Sivu: 14 / 46:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4121314151624 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 391:stä 420:een 1355:sta
  1. #391
    Tuo jännitteensäädin kuumenee melkoisesti ihan toimiessaankin varsinkin jos on jo sitä "uutta" jäähdytysrivallista mallia,että suotta huolestut noista lämmöistä... muuten en osaa kyllä neuvoa ongelmassasi..

    Itseltäni tuo säädin kärvähti vuosi takaperin niin hyvin,että oli tinat tulleet pakeliitti valun läpi
    Indian Sport Chief -23
    ex. BMW R1200R -17
    ex. Triumph ST 1050 -10
    ex. Aprilia SL1000 Falco - 01
    ex. Honda VTR1000F -98
    ex. Honda CB750F -83
    ex. Honda CB125TDC -84
  2. #392
    Nonii, taas lataa! *
    Vedin uudet piuhat staattorilta regulle ja sieltä edelleen akulle, sekä kunnon tujaus 556:sta pääsulakkeen liittimille.
    Ei kettää tarttis jännitteensäädintä veturiin? *
    Honda CB600F Hornet
  3. #393
    Eli käykö tuo r6:sen säädin suoraan? On meinaan säädin paskana ja sitä pitäis lähteä ettimään täältä Pärnuusta. Helpotais hieman jos olis kaks vaihtoehtoa.(alkuperänen ja r6)
  4. #394
    Mistäs kannattaisi lähteä tilailemaan varaosia VTR:ään? Tarvetta on ainakin vasemmanpuoleiselle kytkinboxille (vilkut jne,) ja tankin suojakumeille tms. Suomessa hiukan turhan tyyristä...
    - VTR 1000 F -99 (toistaiseksi musta)
  5. #395
    Lainaa (ttaure @ Heinä. 15 2010,00:27) kirjoitti
    Mistäs kannattaisi lähteä tilailemaan varaosia VTR:ään? Tarvetta on ainakin vasemmanpuoleiselle kytkinboxille (vilkut jne,) ja tankin suojakumeille tms. Suomessa hiukan turhan tyyristä...
    Tuolta tullu tilattua paljon osaa: david silver

    Tässä seuraava: M&P

    Tuossa: wemoto

    Tossa nyt alkuun muutama
    Honda cbr Fireblade 954 vm 2003
    Honda VTR 1000F vm 2000
    Honda cbr 600F vm 1992
    Yamaha Virago 535 vm 1999
  6. #396
    Tervehdys heimolaiset! Pitkän haaveilun jälkeen (2vko) tuli ostettua VeTuRi. Muuten olen todella tyytyväinen ja muutama sata kilometriä tullut jo onnellisena kanttailtua. Sen verran on mieltä askarruttanut eräs oire mistä pitää vähän kysellä. Eli pyörä tekee välillä satunnaisesti niin että kun alkaa risteykseen himmailemaan ja kun tippuu tyhjäkäynnille niin saattaa kuulua pieni "aivastus" ja sammuu siihen, hyvin kuitenkin lähtee heti napista tulille
    Yamaha R1 -99
    ex.Honda VTR 1000F -04
  7. #397
    Lainaa (Bimmero @ Heinä. 19 2010,01:24) kirjoitti
    Tervehdys heimolaiset! Pitkän haaveilun jälkeen (2vko) tuli ostettua VeTuRi. Muuten olen todella tyytyväinen ja muutama sata kilometriä tullut jo onnellisena kanttailtua. Sen verran on mieltä askarruttanut eräs oire mistä pitää vähän kysellä. Eli pyörä tekee välillä satunnaisesti niin että kun alkaa risteykseen himmailemaan ja kun tippuu tyhjäkäynnille niin saattaa kuulua pieni "aivastus" ja sammuu siihen, hyvin kuitenkin lähtee heti napista tulille *
    Tuo on ihan Veturin ominaisuus ja korjattuakin tuos taisi saada,mutta en jaksanut koko ketjua kahlata läpi tiedon etsimiseksi
    Itseä tuo "ominaisuus" ei haittaa,kunhan vaan kaupungissa muistaa,että saatta yskäistä itsensä sammuksiin
    Indian Sport Chief -23
    ex. BMW R1200R -17
    ex. Triumph ST 1050 -10
    ex. Aprilia SL1000 Falco - 01
    ex. Honda VTR1000F -98
    ex. Honda CB750F -83
    ex. Honda CB125TDC -84
  8. #398
    Lainaa (GamlaBilar @ Heinä. 19 2010,01:48) kirjoitti
    Lainaa (Bimmero @ Heinä. 19 2010,01:24) kirjoitti
    Tervehdys heimolaiset! Pitkän haaveilun jälkeen (2vko) tuli ostettua VeTuRi. Muuten olen todella tyytyväinen ja muutama sata kilometriä tullut jo onnellisena kanttailtua. Sen verran on mieltä askarruttanut eräs oire mistä pitää vähän kysellä. Eli pyörä tekee välillä satunnaisesti niin että kun alkaa risteykseen himmailemaan ja kun tippuu tyhjäkäynnille niin saattaa kuulua pieni "aivastus" ja sammuu siihen, hyvin kuitenkin lähtee heti napista tulille *
    Tuo on ihan Veturin ominaisuus ja korjattuakin tuos taisi saada,mutta en jaksanut koko ketjua kahlata läpi tiedon etsimiseksi
    Itseä tuo "ominaisuus" ei haittaa,kunhan vaan kaupungissa muistaa,että saatta yskäistä itsensä sammuksiin *
    Oma veturi aivastelee myös silloin tällöin valoissa, mutta toistaiseksi ei ole kertaakaan vielä sammunut.
    Honda CB600F Hornet
  9. #399
    Pari kertaa on köhinyt itsensä hiljaiseksi, mutta käyntiin on lähtenyt heti ja mukisematta.
    KTM 990 ABS -07, -13
    CBF 1000 s -07 ora, -11
    VTR 1000 f -98, pun, -10
    CBR 1100xx -98, musta, -05
    CBR 1000 f -92, pun-must, -05
    CBR 600 f -91, pun-valk, -96
    PV 50 -88, musta, -90
  10. #400
    Luin vähän ketjua ja tämä "aivastelu" ilmeisesti vähenisi jos säätäisi ohmeja jostain palikasta (nimeä en nyt enää muista). Itseä tuo nyt ei niin ole haitannut mutta vähän pelästytti vaan aluksi kun ei ole kokemusta, mutta hyvä että on ihan "ominaisuus" . Tänäänkin tuli ajeltua 150km eikä sammunut kertaakaan
    Sitten taas yhtenä päivänä sammu 3 kertaa 10km matkalla
    On se vaan aika peli
    Yamaha R1 -99
    ex.Honda VTR 1000F -04
  11. #401
    Tuon aivastuksen tekee helposti se että avaa kaasun nopeesti ja melkein täysin auki ja päästää samantein kokonaan pois...ainakin mun pyörä tekee sen helposti jos tekee tuollaisen alyttömän nopeen liikkeen mut ei aina!
    Honda cbr Fireblade 954 vm 2003
    Honda VTR 1000F vm 2000
    Honda cbr 600F vm 1992
    Yamaha Virago 535 vm 1999
  12. #402
    Lainaa (zubzero1979 @ Heinä. 15 2010,10:40) kirjoitti
    Lainaa (ttaure @ Heinä. 15 2010,00:27) kirjoitti
    Mistäs kannattaisi lähteä tilailemaan varaosia VTR:ään? Tarvetta on ainakin vasemmanpuoleiselle kytkinboxille (vilkut jne,) ja tankin suojakumeille tms. Suomessa hiukan turhan tyyristä...
    Tuolta tullu tilattua paljon osaa: david silver

    Tässä seuraava: M&P

    Tuossa: wemoto

    Tossa nyt alkuun muutama
    Wemoto ja M & P toimivat ainakin hyvin.
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  13. #403
    Lainaa (Timberline @ Heinä. 20 2010,21:09) kirjoitti
    Lainaa (zubzero1979 @ Heinä. 15 2010,10:40) kirjoitti
    Lainaa (ttaure @ Heinä. 15 2010,00:27) kirjoitti
    Mistäs kannattaisi lähteä tilailemaan varaosia VTR:ään? Tarvetta on ainakin vasemmanpuoleiselle kytkinboxille (vilkut jne,) ja tankin suojakumeille tms. Suomessa hiukan turhan tyyristä...
    Tuolta tullu tilattua paljon osaa: david silver

    Tässä seuraava: M&P

    Tuossa: wemoto

    Tossa nyt alkuun muutama
    Wemoto ja M & P toimivat ainakin hyvin.
    http://www.ebay.co.uk/

    Itse olen tilannut melkein kaikki osat tuolta!!!
  14. #404
    hyvää iltaa arvon VR:n kuljettajat.
    olen ostamassa VTR:ää( VM-97-99 ) ja olen yhtä käynyt ajamassa, mutta se tärinä ja vapina siinä vehkeessä oli jotenkin ison oloista, ainakin jos rivi 4 vertaa(noitahan ei kai voi vertailla mitenkään keskenään ). tuohan nyt on varmastikkin ominaisuus että V2 tärisee PAALJON enemmän. kyseinen veturi oli ensimmäinen V2 millä olen koskaan ajanut joten kaipaisinkin hieman vinkkiä että kannattaako siitä tärinää ihmetellä sen enempää,onko siellä kenties jotain tasapaino akseleita ja voiko siellä jako päästä muuttumaan jostakin syystä? olisko jotain muuta mitä kannattaa tarkastella, kulutus osat oli hyvässä kunnossa ja mitään erikoisia metallisia kolinoita ei kuulunut, ne kuuluisat nokkaketjun kiristäjät oli kaiketi vaihdettu jokunen 10tkm sitten.
  15. #405
    Lainaa (neon @ Heinä. 22 2010,21:59) kirjoitti
    hyvää iltaa arvon VR:n kuljettajat.
    olen ostamassa VTR:ää( VM-97-99 ) ja olen yhtä käynyt ajamassa, mutta se tärinä ja vapina siinä vehkeessä oli jotenkin ison oloista, ainakin jos rivi 4 vertaa(noitahan ei kai voi vertailla mitenkään keskenään ). tuohan nyt on varmastikkin ominaisuus että V2 tärisee PAALJON enemmän. kyseinen veturi oli ensimmäinen V2 millä olen koskaan ajanut joten kaipaisinkin hieman vinkkiä että kannattaako siitä tärinää ihmetellä sen enempää,onko siellä kenties jotain tasapaino akseleita ja voiko siellä jako päästä muuttumaan jostakin syystä? olisko jotain muuta mitä kannattaa tarkastella, kulutus osat oli hyvässä kunnossa ja mitään erikoisia metallisia kolinoita ei kuulunut, ne kuuluisat nokkaketjun kiristäjät oli kaiketi vaihdettu jokunen 10tkm sitten.
    Kyllähän nuo tärisee niinkuin kaikki twini pyörät tekee... Sehän riippuu miten asian ottaa Kaverin HD tärisee tyhjäkäynnillä niin ettet näe kummastakaan peilistä metriä enempää taaksepäin, siihen nähden VTR ei tärise

    Alle kolmen tonnin kierroksilla se täristää mut ei normiajossa ainakaan mun tärise mitenkään epätavallisen paljoa ja maantieajossa ei ollenkaan.
    Honda cbr Fireblade 954 vm 2003
    Honda VTR 1000F vm 2000
    Honda cbr 600F vm 1992
    Yamaha Virago 535 vm 1999
  16. #406
    Joo kyllä veturi lakkaa täristämästä kun antaa moottorille ruokaa!!! Ja siitähän se tykkää!!! Itsellä muuttu honda vielä hienommaksi ajaa kun nostin kierros aluetta hammasta pienemmällä eturattaalla!!!
  17. #407
    joo noinhan se tuntu olevan, ei parane ajella liikaa väännöllä. kaupat tuli tehtyä -97 veturista ja takane reilut 150km ja todella tyytyväinen. täytyy vissiin se tps:ssä säätää kohilleen ku sain tuon kapineen sammumaan kertaalleen risteykseen jarrutellessa. mitenkäs se takarengas, onko se 190/50 parempi katu ajeluun vai se otteen mukanen 180/55?
  18. #408
    Lainaa (neon @ Heinä. 23 2010,22:52) kirjoitti
    joo noinhan se tuntu olevan, ei parane ajella liikaa väännöllä. kaupat tuli tehtyä -97 veturista ja takane reilut 150km ja todella tyytyväinen. täytyy vissiin se tps:ssä säätää kohilleen ku sain tuon kapineen sammumaan kertaalleen risteykseen jarrutellessa. mitenkäs se takarengas, onko se 190/50 parempi katu ajeluun vai se otteen mukanen 180/55?
    Ei taida olla normi ajossa mitää merkitystä kumman sinne laittaa... Nopeaan ajoon suosittelen kyl sitä vakio kokoa, kuulemma kanttauksissa tuo leveämpi hieman äkki jyrkkä tai niin ne sanovat.
    Honda cbr Fireblade 954 vm 2003
    Honda VTR 1000F vm 2000
    Honda cbr 600F vm 1992
    Yamaha Virago 535 vm 1999
  19. #409
    Taitaa ero olla aika pieni noilla renkailla, joten normi ajossa ei oo mitään eroa.
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  20. #410
    Molempia kokoja olen radalla ja kadulla käyttänyt, enkä ole juuri eroja huomannut. Tällaiselle tavan tallaajalle lienee ihan sama kumman kokoisen donitsin vanteelle rullaa. Rossit ja Stonerit on eri miehiä...
    Pitpro Prolite
    VTR kilo F
  21. #411
    Lainaa (Tuoma5 @ Heinä. 24 2010,16:26) kirjoitti
    Molempia kokoja olen radalla ja kadulla käyttänyt, enkä ole juuri eroja huomannut. Tällaiselle tavan tallaajalle lienee ihan sama kumman kokoisen donitsin vanteelle rullaa. Rossit ja Stonerit on eri miehiä...
    Totta...ei kyl eroa vissiin huomaa kun ne kellä taitoa ajaa renkaan ja pyörän äärirajoilla...
    Honda cbr Fireblade 954 vm 2003
    Honda VTR 1000F vm 2000
    Honda cbr 600F vm 1992
    Yamaha Virago 535 vm 1999
  22. #412
    niin kai se vähän on et ei sitä tavan "virtanen" taida ajossa huomata kumpi on. kyllähän sen taitaa olla vaan ulkonäkö kysymys ja voipahan sitten ainakin snagarilla kehua et kuinka levee takaläski on
  23. #413
    Lainaa (neon @ Heinä. 24 2010,21:35) kirjoitti
    niin kai se vähän on et ei sitä tavan "virtanen" taida ajossa huomata kumpi on. kyllähän sen taitaa olla vaan ulkonäkö kysymys ja voipahan sitten ainakin snagarilla kehua et kuinka levee takaläski on *
    Totta
    Honda cbr Fireblade 954 vm 2003
    Honda VTR 1000F vm 2000
    Honda cbr 600F vm 1992
    Yamaha Virago 535 vm 1999
  24. #414
    No niin, VETURI vaihtoi sitten omistajaa ja halvalla joutui luopuun... Hieman on eroahdistusta mutta onneks uusi pyörä on jo kiikarissa... Leiriä en hondalta vaihda mutta rivi nelkkuun vaihtuu elikkäs siirryn tuonne fireblade leiriin.
    Honda cbr Fireblade 954 vm 2003
    Honda VTR 1000F vm 2000
    Honda cbr 600F vm 1992
    Yamaha Virago 535 vm 1999
  25. #415
    Lainaa (minizz @ Touko. 12 2010,20:58) kirjoitti
    Morjens.

    Mikähän mahtais olla ongelmana kun veturi pitää 4,5 ja 6 vaihteella vedätettäessä pieniltä nopeuksilta asti metallista vinkunaa, ihan kuin hiekkapaperilla hiois metallia. joku laakeri menossa? vinkuna loppuu aina kun ottaa vedon kytkimellä pois.
    Kytkin ei luista mutta voisko muuten olla syyllinen? Pyöränlaakerit tuskin, sehän kuuluis kokoajan. Ketjutrataspaketti uudet, moottorista ei paikallaan eikä pienillä vaihteilla kuulu mitään havaittavia ylimääräisiä ääniä. Tuskin kuuluu ominaisuuksiin.
    Terve asiantuntijat!

    Itseäni kiinnostaa kovasti myös tuo metallinen ääni. Mistä mahtaisi johtua?
    Yamaha TDR 250 -89
    Suzuki DR 800 -94
    Kawasaki ZRX 1100 -98
    Honda VTR 1000 F -98
    Yamaha FZS 1000 -03
    Yamaha YZF-R1 -10
    BMW F800GS -12
    KTM 250 EXC-F -13
    Yamaha FZS 1000 -05
    KTM 990 Supermoto -08
    Yamaha MT07 -13
  26. #416
    Niin ja kummalla bensalla porukka ajelee omilla vetureillaan: 95 vai 98?
    Yamaha TDR 250 -89
    Suzuki DR 800 -94
    Kawasaki ZRX 1100 -98
    Honda VTR 1000 F -98
    Yamaha FZS 1000 -03
    Yamaha YZF-R1 -10
    BMW F800GS -12
    KTM 250 EXC-F -13
    Yamaha FZS 1000 -05
    KTM 990 Supermoto -08
    Yamaha MT07 -13
  27. #417
    95 sitä ajellaan. Joskus välillä 98 käyttänyt, mut ei mitään käytännön eroa kummalla. Halvempaa tankkiin.

    Omassa veturissa äänet sen verran kovat että mitään metallista ylimääräistä ääntä en itse ole havainnut...
    Honda VTR 1000F
  28. #418
    Lainaa (eriveto79 @ Elo. 03 2010,11:18) kirjoitti
    Lainaa (minizz @ Touko. 12 2010,20:58) kirjoitti
    Morjens.

    Mikähän mahtais olla ongelmana kun veturi pitää 4,5 ja 6 vaihteella vedätettäessä pieniltä nopeuksilta asti metallista vinkunaa, ihan kuin hiekkapaperilla hiois metallia. joku laakeri menossa? vinkuna loppuu aina kun ottaa vedon kytkimellä pois.
    Kytkin ei luista mutta voisko muuten olla syyllinen? Pyöränlaakerit tuskin, sehän kuuluis kokoajan. Ketjutrataspaketti uudet, moottorista ei paikallaan eikä pienillä vaihteilla kuulu mitään havaittavia ylimääräisiä ääniä. Tuskin kuuluu ominaisuuksiin.
    Terve asiantuntijat!

    Itseäni kiinnostaa kovasti myös tuo metallinen ääni. Mistä mahtaisi johtua?
    Mulla hävis toi ääni omasta ku vaihto eri merkin öljyt...liekkö sitten tullut kytkimestä tms...
    Nykymopot:
    KTM 700cc 2T "SXF"
    Moto Guzzi V50 Monza -82
    Suzuki Hayabusa Turbo
    Aprilia RSV 1000r Factory
    2T 300cc potkulauta

  29. #419
    Lainaa (minizz @ Elo. 03 2010,16:25) kirjoitti
    Lainaa (eriveto79 @ Elo. 03 2010,11:18) kirjoitti
    Lainaa (minizz @ Touko. 12 2010,20:58) kirjoitti
    Morjens.

    Mikähän mahtais olla ongelmana kun veturi pitää 4,5 ja 6 vaihteella vedätettäessä pieniltä nopeuksilta asti metallista vinkunaa, ihan kuin hiekkapaperilla hiois metallia. joku laakeri menossa? vinkuna loppuu aina kun ottaa vedon kytkimellä pois.
    Kytkin ei luista mutta voisko muuten olla syyllinen? Pyöränlaakerit tuskin, sehän kuuluis kokoajan. Ketjutrataspaketti uudet, moottorista ei paikallaan eikä pienillä vaihteilla kuulu mitään havaittavia ylimääräisiä ääniä. Tuskin kuuluu ominaisuuksiin.
    Terve asiantuntijat!

    Itseäni kiinnostaa kovasti myös tuo metallinen ääni. Mistä mahtaisi johtua?
    Mulla hävis toi ääni omasta ku vaihto eri merkin öljyt...liekkö sitten tullut kytkimestä tms...
    Mitä öljyä laitoit? Ja millä öljyllä porukka yleensäkin on saanut VTR:n omasta mielestään toimimaan parhaiten?
    Yamaha TDR 250 -89
    Suzuki DR 800 -94
    Kawasaki ZRX 1100 -98
    Honda VTR 1000 F -98
    Yamaha FZS 1000 -03
    Yamaha YZF-R1 -10
    BMW F800GS -12
    KTM 250 EXC-F -13
    Yamaha FZS 1000 -05
    KTM 990 Supermoto -08
    Yamaha MT07 -13
  30.  
  31. #420
    Lainaa (eriveto79 @ Elo. 03 2010,20:38) kirjoitti
    Lainaa (minizz @ Elo. 03 2010,16:25) kirjoitti
    Lainaa (eriveto79 @ Elo. 03 2010,11:18) kirjoitti
    Lainaa (minizz @ Touko. 12 2010,20:58) kirjoitti
    Morjens.

    Mikähän mahtais olla ongelmana kun veturi pitää 4,5 ja 6 vaihteella vedätettäessä pieniltä nopeuksilta asti metallista vinkunaa, ihan kuin hiekkapaperilla hiois metallia. joku laakeri menossa? vinkuna loppuu aina kun ottaa vedon kytkimellä pois.
    Kytkin ei luista mutta voisko muuten olla syyllinen? Pyöränlaakerit tuskin, sehän kuuluis kokoajan. Ketjutrataspaketti uudet, moottorista ei paikallaan eikä pienillä vaihteilla kuulu mitään havaittavia ylimääräisiä ääniä. Tuskin kuuluu ominaisuuksiin.
    Terve asiantuntijat!

    Itseäni kiinnostaa kovasti myös tuo metallinen ääni. Mistä mahtaisi johtua?
    Mulla hävis toi ääni omasta ku vaihto eri merkin öljyt...liekkö sitten tullut kytkimestä tms...
    Mitä öljyä laitoit? Ja millä öljyllä porukka yleensäkin on saanut VTR:n omasta mielestään toimimaan parhaiten?
    Nyt itseasiassa tarkemmin kuunneltuna, se ääni kuuluu 40km/h -> ja loppuu joskus 80km/h jälkeen kun muu melu kasvaa suuremmaksi. Ainakin jarrut "laahaa" eli saattaa tulla niistä tai sitten eturengaskin voi pitää ääntä. Näin olen kuullut/lukenut, että eturengaskin voi pitää mitä ihmeellisimpiä ääniä. Pyöränlaakerissa ei ainakaan äkkiseltään tuntunut mitään klappia. Täytyypi tutkia. Ja kytkin / vapaa / vaihde ei vaikuta ääneen.
    Yamaha TDR 250 -89
    Suzuki DR 800 -94
    Kawasaki ZRX 1100 -98
    Honda VTR 1000 F -98
    Yamaha FZS 1000 -03
    Yamaha YZF-R1 -10
    BMW F800GS -12
    KTM 250 EXC-F -13
    Yamaha FZS 1000 -05
    KTM 990 Supermoto -08
    Yamaha MT07 -13
Sivu: 14 / 46:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4121314151624 ... ViimeinenViimeinen