Kun ei yhtään 1100 omistajaa löydy niin kysellään sitten muiltakin sarjan omistajilta kokemuksia. Eli... Olen tässä ajatellut vaihtaa pyörää isompaan ja tuo vt 1100 on lähellä etsimääni. Minkälaisia kokemuksia kuskeilla on Shadow mallistosta?
Tietysti nämä nippelitiedot löytyisi joltain sivulta mutta kysympä nyt samalla...onko tuo 1100 kardaani vetoinen? Mitenkäs tankin valinta, sähköinen vai manuaalinen?
Onko kukaan havainnut ns. mallikohtaisia vikoja? Kaikki tieto otetaan vastaan.
Itselläni on VT 600 vm.94 ja mitään tyyppivikaa en ole havainnut ja kun olen niistä kysellyt niin vastauksia en ole saanut. Ainut ns. ominaisuus on kytkimen nakutus.
Sen tiedon sain kysellessäni että noi vm90 vanhemmat mallit niis o kuulema just kytkimessä paljon vikoja.
Nää on sit vain kaikki kuulo puheita.
Kun analogiset lähetykset loppuvat...
... siirrymmekkö oralogisiin???
Eipä oo paljon tännekkään kuskit kirjotellu. Taitaa olla luotettava malli kun ei kovin montaa 1100 cc pyörää näy myyntipalstoillakaan. Kuulostaa hyvältä.![]()
No tässäpä yksi VT1100 Shadow:n onnellinen omistaja. Ostin pyöräni heinäkuun alussa ja nyt on ajettu noin 6000 km. Kerran meinasi meno hyytyä pätkimisen takia, mutta jäänestolla loppui ongelma. Oli varmaan mennyt vettä korkin juuresta tankkiin kun olin pessyt pyörää liian innokkaasti ja runsaalla vedellä.
Muuten on hupia riittänyt. Kone ei hikoile eikä tihku öljyä mistään, vaikka pyörä on mallia -89 ja ajettu nyt noin 60 tkm. Toimii kuin buikki. Vaihteisto on tässä mallissa se nalivaihteinen, joten ei tartte pykälien kanssa nyplätä niinkuin kaverin seiskapuolikkaassa Shadow:ssa, jossa niitä on peräti kuusi. Muutenkin voimaa riittää kuljettamaan 260-kiloista pyörää ja 90-kiloista kuskia romppeineen. Pyörän kuormaaminen tankkilaukulla ja tavararullallakaan ei saa ajo-ominaisuuksia muuttumaan juuri miksikään, pyörä on joka tapauksessa kankea kääntymään mutkiin, mutta mihinkäs kustomkuskilla olisi kiire. Ei ainakaan seuraavaan sakkorysään.
Vet on kardaani (se paras kun on siisti ja huoleton) ja tankin valinta on se perinteinen manuaali ainakin tässä vuosimallissa. Kysele lisää jos kiinnostaa, koitan vastata parhaani mukaan.
Ohessa kua mun pyörästä. Se on liikkeen myyntikuva, äänenvaimentajat on sittemmin vaihdettu hiljaisempiin Laserin pönttöihin.
![]()
"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Tehoputki @ Syys. 10 2002,17:10)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Siistin värinen ja noi putket on jännät, varmaan ollu aika pauketta.
[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Joo, pauketta ja rätinää riitti. "Vaimentajat" olivat käytännössä suora putki jonka sisällä oli noin tuumaiseksi supistettu holkki peräpäässä eli näkyi läpi suoraan. Rupesi präiske häiritsemään sen verran omia korvia, että vaihdoin AllRightistä Laserin Slashcutit tilalle ja ääni muuttui römäkäksi muttei häiritse. Hiton hyvä äänärivalinta.
"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
Tapjar; Tulin,näin jatäysin tuohon sinun uskomattoman kauniiseen mopoon!
Itseasiassa sen kuva on nyt mulla työpöydällä,jotta voin sitä ihailla aina koneella ollessani.
Tuollainen minun on kertakaikkiaan PAKKO saada jossakin elämäni vaiheessa.
Työnteolle on aikansa,moottoripyöräilylle on aikansa.Muulle ei aikaa jääkään. -Coco Chanel-
Kokeillaan saada viime kesänä 15 tKm verran kuskannu kone katsottavaksi.
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (panderolli @ Marras. 21 2002,23:25)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Kukaan ei kommentoi mun mopoo. Käyks täällä ketään koskaan?[/QUOTE]<span id='postcolor'>
On tuo moposi kuva niin monessa paikassa, yhden kommentin kirjoitin toiseen topiciin.
On muuten ihan kivan näköinen pyörä.
Klikkaa tästä: oma pyöräni topic:Honda VT600 Shadow, Kelpo peli
No niin onhan täällä elämää. Joo naureskelin tolle jälkasvujutulle, toivottavasti ei ollut kuumat putket!
Hellurei ja muista kuvakulmista, tässä teille kuva-arvoitus.
Montako meni?
Hei
Vastaus kuva-arvoitukseen: Kaikki meni. *![]()
terv. -pete-50 *![]()
Kaikki meni. Korillinen / Puoli. Ja maistui kuskille.
On se nätti tuo 1100 VT:kin. Melkein yhtä nätti kuin....![]()
(Änkkäreiden väri on oikein kiva, on pikkaisen laihalla ollut seossäädöt ?)
Olen itse aina tykännyt tuosta Shadow-perheenmallistosta ja oli kiikun kaakun etten valinnut aikanaan kuussatkua VT:tä sittemmin ostamani 750 intikan tilalle (Shadow oli jo tilattu, mutta peruin tilauksen).
kyllähän 1100:lla on tosi kivaa ajaa poksutella , mutta entäs se parkkiin ojon jälkeen käyskentely.................................
ei oikeen viitti joka torilla teltan kanssa olla taipaleella....................................... .........................
ja selkä kyyryssäkään ei voi kulkea................................
ei muuta kuin odottele siinä 1/2 tuntia ja sillei..................
Mutta kiva sillä on ajella![]()
![]()
![]()
paree mopo ittellä ku kymmenen hakuses
"tuleviako kansan sanontoja"
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (härvelihullu @ Tammi. 08 2003,22:34)</td></tr><tr><td id="QUOTE">kyllähän 1100:lla on tosi kivaa ajaa poksutella , mutta entäs se parkkiin ojon jälkeen käyskentely.................................
ei oikeen viitti joka torilla teltan kanssa olla taipaleella....................................... .........................
ja selkä kyyryssäkään ei voi kulkea................................
ei muuta kuin odottele siinä 1/2 tuntia ja sillei..................
Mutta kiva sillä on ajella*
*
[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Ei ymmärrä mistä on puhe???
Se tosin johtunee ajankohdasta ja nautintoaineista.![]()
Ja kaikki shadow kuskit (+muut custom kuskit) joilla ei ole vielä tunnuksia team customiin... mukaan mahtuu edelleen, eikun yhteyttä timoniin ja pegasukseen..
![]()
![]()
![]()
![]()
Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
Hintahaarukka VT 1100 vm. 88-90 ajettu 20 000 km eli paljonko kannattaa Suomessa pyörästä maksaa?
VT 1100 C ajettu 100.000 km, ei minkäänlaista vikaa. Toimii kuin unelma. Pyörä "suurempi" ulkomitoiltaan kuin esim Intruder.