Sivu: 20 / 46:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10181920212230 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 571:stä 600:een 1355:sta
  1. #571
    Lainaa (MarcusB @ Kesä. 16 2011,22:11) kirjoitti
    Lainaa (jleino @ Kesä. 16 2011,21:58) kirjoitti
    Nyt on 57tkm ajettu. Syökö muilla öljyä? Mitä öljyä laitatte? Minä, Motulia, jatkossa varmasti Castrolia. Delvacciin en ole vielä koskenut sentään..
    Minun VTR ei syönyt juuri yhtään öljyä, edes kun sen möin 86.000 km mittarissa. Uudesta asti käytin siinä joko Hondan GN4:sta (ei taida saada enää) tai Castrolin GTX:ää, molemmat toimi hyvin.

    /MarcusB
    Eipä se minunkaan VTR öljyä kuluttanut. Sellaisen jutun huomasin, että mikäli öljyt tuli tarkastettua heti sammuttamisen jälkeen, näytti pinta laskeneen. Puolen tunnin jälkeen tilanne oli normalisoitunut.
    GSX1250FA
    XJR1300
  2. #572
    Lainaa (teme66 @ Kesä. 16 2011,21:15) kirjoitti
    Paljon on ollut puhetta noitten jännitteensäätimien kestosta,ei se nyt ihan kerta käyttö kamaa kuitenkaan taida olla kun mulla kesti 81tkm.Onneks hajos kotipihaan ja uus löytyi suoraan liikkeen hyllyltä.Tuli tilattua myös tollanen mra:n touring pleksi ja ensi kokemus oli kyllä erittäin hyvä ainakin ton suoran tangon kanssa miten lie sit jos on cliparit paikallaan.Tuplakuplan kanssa ohjasi tuulen suoraan kypärän alle ja vähän reilummassa vauhdissa tuntui että pää lähtee irti kun punoi aika voimakkaasti.
    Hyvä et pääsit noinkin pitkälle, mun veturis meni jo 28 tkm:n kohdal...
    Helkama jääkäri...
    ex. VieTeRi 1000F '99
    ex. Suzu gsxf 750
    ex. Yammu DT125
    ex. Vespa Primavera 125
    ex. Tunturi Tiger
    ex. Tunturi SS
    ex. Honda XR80
  3. #573
    Lainaa (jleino @ Touko. 28 2011,13:51) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Heh, tuli sitten hankittua ebaysta VFR:n cliparit, kun halvalla sai.
    Ans kattoo meneekö kuin strömsöössä...
    Hee, pistäkkö kuvaa kun saat väsättyä paikallaan et miltä näyttää ja kommenttia perään kans! Mistäs muuten tilasti ja mitä kustans?

    Noista putkista vielä, minäkin ensin porasin neljä reikää kun täällä siitä mainittiin, mutta mielestäni tulos oli sama kuin korollan vuotava pakoputki, joten samantein helskuttiin päät ja se sisäputki mikä siihen ulos asti tulee.

    Nyt alkaa olla ihan kiva kumina, pehmeä ääni. Vieläkin pientä nuhaisuutta äänessä, mutta hieman hankalampi niin pitkälle vaimentimen sisään alkaa niitä kammioita poistamaan halkaisemati putkea. Olisko tähän kellään vinkkiä heittää?
    Tuolla keskustelua vfr:n clipareista ja vähän muustakin aiheeseen kuuluvasta



    VTR tankokeskustelu
    Helkama jääkäri...
    ex. VieTeRi 1000F '99
    ex. Suzu gsxf 750
    ex. Yammu DT125
    ex. Vespa Primavera 125
    ex. Tunturi Tiger
    ex. Tunturi SS
    ex. Honda XR80
  4. #574
    Tuli siinä sit hankittua ensimmäinen pyörä ja pitkien pähkäilyjen ja koeajojen jälkeen vaihdoin rahani VTR1000 F '04:seen..Ihan loistava peli ajaa ja kaikki pelaa hyvin mutta vakioputket on kyl liian hiljaset! Kokemuksia otan mielelläni eri putkista..ja samalla joku voi kertoo kuinka vaihto tapahtuu kun en mikään tekniikan ihmelapsi ole!



    VTR1000F
  5. #575
    Tein juuri runsaan parin tuhannen kilometrin ajelun VeTuRilla, emäntä kyydissä.

    On se vaan uskomaton työjuhta tuo pyörä. Ei elettäkään että sitä olis häirinny lähteä näin viidenkympin (50tkm) kriisissä pienelle parin tonnin juoksulle melkein Lappiin ja takaisin. Käytiin aika paljon myös suurimmissa kaupungeissa pyörimässä, kuten matkantekoon kuuluukin. Joka kerta käynnistyi laakista, eikä yskiny, pätkiny tai osoittanu mitään kränää jatkuvaa yli satasta ajamista ja ohittelua kohtaan.

    Miinuksina voin kertoa että tuossa pyörässä puutuu kuskilla haarat ja kyyditettävällä perse. Penkki ei ole siis parasta mahdollista ja koneesta johtuva tärinä yhdistyy anaalin rankaisuun. Ainakaan itselläni ei muut paikat tulleet kipeeksi ollenkaan, joka taas on huomattava plussa entisiin mopoihin verrattuna.

    Muuten aivan ääretön matkamopo! Meilläkin oli aika paljon painoa kyydissä ja mukavasti jaksaa ohi mennä. On suuntavakaa, eikä tuulinen ilma jaksanut häiritä pidemmälläkään juoksulla.

    Oli myös ihan hyvä idea jättää Devilin rööreihin noisekillerit paikalleen. Säästy korvat suurimmalta tuholta. *



    KTM 640 "Monster"
  6. #576
    Lainaa (Naape @ Heinä. 04 2011,13:30) kirjoitti
    Tuli siinä sit hankittua ensimmäinen pyörä ja pitkien pähkäilyjen ja koeajojen jälkeen vaihdoin rahani VTR1000 F '04:seen..Ihan loistava peli ajaa ja kaikki pelaa hyvin mutta vakioputket on kyl liian hiljaset! Kokemuksia otan mielelläni eri putkista..ja samalla joku voi kertoo kuinka vaihto tapahtuu kun en mikään tekniikan ihmelapsi ole!
    Eipä tuo putken vaihto mitään salatiedettä ole kun,taitaa enimmäkseen mennä tuohon vaimentimien vaihtamiseen koko putkiston sijasta.

    Itsellä Laserin hot-camit kiinni ja kyllähän tuosta mölyä lähtee niin että,kuulee onko käynnissä ja metsän eläimetkin tietää varautua kun kuuluu pörinät kauas

    tuolta youtubesta taitaa löytyä ääninäytteitä erillaisista putkista jollei muuten pääse vertailemaan livenä..
    Indian Sport Chief -23
    ex. BMW R1200R -17
    ex. Triumph ST 1050 -10
    ex. Aprilia SL1000 Falco - 01
    ex. Honda VTR1000F -98
    ex. Honda CB750F -83
    ex. Honda CB125TDC -84
  7. #577
    Lainaa (tth78 @ Heinä. 01 2011,16:38) kirjoitti
    Lainaa (jleino @ Touko. 28 2011,13:51) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Heh, tuli sitten hankittua ebaysta VFR:n cliparit, kun halvalla sai.
    Ans kattoo meneekö kuin strömsöössä...
    Hee, pistäkkö kuvaa kun saat väsättyä paikallaan et miltä näyttää ja kommenttia perään kans!
    Tuolla keskustelua vfr:n clipareista ja vähän muustakin aiheeseen kuuluvasta



    VTR tankokeskustelu
    Joo, tänään kävin postista hakemassa. Olipa oikea logistiikan riemuvoitto tämä *
    Eipä tossa asennuksessa kummempaa, paitsi että katteen kiinnitystä pitää vielä miettiä. Järjestin siihen jo lisätilaa, mut ei ihan riittänyt. Laittelen kuvia kun on valmiimpaa.
    Veturi
  8. #578
    Kertokaapas tietäjät, miten saada etujousitusta jäykemmäksi? Tuntuu meleko löysältä. Stefat ja öljyt vaihdettu viimetalvena, joten öljymäärästä ei pitäis olla kiinni. Onko noissa tolpissa mahdollisuutta säätää mitä kaikkea?
    Husaberg FE450 Supermoto 2007
  9. #579
    Lainaa (Riksteri @ Heinä. 06 2011,11:04) kirjoitti
    Kertokaapas tietäjät, miten saada etujousitusta jäykemmäksi? Tuntuu meleko löysältä. Stefat ja öljyt vaihdettu viimetalvena, joten öljymäärästä ei pitäis olla kiinni. Onko noissa tolpissa mahdollisuutta säätää mitä kaikkea?
    Tolpan yläpäässä on säädöt jousen esijännitykselle ja paluuvaimennukselle. Molemmissa kiinni päin kiristää. Paljon noihin on vaihdettu jäykempää jousta, jenkkifoorumilla (www.superhawkforum.com) löytyy juttua sekä sisukalujen muutoksista että koko tolppien vaihdosta.
    Ex: KTM 990 SM R
    Ex: VTR1000F FireStorm
    Ex: VFR750F
  10. #580
    Öhlärin jouset kustantaa satasen paikkeille ja keulan toiminta paranee koko rahan edestä.
    Pitpro Prolite
    VTR kilo F
  11. #581
    Olisiko joku kiinnostunut Haynesin kirjasta?
    Myytävänä
    Punainen Honda VFR 750F -90 -> Honda VTR 1000F -97 -> Aprilia SL 1000 Falco -00
    V2 = Voima + Vääntö
  12. #582
    Lainaa (Topo68 @ Heinä. 10 2011,19:35) kirjoitti
    Olisiko joku kiinnostunut Haynesin kirjasta?
    Myytävänä
    Minä muttet aikonu postittaa. no can do.
    RF600R 93´ --> ZX10R 05´ --> VTR1000F FireStorm
  13. #583
    Lainaa (Hontamies @ Heinä. 10 2011,20:37) kirjoitti
    Lainaa (Topo68 @ Heinä. 10 2011,19:35) kirjoitti
    Olisiko joku kiinnostunut Haynesin kirjasta?
    Myytävänä
    Minä muttet aikonu postittaa. no can do. *
    Minä oon luultavimmin loppuviikosta Nivalassa
    Kunhan saan täällä ensin vakuutusasiat hoijettua.
    Punainen Honda VFR 750F -90 -> Honda VTR 1000F -97 -> Aprilia SL 1000 Falco -00
    V2 = Voima + Vääntö
  14. #584
    mikäköhän mahtaa 1000f vaivata ku hyytyy vesisateella?ensin loppuu veto ja sen jälkeen alkaa polttaan putkessa ja sitten sammuu. lähtee heti käyntiin kuitenkin mutta käy tovin huonosti ja käynti paranee pikku hiljaa. sytkä hommiahan tuo on mutta missä vika?
  15. #585
    Lainaa (neon @ Heinä. 16 2011,14:38) kirjoitti
    mikäköhän mahtaa 1000f vaivata ku hyytyy vesisateella?ensin loppuu veto ja sen jälkeen alkaa polttaan putkessa ja sitten sammuu. lähtee heti käyntiin kuitenkin mutta käy tovin huonosti ja käynti paranee pikku hiljaa. sytkä hommiahan tuo on mutta missä vika?
    onko tulpanhatut ehjät ja kunnolla paikallaan, ettei pääse vettä tulpanreikiin?
    Honda CB600F Hornet
  16. #586
    Kuulostaisi ihan tulpanhattu ongelmilta..itselläkin oli pätkimistä ja yskimistä havaittavissa aina kun joutui kosteammalla kelillä ajamaan niin,että rapa lensi.

    Etummaisen sylinterin tulpanhattu oli kursittu kokoon nippusiteillä ja pyhällä hengellä,kun entinen omistaja ilmeisesti vääntänyt hatun poikki onneksi löytyi purkaamosta varaosana ja sen jälkeen toiminut mainiosti..
    myöskin tuo etulokasuojan "pidennyspala" on harkinnan arvoinen koska orginal lokari aika lyhyt ja tuntuu ohjaavan tuon vesisuihkun aika hyvin etummaisen sylinterin päälle.
    Indian Sport Chief -23
    ex. BMW R1200R -17
    ex. Triumph ST 1050 -10
    ex. Aprilia SL1000 Falco - 01
    ex. Honda VTR1000F -98
    ex. Honda CB750F -83
    ex. Honda CB125TDC -84
  17. #587
    Etupytyn tulpanhattu varmaan kaikkein todennäköisin mutta muistan myös lukeneeni semmoisesta että tankin huohotusletkun pää jos kastuu sopivasti niin tekee siihen vesilukon ja jonkun ajan päästä hyytyy kun tankkiin tulee tarpeeksi alipainetta. Jos johtuu tuosta niin tokenee heti kun avaat tankin korkin, ja jos näin on niin laita letku eri paikkaan.
    Ex: KTM 990 SM R
    Ex: VTR1000F FireStorm
    Ex: VFR750F
  18. #588
    Lainaa (Shakal @ Kesä. 02 2011,11:55) kirjoitti
    Onko tullut vastaan hyvännäköisiä kauhukahvoja VTR:ään? Takapenkkiläinen on muutaman kerran sanonut että olisi välillä kiva ottaa vähän painoa vastaan muualtakin kuin bensatankista..

    En halua kuitenkaan pilata VeTuRin kaunista ulkonäköä millään rumilla spoilerihirvityksillä..
    jos jollain on tietoa asiasta niin otetaan mielellään vastaan. Itse viikon verran veturimiehenä heilutellut ja takapenkin tixtex matkustaja samoissa ajatuksissa, en alkuun uskonut ja lakkasi ottamasta tankista vastaan , niin tuntee kyllä kasseissa että saattaa siinä kädet olla vähän kovilla pidemmillä matkoilla. muuten tosi kiva peli, vielä kun tottuisi tuohon tärinään. Naispuoleiset kun pistäis pienen nystyrän penkkiin niin siinä sais ajonautinto aivan uuden käsityksen
    Member of P E T U Racing Team
  19. #589
    Lainaa (pgr81 @ Heinä. 17 2011,23:26) kirjoitti
    jos jollain on tietoa asiasta niin otetaan mielellään vastaan. Itse viikon verran veturimiehenä heilutellut ja takapenkin tixtex matkustaja samoissa ajatuksissa, en alkuun uskonut ja lakkasi ottamasta tankista vastaan , niin tuntee kyllä kasseissa että saattaa siinä kädet olla vähän kovilla pidemmillä matkoilla. muuten tosi kiva peli, *vielä kun tottuisi tuohon tärinään. Naispuoleiset kun pistäis pienen nystyrän penkkiin niin siinä sais ajonautinto aivan uuden käsityksen
    Olisko sellainen takapenkin päälle laitettava liukueste ratkaisu ongelmaan? En muista kyseisen päällisen merkkiä mutta ebayssa oon nähnyt ja ajattelin ainakin itselle tilailla, kun hintakin tais olla jotain alle 20€. Tuntuu pidemmän päälle raskaalta kun kyytiläinen valuu selkään jarrutuksissa.

    Ootteko laittanu 190 leveitä renkaita veturiin? Millaisia kokemuksia? Itsellä renkaanvaihto edessä ja oon miettiny josko sitä laittais vähän leveemmän taakse...



    Honda VTR1000F
  20. #590
    Lainaa (RBA @ Heinä. 18 2011,10:14) kirjoitti
    Olisko sellainen takapenkin päälle laitettava liukueste ratkaisu ongelmaan? En muista kyseisen päällisen merkkiä mutta ebayssa oon nähnyt ja ajattelin ainakin itselle tilailla, kun hintakin tais olla jotain alle 20€. Tuntuu pidemmän päälle raskaalta kun kyytiläinen valuu selkään jarrutuksissa.
    Triboseat
    Honda CB600F Hornet
  21. #591
    Lainaa (frostBite @ Heinä. 18 2011,10:17) kirjoitti
    Lainaa (RBA @ Heinä. 18 2011,10:14) kirjoitti
    Olisko sellainen takapenkin päälle laitettava liukueste ratkaisu ongelmaan? En muista kyseisen päällisen merkkiä mutta ebayssa oon nähnyt ja ajattelin ainakin itselle tilailla, kun hintakin tais olla jotain alle 20€. Tuntuu pidemmän päälle raskaalta kun kyytiläinen valuu selkään jarrutuksissa.
    Triboseat
    Kiitos! Siinähän se on
    Honda VTR1000F
  22. #592
    Lainaa (neon @ Heinä. 16 2011,14:38) kirjoitti
    mikäköhän mahtaa 1000f vaivata ku hyytyy vesisateella?ensin loppuu veto ja sen jälkeen alkaa polttaan putkessa ja sitten sammuu. lähtee heti käyntiin kuitenkin mutta käy tovin huonosti ja käynti paranee pikku hiljaa. sytkä hommiahan tuo on mutta missä vika?
    Lainaa (kooma @ Heinä. 16 2011,21:35) kirjoitti
    Etupytyn tulpanhattu varmaan kaikkein todennäköisin mutta muistan myös lukeneeni semmoisesta että tankin huohotusletkun pää jos kastuu sopivasti niin tekee siihen vesilukon ja jonkun ajan päästä hyytyy kun tankkiin tulee tarpeeksi alipainetta. Jos johtuu tuosta niin tokenee heti kun avaat tankin korkin, ja jos näin on niin laita letku eri paikkaan.

    Ääni tälle letkulle, tankkiin syntyy sen verran imua, ettei moottori saa soppaa. Letkun korvaaminen halkaisijaltaan suuremmalla auttaa myös. Tulpanhatut ei omassa veturissa aiheuttaneet koskaan ongelmia, vaikka ajoi päivän kaatosateessa...
    Pappis -> Raisu -> S1 -> KLR600 -85 -> GSX-R750 -96 -> XT600E -99 -> VTR1000F -02 -> GeländeStraße -03 -> GeländeStraße Adv. -09
  23. #593
    Triboseat[/quote]
    Kiitos! Siinähän se on [/QUOTE]
    tuota pitää kyllä koittaa.
    Member of P E T U Racing Team
  24. #594
    Lainaa (neon @ Heinä. 16 2011,14:38) kirjoitti
    mikäköhän mahtaa 1000f vaivata ku hyytyy vesisateella?ensin loppuu veto ja sen jälkeen alkaa polttaan putkessa ja sitten sammuu. lähtee heti käyntiin kuitenkin mutta käy tovin huonosti ja käynti paranee pikku hiljaa. sytkä hommiahan tuo on mutta missä vika?
    omani teki tänään juurikin saman tempun.
    mahtaako sitten johtua tulpan hatusta vai huohotinputkesta, mutta kahdeksan kertaa hyytyi n40 km matkalla. tehot katosi ja kun laittoi kytkimen pohjaan niin sammui, ennen kuin vauhti hyytyi kokonaan lähti napista laittaen käyntiin ja taas mentiin hetki eteenpäin. kun pääsin pois vesisateesta ja asfaltti kuivui ei tehnyt enää kertaakaan.
    Member of P E T U Racing Team
  25. #595
    Lainaa (pgr81 @ Heinä. 21 2011,18:38) kirjoitti
    Lainaa (neon @ Heinä. 16 2011,14:38) kirjoitti
    mikäköhän mahtaa 1000f vaivata ku hyytyy vesisateella?ensin loppuu veto ja sen jälkeen alkaa polttaan putkessa ja sitten sammuu. lähtee heti käyntiin kuitenkin mutta käy tovin huonosti ja käynti paranee pikku hiljaa. sytkä hommiahan tuo on mutta missä vika?
    omani teki tänään juurikin saman tempun.
    mahtaako sitten johtua tulpan hatusta vai huohotinputkesta, mutta kahdeksan kertaa hyytyi n40 km matkalla. tehot katosi ja kun laittoi kytkimen pohjaan *niin sammui, ennen kuin vauhti hyytyi kokonaan lähti napista laittaen käyntiin ja taas mentiin hetki eteenpäin. kun pääsin pois vesisateesta ja asfaltti kuivui ei tehnyt enää kertaakaan.
    Kokeile seuraavan kerran käyttää tankin korkkia sen verran auki, että tankkiin "suhahtaa" korvausilmaa. Jos pääsee pitemmälle ilman sammumista, niin syy on ilmeinen.
    Pappis -> Raisu -> S1 -> KLR600 -85 -> GSX-R750 -96 -> XT600E -99 -> VTR1000F -02 -> GeländeStraße -03 -> GeländeStraße Adv. -09
  26. #596
    Lainaa (Defiance @ Heinä. 21 2011,19:28) kirjoitti
    Lainaa (pgr81 @ Heinä. 21 2011,18:38) kirjoitti
    Lainaa (neon @ Heinä. 16 2011,14:38) kirjoitti
    mikäköhän mahtaa 1000f vaivata ku hyytyy vesisateella?ensin loppuu veto ja sen jälkeen alkaa polttaan putkessa ja sitten sammuu. lähtee heti käyntiin kuitenkin mutta käy tovin huonosti ja käynti paranee pikku hiljaa. sytkä hommiahan tuo on mutta missä vika?
    omani teki tänään juurikin saman tempun.
    mahtaako sitten johtua tulpan hatusta vai huohotinputkesta, mutta kahdeksan kertaa hyytyi n40 km matkalla. tehot katosi ja kun laittoi kytkimen pohjaan *niin sammui, ennen kuin vauhti hyytyi kokonaan lähti napista laittaen käyntiin ja taas mentiin hetki eteenpäin. kun pääsin pois vesisateesta ja asfaltti kuivui ei tehnyt enää kertaakaan.
    Kokeile seuraavan kerran käyttää tankin korkkia sen verran auki, että tankkiin "suhahtaa" korvausilmaa. Jos pääsee pitemmälle ilman sammumista, niin syy on ilmeinen.
    joo koitan, ei vaan tullut siinä sateessa kun kalat ui vastaan aukoa tankin korkkia tai mitään muutakaan ja kun tosiaa lähti käyntiin sen pienen sammuneena rullamisen jälkeen. tosin myös toivon etten hetkeen tollasessa sateessa joutuisi ajeleen.
    Member of P E T U Racing Team
  27. #597
    Mikähän muu kun seosruuvit on mettässä kun ei meinaa lähteä aamulla kylmällä käymään... Työpäivän jälkeen hörähtää normisti... Aamusta saa vaan sahata niin perkelesti ja ampuu putkeenkin mukavasti ennenkun starttaa...
    Täähän piti alkukesästä mulla semmosta nypytystä ja ampu kaasareihin takasippäin tasakaasulla, tämän korjasin ottamalla seosruuveja pirusti rikkaammalle niin lähti pelaan komeesti.
    ZX12R -03
  28. #598
    Lainaa (SpedeX @ Heinä. 26 2011,09:57) kirjoitti
    Mikähän muu kun seosruuvit on mettässä kun ei meinaa lähteä aamulla kylmällä käymään... Työpäivän jälkeen hörähtää normisti... Aamusta saa vaan sahata niin perkelesti ja ampuu putkeenkin mukavasti ennenkun starttaa...
    Täähän piti alkukesästä mulla semmosta nypytystä ja ampu kaasareihin takasippäin tasakaasulla, tämän korjasin ottamalla seosruuveja pirusti rikkaammalle niin lähti pelaan komeesti.
    Onko kaasareitten kumikurkut kunnossa?
    Pappis -> Raisu -> S1 -> KLR600 -85 -> GSX-R750 -96 -> XT600E -99 -> VTR1000F -02 -> GeländeStraße -03 -> GeländeStraße Adv. -09
  29. #599
    Päällisinpuolin näyttää ehjältä...
    ZX12R -03
  30.  
  31. #600
    Jos jotakuta kiinnostaa VTR:ään sopivaksi muokatut VFR:n clip onit niin kurkatkaapa Myynti ilmoitus

    Juu tiedetään ettei tää ole myyntipalsta mut täällä vaikuttavat potentiaaliset ostajat näin spesifisille osille...
    Helkama jääkäri...
    ex. VieTeRi 1000F '99
    ex. Suzu gsxf 750
    ex. Yammu DT125
    ex. Vespa Primavera 125
    ex. Tunturi Tiger
    ex. Tunturi SS
    ex. Honda XR80
Sivu: 20 / 46:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10181920212230 ... ViimeinenViimeinen