Sivu: 15 / 46:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5131415161725 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 421:stä 450:een 1355:sta
  1. #421
    Lainaa (eriveto79 @ Elo. 06 2010,10:57) kirjoitti
    Lainaa (eriveto79 @ Elo. 03 2010,20:38) kirjoitti
    Lainaa (minizz @ Elo. 03 2010,16:25) kirjoitti
    Lainaa (eriveto79 @ Elo. 03 2010,11:18) kirjoitti
    Lainaa (minizz @ Touko. 12 2010,20:58) kirjoitti
    Morjens.

    Mikähän mahtais olla ongelmana kun veturi pitää 4,5 ja 6 vaihteella vedätettäessä pieniltä nopeuksilta asti metallista vinkunaa, ihan kuin hiekkapaperilla hiois metallia. joku laakeri menossa? vinkuna loppuu aina kun ottaa vedon kytkimellä pois.
    Kytkin ei luista mutta voisko muuten olla syyllinen? Pyöränlaakerit tuskin, sehän kuuluis kokoajan. Ketjutrataspaketti uudet, moottorista ei paikallaan eikä pienillä vaihteilla kuulu mitään havaittavia ylimääräisiä ääniä. Tuskin kuuluu ominaisuuksiin.
    Terve asiantuntijat!

    Itseäni kiinnostaa kovasti myös tuo metallinen ääni. Mistä mahtaisi johtua?
    Mulla hävis toi ääni omasta ku vaihto eri merkin öljyt...liekkö sitten tullut kytkimestä tms...
    Mitä öljyä laitoit? Ja millä öljyllä porukka yleensäkin on saanut VTR:n omasta mielestään toimimaan parhaiten?
    Nyt itseasiassa tarkemmin kuunneltuna, se ääni kuuluu 40km/h -> ja loppuu joskus 80km/h jälkeen kun muu melu kasvaa suuremmaksi. Ainakin jarrut "laahaa" eli saattaa tulla niistä tai sitten eturengaskin voi pitää ääntä. Näin olen kuullut/lukenut, että eturengaskin voi pitää mitä ihmeellisimpiä ääniä. Pyöränlaakerissa ei ainakaan äkkiseltään tuntunut mitään klappia. Täytyypi tutkia. Ja kytkin / vapaa / vaihde ei vaikuta ääneen.
    Itsellä taas kuuluu sellaista "pumppaavaa hurinaa" Ei sitä oikein osaa selittää, mutta vähän kuin vanhan höyryveturin lähtöääni. Vauhdin kasvaessa myös tuo tahti nopeutuu...

    Veturi se on, joten ei kait väliä
    - VTR 1000 F -99 (toistaiseksi musta)
  2. #422
    Ajelin aikani polttoaineen merkkivalo vilkuttaen ja kun kone alkoi lopulta yskimään ja nykimään, oli huoltoasema sopivasti muutaman 100 metrin päässä.
    Pystyasennossa täyteen liruttaen sain sopimaan 17,5 litraa ainetta tankkiin. Ja vuosimallihan on 2005. Hiukan jäätiin vielä 19 litrasta. Ite aloin jo epäillä vaikka mitä kun en ikinä saanut tankkiin enempää kuin 16 litraa.
  3. #423
    Lainaa (samthunder @ Touko. 13 2010,09:59) kirjoitti
    Olikos se niin että toinen, muistaakseni etummainen kaasari tulvii. Tähänkin ongelmaan oli lääke, muistelen ylivuotoletkun suunnan kääntämistä.

    Viisaammaat kertokoon tarkemmin.


    Omani ainakin teki samaa.
    joo elikkäs missäs päin tuo ylivuotoletku oikein on ja kuinka se pitäis suunnata jotta se olisi oikein.
    ja sitten viellä siitä tps anturin säädöstä, kun olin katsovani et siihen tulis useampi johto eli minkä johtojen välistä se 500 ohmia pitäs löytyä, vai katselinko ihan väärää johtonippua?
  4. #424
    Lainaa (moottoripyöräilevä @ Elo. 12 2010,18:13) kirjoitti
    Ajelin aikani polttoaineen merkkivalo vilkuttaen ja kun kone alkoi lopulta yskimään ja nykimään, oli huoltoasema sopivasti muutaman 100 metrin päässä.
    Pystyasennossa täyteen liruttaen sain sopimaan 17,5 litraa ainetta tankkiin. Ja vuosimallihan on 2005. Hiukan jäätiin vielä 19 litrasta. Ite aloin jo epäillä vaikka mitä kun en ikinä saanut tankkiin enempää kuin 16 litraa.
    Sama täällä, bensa meinasi loppua ja rullaamalla mittarille. 17,5 meni tankkiin vaikka 19 pitäs mahtua? Ihmetystä herätti
    -03 mallisella mennään.
    Honda VTR1000F -03
    Yamaha Fazer 600 -98
    Suzuki Marauder 800 -97
    Kawasaki VN 750 -89
    Suzuki GR 650 -85
    Honda CB 250 -83
    Honda CB 125 -78
  5. #425
    Olisi varastossa Belly Pans tuplavalosetti veturiin. Vastaavanlainen kuin tässä kuvassa. Väriltään punainen. Jos kiinnostusta löytyy, voi kysellä vaikka yksityisviestillä.
    Honda vtr 1000f -03
  6. #426
    Oolrait. VTR on ollut pari viikkoa ja tuli tuossa laitettua vakioputket paikalleen, kun ei oikein korvat kestä noita MIGin slipareita. MIGeillä ei allamainittua jostain syystä havainnut...

    Koneesta kuuluu mielenkiintoinen naputus tyhjäkäynnillä joka varmaan kuuluu asiaan, mutta kiinnostaa nyt kuitenkin kuuluuko samanlaista muilla.
    En ole päässyt vertailemaan kun en ole tällä perällä vastaavaan vielä törmannyt. Ohessa ääninäyte.

    VTR naputtaa



    R1100RS
  7. #427
    Lainaa (Torsti @ Syys. 06 2010,18:36) kirjoitti
    Oolrait. VTR on ollut pari viikkoa ja tuli tuossa laitettua vakioputket paikalleen, kun ei oikein korvat kestä noita MIGin slipareita. MIGeillä ei allamainittua jostain syystä havainnut...

    Koneesta kuuluu mielenkiintoinen naputus tyhjäkäynnillä joka varmaan kuuluu asiaan, mutta kiinnostaa nyt kuitenkin kuuluuko samanlaista muilla.
    En ole päässyt vertailemaan kun en ole tällä perällä vastaavaan vielä törmannyt. Ohessa ääninäyte.

    VTR naputtaa
    No itsellä oli samalaite reilun vuoden ja jonkin verran km tuli ajettua eikä se kyl pitäny ikinä tollasta ääntä...pakosarja vuotaa tms on pakko olla....
    Honda cbr Fireblade 954 vm 2003
    Honda VTR 1000F vm 2000
    Honda cbr 600F vm 1992
    Yamaha Virago 535 vm 1999
  8. #428
    Voisihan tuota kokeilla kiristellä pakosarjoja. Eipä tullut mieleen, vaikka edellisessä Kawasakissa oli samaa oiretta. Kawa tosin lopetti lämmetessään.

    Eipä auttanut. Ruuvimeisselillä kuunnellessa taitaa kuulua taaemmasta pytystä. Jospa ottaisi huomenna kopan auki ja tarkastaisi venttiilinvälykset, vaikka ne on kuulemma katsottu 8000km sitten.



    R1100RS
  9. #429
    Jos joku on vaihtanut clip-onien tilalle rossisarvia,
    niin minkä pituiset jarru- ja kytkinletkut olette siihen laittaneet ?
    <a href="http://i59.photobucket.com/albums/g309/KKTMeeting/VTR/DSC03103.jpg" target="_blank">
    VTR 1000f FireStorm</a>
    Suzuki DR-Z 400 SM
  10. #430
    Lainaa (FarOs @ Syys. 07 2010,07:46) kirjoitti
    Jos joku on vaihtanut clip-onien tilalle rossisarvia,
    niin minkä pituiset jarru- ja kytkinletkut olette siihen laittaneet ?
    Tilaa valmis setti yläkolmioineen ja letkuineen päivineen. Stormilta taisi löytyä.
    R1100RS
  11. #431
    Enpä taida ostaa ...
    Siinä ei tule yläkolmiota vaan sovitteet putkiin joihin sitten saa sarvet kiinni.
    Yläkolmioon vain reiät joihin pultataan raisereilla vain sarvet kiinni.
    <a href="http://i59.photobucket.com/albums/g309/KKTMeeting/VTR/DSC03103.jpg" target="_blank">
    VTR 1000f FireStorm</a>
    Suzuki DR-Z 400 SM
  12. #432
    hip hei,

    ihan entisenä veturi kuskina hihkasen että löytyy extrat platina tulpat löytys hyllystä jos on tarvetta.. timo.ketola ( ät ) gmail.com
    "Dear Noah,
    We could have sworn you said the ark wasn't leaving till 5.
    Sincerely, Unicorns"

    EX Honda VTR 1000 -01 " Veturi "
    Yamaha Wild Star 1600 -01
  13. #433
    Tulipa sitten vaihdettua nokkaketjun kiristimet ja samalla katsottua venttiilinvälykset. Helppo homma, mutta kannattaa aloittaa laittamalla takapytty yläkuolokohtaan, jottei jako pomppaa.
    R1100RS
  14. #434
    Lainaa (Torsti @ Syys. 09 2010,21:55) kirjoitti
    Tulipa sitten vaihdettua nokkaketjun kiristimet ja samalla katsottua venttiilinvälykset. Helppo homma, mutta kannattaa aloittaa laittamalla takapytty yläkuolokohtaan, jottei jako pomppaa.
    Muuttuiko ääni? Oman entisen veturin tikitystä tyhjäkäynnillä kun joskus ihmettelin niin ääni tuli kaasarien alipaineluisteista. Semmoisen tangollisen stetoskoopin kun laittoi kaasarin kylkeen niin ei ollut asiasta epäselvyyttä.
    Ex: KTM 990 SM R
    Ex: VTR1000F FireStorm
    Ex: VFR750F
  15. #435
    Lainaa (kooma @ Syys. 10 2010,18:54) kirjoitti
    Lainaa (Torsti @ Syys. 09 2010,21:55) kirjoitti
    Tulipa sitten vaihdettua nokkaketjun kiristimet ja samalla katsottua venttiilinvälykset. Helppo homma, mutta kannattaa aloittaa laittamalla takapytty yläkuolokohtaan, jottei jako pomppaa.
    Muuttuiko ääni? Oman entisen veturin tikitystä tyhjäkäynnillä kun joskus ihmettelin niin ääni tuli kaasarien alipaineluisteista. Semmoisen tangollisen stetoskoopin kun laittoi kaasarin kylkeen niin ei ollut asiasta epäselvyyttä.
    Ääni pysyi. Kuuntelin jo ruuvimeisselillä oikeastaan joka paikan läpi eikä lähdettä löytynyt.
    Jospa sitä seuraavaksi kokeilisi tiivistää myös pakoputken liitokset vielä paremmin tai laittaa jotain muuta vakioputkien tilalle. Nykyiset MIGit on muuten jees, mutta omaan silmään alhaalla olevat putket istuvat paremmin. Leo Vincet tulisi Saksasta n. 440€:oon.



    R1100RS
  16. #436
    Lainaa (Torsti @ Syys. 10 2010,20:15) kirjoitti
    Ääni pysyi. Kuuntelin jo ruuvimeisselillä oikeastaan joka paikan läpi eikä lähdettä löytynyt.
    Kuuntelitko tarkkaan myös vesipumpun läheisyydessä? Tuo aiemmin postatussa videossa oleva ääni muistutti aika paljon sitä joka omasta VTR:stä lähti kun olin ajanut sillä n. 75tkm. Syyksi osoittautui vesipumpun joku osa (en muista tarkkaan mikä, tämä oli vuonna 2006).

    /MarcusB
    nyt: Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08
    ennen: Tunturi Supersport -84, Hondat VF750F -83, VFR750F -93, XR400R -98, VTR1000F -02, CBR1100XX -00
    "I hope for nothing, I fear nothing, I am free"
  17. #437
    Lainaa (MarcusB @ Syys. 10 2010,20:56) kirjoitti
    Lainaa (Torsti @ Syys. 10 2010,20:15) kirjoitti
    Ääni pysyi. Kuuntelin jo ruuvimeisselillä oikeastaan joka paikan läpi eikä lähdettä löytynyt.
    Kuuntelitko tarkkaan myös vesipumpun läheisyydessä? Tuo aiemmin postatussa videossa oleva ääni muistutti aika paljon sitä joka omasta VTR:stä lähti kun olin ajanut sillä n. 75tkm. Syyksi osoittautui vesipumpun joku osa (en muista tarkkaan mikä, tämä oli vuonna 2006).

    /MarcusB
    Juu. Epäilinkin sitä, koska satuin lukemaan jonkun aiemman postauksesi.
    R1100RS
  18. #438
    Hmmm, voisiko olla mahdollista että omassa veturissa olisi tuo vesipumppu menossa?? Kuulostaa kylmänä samalta kun tuossa torstinkin videossa, lämpimänä on vaikeammin havaittavissa. Ja nyt näilläkin keleillä tuntuu että lämmöt nousee 100+ asteeseen helposti kaupungissa. Pyörällä ajettu 40 000. Vai johtuisiko öljyistä (ed. omistaja huollattanut ja kuitissa vain "sae-30" merkintä öljystä), mitä mieltä??
    Yamaha R1 -99
    ex.Honda VTR 1000F -04
  19. #439
    Tuo 30W-öljy pelaa niin kauan kun lämpötila on plussalla.
    Vesipumppuhan on vain siipirataspyörä akselin päässä ja sen uusiminen ei ole ihmeellinen homma.

    Taidan kuitenkin vaihtaa pakosarjan tiivisteet talven aikana. Tuo ääni nimittäin kuulostaa juurikin samalta kuin ZR-7 Kawasakissa kun pakosarja vuotaa. Kawasakissa ääni katoaa koneen lämmettyä lämpölaajenemisen myötä.



    R1100RS
  20. #440
    Mites muilla on tuon keulimisen kanssa??? Saatteko te veturia keulimaan helposti??? Ykkösellä kyllä jaksaa mut kakkosella ei kirveelläkään *
  21. #441
    Lainaa (veeteeär @ Loka. 08 2010,22:18) kirjoitti
    Mites muilla on tuon keulimisen kanssa??? Saatteko te veturia keulimaan helposti??? Ykkösellä kyllä jaksaa mut kakkosella ei kirveelläkään *:vi**ttaa:
    kyllä se tais tänäänkin viellä kakkosellakin olla etu tennari ylöskytkettynä vaikka ei tarkoituksena ollutkaan kytkeä rengasta ilmaan. oisko vaihteen vaihdon aikana päässy rengas maahan ja siitä pompulla takaisin ilmaan. en tiiä mutta kiva oli veturia taas ulkoiluttaa reippaammin.
  22. #442
    Mainostetaas tässä vaikkei myyntipalsta olekkaan.

    Olis ylimääräsenä 1000rr COPit. Käy pienellä askartelulla veturiin ja pääsee eroon niistä kahesta orkkis puolahässäkästä
    Itellä ainakin entisessä käyntiinlähtö parani kummasti noilla.

    siis tohon tyyliin jos joku ei tiedä: *http://superhawkforum.com/forums/showthread.php?t=23004

    hintaa 50e pari / tinkiä saa jos osaa.
    minizz66@gmail.com
    Nykymopot:
    KTM 700cc 2T "SXF"
    Moto Guzzi V50 Monza -82
    Suzuki Hayabusa Turbo
    Aprilia RSV 1000r Factory
    2T 300cc potkulauta

  23. #443
    Olisko kellään kuvaa ja paikkaa tarvikeosasta VTR 2002 takalokarin tilalle. Eli kyseessä on takakatteen alapuolelle tuleva osa. Itsellä on tarvikeosa sillä ollut mutta kate hajosi ja nyt pitää saada uusi tilalle.
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  24. #444
    Undertray VTR1000F, punainen

    ...vaikkei mulla honraa olekaan



    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  25. #445
    Lainaa (Torsti @ Syys. 11 2010,11:29) kirjoitti
    Taidan kuitenkin vaihtaa pakosarjan tiivisteet talven aikana.
    Itseäni lainaten tuli eilen todettua, ettei pakoaukoissa ollut tiivisteitä lainkaan. Katsotaan mitä tapahtuu, kun paikallinen kauppias saa toimitettua uudet tiivisteet.
    R1100RS
  26. #446
    Yksinpuhelu jatkuu. Tiivisteiden uusiminen ei vaikuttanut mihinkään.
    R1100RS
  27. #447
    Moikka,

    Ootteko mitä öljyjä käyttäneet vetrurissa? Tuntuu nykyisillä vähän kytkin luistavan...
    Honda VTR1000F
  28. #448
    Lainaa (Torsti @ Helmi. 05 2011,12:57) kirjoitti
    Yksinpuhelu jatkuu. Tiivisteiden uusiminen ei vaikuttanut mihinkään.
    Eipä taida olla uudetkaan kohdallaan?
    Hornet 600 -99
    VTR 1000 -99
    ZRX1200R -06
    SpeedTriple -08
    Busa -09
    FXDCI -06
    FXS -11
  29. #449
    Lainaa (RBA @ Helmi. 22 2011,11:15) kirjoitti
    Moikka,

    Ootteko mitä öljyjä käyttäneet vetrurissa? Tuntuu nykyisillä vähän kytkin luistavan...
    Meikä vaihto kytkimen jouset niin alko pelittää!! Stormilla oli sillo n.7€/kpl ja o helppo homma. Tosin luisto ei ollu ihan vähästä et oli aika kuoleentuneet jouset.
    vtr -> pc-25 -> pegaso -> RD-04
  30.  
  31. #450
    Lainaa (kylaenmies @ Helmi. 22 2011,14:51) kirjoitti
    Lainaa (RBA @ Helmi. 22 2011,11:15) kirjoitti
    Moikka,

    Ootteko mitä öljyjä käyttäneet vetrurissa? Tuntuu nykyisillä vähän kytkin luistavan...
    Meikä vaihto kytkimen jouset niin alko pelittää!! Stormilla oli sillo n.7€/kpl ja o helppo homma. Tosin luisto ei ollu ihan vähästä et oli aika kuoleentuneet jouset.
    Kiitos vinkistä!. Ei luista vielä pahasti mut aina se on parempi mitä aikasemmin sille jotain tekee. Ajatuksena kyllä oli laittaa ens kesänä levyt uusiks, mut jos toi pelkkä jousien uusiminen auttaa, ni aina parempi.
    Honda VTR1000F
Sivu: 15 / 46:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5131415161725 ... ViimeinenViimeinen