan sekin on.



    GSX1250FA
    XJR1300
  2. #452
    Aikaisemmin mainittu naputus kuuluu kytkimestä. Se poistuu, kun löysää kytkintä vaihde päällä.
    GSX1250FA
    XJR1300
  3. #453
    oisko kellään tietoa et miten tuo kappan perälaukku teline tulee 1000F:ään kiinni.kun ei oikein löydy mitään ruuvin paikkoja mihin nuo raudat sais kiinni.
  4. #454
    Telineen etupuolella tulee kiinni samoin pultteihin johon takajalkatapit ovat kiinni runkoon, pidemmät pulttit tuli telineen mukaan. Perässä tulee U -tyyppiset kiiinikkeet joka laitetaan rungon ympäri kiinni ja teräspala jolla on reikä tulee katteen alapuolella. Mun telineen mukan oli kanss suht. hyvät kuvat mukaan.. eikä ollut muutenkaan mitään vaikea asentaa, mutta takakate piti vissiin irrottaa.

    Toivottavasti saat jotain selvää mun tekstistä. *

    laitan varmuuden vuoksi muutaman kuvan..




    tohon yhteen pulttin se kiinnitetään..


    tämä on se U - mallinen kiinnikke




  5. #455
    Ahaa eli noin sen kuuluisi olla *
    omassa veturissa aiempi omistaja oli tehnyt hmm hieman "raaemman" kiinnityksen *



    Indian Sport Chief -23
    ex. BMW R1200R -17
    ex. Triumph ST 1050 -10
    ex. Aprilia SL1000 Falco - 01
    ex. Honda VTR1000F -98
    ex. Honda CB750F -83
    ex. Honda CB125TDC -84
  6. #456
    no joo ilmankos en niitä saanutkaan sopimaan, mulla ei ole kuin nuo raudat vain,tuli mopon mukana viimekesänä joten kaikki kiinitykseen tarvittavat osat on jossakin ja mitään ohjeitakaan ei tullut rautojen asennukseen. täytyypä käydä asioimassa kappaa myyvässä liikkeessä ja kysästä olisko myydä pelkät kiinnitys tarvikkeet. tai sitten säästän ja teen itse * eli kuvan yksi(1) ja kolme(3) osat puutuvat...
  7. #457
    Veturin ketjujen vaihto. En ole aikaisemmin itse vaihtanut. Saksasta saa 100 euroon päättymätön (endlos) DID:n ketjun ja rattaat. Onko ne helppo laittaa paikalleen, vai joutuuko paljon purkamaan?

    Vai pitäiskö hommata ketjutyökalut. Ja tottaa avonainen ketju.

    http://www.motorradteile-hamburg.de/
  8. #458
    Jos työkalut pysyy kädessä niin itse niitattavat ketjut on helppo vaihtaa..itselläkin oli aluksi epäilyksiä tuon niittauksen kanssa varsinkin kun itse sen teki mutta todistetusti 3 vuotta pysyneet kiinni

    Toki oikeat työkalut jos hankkii niin vähemmän täytyy "soveltaa" itse niittasin lekalla ja vastakappaleena toimi 8kg käsipaino
    Indian Sport Chief -23
    ex. BMW R1200R -17
    ex. Triumph ST 1050 -10
    ex. Aprilia SL1000 Falco - 01
    ex. Honda VTR1000F -98
    ex. Honda CB750F -83
    ex. Honda CB125TDC -84
  9. #459
    tuli kerran niitattua toiseen mopoon ketjut ihan mirgelissä tehdyllä piikillä,vasaralla ja jessuksen suurella vastaraudalla.ja hyvin on pysyneet
  10. #460
    Ei tuo niittaaminen mikään hokkuspokkus-temppu ole, mutta eipä ole valmiiksi niitatun ketjun paikalleen laittaminenkaan. Jälkimmäisessä tapauksessa joutuu irroittamaan mm. vaihdevivuston akseliltaan, ketjusuojuksen ja vaimentimen, eli ei nyt ihan paha urakka sekään, jos niittaaminen ujostuttaa.

    Asiasta toiseen arvon VeTuRimiehet, kannattaa tarkistaa takajousituksen linkustosta alimman akselin neulalaakerit. Tuntuvat helposti imaisevan stefojen läpi vettä sisään ja joustaessa alkaa narisemaan, kun ruoste raiskaa.
    Pitpro Prolite
    VTR kilo F
  11. #461
    2002 mallinen pyörä on, mutta mitä olette ajatelleet tankata Veturiin ? Juttuja liikkuu mutta mitä uskoa ?
    pitäiskö vuorotella 95 ja 98 välillä ?
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  12. #462
    Ainakin dynojetin asennuksen jälkeen suositellaan 98:a... sitä oon muutenkin käyttänyt kun ei se niin paljoa kallliimpaa ole. Mutta eiköhän se 95 toimi ihan hyvin, joten laita sitä mikä parhaalta tuntuu...

    Toiseen veturiasiaan, eli alko kytkinnesteet vuotamaan joten irrotin työsylinterin ja sieltä sitten paljastui kasa mustaa paskaa. Soittelin tutulle mekaanikolle ja se sanoi että paska pääsee tunkeutumaan ketjukotelosta tiivisteiden läpi. No otin sen eturattaan kotelon irti ja oli kyllä niin täynnä kuraa et ihme että ratas edes pyöri. Joten suosittelen välillä avaamaan ja putsaamaan.

    Nyt vaan kovaa ajoa:-)
    Honda VTR1000F
  13. #463
    Paljonko menee öljyä 2002 veturiin?
    ZX12R -03
  14. #464
    Lainaa (SpedeX @ Huhti. 05 2011,12:48) kirjoitti
    Paljonko menee öljyä 2002 veturiin?
    Suodattimen vaihdon kanssa karvan alta 4 litraa, olisko ollut 3,7l. Kuivan koneen lukemaa en muista...voin tarkistaa kun pääsen himaan.
    Honda VTR1000F
  15. #465
    Lainaa (RBA @ Huhti. 05 2011,12:52) kirjoitti
    Lainaa (SpedeX @ Huhti. 05 2011,12:48) kirjoitti
    Paljonko menee öljyä 2002 veturiin?
    Suodattimen vaihdon kanssa karvan alta 4 litraa, olisko ollut 3,7l. Kuivan koneen lukemaa en muista...voin tarkistaa kun pääsen himaan.
    Sori, se olikin 3,9l suodattimen vaihdon yhteydessä.
    Honda VTR1000F
  16. #466
  17. #467
    Eihän kenelläkään oo jäänyt nurkkiin pyörimään vtr:ään huggeria tai undertailia? Olisin kiinnostunut ostamaan. Muitakin osia voi tarjota
    Honda VTR1000F
  18. #468
    Meikäläinen haluaa sliparit... markkinapuolella ilimootus...
    ZX12R -03
  19. #469
    Jees. VTR on vissiin vaihtumassa pienempään. Onhan tuo ihan kiva mopo, mutta vaihtelu virkistää. Tekee mieli kumota väite, että CBR600F on aloittelijoiden mopo, joten ajattelin hankkia sitten sellaisen kahdenneksanneksi pyöräksi. Katsotaan minkälainen se sitten on oikeasti.



    GSX1250FA
    XJR1300
  20. #470
    Lainaa (Torsti @ Huhti. 16 2011,22:57) kirjoitti
    Jees. VTR on vissiin vaihtumassa pienempään. Onhan tuo ihan kiva mopo, mutta vaihtelu virkistää. Tekee mieli kumota väite, että CBR600F on aloittelijoiden mopo, joten ajattelin hankkia sitten sellaisen kahdenneksanneksi(vittu mikä sana) pyöräksi. Katsotaan minkälainen se sitten on oikeasti.
    Aina se vaihtelu virkistää! Nyt Torsti pistät kaiken ylimääräisen vtr-sälän myyntiin...
    Honda VTR1000F
  21. #471
    Oisko kellään ylimäärästä Dynojetin suutinsatsia veturiin?
    Tai mistä firmasta nuo edullisesti sais?
    Editti: sliparit ja välejä lyhyemmäksi tarvis saaha kans jos
    jonku tallin perukoilta löytyis helpotusta asiaan...
    Ja speedohealeriki kelepaa...
    Oikeastaan kaikkea muuta tarvii paitsi pyörän kun tuli ihan
    vakio veturi hommattua.



  22. #472
    Tuntuu että tuo jakoketju vähän rallattelee välillä... Minkälainen homma on vaihtaa kiristäjä itse?
    ZX12R -03
  23. #473
    taaemman pytyn vaihtaa hetkes ilman kummempaa purkamista, etummaiseen joutuu vähän jo siirtelee palikoita et pääsee käsiks...mut ei oo kova homma.. Joku on varotellut et voi jako pompata jos ite vaihtaa mut en osaa siit sanoo enempää...ainakaan itsellä ei mihinkään pomppinut.
    Honda VTR1000F
  24. #474
    Lainaa (SpedeX @ Huhti. 21 2011,23:47) kirjoitti
    Tuntuu että tuo jakoketju vähän rallattelee välillä... Minkälainen homma on vaihtaa kiristäjä itse?
    Pari tuntia kun varaa niin riittää. Samalla uusii tulpat ja ilmanputsarin, sekä tarkastaa venttiilinvälykset.

    Minä laitoin kiristimiä vaihtaessa varalta ensin takapytyn YKK:aan, kiristin vaihtoon ja sitten sama etupytylle.
    Kannattaa ostaa myös tiivisteet niihin kiristimiin, koska vanhat saattavat mennä päreiksi irroituspuuhissa.

    E: Sekava kuvasepustus poistettu.



    GSX1250FA
    XJR1300
  25. #475
    Lainaa (Torsti @ Huhti. 22 2011,00:17) kirjoitti
    E: Sekava kuvasepustus poistettu.
    Sehän oli varsin kuvaava, ainakin itse ymmärsin paremmin kuvien kera

    Ed: Eiks sen ykk:n löydä periaatteessa ihan tunnustelemalla ja kurkkimalla tulpanreiästä?



    Honda VTR1000F
  26. #476
    ei välttämättä tarvitse kiinnittää huomiota jos olet huolellinen/rauhallinen asennuksissa,mutta tottakai männän ylä asennon saa selville vaikka laittamalla ruuvimeisselin tulpanreiästä sisään "puhdas"

    Itse en moisia tarvinnut kun rauhallisesti asensin ja varmistin ettei uusi kiristin pääse"lyömään" kiinni ketjuun asenuksessa..
    liekö sitten mukana sitä "hullun" tuuria taas




    Indian Sport Chief -23
    ex. BMW R1200R -17
    ex. Triumph ST 1050 -10
    ex. Aprilia SL1000 Falco - 01
    ex. Honda VTR1000F -98
    ex. Honda CB750F -83
    ex. Honda CB125TDC -84
  27. #477
    Ei muutakun sekava kuvasepustus vaan näkyville niin minäkin ymmärrän... Kun nyt en edes tiedä missä kiristäjät ovatten...
    ZX12R -03
  28. #478
    Itelläki pitäs vaihtaa kiristimet. Kuvallinen step-by-step ohje ois kova juttu. Kannattanee varmaan vaihtaa manuuaaliset kiristimet, jos vaihtoon alkaa? Jenkkifoorumilta löytyy kyllä jonkinlainen vaihto-ohje, mutta oispa sama suomeksi.
  29. #479
    Itse vaihdoin ihan nuo "automaattiset" kun jaksanut ulkomailta tilailla ja hyvähän se on aika ajoin verestää taitoja *
    jokaiseen kapistukseen minkä omistan olen ostanut "huoltokäsikirjan"..ei maksa liikoja ja sieltä löytää perus asiat..tietty täältä foorumilta löytyy "super-ammattilaiset"

    Itse pitäisin ongelmana noissa maunaalisissa tuon "ylikiristyksen" ..myönnän että tulee väännettyä kaikki "maata" vasten kiinni *



    Indian Sport Chief -23
    ex. BMW R1200R -17
    ex. Triumph ST 1050 -10
    ex. Aprilia SL1000 Falco - 01
    ex. Honda VTR1000F -98
    ex. Honda CB750F -83
    ex. Honda CB125TDC -84
  30.  
  31. #480
    Täältäkin plussat korjausoppaalle, auttaa monessa ongelmassa ja ne kuvat valottaa asioita paljon paremmin. Taisin maksaa omastani noin 35e, joka mielestäni maksaa itsensä takaisin hyvinkin nopeasti kun ei tarvitse arvailla.
    Honda VTR1000F
Sivu: 16 / 46:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6141516171826 ... ViimeinenViimeinen