^olikos noi nyt vakiovälit?
itsellä on nyt piikkiä pienempi edessä ja tuumin pitäisikö taakse laittaa vielä piikki tai pari lisää...
VeTuRi,Bussi
Moro,
Sain veljeltä lahjaksi dynojetin suutinsarjan veturiin ja nyt kysäsenkin mitäs suutinsatsin asennus ja säätö noin maksaa Tampereella/Pirkanmaalla ja onko vaivan arvoista?
Ooteko käyny vetureita penkittelee, onko vakioneulat olleet riittävät? Mitä tehot on olleet takapyörältä, kun rekisteri otteessa on n.80kW?
vtr -> pc-25 -> pegaso -> RD-04
siinäpä se nyt maalattuna.
eli värinumero hornetista
laatu ei oikein miellyttänyt, mutta mutta...
![]()
VeTuRi,Bussi
Aika siisti väri on kyllä. Varsinkin auringon paisteessa.
Jäikö appelsiinille, vai mikä on ongelma?
Komian värinen!
Maalasitko itse vai maalarillako käytit?
-Jos maalarilla niin mitä otti pyörän maalauksesta? *![]()
"Dear Noah,
We could have sworn you said the ark wasn't leaving till 5.
Sincerely, Unicorns"
EX Honda VTR 1000 -01 " Veturi "
Yamaha Wild Star 1600 -01
värivalinta tuntuisi kyllä osuvalta,mutta laatu ehkä hieman huono.
hiontajäljet näkyy parista kohdasta,yms.
toisekseen maalari otti hommasta 180e,joten halpaa...
mitäköhän OIKEA maalari ottaisi?
ehkä sillä nyt sitten tämä kausi ajetaan![]()
VeTuRi,Bussi
Hyvältä näyttää!
Mulla on just sama urakka takana...jälki tosin on mitä on kun tein itse ja säästin
Jäi pinta hieman appelsiinille, mut ei haittaa, oli meinaa ensimmäinen maalaus homma mitä tein.
Ei muuta kun Jaffa tarra kylkeen ja![]()
jos alkaa pinta tympimään niin kali-kali mattamustalla huntu vaan päälle. niin kyllä itse aion,mutta eiköhän se nyt vielä pysy.
katsotaan alastaron ruosteenpoiston jälkeen kun ratakausi taas alkaa![]()
VeTuRi,Bussi
timmiehh: joko aussiloma ohi?
vuokrasitko pyörän? toivottavasti sen oikean
VeTuRi,Bussi
Onko joku lukenu josatin tai tietäisikö joku.
Elikkäs jos vaihtais uudemman isomman tankin tähän mun ysiseiskaan?
Onkohan se ihan vaihtaa vain?
Onkohan siellä jotkut omat anturit mitkä voi vain vaihtaa, vai meneekö enemmän vaihtoon. (mittaristo, sähkösarjaa)
Luin jostain enklannnin kieliseltä sivustolta tämmösestä swapista. Mut se oli niin ohimennen kirjoitettu artikkeli et siitä ei saanu oikein mitään irti.
Samassa artikkelissa puhuttiin etuiskunvaimentimien vaihdosta samanikäisen CBRRR vaimentimiin. Se vois olla kans aika mielenkiintoinen parannus pyörän käytökseen.
<a href="http://i59.photobucket.com/albums/g309/KKTMeeting/VTR/DSC03103.jpg" target="_blank">
VTR 1000f FireStorm</a>
Suzuki DR-Z 400 SM
Mun entisessä 2002:ssa oli se isompi 18-l tankki, ja mitä nyt Haynesia (vai oliko Clymer) muistelen niin mekaanisesti se sopisi ilman isompaa vasarointia. Anturit ovat takuulla erilaiset koska isommalla tankilla varustettuihin tuli samalla myös uusi digitaalinen mittaristo, jossa mukana oikea bensamittari. Vanhemmissahan on vaan varoitusvalo bensan loppumisesta (jos en väärin muista).(FarOs @ Helmi. 13 2009,08:19) kirjoitti
/MarcusB
nyt: Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08
ennen: Tunturi Supersport -84, Hondat VF750F -83, VFR750F -93, XR400R -98, VTR1000F -02, CBR1100XX -00
"I hope for nothing, I fear nothing, I am free"
eli juuri niin et bensaanturin jos vaihtaisi pienestä isompaan / vanhasta uuteen niin onnistuis vaihto?
<a href="http://i59.photobucket.com/albums/g309/KKTMeeting/VTR/DSC03103.jpg" target="_blank">
VTR 1000f FireStorm</a>
Suzuki DR-Z 400 SM
SuperHawk Forum
Jenkeissä Firestormin lisä nimi on SuperHawk.
Kaverit tällä foorumilla tehnyt jo aikas paljon pioneerityötä, juuri nimenomaisten pyörien kanssa, joten ei tarvitse itse koekaniksi ryhtyä.
Paljon tietoa kaikesta veturiin liittyvästä.
Ei muuta ku lukemaan vaan.
Omasta keksinnöstä on penkin alta värikooditarra karannut kesän aikana jonnekkin...
Voisikos joku kertoa tämän värikoodin, kysessä siis vaaleampi metallisininen:
![]()
Pappis -> Raisu -> S1 -> KLR600 -85 -> GSX-R750 -96 -> XT600E -99 -> VTR1000F -02 -> GeländeStraße -03 -> GeländeStraße Adv. -09
Googletus ei oikein tuota tulosta, amerikan ihmemaasta löytyi tämmöinen: PB215C Candy Tahitian Blue, tosin vasta 2003 vuosimalliseen (oma siis -02).(Defiance @ Helmi. 17 2009,22:13) kirjoitti
Tuon koodin kanssa ei vielä uskalla lähteä maalikauppaan...
Pappis -> Raisu -> S1 -> KLR600 -85 -> GSX-R750 -96 -> XT600E -99 -> VTR1000F -02 -> GeländeStraße -03 -> GeländeStraße Adv. -09
Bensahana tarvis kans muistaakseni vaihtaa.(FarOs @ Helmi. 13 2009,23:12) kirjoitti
Ducati Monster S4R -04
Ducati SS600 -95
Eikös molemmissa ole alipaineella??(Nevalan Tiikeri @ Helmi. 25 2009,22:55) kirjoitti
Mitäs eroa niissä on?
<a href="http://i59.photobucket.com/albums/g309/KKTMeeting/VTR/DSC03103.jpg" target="_blank">
VTR 1000f FireStorm</a>
Suzuki DR-Z 400 SM
Itsellä oli sama ongelma ja se ratkesi niinkin helposti kuin soittamalla merkkihuoltoon, jossa oikea värikoodi saatiin selvitettyä nopsaan runkonumeron perusteella.(Defiance @ Helmi. 17 2009,22:13) kirjoitti
On alipaineella. Kaveri vaihto uudemman tankin ysiseiskaan ja sanoo että hanojen kiinnitys oli erilainen.(FarOs @ Helmi. 26 2009,12:13) kirjoitti
Ducati Monster S4R -04
Ducati SS600 -95
Aivan just..(Nevalan Tiikeri @ Helmi. 27 2009,12:37) kirjoitti
On se kumma kun pitää tehdä kaikki osat niin erilaiseksi, ettei voi käyttää samaa...
Oon muuten tehny tuommosen sivun tuonne Facebookkiin. Jos joku käyttää niin liittykääpä.
Honda VTR 1000F
<a href="http://i59.photobucket.com/albums/g309/KKTMeeting/VTR/DSC03103.jpg" target="_blank">
VTR 1000f FireStorm</a>
Suzuki DR-Z 400 SM
Onkos täällä kukaan vaihdellu veturiin etupumppuihin jousia.Tuli tilattua wilbersin progressiiviset jouset niin onko tuo millanen homma laitella ne paikalleen vai vienko suosiolla jonnekin pajalle laitettavaks.
Öhlinsin vieterit laitoin toissakeväänä. Ei siinä muistaakseni mitään niin ihmeellistä ollut mikä olisi tarvinnut "seppää". Kannattaa tietysti samalla pestä keulan sisuskalut ja uusilla liemillä nippuun.
Pitpro Prolite
VTR kilo F
Onko porukoilla ollu vakio etupää minkämoisissa säädöissä? Kaikki ihan tapissa?*
![]()
Mitä vittua... Eihän tää käy ku kahella!
Eiku nythän tää käy KOLMELLA!!!
Ei ihan tapissa.
Oli hetken mut meni liian kovaksi...
Olikohan se sellaisen 1/4 osa löysemmäksi...
<a href="http://i59.photobucket.com/albums/g309/KKTMeeting/VTR/DSC03103.jpg" target="_blank">
VTR 1000f FireStorm</a>
Suzuki DR-Z 400 SM
1/4 kierrosta vai koko säätövarasta takas? Ja siis esijännitys että paluuvaimennus? Onko sulla monta viivaa näkyvillä (esijännitys)?
No kokeilemallahan toi tietenkin parhaiten selviää. Avaimet mukaan ja ajelulle.
Suuntaa antavaa kyselin tässä.
Tänään avattu ajokausi, 50km ja etunen puhki..... 25km makaronilla hissunkissun kotio. **rkeleen siivoamattomat tiet!
Mitä vittua... Eihän tää käy ku kahella!
Eiku nythän tää käy KOLMELLA!!!
Enpäs nyt muistakkaan...(Esgaldeera @ Huhti. 06 2009,00:44) kirjoitti
Pitää kahtoa ku näkee pyörän seuraavan kerran...
Pyörä uinuu vielä talviuntaan 70km päässä...
Toki se on jokaisella omat säätönsä.
Itse olen isokokoinen joten tarvitsen hieman jäykemmän, ettei loiki ja niiaa.. Kevyemmällä kuskilla voi pärjätä pienemmälläkin jäykkyydellä...
<a href="http://i59.photobucket.com/albums/g309/KKTMeeting/VTR/DSC03103.jpg" target="_blank">
VTR 1000f FireStorm</a>
Suzuki DR-Z 400 SM
Moi kaikille...
Siinäpä se oma kulkine nyt on tassuillaan tarroja odottamassa uudella maalilla+muilla hepeneillä.
ratapäiviä odotellessa
maalausjälkikin tyydyttää kunhan vaan katselee vähän kauempaa ja iltasella
VeTuRi,Bussi
Minkäs virman huggeri sulla on?
<a href="http://i59.photobucket.com/albums/g309/KKTMeeting/VTR/DSC03103.jpg" target="_blank">
VTR 1000f FireStorm</a>
Suzuki DR-Z 400 SM