Sivu: 10 / 46:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8910111220 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 271:stä 300:een 1355:sta
  1. #271
    Mä oon ajellu radalla Dunlopin 190/55 matalapainekumeja puolentusinaa valmiiksi, enkä ole valittamista löytänyt ainakaan profiilin puolesta. Tuskin hirveätä eroa 50-sarjalaiseen. Alle vaan ja kovaa ajoa.
    Pitpro Prolite
    VTR kilo F
  2. #272
    Kertokaas onko kytkin paketeilla millasia eroja?? Omaan olis tarkoitus kytkin vaihtaa jossain vaiheessa ennen kesää. Tollanen oli mielessä ---> SC36 00 EBC Complete Clutch Kit - SRK Series ja hintaa 144£ suurinpiirtein.

    Sitten toinen kysymys: Mitä moottoriöljyä olette käyttäneet veturissa? Tätä kysyn siksi että vaihteet tuppaa paukahtaan päälle melko kova-äänisesti ja koko pyörä tärähtää melkoisesti. Ihan uudet öljyt nyt koneessa mutta pyörä on tietysti seissyt talven paikallaan eikä pahemmin käytetty.

    Tällä hetkellä Castrollin 10-40 öljyt mitkä ei oikein toimi tai sit on kytkin heikossa hapessa...
    Honda cbr Fireblade 954 vm 2003
    Honda VTR 1000F vm 2000
    Honda cbr 600F vm 1992
    Yamaha Virago 535 vm 1999
  3. #273
    Höh. No delvaccia tietennii!
    VeTuRi,Bussi
  4. #274
    oli aiemmin Hondan omaa gn-4 sta ?? Muistaakseni. Nyt Motul 5000 ja mun mielestä motulilla toimi vaihteisto paremmin
    En tiedä onko vaan kyse siiitä että on uudet öljyt... vaihtoväli pyörii 4000 +- paikkeilla.
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  5. #275
    Lainaa (Timberline @ Maalis. 04 2010,20:13) kirjoitti
    oli aiemmin Hondan omaa gn-4 sta ?? Muistaakseni. Nyt Motul 5000 ja mun mielestä motulilla toimi vaihteisto paremmin *
    En tiedä onko vaan kyse siiitä että on uudet öljyt... vaihtoväli pyörii 4000 +- paikkeilla.
    Tuli piruuttaan tilattua tuota Motulia, katsotaan auttaako mun pyörää vai pysyykö vaihteisto samana. Ei kovin kallista ollu et voi vaikka useammin vaihdella.
    Honda cbr Fireblade 954 vm 2003
    Honda VTR 1000F vm 2000
    Honda cbr 600F vm 1992
    Yamaha Virago 535 vm 1999
  6. #276
    Ekat ajot tänään ja bensan näyttö pylväs vasemmalla vilkuttaa koko ajan että olis bensat loppu. Kun käynnistää niin mittaristossa palaa kaikki merkit kuten kuuluu. elikkä anturivika tankissa ?? Onko hankala ja kalliskin ongelma ? Onko ollut samaa muilla ?
    2002 malli olis kyseessä.
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  7. #277
    Lainaa (Timberline @ Huhti. 03 2010,15:32) kirjoitti
    Ekat ajot tänään ja bensan näyttö pylväs *vasemmalla vilkuttaa koko ajan että olis bensat loppu. Kun käynnistää niin mittaristossa palaa kaikki merkit kuten kuuluu. elikkä anturivika tankissa ?? Onko hankala ja kalliskin ongelma ? Onko ollut samaa muilla ?
    2002 malli olis kyseessä.
    Onko ollu tankki irti talvella?? Jos on niin sensori jäänyt väärään asentoon jumiin...saa varmaan pienellä ravsitelulla toimiin. Jos ei sillä lähde nii hana irti ja kurkkaat mitä sieltä näkyy...
    Honda cbr Fireblade 954 vm 2003
    Honda VTR 1000F vm 2000
    Honda cbr 600F vm 1992
    Yamaha Virago 535 vm 1999
  8. #278
    Lainaa (harrivee @ Maalis. 03 2010,14:01) kirjoitti
    oottako laittanut 190/50/17 takasta VeTuRiin..?
    oon ajatellut ostaa uudet renkaat ja ajatellu metzelerin M3:sia tai misukan pilot powereita. Onko Veturimiehillä kokemusta että mikä rengassatsi pelittää parhaiten..?
    Jos vanne on 5,5" leveä, niin 190-koon kumi on turhan leveä sille, muoto kärsii.

    Jossain honda topicissa oli joskus kuva renkaitten profiili eroista 180/55, 190/50 ja 190/55. Erot näkee saman levysillä vanteilla hyvin,kun ollu vierekkäin uusia irto pyörillä.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  9. #279
    Lainaa (zubzero1979 @ Huhti. 04 2010,10:16) kirjoitti
    Lainaa (Timberline @ Huhti. 03 2010,15:32) kirjoitti
    Ekat ajot tänään ja bensan näyttö pylväs *vasemmalla vilkuttaa koko ajan että olis bensat loppu. Kun käynnistää niin mittaristossa palaa kaikki merkit kuten kuuluu. elikkä anturivika tankissa ?? Onko hankala ja kalliskin ongelma ? Onko ollut samaa muilla ?
    2002 malli olis kyseessä.
    Onko ollu tankki irti talvella?? Jos on niin sensori jäänyt väärään asentoon jumiin...saa varmaan pienellä ravsitelulla toimiin. Jos ei sillä lähde nii hana irti ja kurkkaat mitä sieltä näkyy...
    ei oo ollut tankki irti. Mutta pitää tutkia mitä tehdään. Millainen urakka toi homma on ?



    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  10. #280
    Mun pyörässä on ollu joka kevät sama jutttu. Viimeistään toisen tankkauksen jälkeen on alkanut toimimaan. ts. käytön puutetta vaan.
    Pitpro Prolite
    VTR kilo F
  11. #281
    joo tuota noin, oli jäänyt talven huolloissa liitin liittämättä No krapulassa toi tutkiminen oli tuloksellista. Kaikki toimii taas, sattuuhan sitä, vai.
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  12. #282
    Onkohan muille käynyt tämän kaltaista ja onko mitään vaikutusta pyörän tehoihin tms: Elikkäs nyt kun talven aikana olen veturia käynyt läpi niin huomasin nyt vasta että ilmanputsarin sisällä olevat muoviset imukartiot olivat väärillä paikoilla, eli lyhyt oli pitkän tilalla ja toisinpäin?? Onko muilla kokemuksia että vaikuttaako miten??

    Nyt pitää ainakin kaasarit laittaa uusiks balanssiin koska virtaukset ilman suhteen muuttuu tietysti kun laitan nuo oikeille paikoilleen...
    Honda cbr Fireblade 954 vm 2003
    Honda VTR 1000F vm 2000
    Honda cbr 600F vm 1992
    Yamaha Virago 535 vm 1999
  13. #283
    Tuota kertokaas nyt muut veturien omistajat että oletteko vaihtaneet nuo nokkaketjun kiristäjät manuaalisiin kiristimiin vai onko ns vakiot toimineet?? Kysyn tätä siksi kun tuolla jenkkifoorumilla on asiasta juttua ja kuulemma ovat hajonneet jo 10tkm kohdilla jne. Eli pitäis kerran kesässä melkein vaihtaa jos noin nopeesti paukkuu rikki.

    Tuossa noita apen manuaalisia katselin ja parin saa jenkeistä 99$ eli jää sinne 80€ paikkeille parin hinta. Ei paha jos vertaa suomen hintoihin... 65€/kpl
    Honda cbr Fireblade 954 vm 2003
    Honda VTR 1000F vm 2000
    Honda cbr 600F vm 1992
    Yamaha Virago 535 vm 1999
  14. #284
    Lainaa (Timberline @ Huhti. 04 2010,17:58) kirjoitti
    joo tuota noin, *oli jäänyt talven huolloissa liitin liittämättä No krapulassa toi tutkiminen oli tuloksellista. Kaikki toimii taas, sattuuhan sitä, vai.
    Älä välitä...tekevälle sattuuu, se liitin unohtuu hiton helposti kun on sellasessa paikassa ettei liitintä ees nää
    Honda cbr Fireblade 954 vm 2003
    Honda VTR 1000F vm 2000
    Honda cbr 600F vm 1992
    Yamaha Virago 535 vm 1999
  15. #285
    Lainaa (zubzero1979 @ Huhti. 11 2010,19:39) kirjoitti
    Tuota kertokaas nyt muut veturien omistajat että oletteko vaihtaneet nuo nokkaketjun kiristäjät manuaalisiin kiristimiin vai onko ns vakiot toimineet?? Kysyn tätä siksi kun tuolla jenkkifoorumilla on asiasta juttua ja kuulemma ovat hajonneet jo 10tkm kohdilla jne. Eli pitäis kerran kesässä melkein vaihtaa jos noin nopeesti paukkuu rikki.

    Tuossa noita apen manuaalisia katselin ja parin saa jenkeistä 99$ eli jää sinne 80€ paikkeille parin hinta. Ei paha jos vertaa suomen hintoihin... 65€/kpl *
    Itse vaihdoin tilalle ihan vakio osat,kun eivät 100€ kalliimmat olleet tiivisteineen ja en ihan tuohon 10tkm usko vaikkakin itse myös lukenut,että kiristimiä on hajonnut..ainakaan edelliset kiristimet eivät hajonneet kovista kilometri-luvuista huolimatta..
    Taitaa olla tapauskohtaisia nuo hajoilut,mutta en tietenkään suosittele kokeilemaan onnea asian kanssa ;)
    Indian Sport Chief -23
    ex. BMW R1200R -17
    ex. Triumph ST 1050 -10
    ex. Aprilia SL1000 Falco - 01
    ex. Honda VTR1000F -98
    ex. Honda CB750F -83
    ex. Honda CB125TDC -84
  16. #286
    akuista.

    vanha akku teki ny temput ja ei latailuista huolimatta jaksa pyörittää myrskyä käyntiin ...

    mitäs väki suosittelee, eli varmaankin hieman tehokkaampaa pitäs olla, kun kerran tuo alkuperänen on vissiin vähä tehoton ...
    ja kumpi geeli vai happoakku ?



    <a href="http://i59.photobucket.com/albums/g309/KKTMeeting/VTR/DSC03103.jpg" target="_blank">
    VTR 1000f FireStorm</a>
    Suzuki DR-Z 400 SM
  17. #287
    Lainaa (FarOs @ Huhti. 12 2010,20:33) kirjoitti
    akuista.

    vanha akku teki ny temput ja ei latailuista huolimatta jaksa pyörittää myrskyä käyntiin ...

    mitäs väki suosittelee, eli varmaankin hieman tehokkaampaa pitäs olla, kun kerran tuo alkuperänen on vissiin vähä tehoton ...
    ja kumpi geeli vai happoakku ?
    Viime kesänä piti itelläkin akku vaihtaa ja paikallisesta akkutalosta löytyi Vartan olikohan ollut joku YTX-12BS. 12V / 10 Ah

    Kohtuuhintainen oli, muistelisin n. 47€ ja ihan hienosti ainakin viime kesän jaksoi starttailla. Saas nähdä vieläkö toimii.
    Se mikä ei tapa, sattuu saatanasti
  18. #288
    Kysytäänpä samantien noista venttiilien välyksistä.

    Manuaali sanoo seuraavaa:

    Imu : 0.16 mm +/- 0.03 mm
    Pako: 0.31 mm +/- 0.03 mm

    Tuossa eilen takapyttyä huvikseni mittailin ja toiseen pakoventtiiliin väliin meni 0.3 liuskamitta ja toiseen ei. 0.25 mm meni sitten siihen ahtaampaankin väliin.

    Imupuolella toiseen meni 0.15 mitta ja toiseen ei, tosin 0.10 mm meni siihen ahtaampaankin väliin.


    Onko aihetta huoleen/säätämiseen, vai lyönkö kopat takaisin päälle jollei etupytystä löydy isompia heittoja ?.
    Tuollaisia +- 3 sadasosan mittojahan ei joka paikassa taida olla ja kotoa löytyvällä 5 satikan pykälillä olevalla mitalla mittailin.
    Se mikä ei tapa, sattuu saatanasti
  19. #289
    Lainaa (Esa Gee @ Huhti. 13 2010,09:12) kirjoitti
    Lainaa (FarOs @ Huhti. 12 2010,20:33) kirjoitti
    akuista.

    vanha akku teki ny temput ja ei latailuista huolimatta jaksa pyörittää myrskyä käyntiin ...

    mitäs väki suosittelee, eli varmaankin hieman tehokkaampaa pitäs olla, kun kerran tuo alkuperänen on vissiin vähä tehoton ...
    ja kumpi geeli vai happoakku ?
    Viime kesänä piti itelläkin akku vaihtaa ja paikallisesta akkutalosta löytyi Vartan olikohan ollut joku YTX-12BS. 12V / 10 Ah

    Kohtuuhintainen oli, muistelisin n. 47€ ja ihan hienosti ainakin viime kesän jaksoi starttailla. Saas nähdä vieläkö toimii.
    Bilteman akku välttää, mutten enää seuraavaksi akuksi osta. Viileämmillä keleillä pyörittää vähän nihkeästi konetta.
    Helkama jääkäri...
    ex. VieTeRi 1000F '99
    ex. Suzu gsxf 750
    ex. Yammu DT125
    ex. Vespa Primavera 125
    ex. Tunturi Tiger
    ex. Tunturi SS
    ex. Honda XR80
  20. #290
    Lainaa (Esa Gee @ Huhti. 13 2010,09:12) kirjoitti
    Lainaa (FarOs @ Huhti. 12 2010,20:33) kirjoitti
    akuista.

    vanha akku teki ny temput ja ei latailuista huolimatta jaksa pyörittää myrskyä käyntiin ...

    mitäs väki suosittelee, eli varmaankin hieman tehokkaampaa pitäs olla, kun kerran tuo alkuperänen on vissiin vähä tehoton ...
    ja kumpi geeli vai happoakku ?
    Viime kesänä piti itelläkin akku vaihtaa ja paikallisesta akkutalosta löytyi Vartan olikohan ollut joku YTX-12BS. 12V / 10 Ah

    Kohtuuhintainen oli, muistelisin n. 47€ ja ihan hienosti ainakin viime kesän jaksoi starttailla. Saas nähdä vieläkö toimii.
    eikö tuo 10ah ole pieni ?
    ootko kuinka kylmissä käynnistellyt?
    <a href="http://i59.photobucket.com/albums/g309/KKTMeeting/VTR/DSC03103.jpg" target="_blank">
    VTR 1000f FireStorm</a>
    Suzuki DR-Z 400 SM
  21. #291
    Lainaa (FarOs @ Huhti. 13 2010,13:50) kirjoitti
    Lainaa (Esa Gee @ Huhti. 13 2010,09:12) kirjoitti
    Lainaa (FarOs @ Huhti. 12 2010,20:33) kirjoitti
    akuista.

    vanha akku teki ny temput ja ei latailuista huolimatta jaksa pyörittää myrskyä käyntiin ...

    mitäs väki suosittelee, eli varmaankin hieman tehokkaampaa pitäs olla, kun kerran tuo alkuperänen on vissiin vähä tehoton ...
    ja kumpi geeli vai happoakku ?
    Viime kesänä piti itelläkin akku vaihtaa ja paikallisesta akkutalosta löytyi Vartan olikohan ollut joku YTX-12BS. 12V / 10 Ah

    Kohtuuhintainen oli, muistelisin n. 47€ ja ihan hienosti ainakin viime kesän jaksoi starttailla. Saas nähdä vieläkö toimii.
    eikö tuo 10ah ole pieni ?
    ootko kuinka kylmissä käynnistellyt?
    Ei toi liian pieni oo, sellanen mullekkin tuli ja hyvin jaksaa pyörittää +7asteessa ainakin Muuten mistä löytäs 12amppeerisen minkä sais sopiin tohon koppaan?? Heittääkäs nyt malli tietoa kellä sellainen on??
    Honda cbr Fireblade 954 vm 2003
    Honda VTR 1000F vm 2000
    Honda cbr 600F vm 1992
    Yamaha Virago 535 vm 1999
  22. #292
    Akku-Anialla Seinäjoella ei ainakaan ollut tarjota kuin 11Ah tehokkaampaa, mikä olisi sopinut sinne kotelon sisälle.
    <a href="http://i59.photobucket.com/albums/g309/KKTMeeting/VTR/DSC03103.jpg" target="_blank">
    VTR 1000f FireStorm</a>
    Suzuki DR-Z 400 SM
  23. #293
    Nyt jos oikein muistan niin 11 amppeerisen löysin. pitänee tarkistaa kun poikkean tallilla että oliko se 11 vai 12.
    Toi veturin kone tarttee virtaa aikalailla kun starttaa. Se että löytyy tehokas akku, niin sen pitää myös pystyä antamaan virtaa paljon. Joku jossain mainitsi asian jotakuinin seuraavasti. oletetaan että 1000 litran vesisäiliö on iso, mutta kun sen tyhjenysaukko on 3 cm leveä, niin sieltä ei tule vesi nopeasti ja voimalla ulos, vaan pitää olla myös iso poistoaukko.
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  24. #294
    Lainaa (Timberline @ Huhti. 14 2010,18:28) kirjoitti
    Nyt jos oikein muistan niin 11 amppeerisen löysin. pitänee tarkistaa kun poikkean tallilla että oliko se 11 vai 12.
    Toi veturin kone tarttee virtaa aikalailla kun starttaa. Se että löytyy tehokas akku, niin sen pitää myös pystyä antamaan virtaa paljon. Joku jossain mainitsi asian jotakuinin seuraavasti. oletetaan että 1000 litran vesisäiliö on iso, mutta kun sen tyhjenysaukko on 3 cm leveä, niin sieltä ei tule vesi nopeasti ja voimalla ulos, vaan pitää olla myös iso poistoaukko.
    Kerro vaan merkki ja malli kun kerkeet katsomaan...pitänee itsekin ostaa hivenen isompi seuraavaks. Tosiaan tuo twini haukkaa melkoisen virtamäärän startissa Siinä on nuo pikku akut helisemässä kyl. Onko muuten huoltovapaa, geeli yms??
    Honda cbr Fireblade 954 vm 2003
    Honda VTR 1000F vm 2000
    Honda cbr 600F vm 1992
    Yamaha Virago 535 vm 1999
  25. #295
    Ite laitoin nyt sit tämmösen Varta YTZ14S-BS. Potkua ainakin on.

    Geeli-akkua ei kukaan ole suositellut, joten sellaiseen en nyt sit sekaantunut.



    <a href="http://i59.photobucket.com/albums/g309/KKTMeeting/VTR/DSC03103.jpg" target="_blank">
    VTR 1000f FireStorm</a>
    Suzuki DR-Z 400 SM
  26. #296
    Lainaa (FarOs @ Huhti. 15 2010,08:05) kirjoitti
    Ite laitoin nyt sit tämmösen Varta YTZ14S-BS. Potkua ainakin on.

    Geeli-akkua ei kukaan ole suositellut, joten sellaiseen en nyt sit sekaantunut.
    jessus perkele mikä hinta Nyt täytyy sanoa et toivon et tuo kestää ainakin sen 3v. Mulla ollu noita 50-70€ akkuja ja ne kestää sen 2-3v.
    Honda cbr Fireblade 954 vm 2003
    Honda VTR 1000F vm 2000
    Honda cbr 600F vm 1992
    Yamaha Virago 535 vm 1999
  27. #297
    n. 70 euroa maksoin omastani, alkuperäisen yousan hinta olisi ollut 198 euroa listahintana.... jäi väliiin.
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  28. #298
    Lainaa (zubzero1979 @ Huhti. 15 2010,17:37) kirjoitti
    Lainaa (FarOs @ Huhti. 15 2010,08:05) kirjoitti
    Ite laitoin nyt sit tämmösen Varta YTZ14S-BS. Potkua ainakin on.

    Geeli-akkua ei kukaan ole suositellut, joten sellaiseen en nyt sit sekaantunut.
    jessus perkele mikä hinta * Nyt täytyy sanoa et toivon et tuo kestää ainakin sen 3v. Mulla ollu noita 50-70€ akkuja ja ne kestää sen 2-3v.
    Viimeset kolme vuotta tuolla 70e akulla kituuttanu ja ajattelin et ny sa riittää ...
    Aivan erilainen käynnistää ...
    +4 astees ilman ryyppyä lähti käyntiin, ei mitään mahdollisuutta edellisellä akulla.



    " ja siis on hieman eriasia mitä tuosta oikeesti maksettiin sitten "



    <a href="http://i59.photobucket.com/albums/g309/KKTMeeting/VTR/DSC03103.jpg" target="_blank">
    VTR 1000f FireStorm</a>
    Suzuki DR-Z 400 SM
  29. #299
    Lainaa (FarOs @ Huhti. 15 2010,22:29) kirjoitti
    Lainaa (zubzero1979 @ Huhti. 15 2010,17:37) kirjoitti
    Lainaa (FarOs @ Huhti. 15 2010,08:05) kirjoitti
    Ite laitoin nyt sit tämmösen Varta YTZ14S-BS. Potkua ainakin on.

    Geeli-akkua ei kukaan ole suositellut, joten sellaiseen en nyt sit sekaantunut.
    jessus perkele mikä hinta * Nyt täytyy sanoa et toivon et tuo kestää ainakin sen 3v. Mulla ollu noita 50-70€ akkuja ja ne kestää sen 2-3v.
    Viimeset kolme vuotta tuolla 70e akulla kituuttanu ja ajattelin et ny sa riittää ...
    Aivan erilainen käynnistää ...
    +4 astees ilman ryyppyä lähti käyntiin, ei mitään mahdollisuutta edellisellä akulla.



    " ja siis on hieman eriasia mitä tuosta oikeesti maksettiin sitten * "
    Jeps. Taitaa kaikissa vetureissa olla hieman tuokylmä käynnistys vaikeaa... tosin ryypyllä mun lähtee melko helposti, ei tarvii sahata juuri lainkaan. Miettiny tässä et koska menee jännitteensäädin rikki kun on km 15tkm takana ja ainakin vielä toimii.
    Honda cbr Fireblade 954 vm 2003
    Honda VTR 1000F vm 2000
    Honda cbr 600F vm 1992
    Yamaha Virago 535 vm 1999
  30.  
  31. #300
    Lainaa (zubzero1979 @ Huhti. 16 2010,19:12) kirjoitti
    Jeps. Taitaa kaikissa vetureissa olla hieman tuokylmä käynnistys vaikeaa... tosin ryypyllä mun lähtee melko helposti, ei tarvii sahata juuri lainkaan. Miettiny tässä et koska menee jännitteensäädin rikki kun on km 15tkm takana ja ainakin vielä toimii.
    Jenkkilän pojat o vauhtaneet niihin vissiin tuota R1 säädintä ...
    Isompi ja muutenkin isompi ripanen, mutta mahtuu ilmeisesti siihen poskeen ...
    Mulla kans sellanen on yksi menny, nyt on jokin tarvikemalli kiinni missä on hieman paremmat jäähdytysrivat. Oli onni onnettomuudessa, et hajosi n. 30m ennen kotoa ja sai alamäkeen laskee kotiin ...
    <a href="http://i59.photobucket.com/albums/g309/KKTMeeting/VTR/DSC03103.jpg" target="_blank">
    VTR 1000f FireStorm</a>
    Suzuki DR-Z 400 SM
Sivu: 10 / 46:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8910111220 ... ViimeinenViimeinen