Sivu: 13 / 46:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3111213141523 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 361:stä 390:een 1355:sta
  1. #361
    Lämmöt ei nouse 1/2 merkin kohdille muuta kuin kaupungissa ajaessa. Maantiellä on "liian" viileänä. Termostaatti vaihtoon vai ihansama?
    - VTR 1000 F -99 (toistaiseksi musta)
  2. #362
    Lainaa (ttaure @ Touko. 13 2010,20:14) kirjoitti
    Lämmöt ei nouse 1/2 merkin kohdille muuta kuin kaupungissa ajaessa. Maantiellä on "liian" viileänä. Termostaatti vaihtoon vai ihansama?
    mulla sama homma enkä oo nähny aihetta vaihtaa termaria kyl toiseen. Kertokoon joku viisaampi onko aihetta vaihtoon. Ja tosiaan tuo röpötys kovan jarrutuksen/kiihdytyksen jälkeen on ihan normaalia. Mun pyörä tehny sitä uudesta asti, ominaisuus
    Honda cbr Fireblade 954 vm 2003
    Honda VTR 1000F vm 2000
    Honda cbr 600F vm 1992
    Yamaha Virago 535 vm 1999
  3. #363
    Eipä itselläkään tuo lämpö nouse muuta kuin kaupungissa tai paikallaan käytellessä.. ja ihan testauksen vuoksi tuota käytellyt joskus kuumaksi,että flekti todellakin toimii

    Muillekkin vinkiksi,että kannattaa joskus tarkastaa tuo startin johdon liitos jos joskus vaikka haluaa johdon irti..itsellä nuo mutterit niin ruosteessa ja syöpyneet,että sai hetken tapella irtisaamiseksi..tosin mutterit olivat enemmänkin "klönttejä" mutta onneksi kierteet eivät olleet vioittuneet,että sai uusilla muttereilla ja "voltti"vaseliinilla taas parempaan kuosiin
    Indian Sport Chief -23
    ex. BMW R1200R -17
    ex. Triumph ST 1050 -10
    ex. Aprilia SL1000 Falco - 01
    ex. Honda VTR1000F -98
    ex. Honda CB750F -83
    ex. Honda CB125TDC -84
  4. #364
    Morjens.

    Eihän kenelläkään sattuisi löytymään oikeanpuoleista syyläriä joutilaana ?

    Onnistuin kippaamaan mopon peräkärryssä ja em syyläri edellä päin peräkärryn laitaa

    Voi tarjoilla osoitteeseen : esa.gronlund@gmail.com
    Se mikä ei tapa, sattuu saatanasti
  5. #365
    Lainaa (GamlaBilar @ Touko. 13 2010,20:31) kirjoitti
    Eipä itselläkään tuo lämpö nouse muuta kuin kaupungissa tai paikallaan käytellessä.. ja ihan testauksen vuoksi tuota käytellyt joskus kuumaksi,että flekti todellakin toimii *

    Muillekkin vinkiksi,että kannattaa joskus tarkastaa tuo startin johdon liitos jos joskus vaikka haluaa johdon irti..itsellä nuo mutterit niin ruosteessa ja syöpyneet,että sai hetken tapella irtisaamiseksi..tosin mutterit olivat enemmänkin "klönttejä" mutta onneksi kierteet eivät olleet vioittuneet,että sai uusilla muttereilla ja "voltti"vaseliinilla taas parempaan kuosiin *
    Tuollaiset 76 asteeseen nousee ajossa näin viileillä. 82 suurinpiirtein lämpemämmollä keleiillä.
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  6. #366
    Riittäköhän HISS vakuutusyhtiölle vai pitääkö mainita että varastetussa mopossani oli rattilukkokin kiinni...?
    - VTR 1000 F -99 (toistaiseksi musta)
  7. #367
    Lainaa (ttaure @ Touko. 16 2010,18:09) kirjoitti
    Riittäköhän HISS vakuutusyhtiölle vai pitääkö mainita että varastetussa mopossani oli rattilukkokin kiinni...?
    Voi rähämä! Onko joku vieny sun pyörän??? Juutanan ääliöt!!! Mistä ja koska lähti???
    Honda cbr Fireblade 954 vm 2003
    Honda VTR 1000F vm 2000
    Honda cbr 600F vm 1992
    Yamaha Virago 535 vm 1999
  8. #368
    Lainaa (zubzero1979 @ Touko. 16 2010,19:24) kirjoitti
    Lainaa (ttaure @ Touko. 16 2010,18:09) kirjoitti
    Riittäköhän HISS vakuutusyhtiölle vai pitääkö mainita että varastetussa mopossani oli rattilukkokin kiinni...?
    Voi rähämä! Onko joku vieny sun pyörän??? Juutanan ääliöt!!! Mistä ja koska lähti???
    Viikonlopun aikana... Turusta Kupittaankadulta. Jos näkyy niin saa vetää minunkin puolestani nokkaan!
    - Musta (teipitön)
    - LeoVincet
    - Musta visiiri
    - Kappan takalaukku

    http://koti.mbnet.fi/taure/001.JPG
    http://koti.mbnet.fi/taure/003.JPG



    - VTR 1000 F -99 (toistaiseksi musta)
  9. #369
    Löytynyt ja nyt odotellaan korjausta... Toivottavasti saan entistä ehompana takaisin! Prkl idiootteja maa päällään kantaa!
    - VTR 1000 F -99 (toistaiseksi musta)
  10. #370
    Lainaa (ttaure @ Touko. 17 2010,11:02) kirjoitti
    Löytynyt ja nyt odotellaan korjausta... Toivottavasti saan entistä ehompana takaisin! Prkl idiootteja maa päällään kantaa!
    mitä oli mennyt rikki??
    Honda cbr Fireblade 954 vm 2003
    Honda VTR 1000F vm 2000
    Honda cbr 600F vm 1992
    Yamaha Virago 535 vm 1999
  11. #371
    Lainaa (zubzero1979 @ Touko. 17 2010,16:37) kirjoitti
    Lainaa (ttaure @ Touko. 17 2010,11:02) kirjoitti
    Löytynyt ja nyt odotellaan korjausta... Toivottavasti saan entistä ehompana takaisin! Prkl idiootteja maa päällään kantaa!
    mitä oli mennyt rikki??
    No pimeällä se löytyi, että kaikkea ei ehtinyt näkemään, mutta ainakin:
    - Virtalukko ja samalla rattilukko
    - Kaikki virtalukon ja ympäristön johdot
    - Takalaukun lukitusmekanismi ja lukko
    - Rekisterikilpi kadoksissa (uudelle tunnukselle täytyy rekisteröidä)
    - Oikean kahvan pää ja oikea sivukate (pienet jäljet)
    - Tietysti uusittava kaikki lukot, koska yksi on jo rikki
    + kaikki muu mitä tulee vielä ilmi. Jokaisen naarmun laitan vakuutukseen mitä en ennen ole nähnyt.
    - VTR 1000 F -99 (toistaiseksi musta)
  12. #372
    Se on aika äkkiä veturin kohdalla lunari keikka. Pyörällä kun ei jälleen myynti arvo ole enää pilvissään.
    Honda VTR 1000 F
    Fiat 127 -79 903cc

    Tuhatkuutiota on tarpeeksi!
    VTR
  13. #373
    Jaahas terve vaan...
    Meikäläinenkin liittyy viime talvena tähän veturi kerhoon ja
    lähdin kyselemään teiltä viisaammilta ja kokeneimmilta veturi miehiltä että millasia ratastuksia teillä on käytössä? Itse ajattelin vaihtaa hieman enemmän vääntäväksi mutta en oikein tiedä että monellako piikillä sitä uskaltaa muuttaa ettei menis reisille koko homma.... *

    Mutta jos muutaman esimerkin saisin ja niistä kokemuksia niin....kiitos!!!
  14. #374
    Radalla toimii hyvin ja kadulla välttävästi 15/43. Jos pelkkää katuajoa, niin väittäisin 16 tai jopa 15/42 olevan aika mukavan. Alkuperäinen 16/41 on kyllä melkoinen aavikkovälitys. Nopeusmittarista tulee jokatapauksessa aikalailla joutava kapistus, jollei speedohealeria laita.
    Pitpro Prolite
    VTR kilo F
  15. #375
    Mulla on 15 piikkinen edessä ja parempi kuin alkuperäinen. Eli on sen piikinverran pienempi. Takana muistaakseni 42, mutta saattoi olla 41kin.

    Speedohealeri löytyy, on pätevä kapistus.
    Honda VTR 1000 F
    Fiat 127 -79 903cc

    Tuhatkuutiota on tarpeeksi!
    VTR
  16. #376
    Niin että se piikki edestä ainakin pois!!!
    Kiitoksia vaan vinkeistä...ei muuta kun
  17. #377
    Minä vaihdoin tälle kesälle tommosen -97 vtärrän...Välitys on 15/43 ja toimii mun mielestä kadulla hyvin, kaks ja puol tonnia oon kerenny koeajaa ja hyvältä tuntuu. Peli kampee pystyyn kakkosella ihan kaasua kääntämällä. Kulutus on vähän reilumpi ku entisessä, 7-9 litraa seka-ajossa, mutta paskaako siitä....harrastukset maksaa. Dynojetit, K&N ja Ixil putket varmaan osansa kulutukseen tekee.

    Eli yhteenvetona, todella mukava laite. Tuntuu ja kuulostaa moottoripyörältä, eikä hinnat päätä huimaa.
    Suosittelen lämpimästi! *
  18. #378
    Millasella kierros alueella tollane 15/43 välitys on kun ajetaan 100km/h??? Meneekö jo huudattamisen puolelle???
    Ite vaihdoin kans viime syksynä pikku bandiitista tähän -98 veturiin ja oon kyllä tyytyväinen ollu!!!
    Vielä kun briteistä hommasin talvella vähän palikkaa niin sain siitä vähän menevämmän näkösen!!! *
  19. #379
    130km/h vauhdissa kiertää tasan 5000.
  20. #380
    En nyt muista satasen kohdalta rundarin lukemaa, mutta on vähän siinä ja siinä, että huutaako kone. Ehkä hitusen pidempi välitys vois olla kadulla mukavampi noin äänimaailman puolesta, mutta kuten sanottu noillakin pärjää. Kulutuksessa en ole kyllä juuri eroa vakioväleihin huomannut.
    Pitpro Prolite
    VTR kilo F
  21. #381
    Lainaa (veeteeär @ Touko. 25 2010,22:21) kirjoitti
    Millasella kierros alueella tollane 15/43 välitys on kun ajetaan 100km/h??? Meneekö jo huudattamisen puolelle???
    Ite vaihdoin kans viime syksynä pikku bandiitista tähän -98 veturiin ja oon kyllä tyytyväinen ollu!!!
    Vielä kun briteistä hommasin talvella vähän palikkaa niin sain siitä vähän menevämmän näkösen!!! *
    Väsäsin joskus taulukon noista nopeuksista, mikä aika hyvin piti paikkaansa, kun sitä aikoinaan testailin (vakiorenkailla ja speedohealerilla korjatulla mittarilla). Sen mukaan 15/43:lla 4000 rpm vastaa nopeutta 102,5 km/h. Ja 5000 rpm:llä näyttäis olevan mittarissa 128 km/h, eli aika lähelle mitä ppy:lläkin.
    <span style='color:#000000'>Unidentical twins - RD 350 LC *& *VTR 1000 F</span>
  22. #382
    No tosta jos sellasta kultasta keskitietä arvioi niin tollane 15/42 vois varmaan olla sellane hyvä!!! Kyllä hän tuo alkuperänen menee noilla pitkillä matkoilla mut aika harvoin niitä tulee ajeltua... Mut taidan aloittaa noilla ja vaihdan sitte jos tuntuu kamalalta....joten kiitoksia vaan kommenteista!!!

    Onkos muuten kellään kokemuksia tosta saksalaisesta rengas kauppiaasta kun reifenversand.com? *Katselin että siellä oli suhtkoht edullisia kummeja!!!
  23. #383
    Ei ole tuosta kokemusta, mutta espanjasta tuli tilattua Michelin pilot road 2 veturiin. Renkaat tuli nopeasti kotiovella ja mielestäni hintakin oli kohdallaan, ainakin Suomeen verrattuna

    http://www.rodamototyres.com/OnLine/...Productos.aspx
    Helkama jääkäri...
    ex. VieTeRi 1000F '99
    ex. Suzu gsxf 750
    ex. Yammu DT125
    ex. Vespa Primavera 125
    ex. Tunturi Tiger
    ex. Tunturi SS
    ex. Honda XR80
  24. #384
    Lainaa (samthunder @ Touko. 25 2010,10:12) kirjoitti
    Mulla on 15 piikkinen edessä ja parempi kuin alkuperäinen. Eli on sen piikinverran pienempi. Takana muistaakseni 42, mutta saattoi olla 41kin.

    Speedohealeri löytyy, on pätevä kapistus.
    Mikä speedohealerin johtosarja sopii? V3 vai V4? Millä asetuksella näyttää noilla rattailla oikein?

    Kiitos
    - VTR 1000 F -99 (toistaiseksi musta)
  25. #385
    Lainaa (tth78 @ Touko. 28 2010,13:08) kirjoitti
    Ei ole tuosta kokemusta, mutta espanjasta tuli tilattua Michelin pilot road 2 veturiin. Renkaat tuli nopeasti kotiovella ja mielestäni hintakin oli kohdallaan, ainakin Suomeen verrattuna

    http://www.rodamototyres.com/OnLine/...Productos.aspx
    ite tilasin kans samat rattaat rodamotolta hintaan 250 ekeä. tais tula 6 päivässä ovelle.
    Honda VTR Firestorm
  26. #386
    Täytyypä tunkea tähän väliin tyrkylle takakahva ja tavarateline Firestormiin. =own_ads&PL[0]=listOwnerPart.php]Nettivaraosa
  27. #387
    Lainaa (harrivee @ Touko. 29 2010,21:10) kirjoitti
    Lainaa (tth78 @ Touko. 28 2010,13:08) kirjoitti
    Ei ole tuosta kokemusta, mutta espanjasta tuli tilattua Michelin pilot road 2 veturiin. Renkaat tuli nopeasti kotiovella ja mielestäni hintakin oli kohdallaan, ainakin Suomeen verrattuna

    http://www.rodamototyres.com/OnLine/...Productos.aspx
    ite tilasin kans samat rattaat rodamotolta hintaan 250 ekeä. tais tula 6 päivässä ovelle.
    No näyttää sieltä saksastakin gummeja tulevan!!! Lähetti toi äsken pilot road 2:set ovelle!!! Vielä kun jaksais alkaa laittaa alle!!!
  28. #388
    Noniin.. pari kuukautta siinä meni, että alko veturi kettuilemaan.
    Lataus ongelmasta on kyse, mutta nyt en olekkaan aivan varma johtuuko säätimestä vai staattorista.
    Eli latausjännite tyhjäkäynnillä on n.13,5v, mutta kierroksia lisäämällä jännite putoaa jonnekkin 12,3voltin paikkeille.
    Laturin käämien välinen vastus 0,5-0,6ohmia.

    Electrexiltä sais kyllä staattorin 70e:lla ja regulaattori maksaa saman verran, muttei turhaan viitteis molempia tilailla.
    Honda CB600F Hornet
  29. #389
    Lainaa (frostBite @ Kesä. 27 2010,14:24) kirjoitti
    Noniin.. pari kuukautta siinä meni, että alko veturi kettuilemaan.
    Lataus ongelmasta on kyse, mutta nyt en olekkaan aivan varma johtuuko säätimestä vai staattorista.
    Eli latausjännite tyhjäkäynnillä on n.13,5v, mutta kierroksia lisäämällä jännite putoaa jonnekkin 12,3voltin paikkeille.
    Laturin käämien välinen vastus 0,5-0,6ohmia.

    Electrexiltä sais kyllä staattorin 70e:lla ja regulaattori maksaa saman verran, muttei turhaan viitteis molempia tilailla.
    Omassa oli samaa vikaa joka korjaantu kun kävi maadotukset kunnolla läpi. Tuli turhaan ostettua uus regu.
    Nykymopot:
    KTM 700cc 2T "SXF"
    Moto Guzzi V50 Monza -82
    Suzuki Hayabusa Turbo
    Aprilia RSV 1000r Factory
    2T 300cc potkulauta

  30.  
  31. #390
    Lainaa (frostBite @ Kesä. 27 2010,14:24) kirjoitti
    Noniin.. pari kuukautta siinä meni, että alko veturi kettuilemaan.
    Lataus ongelmasta on kyse, mutta nyt en olekkaan aivan varma johtuuko säätimestä vai staattorista.
    Eli latausjännite tyhjäkäynnillä on n.13,5v, mutta kierroksia lisäämällä jännite putoaa jonnekkin 12,3voltin paikkeille.
    Laturin käämien välinen vastus 0,5-0,6ohmia.

    Electrexiltä sais kyllä staattorin 70e:lla ja regulaattori maksaa saman verran, muttei turhaan viitteis molempia tilailla.
    Hieman lisää tutkiskeltu ja mittailtu.
    Eli mittailin flukella staattorin vaihejohtimien välistä jännitettä:
    -Kaikki piuhat säätimessä kiinni ja kone käy= ~15v->lisää kierroksia ja jännite putoaa.
    -Liitin irti regusta ja n.2000rpm= reilut 50v vaiheiden väliltä.

    Sitten hieman tutkiskelin liitoksia ja staattorilta eteenpäin ensimmäisen liittimen juuresta oli keltaset johdot saaneet hieman rusketusta ja liitin tuntui lämpöseltä n.5min käytön jälkeen. Regu oli myös sen verran lämmennyt, ettei siihen tohtinut oikein koskea.

    Itsehän en mikään sähköalan asiantuntija ole, mutta lähtisin tässä vaiheessa veikkailemaan säädintä syylliseksi..?
    Honda CB600F Hornet
Sivu: 13 / 46:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3111213141523 ... ViimeinenViimeinen